abonnement Unibet Coolblue
pi_141600262
Hallo,

ik heb pas met voetbalwedden 4500 euro gewonnen op een goksite nu zegt mijn mattie Jerome dat ik dat moet doorgeven aan de belastingdiesnt anders krijg ik boete als ze er achter komen. Nu is mijn vraag hoe groot de kans is dat ze hier achterkomen als ik zelf niks doorgeef, want het tarief is behoorlijk hoog (30%) en ik heb bijna alleen nog zwart geld over dus het wordt moeilijk af te dragen want ik hou niet van geld op de bank (de bank is namelijk erg corrupt, vooral de ING). en hoe hoog is de eventuele boete?

Mvg
Ne mutlu Türküm diyene
pi_141600442
quote:
Betaal ik kansspelbelasting als ik een prijs win?

Heeft u een prijs gewonnen die meer waard is dan ¤ 454? Dan moet u kansspelbelasting betalen. Het belastingtarief is 29% van de waarde van de prijs. De kansspelbelasting wordt ingehouden op de prijs.
Geldprijzen en materiële prijzen

Onder een prijs vallen alle zaken waaraan in het economisch verkeer waarde is toe te kennen. Dit kan geld zijn, maar ook bijvoorbeeld een auto of een reis.
Wie betaalt kansspelbelasting

Als u als winnaar de kansspelbelasting betaalt, houdt de organisator de kansspelbelasting in op uw geldprijs. De organisator kan u ook vragen om eerst de kansspelbelasting te betalen. Daarna krijgt u het prijzengeld pas uitgekeerd.
Als de organisator de kansspelbelasting voor zijn rekening neemt, krijgt u als winnaar de volledige prijs uitgekeerd. De kansspelbelasting wordt dan niet ingehouden op uw prijs.

Op de website van de Belastingdienst leest u hoe de kansspelbelasting wordt berekend.
Pools en de kansspelbelasting

Collegas en vrienden organiseren vaak pools rond belangrijke sportevenementen. Zij leggen allemaal een bedrag in en de winnaar krijgt de hele inleg. Door het kleinschalige, besloten karakter van deze pools en de vrijstelling van ¤ 454 vallen deze prijzen meestal niet onder de kansspelbelasting.
Kansspelen via internet

Wint u in een binnenlands kansspel via internet? Dan hoeft u geen kansspelbelasting te betalen over de prijzen, maar de organisator wel.

Heeft u meegedaan aan een buitenlands kansspel via het internet? Dan betaalt u belasting over het verschil tussen de gewonnen prijzen en het bedrag dat u heeft ingezet. Daarvoor moet u zelf aangifte kansspelbelasting doen en de belasting betalen.
Prijs in buitenlands kansspel

Wint u een prijs in een buitenlands kansspel? Dan moet u daarvan zelf aangifte doen met het aangiftebiljet kansspelbelasting. U kunt dit formulier telefonisch aanvragen bij de BelastingTelefoon.
http://www.rijksoverheid.(...)k-een-prijs-win.html
pi_141601518
quote:
ja maar hoe controleren ze dat en hoe hoog is de boete en hoeso is dat tarief zo hoog
Ne mutlu Türküm diyene
pi_141601550
Oei je bent de sjaak jongen als je te lang wacht
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_141601626
Dat is echt niet fantastisch!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141601762
Godkolere... wel 4500,-

Alsof de belastingdienst ook maar tijd heeft om daar naar te kijken... :{w
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141601832
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:31 schreef amenth het volgende:
(de bank is namelijk erg corrupt, vooral de ING)
Ik moest lachen, vooral omdat deze OP.
pi_141601929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Godkolere... wel 4500,-

Alsof de belastingdienst ook maar tijd heeft om daar naar te kijken... :{w
Sommige goksites melden de winsten zelf aan de belastingen dus het is een kleinigheid om dan even te controleren of er aangifte is gedaan. Met 10% boete plus een naheffing met rente is het toch een leuk bedrag.
pi_141602012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Wespensteek het volgende:
Sommige goksites melden de winsten zelf aan de belastingen
Heb je daar namen of een bron van? Dat zou namelijk betekenen dat ze hun eigen glazen ingooien.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141602133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Heb je daar namen of een bron van? Dat zou namelijk betekenen dat ze hun eigen glazen ingooien.
Geen idee of dat op internet staat maar sommige sites vinden de (goede) relatie met de overheid ook erg belangrijk om toegang te krijgen tot de Nederlandse markt.
pi_141602233
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
Geen idee of dat op internet staat maar sommige sites vinden de (goede) relatie met de overheid ook erg belangrijk om toegang te krijgen tot de Nederlandse markt.
En hoeveel (micro)seconden denk jij zelf dat het duurt voordat het 'all-over' de internet-gambling-community bekend is welke site hun gegevens heeft doorgegeven?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141602257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En hoeveel (micro)seconden denk jij zelf dat het duurt voordat het 'all-over' de internet-gambling-community bekend is welke site hun gegevens heeft doorgegeven?
Niet zo snel want men loopt er niet mee te koop.
pi_141602295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Wespensteek het volgende:
Niet zo snel want men loopt er niet mee te koop.
Grapjas. Zodra een goksite dat flikt, gokt er in no time niemand meer.

Nee, de site zelf loopt er niet mee te koop nee. Duh.....
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141602325
Kun je niet uit laten betalen op prepaid creditcards?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_141602346
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Grapjas. Zodra een goksite dat flikt, gokt er in no time niemand meer.

Nee, de site zelf loopt er niet mee te koop nee. Duh.....
Zelfs als zo'n website niet meewerkt, moet je bij de BD wel een overboeking van 4,5k van zo'n website uitleggen. Succes ermee.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_141602470
Ik los het altijd zo op:

Ik laat grote sommen geld van gokwebsites op mijn rekening plaatsen. Als de bank of een andere corrupte instelling belt om verhaal te halen zeg ik dat ik van niets weet en dat het geld per abuis op mijn rekening terecht moet zijn gekomen. Ook zeg ik dat ik mijn reader kwijt ben en dus geen inzicht heb op mijn rekening en doordat ik mijn brievenbus heb afgeplakt tegen vuurwerk ik geen post (afschriften) kan ontvangen.

Werkt altijd 1000% gegarandeerd geen probleem.
pi_141602482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef miro86 het volgende:
Zelfs als zo'n website niet meewerkt, moet je bij de BD wel een overboeking van 4,5k van zo'n website uitleggen. Succes ermee.
Paypal?

Bovendien kun je die prima ontvangen en weer opnemen/doorsluizen. Je bent pas de sjaak als de belasting je toch al op de korrel heeft en ze daadwerkelijk je rekeningen gaan doorspitten. Lekker belangrijk tegen die tijd ook...
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141602527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Grapjas. Zodra een goksite dat flikt, gokt er in no time niemand meer.

Dat blijkt dus in de praktijk nogal mee te vallen. Al zijn er wel steeds meer gokkers die braaf aangifte doen, ik weet niet of dat is nadat ze een boete hebben gehad.
pi_141602596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef IBMWV het volgende:
Ik los het altijd zo op:

Ik laat grote sommen geld van gokwebsites op mijn rekening plaatsen. Als de bank of een andere corrupte instelling belt om verhaal te halen zeg ik dat ik van niets weet en dat het geld per abuis op mijn rekening terecht moet zijn gekomen. Ook zeg ik dat ik mijn reader kwijt ben en dus geen inzicht heb op mijn rekening en doordat ik mijn brievenbus heb afgeplakt tegen vuurwerk ik geen post (afschriften) kan ontvangen.

Werkt altijd 1000% gegarandeerd geen probleem.
Laatst had ik zo een pennenlikker aan de lijn van de belastingdienst. Ja waarom heb je geen aangifte gedaan van die 6k?

Wat meneer 6k? Ik weet van niets.

Heel verhaal, er is een storting gedaan door Unibet op jouw rekening.

Oke meneer, ik weet van niets, fijn dat u dit meld, dan kan ik op vakantie naar marokko.

Ja meneer, maar hoe komt dat geld daar? Ze hebben immers uw rekeningnummmer en naam gebruikt.

Ja luister meneer (zeg ik), er zijn meerdere Mohammeds op deze aarde (inshallah), dus het toeval wil waarschijnlijk dat een andere mohammed mijn rekeningnummer per abuis heeft ingevuld?

Oke meneer, helder, sorry voor de tijdsopstopping.

Geen probleem meneer. Fijne dag.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:24:55 #20
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_141602739
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_141602851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Wespensteek het volgende:
Dat blijkt dus in de praktijk nogal mee te vallen.
Ja man... Al die gokkers die genaaid worden door een goksite praten uitsluitend positief over die site. Er is werkelijk niks negatiefs over die site's te vinden. Zelfs niet door jou, die aangeeft dat ze bestaan.

Volkomen logisch, en dat begrijpt iedereen... Koekkoek.... |:(

quote:
Al zijn er wel steeds meer gokkers die braaf aangifte doen, ik weet niet of dat is nadat ze een boete hebben gehad.
:')

Jij bent of een troll, of maakt deel uit van de webcare van de belastingdienst.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:12:30 #22
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141608865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef IBMWV het volgende:

[..]

Laatst had ik zo een pennenlikker aan de lijn van de belastingdienst. Ja waarom heb je geen aangifte gedaan van die 6k?

Wat meneer 6k? Ik weet van niets.

Heel verhaal, er is een storting gedaan door Unibet op jouw rekening.

Oke meneer, ik weet van niets, fijn dat u dit meld, dan kan ik op vakantie naar marokko.

Ja meneer, maar hoe komt dat geld daar? Ze hebben immers uw rekeningnummmer en naam gebruikt.

Ja luister meneer (zeg ik), er zijn meerdere Mohammeds op deze aarde (inshallah), dus het toeval wil waarschijnlijk dat een andere mohammed mijn rekeningnummer per abuis heeft ingevuld?

Oke meneer, helder, sorry voor de tijdsopstopping.

Geen probleem meneer. Fijne dag.
_O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_141610300
gewoon in delen laten uitbetalen ;)
12 x 375 = 4500
pi_141610328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Sommige goksites melden de winsten zelf aan de belastingen dus het is een kleinigheid om dan even te controleren of er aangifte is gedaan. Met 10% boete plus een naheffing met rente is het toch een leuk bedrag.
bullshit!
pi_141612141
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
gewoon in delen laten uitbetalen ;)
12 x 375 = 4500
ow ja had goed idee ik gok elke dag ddus miss kom toepas in toekomst maar nu al te laat
Ne mutlu Türküm diyene
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')