abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102570608
Hee denk dat het wel het goede subforum is.. zo niet kan het dan even verplaatst worden?

Mijn vraag is iig wat is het verschil tussen de Toto en Unibet?
en welke site raden jullie aan?

Tim
pi_102570693
Toto want het is Nederlands en dus betrouwbaarder
wat is dit
pi_102641895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:50 schreef Dhaha het volgende:
Toto want het is Nederlands en dus betrouwbaarder
Haha wat een onzin.

Unibet is een wereldgroot bedrijf dat in ruim 100 landen actief is en miljoenen klanten heeft. Daarnaast heeft Unibet honderden mogelijkheden, je kan op elke wedstrijd inzetten. Op gele kaarten, corners, doelpunten, winnaars, ruststanden, alles. Dus ik zou zeker Unibet aanraden.
Of saté?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2011 @ 23:51:28 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102673633
Wedclub # 548 - For Fuck's Sake! daar weten ze wel meer denk ik

Verder begrijp ik dat Unibet veel betere odds geeft en inderdaad je kan er op veel meer wedden. Unibet betaalt trouwens netjes uit dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_102673758
bij unibet betaal je geen 29% kansspelbelasting omdat je simpelweg met een mastercard de nederlandse belasting kan omzeilen. of tenminste, denk ik. heb vast wel gelijk. zoiezo hogere odds zoals rubbereend al zegt ook.

volgens mij betaal je kansspelbelasting over een bepaald bedrag, 450~ eu> toch.
als je dus een mastercard hebt, neem www.neteller.com, krijg je ook een fysiek pas thuisgestuurd op aanvraag, stort je geld van unibet naar je mastcard account. pin 10,000 uit (echter wel 750 euro maximaal per dag), betaal slechts 7,50 transactiekosten per keer and done. you don't pay a single shit to the dutch belastingdienst.

dit is natuurlijk allemaal mooi als bij toto kansspelbelasting een rol krijgt zodra je over de 450~ eu> zit. maar zoiezo hogere odds, voor de 2e keer, dus toto is een en al bullshit.
pi_102689572
Gewoon niet gokken is mijn advies hihihi
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:21:01 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102700764
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
bij unibet betaal je geen 29% kansspelbelasting omdat je simpelweg met een mastercard de nederlandse belasting kan omzeilen. of tenminste, denk ik. heb vast wel gelijk. zoiezo hogere odds zoals rubbereend al zegt ook.

volgens mij betaal je kansspelbelasting over een bepaald bedrag, 450~ eu> toch.
als je dus een mastercard hebt, neem www.neteller.com, krijg je ook een fysiek pas thuisgestuurd op aanvraag, stort je geld van unibet naar je mastcard account. pin 10,000 uit (echter wel 750 euro maximaal per dag), betaal slechts 7,50 transactiekosten per keer and done. you don't pay a single shit to the dutch belastingdienst.

dit is natuurlijk allemaal mooi als bij toto kansspelbelasting een rol krijgt zodra je over de 450~ eu> zit. maar zoiezo hogere odds, voor de 2e keer, dus toto is een en al bullshit.
Dat dus, en als je geen grote bedragen gaat gokken kan je het ook gewoon over je bankrekening laten lopen. Stort ook prima snel met ideal en binnen een paar dagen heb je het weer op je rekening als je het terug haalt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')