SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:
Kaart van het eilandje Pulau Perak, waar volgens eerdere berichten iets op een militaire radar iets te zien zou zijn geweest wat mogelijk (onbevestigd) het vliegtuig zou kunnen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werking van verschillende radar-systemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekgebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Type vliegtuig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De piloten:
• Gezagvoerder Zaharie Ahmad Shah (53) - meer dan 18.000 vlieguren - fervent flightsim-liefhebber, met een eigengebouwde vliegsimulator thuis.
• Eerste officier Fariq Abdul Hamid (27) - meer dan 2763 vlieguren - nodigde blonde vrouwen uit op het flight-deck en rookte sigaretjes met ze.![]()
Achtergrondinformatie Algemeen Dagblad (mobiele versie).
Eerste bevindingen na verdwijning van het toestel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Passagierslijst (.pdf)
Bijzondere passagiers:
• Surti Dahlia (50) - Nederlands-Indische vrouw uit Osdorp, Amsterdam - voor familiebezoek in Indonesië en op (mislukte) date met internetliefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Pouria Nourmohammadi Mehrdad (18) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Oostenrijker Christian Kozel (30)) reisde naar AMS en door naar FRA (Frankfurt).
• Seyed Mohammed Reza Delavar (29) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Italiaan Luigi Maraldi (37) reisde naar AMS en door naar CPH (Kopenhagen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBC:
• Philip Wood (51, VS) - IBM-ingenieur die pas 3 maanden in KL werkte in data storage
• 19 Chinezen, geleid door Hou Bo, calligrafie-artiesten en wetenschappers - "very famous in China"
• Dr. Yuchen Li - recent doctoral engineering graduate from Cambridge University in England
• A further eight Chinese nationals as well as 12 Malaysians were employees of America's Freescale Semiconductor company
• Nikolai Brodskii (43) - Russisch professioneel duiker en sportman
• Firman Siregar (25) - Indonesisch mechanisch ingenieur voor Baker Hughes
• Paul Weeks (38) - Nieuw-Zeelands ingenieur op weg naar zijn nieuwe baan in Mongolië - liet trouwring achter in de handen van zijn vrouw
==========================================================
Laatste radarwaarneming: http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Vluchtplan ter hoogte van verlies radarcontact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke route na verlies radarcontact:
Search And Rescue (SAR):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• 34 vliegtuigen
• 15 helikopters
• 52 boten
• 10 satellieten
Landen in de regio die niet meedoen met de zoektocht:
• Myanmar
• Laos
• Cambodja
• Nepal
• Bhutan
• Bangladesh
Zoektocht verschillende vliegrampen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Scheepvaartroutes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtskaart met luchthavens, bakens, gevarenzones, sectoren etc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Windrichtingenkaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Nieuwsbronnen:
• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date
==========================================================
Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:
Air Crash Investigation - Helios 522 - 14 augustus 2005 - Griekenland - decompression?
Air Crash Investigation - AF447 - 1 juni 2009 - Atlantische Oceaan, Brazilië - technisch mankement + fout piloten
Mayday, Air Crash Investigation - Egypt Air 990 - vermoedelijk zelfmoord piloot - ook pas laat gevonden, in de Atlantische Oceaan
Ethiopian Airlines-vlucht 961 - Comoren - kaping - neergestort; geen brandstof meer - kapers willen naar Australië! - met kerosine voor Addis Abeba-Nairobi...
Ogenschijnlijke zelfmoord piloot - maar technisch mankement bleek logischer - Palembang Sumatra
Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Lessen uit vorige vliegtuigongelukken:
• Zuurstofmaskers werken gedurende 15 minuten, steward blijft bij bewustzijn met draagbare zuurstoffles - Decompressie - Boeing 737 - Helios 522 - Athene - 14 augustus 2005
• Seismografen registreren impact in zee - Brand en uitval instrumenten - MD-11 - SwissAir111 - Halifax - 2 september 1998
• Een mogelijke scheur in de linker onderkant van het vliegtuig waar een moment van hoge druk de zekering eruitscheurde - Explosie kerosinetank - Boeing 747 - TWA800 - New York - 17 juli 1996
• Verdween op 35.000 voet van de radar - 15% teruggevonden - eerste brokstuk gespot 2 uur na de ramp - Vliegtuig breekt in de lucht in stukken en stort in zee - Boeing 747 - China Airlines - Straat van Taiwan - 2010
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerdere kapingen:
• 1996: Ethiopian Airlines Flight 961 crashed into the Indian Ocean near a beach in the Comoros Islands after hijackers refused to allow the pilot to land and refuel the plane. 125 passengers died and the remaining 50 passengers survived with minor injuries. This was the third incident in which there were survivors of a passenger jet that had been intentionally ditched into a body of water.
• 1995 - Russian cargo jet flying from Tirana to Kabul was forced to land in Kandahar by Taliban forces. Jet's crew had been held in a captivity until escape in 1996.
• October 2, 1990: A hijacker (1tje?) seized a plane from China which later, crashed as it tried to land, in Guangzhou and killing 128 people.
• 1993: Russian Aeroflot passenger jet flying from Perm to Moscow that diverted to Gardermoen airport, Oslo hijacked by two Iranian brothers. They surrendered and hostages went free. The hijackers were later given asylum in Norway for humanitarian reasons.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke motieven/scenario's:
• Ongeval/technisch mankement - "extremely unlikely" :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2
• Bewusteloosheid door decompressie en beviezing - op autopiloot 4 uur doorvliegen
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping waardevolle lading/passagiers - idem
• Zelfmoordactie (co)piloot? - Volgens de Australische expert Mike Glynn het meest waarschijnlijk - AD.nl
• Vervroegde 1-aprilgrap - vliegtuig staat gewoon aan de gate en in een Beijings barretje lachen die gasten zich het schompes om ons
• Afleidingsmanoeuvre - veel nu op zoek naar het vliegtuig dus niet beschikbaar voor bescherming (burger)doelen?
• Anders - ?
==========================================================
!!!LAATSTE UPDATES!!!
• 15/03/14 Onderzoekers vermoeden sabotage aan boord Boeing.
• 15/03/14 Kaping wordt vermoed, zelfs volgens Maleisische bronnen - zoekgebied uitgebreid naar Centraal-Azië en voor de westkust van Australië
==========================================================
UPDATES:
14/03/14 Radar Suggests Jet Shifted Path More Than Once.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
14/03/14 (Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.
Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.
The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke vliegroutes en bestemmingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
13/03/14 Het vliegtuig zou na van de radar verdwenen te zijn nog 4 uur doorgevlogen te hebben - Bronnen: TIME en nu.nl
In theorie is dit het gebied waar het vliegtuig gebleven kan zijn:
• Straal 4-uurscirkel ~ 2000 nautische mijlen ~ 3500 km
• Oppervlakte ~ 38.500.000 km2
• ~40% land, 60% zee
• ~1,3-1,5 miljard inwoners
----------------------------------------------------------------------------------------------------
13/03/14 2 communicatiekanalen werden op 2 aparte momenten uitgeschakeld; om 01:07 AM (pinging satellieten) en 14 minuten later om 01:21 (het moment dat het van de radar valt) - The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.
This indicates it may well have been a deliberate act.
ABC News.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
12/03/14 Langzame decompressie zou een probleem kunnen zijn - http://www.themalaysianin(...)nconscious-says-blog
----------------------------------------------------------------------------------------------------
09/03/14 Er blijkt nog contact geweest te zijn met MH370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts
• The story so far, video:
==========================================================
OUD NIEUWS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:
remlof - TS deel 1, Speculant. - TS deel 2, El_Matador - TS deel 3, deel 5, deel 9, deel 10, deel 12, deel 13, deel 14, deel 16, MrBanaan1 - TS deel 4, deel 8, Kleffe_Dop - TS deel 6, Toto69 - TS deel 7, Nucky - TS deel 11, niels0 - TS deel 15, Wickedmen - TS deel 17, DeParo - TS deel 18, Arthur_Spooner, RVer, Marrije, OEM, matthijst, MartijnA3, eight, Me_Wesley, ...
FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk
==========================================================
Topics andere subfora:
• BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
• NWS / Vliegtuig Malaysia Airlines is neergestort in zee
• ONZ / Vind een vliegtuig
• ONZ / Beveiliger vind vlucht MH370 ...niet (fotoverhaal!)
• KLB / Vliegtuigen die neerstorten in zee.
==========================================================
• Status na 180 uur (7,5 dag): 2 Kokosnoten, kaping wordt vermoed
• Maleisische overheid ontkent alle bevindingen van anderen; 'Geen vliegtuigen in Kuala Lumpur.'![]()
==========================================================
[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 15-03-2014 21:08:39 ]![]()
Je komt over het algemeen nergens "vanzelf" achter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:16 schreef Draailamp het volgende:
@Halcon:
niet teveel denken als als als als als.
Ga er vanuit dat die piloot de dader was en zoniet komen we er vanzelf wel achter.![]()
Waarom breng je dat van die piloot dan steeds als een feit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Nee, actie van de piloot. De captain.
Denk ik. Feitelijk niks bekend.![]()
....We hebben geen idee wie het heeft gedaan. En ook al was het de piloot dan is het nog steeds een kaping.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Nee, actie van de piloot. De captain.
Denk ik. Feitelijk niks bekend.![]()
Mijn scenario:
De gezagvoerder heeft zorgvuldig het verdwijnen en laten neerstorten van zijn vlucht voorbereid, mogelijk samen met een ander maar ik denk in eerste instantie aan een eenmansactie. Op de een of andere manier was hij alleen in de cockpit of heeft hij zich verlost van de co-piloot en zichzelf opgesloten in de cockpit.. vervolgens heeft hij zonder dat de passagiers en overige crew het in de gaten hadden de communicatieapparatuur uitgezet en de koers gewijzigd.. en toen de kerosine op was en het vliegtuig richting oceaan ging zullen veel mensen niet eens hebben beseft wat hen overkwam.
Ik zet er niet mijn spaargeld op maar zeker wel 100 euro![]()
Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom breng je dat van die piloot dan steeds als een feit?![]()
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie. Als je het voor het eerst leest denk je mischien: Nu ja.
Maar Nederland zou wel eens het einddoel van deze Boeing kunnen zijn
Zo niet dan maken we er een filmscript van.
Amhadinejad, de ex -president van Iran , weet dat hij de Mahdi is. De mahdi is de
beloofde verlosser van de islam. Waarom denkt Amahdinejad dat?
Hij denkt dat omdat het woord "mahdi", dat woord bestaat reeds enkele honderden jaren,
eigenlijk een directe verwijzing is naar zijn naam.
Het hele woord mahdi is fonetisch toevallig in zijn naam en dat is volgens velen is dit dus
geen toeval.
Hij is dus de voorspelde verlosser .
Hoe zal hij de wereld verlossen? Welnu daar zijn goddelijke aanwijzingen voor.
De geometrische vorm van de moskee zou zo'n god gegeven verwijzing zijn naar de
manier waarop de moslims moeten worden verlost.
Merk op hoe de Iraanse nucleaire kweekreactor lijkt op een moskee .
De reactor is compleet met koepel en minaret ( de minaret is dus een koeltoren ) .
De traditionele moskee vorm was er eerder dan de kernreactoren dus dit is een
duidelijk teken van Allah.
En sommige onmetelijk rijke olie sjeiks geloven dit verhaal en financieren mahdi in
alles wat hij wil .. Geld speelt geen rol.
Nu is er een probleem: de duivel in de vorm van de Verenigde Naties heeft sancties
gezet op Iran en doet er alles aan om Iran te stoppen om plutonium te fabriceren en
doet er alles aan om het uranium te verrijken tegen te gaan.
Uranium en plutonium zijn de belangrijkste bouwstoffen voor atoombommen.
In hun ogen werkt de duivel, de Verenigde Naties de islamitische verlosser mahdi
tegen om de wereld aan de heilige sharia wet te onderwerpen.
De invoering van de sharia in de hele wereld betekent voor de radicale moslim vrede.
Daarom kan mahdi dus nu gerust zeggen :
we gebruiken nucleaire technologie uitsluitend voor vreedzame doeleinden . icoon ( '' )
Ik weet zeker dat u mahdi dit wel eens hebt horen zeggen toen hij nog president
van Iran was.
Probleem is dat hij iets anders bedoelde dan dat u begreep.
Dus nu is hij geen president meer en heeft meer tijd om handen.
Daarom zijn er onder zijn leiding twee onschuldig uitziende Iraanse
black ops terroristen opgeleid om een vliegtuig te kapen met het
doel om deze duivelse VN-organisatie te stoppen met het belemmeren
van de heilige Mahdi om zijn grote steden plan uit te voeren .
Het grote steden plan is om een atoombom te plaatsen in elke niet
islam stad en al deze bommen gelijktijdig te laten ontploffen en om de
duivel zodoende uit te schakelen.
Dus deze onschuldig uitziende iraniers hadden kaartjes gekocht om in een vliegtuig te
komen en om het te kapen voor een speciaal doeleinde.
Om niet verdacht te klinken vroegen ze om de goedkoopste tickets .
Zodra ze erachter kwamen dat de vliegtickets niet voor hetzelfde vliegtuig waren, zijn
ze gewoon niet ingecheckt aan boord kochten ze een ander ticket .
Het is uiterst verdacht verdacht dat de beide Iraniërs niet met het vliegtuig gegaan zijn
alhoewel ze beiden al kaartjes hadden gekocht.
Vanwege het feit dat ze beiden de goedkoopste tickets hadden gekocht zou je denken
dat ze geen geld hadden te besteden.
Het missen van een goedkoopste tarief ticket vlucht staat gelijk aan het verlies van
het geld.
Maar nee hoor Ali kocht gewoon nieuwe tickets alsof ze geld genoeg hadden.
Ze kochten tickets naar verschillende bestemmingen die niets met elkaar te maken
hadden om latere onderzoekers zand in de ogen te strooien.
Deze nieuwe tickets die Ali gekocht had waren wel goed, omdat het vliegtuig
misschien nu groot genoeg was / langere afstand en nu waren ze ook allebei in
hetzelfde vliegtuig.
De indringers gingen aan boord . In Maleisië waren ze in staat om met een pistool
aan boord te komen.
Ze wachtten tot het vliegtuig op de automatische piloot stond. (ze willen niet het
vliegtuig crashen zou tijdens de actie)
Ze handelde snel binnen het uur , omdat ze alle brandstof nodig hadden en om
het vliegtuig te krijgen waar ze wilden .
Ze schoten onmiddellijk zes ramen van het vliegtuig aan splinters en toen de piloot
de deur opende om te zien wat er aan de hand was in de cabine schoten ze hem
onmiddellijk dood. Voet tussen de cockpit deur terwijl de cabine de druk verloor.
Zij namen het vliegtuig over en draaiden het vliegtuig om. Daarna sloten ze alle
communicatie af en ook de transponders . Ze zetten de zuurstof apparatuur van de
piloten op stegen snel naar 45000 voet om alle passagiers te doden door de lage
druk gebrek aan zuurstof en om van de luchtvaart radar de verdwijnen
Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
Ze vlogen laag over Maleisie.
( we lezen dat telefoons nog steeds overgaan , maar dode mensen beantwoorden niet)
Zij doken onder de radar . We lezen het vliegtuig verdween van radars en we lezen
het vliegtuig werd gezien dat het razendsnel naar beneden dook.
" Een ' helder licht daalde op zeer hoge snelheid ' , dit was gezien door een man in
het noordoosten van Maleisië "
Daarna werd het vliegtuig vermoedelijk gespot op het vasteland van Maleisië door
vissers op zeer lage hoogte , dus het lijkt erop dat ze wilden verdwijnen voor een uur
door onder de radars te vliegen om onderzoekers op een dwaalspoor te brengen.
Het lijkt erop dat ze naar het westen hebben gevlogen ,
De laatste radar locatie door het leger was dicht bij een klein eilandje in de straat
van Mallaka .
Deze speciale troepen zijn specialisten dus nu hebben ze het voor elkaar dat iedereen
denkt dat ze naar het westen vliegen.
Maar in werkelijkheid vliegen ze noordoostelijke richting naar Noord-Korea, omdat
Mahdi daar een vriend heeft gevonden in de koreaanse leiders die waarachtig ook
in oorlog zijn met de gehate VN duivel.
Het vliegtuig schijnt genoeg brandstof te hebben voor zeven uur vliegen, zodoende wordt
er alleen over internationale wateren gevlogen, maar zelfs al had het niet voor zeven
uur brandstof, dan zou het waarschijnlijk toch wel in Korea aan kunnen komen.
Als het had wat meer brandstof en het waarschijnlijk had, zou het gemakkelijk aankomen in Korea.
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Hahaha nee joh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:22 schreef DeParo het volgende:
Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.
Maar omdat ik een kaping niet realistisch vindt.
Verder precies wat Teun schrijft, ik sta met hem op 1 lijn![]()
Dit klinkt ook zo logischquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.![]()
![]()
Conspiratie theoriequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie. Als je het voor het eerst leest denk je mischien: Nu ja.
Maar Nederland zou wel eens het einddoel van deze Boeing kunnen zijn
Zo niet dan maken we er een filmscript van.
Amhadinejad, de ex -president van Iran , weet dat hij de Mahdi is. De mahdi is de
beloofde verlosser van de islam. Waarom denkt Amahdinejad dat?
Hij denkt dat omdat het woord "mahdi", dat woord bestaat reeds enkele honderden jaren,
eigenlijk een directe verwijzing is naar zijn naam.
Het hele woord mahdi is fonetisch toevallig in zijn naam en dat is volgens velen is dit dus
geen toeval.
Hij is dus de voorspelde verlosser .
Hoe zal hij de wereld verlossen? Welnu daar zijn goddelijke aanwijzingen voor.
De geometrische vorm van de moskee zou zo'n god gegeven verwijzing zijn naar de
manier waarop de moslims moeten worden verlost.
[ afbeelding ]
Merk op hoe de Iraanse nucleaire kweekreactor lijkt op een moskee .
De reactor is compleet met koepel en minaret ( de minaret is dus een koeltoren ) .
De traditionele moskee vorm was er eerder dan de kernreactoren dus dit is een
duidelijk teken van Allah.
En sommige onmetelijk rijke olie sjeiks geloven dit verhaal en financieren mahdi in
alles wat hij wil .. Geld speelt geen rol.
Nu is er een probleem: de duivel in de vorm van de Verenigde Naties heeft sancties
gezet op Iran en doet er alles aan om Iran te stoppen om plutonium te fabriceren en
doet er alles aan om het uranium te verrijken tegen te gaan.
Uranium en plutonium zijn de belangrijkste bouwstoffen voor atoombommen.
In hun ogen werkt de duivel, de Verenigde Naties de islamitische verlosser mahdi
tegen om de wereld aan de heilige sharia wet te onderwerpen.
De invoering van de sharia in de hele wereld betekent voor de radicale moslim vrede.
Daarom kan mahdi dus nu gerust zeggen :
we gebruiken nucleaire technologie uitsluitend voor vreedzame doeleinden . icoon ( '' )
Ik weet zeker dat u mahdi dit wel eens hebt horen zeggen toen hij nog president
van Iran was.
Probleem is dat hij iets anders bedoelde dan dat u begreep.
Dus nu is hij geen president meer en heeft meer tijd om handen.
Daarom zijn er onder zijn leiding twee onschuldig uitziende Iraanse
black ops terroristen opgeleid om een vliegtuig te kapen met het
doel om deze duivelse VN-organisatie te stoppen met het belemmeren
van de heilige Mahdi om zijn grote steden plan uit te voeren .
Het grote steden plan is om een atoombom te plaatsen in elke niet
islam stad en al deze bommen gelijktijdig te laten ontploffen en om de
duivel zodoende uit te schakelen.
Dus deze onschuldig uitziende iraniers hadden kaartjes gekocht om in een vliegtuig te
komen en om het te kapen voor een speciaal doeleinde.
Om niet verdacht te klinken vroegen ze om de goedkoopste tickets .
Zodra ze erachter kwamen dat de vliegtickets niet voor hetzelfde vliegtuig waren, zijn
ze gewoon niet ingecheckt aan boord kochten ze een ander ticket .
Het is uiterst verdacht verdacht dat de beide Iraniërs niet met het vliegtuig gegaan zijn
alhoewel ze beiden al kaartjes hadden gekocht.
Vanwege het feit dat ze beiden de goedkoopste tickets hadden gekocht zou je denken
dat ze geen geld hadden te besteden.
Het missen van een goedkoopste tarief ticket vlucht staat gelijk aan het verlies van
het geld.
Maar nee hoor Ali kocht gewoon nieuwe tickets alsof ze geld genoeg hadden.
Ze kochten tickets naar verschillende bestemmingen die niets met elkaar te maken
hadden om latere onderzoekers zand in de ogen te strooien.
Deze nieuwe tickets die Ali gekocht had waren wel goed, omdat het vliegtuig
misschien nu groot genoeg was / langere afstand en nu waren ze ook allebei in
hetzelfde vliegtuig.
De indringers gingen aan boord . In Maleisië waren ze in staat om met een pistool
aan boord te komen.
Ze wachtten tot het vliegtuig op de automatische piloot stond. (ze willen niet het
vliegtuig crashen zou tijdens de actie)
Ze handelde snel binnen het uur , omdat ze alle brandstof nodig hadden en om
het vliegtuig te krijgen waar ze wilden .
Ze schoten onmiddellijk zes ramen van het vliegtuig aan splinters en toen de piloot
de deur opende om te zien wat er aan de hand was in de cabine schoten ze hem
onmiddellijk dood. Voet tussen de cockpit deur terwijl de cabine de druk verloor.
Zij namen het vliegtuig over en draaiden het vliegtuig om. Daarna sloten ze alle
communicatie af en ook de transponders . Ze zetten de zuurstof apparatuur van de
piloten op stegen snel naar 45000 voet om alle passagiers te doden door de lage
druk gebrek aan zuurstof en om van de luchtvaart radar de verdwijnen
Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
Ze vlogen laag over Maleisie.
( we lezen dat telefoons nog steeds overgaan , maar dode mensen beantwoorden niet)
Zij doken onder de radar . We lezen het vliegtuig verdween van radars en we lezen
het vliegtuig werd gezien dat het razendsnel naar beneden dook.
" Een ' helder licht daalde op zeer hoge snelheid ' , dit was gezien door een man in
het noordoosten van Maleisië "
Daarna werd het vliegtuig vermoedelijk gespot op het vasteland van Maleisië door
vissers op zeer lage hoogte , dus het lijkt erop dat ze wilden verdwijnen voor een uur
door onder de radars te vliegen om onderzoekers op een dwaalspoor te brengen.
Het lijkt erop dat ze naar het westen hebben gevlogen ,
De laatste radar locatie door het leger was dicht bij een klein eilandje in de straat
van Mallaka .
Deze speciale troepen zijn specialisten dus nu hebben ze het voor elkaar dat iedereen
denkt dat ze naar het westen vliegen.
Maar in werkelijkheid vliegen ze noordoostelijke richting naar Noord-Korea, omdat
Mahdi daar een vriend heeft gevonden in de koreaanse leiders die waarachtig ook
in oorlog zijn met de gehate VN duivel.
Het vliegtuig schijnt genoeg brandstof te hebben voor zeven uur vliegen, zodoende wordt
er alleen over internationale wateren gevlogen, maar zelfs al had het niet voor zeven
uur brandstof, dan zou het waarschijnlijk toch wel in Korea aan kunnen komen.
Als het had wat meer brandstof en het waarschijnlijk had, zou het gemakkelijk aankomen in Korea.
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.![]()
?!
![]()
Ik denk ook dat het zeker kan, maar een kaping elders naar toe kan ook, heb je de filmpjes van de piloot op Youtube al bekeken inmiddels??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Hahaha nee joh.
Maar omdat ik een kaping niet realistisch vindt.
Verder precies wat Teun schrijft, ik sta met hem op 1 lijn![]()
wtfquote:Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.![]()
![]()
Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etcquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:26 schreef DeParo het volgende:
Ik denk ook dat het zeker kan, maar een kaping elders naar toe kan ook, heb je de filmpjes van de piloot op Youtube al bekeken inmiddels??![]()
Uh ja puntito. Mooi verhaal, maar denk het niet.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ik dacht meer aan zijn houding en uitsprakenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etc![]()
.
![]()
Daar kun je iemand ook niet op beoordelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef DeParo het volgende:
Ik dacht meer aan zijn houding en uitspraken
Ik moet wel bekennen dat ik denk dat deze man twee gezichten heeft.
Of dat maf is of mensenkennis laat ik het in het midden![]()
Ik acht het onmogelijk een aanslag op de atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)aardappels, sproitjes, sloavink.![]()
Je kan geen eindoordeel maken maar wellicht een indruk krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Daar kun je iemand ook niet op beoordelen.
Ik moet wel bekennen dat ik denk dat deze man twee gezichten heeft.
Of dat maf is of mensenkennis laat ik het in het midden![]()
.
![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Geen kans natuurlijk. Er zijn constant Awacs in de lucht en bewapende F16's.quote:In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Oké ik zal eerlijk zijn. Mijn mening is nogal duidelijk over de piloot.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef DeParo het volgende:
Je kan geen eindoordeel maken maar wellicht een indruk krijgen
Dat komt mede door foto's en filmpjes die ik van hem zie.
Maar anderzijds kan wil zal ik hier natuurlijk iemand niet op beoordelen.![]()
Wellicht maar ws niet overal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?![]()
Ik denk dat je dingen kunt doen als in het kielzog van een ander vliegtuig vliegen zodat je als een radarblib verschijnt. Niet gemakkelijk wel mogelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Ok maar laten we zeggen dat de zelfmoord door de piloot een mogelijkheid is, op dit moment misschien zelfs zeer waarschijnlijk, maar iets anders is niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Oké ik zal eerlijk zijn. Mijn mening is nogal duidelijk over de piloot.
Dat komt mede door foto's en filmpjes die ik van hem zie.
Maar anderzijds kan wil zal ik hier natuurlijk iemand niet op beoordelen.![]()
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schipholquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag op de atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)Wie dit leest is gek![]()
Die werden niet tegelijk gekaapt. Twee werden iets later gekaapt. Die vluchten hadden wat vertraging, geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schiphol
En mocht het gebeuren, dan knallen ze die vliegtuigen gewoon uit de lucht.![]()
Juist. Zo denk ik al een weekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef DeParo het volgende:
Ok maar laten we zeggen dat de zelfmoord door de piloot een mogelijkheid is, op dit moment misschien zelfs zeer waarschijnlijk, maar iets anders is niet uitgesloten.![]()
Ze schieten liever die boeing neer boven Nederland dan deze te laten neerstorten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schiphol![]()
MH vliegt dagelijks op AMS en terug. Het vermiste vliegtuig heeft die vluchten 10tallen keren uitgevoerd. Daarachter ophouden, zelfde vluchtpad met een minuut achterstand ofso en op het laatste moment afwijken richting Den Haag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef puntito het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen kunt doen als in het kielzog van een ander vliegtuig vliegen zodat je als een radarblib verschijnt. Niet gemakkelijk wel mogelijk'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat is dan een communicatie fout mijnerzijdsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef DeParo het volgende:
Mooi maar zo deed je net iets minder blijken![]()
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die werden niet tegelijk gekaapt. Twee werden iets later gekaapt. Die vluchten hadden wat vertraging, geloof ik.
Een kruisvlucht op 30000 voet naar Londen, ergens boven Leliestad een duikvlucht naar beneden. zeekust, pier, kuhrhaus allemaal makkelijk te vinden pats boemWie dit leest is gek![]()
Als Ahmahdinejad erachter zit zal hij zich eerder op Israel richten dan op Den Haag. En dan wordt de vraag vooral hoe China reageert als Israel moedwillig een vliegtuig met ruim 150 Chinese gijzelaars uit de lucht schiet.
Verder wel leuk om te lezen.![]()
![]()
Ach, dan is dat probleem met die pier in een keer opgelostquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.
Een kruisvlucht op 30000 voet naar Londen, ergens boven Leliestad een duikvlucht naar beneden. zeekust, pier, kuhrhaus allemaal makkelijk te vinden pats boem![]()
![]()
Dat is even kut omdat er Chinezen in zaten, maar verder moet je zoiets kunnen begrijpen. VS hadden gewild dat ze die vliegtuigen uit de lucht zouden hebben geschoten en China zou hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef poemojn het volgende:
Als Ahmahdinejad erachter zit zal hij zich eerder op Israel richten dan op Den Haag. En dan wordt de vraag vooral hoe China reageert als Israel moedwillig een vliegtuig met ruim 150 Chinese gijzelaars uit de lucht schiet.
Verder wel leuk om te lezen.![]()
Vind ik ook niet eens een gek idee. Vlucht MH016 moet rond 6 a 7 binnenkomen. Iedereen is dan in het Kuhrhaus aanwezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.
Een kruisvlucht op 30000 voet naar Londen, ergens boven Leliestad een duikvlucht naar beneden. zeekust, pier, kuhrhaus allemaal makkelijk te vinden pats boem
Maargoed, dan moet het vliegtuig nog wel ergens zijn. Highly unlikely.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
zijn look? ik heb alleen filmpjes gezien waar ik techniek op zagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etc![]()
Het is in elk geval nog nooit bewezen dat een commeciele airliner op tijd door een fighter jet of tripleA tegengehouden kan worden.
Het is allemaal minutenwerk en ;s nachts slaapt de halve line of commandWie dit leest is gek![]()
Ik ook.. maar alleen omdat je een kaping van buiten niet uit kan sluiten. Jij hebt toch gewerkt met TBS'ers? Dan is het ook wel logisch dat je het met mij eens bent.. de menselijke psyche is tot bizarre dingen in staatquote:![]()
Daar zijn protocollen en procedures voor. En geloof me. Tijdens de NSS werken die wel hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is in elk geval nog nooit bewezen dat een commeciele airliner op tijd door een fighter jet of tripleA tegengehouden kan worden.
Het is allemaal minutenwerk en ;s nachts slaapt de halve line of command'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Klopt psyche is tot zeer bizarre dingen in staat wat een buitenstaander niet hoeft te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
ook.. maar alleen omdat je een kaping van buiten niet uit kan sluiten. Jij hebt toch gewerkt met TBS'ers? Dan is het ook wel logisch dat je het met mij eens bent.. de menselijke psyche is tot bizarre dingen in staat
Juist dit maakt iemand bijzonder gevaarlijk![]()
Daar wil ik ook niet om strijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar zijn protocollen en procedures voor. En geloof me. Tijdens de NSS werken die wel hoor.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Wie dit leest is gek![]()
Tsja en een 777 die niet zijn snelheid inhoudt, dus met de volle 900 km/u sjang haag in duikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Het leger. Sommige landen hebben daar zelfs wetten voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
![]()
![]()
Ik zou het wel weten. Een 777 met 240 mensen neerhalen of een hotel met een stel mafkezen beschermen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Nee grapje. Dat ding wordt dan wel neergehaald, in het hypothetische geval dat.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dan moet hij ook eerst eens in de buurt van Nederland komen. Enig idee hoeveel luchtruimen hij door moet om hier te geraken?In the coolest little capital of the world![]()
ze hebben hem nu toch ook niet gezien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Drebbelman het volgende:
Dan moet hij ook eerst eens in de buurt van Nederland komen. Enig idee hoeveel luchtruimen hij door moet om hier te geraken?De zwarte wolf komt eraan !![]()
Maar zijn er geen andere evenementen waar een hoop wereldleiders zijn maar die wat minder streng beveiligd zijn? Heb het gevoel dat nss uitzonderlijk streng beveiligd word of is dat alleen mijn idee?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef puntito het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen kunt doen als in het kielzog van een ander vliegtuig vliegen zodat je als een radarblib verschijnt. Niet gemakkelijk wel mogelijk![]()
Mijn fantasie gaat misschien op de loop, maar ik zou niet erg blij zijn als het daadwerkelijkquote:
gebeurt en ik had niet van te voren gewaarschuwd. De meeste elementen in deze theorie
had ik al een poosje in mijn hoofd, nu moest er nog een eind aan gebreid worden en
dat heb ik in deze situatie gevonden.
Het is echt nu mogelijk dat dit gebeurt.Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Het is nog nooit gedaan onder deze druk. Wat wel gedaan is, is 4 vliegtuigen vrijwel tegelijk kapen, drie daarvan bereikten hun doel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Een 777 met 240 mensen neerhalen of een hotel met een stel mafkezen beschermen...
Nee grapje. Dat ding wordt dan wel neergehaald, in het hypothetische geval dat.
Als is kapen wel een stuk moeilijker geworden in het westen. In Maleisie kon dat wel eens anders zijnWie dit leest is gek![]()
Hij vloog nu niet boven Europa maar boven een stel bamboerepublieken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
ze hebben hem nu toch ook niet gezien?![]()
mja maar tegen de tijd dat ze dat doorhebben zijn we wel even verder en hangen zij al boven de noordzeequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Drebbelman het volgende:
Dan moet hij ook eerst eens in de buurt van Nederland komen. Enig idee hoeveel luchtruimen hij door moet om hier te geraken?
als we dan toch bezig zijn![]()
denk dat ie dan volledig over water gaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij vloog nu niet boven Europa maar boven een stel bamboerepublieken.![]()
Dan kom je toch wel door het Franse of UK luchtruim en je moet over de Middellandse Zee... Allemaal niet zo'n uitgestrekte middle of nowhere als waar ze nu aan het zoeken zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
denk dat ie dan volledig over water gaat![]()
bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef puntito het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat misschien op de loop, maar ik zou niet erg blij zijn als het daadwerkelijk
gebeurt en ik had niet van te voren gewaarschuwd. De meeste elementen in deze theorie
had ik al een poosje in mijn hoofd, nu moest er nog een eind aan gebreid worden en
dat heb ik in deze situatie gevonden.
Het is echt nu mogelijk dat dit gebeurt.
ook dat je je aarvoor hebt gerigistreerd![]()
Middelandse zee? Noord Afrika en toegejuigd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel door het Franse of UK luchtruim en je moet over de Middellandse Zee... Allemaal niet zo'n uitgestrekte middle of nowhere als waar ze nu aan het zoeken zijn.Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Ze kunnen moeilijk elk vliegtuig dat over Nederland vliegt neerhalen omdat er 3 minuten geen contact met de piloten is. En van 30000 voet naar 0 voet duiken is 10 km, bij een kleine 1000 km/uur is dat 0,01 uur oftewel 36 seconden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Drebbelman het volgende:
Dan moet hij ook eerst eens in de buurt van Nederland komen. Enig idee hoeveel luchtruimen hij door moet om hier te geraken?Wie dit leest is gek![]()
neem aan dat ze dan ook de transponder uit hebben en inmiddels ook geen ander pingding meer hebben. Tegen de tijd dat ze een stip op een radar zien en actie ondernemen hebben ze toch een kans om hun bestemming te bereiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel door het Franse of UK luchtruim en je moet over de Middellandse Zee... Allemaal niet zo'n uitgestrekte middle of nowhere als waar ze nu aan het zoeken zijn.![]()
Je zit hier verkeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie. Als je het voor het eerst leest denk je mischien: Nu ja.
Maar Nederland zou wel eens het einddoel van deze Boeing kunnen zijn
Zo niet dan maken we er een filmscript van.
Amhadinejad, de ex -president van Iran , weet dat hij de Mahdi is. De mahdi is de
beloofde verlosser van de islam. Waarom denkt Amahdinejad dat?
Hij denkt dat omdat het woord "mahdi", dat woord bestaat reeds enkele honderden jaren,
eigenlijk een directe verwijzing is naar zijn naam.
Het hele woord mahdi is fonetisch toevallig in zijn naam en dat is volgens velen is dit dus
geen toeval.
Hij is dus de voorspelde verlosser .
Hoe zal hij de wereld verlossen? Welnu daar zijn goddelijke aanwijzingen voor.
De geometrische vorm van de moskee zou zo'n god gegeven verwijzing zijn naar de
manier waarop de moslims moeten worden verlost.
[ afbeelding ]
Merk op hoe de Iraanse nucleaire kweekreactor lijkt op een moskee .
De reactor is compleet met koepel en minaret ( de minaret is dus een koeltoren ) .
De traditionele moskee vorm was er eerder dan de kernreactoren dus dit is een
duidelijk teken van Allah.
En sommige onmetelijk rijke olie sjeiks geloven dit verhaal en financieren mahdi in
alles wat hij wil .. Geld speelt geen rol.
Nu is er een probleem: de duivel in de vorm van de Verenigde Naties heeft sancties
gezet op Iran en doet er alles aan om Iran te stoppen om plutonium te fabriceren en
doet er alles aan om het uranium te verrijken tegen te gaan.
Uranium en plutonium zijn de belangrijkste bouwstoffen voor atoombommen.
In hun ogen werkt de duivel, de Verenigde Naties de islamitische verlosser mahdi
tegen om de wereld aan de heilige sharia wet te onderwerpen.
De invoering van de sharia in de hele wereld betekent voor de radicale moslim vrede.
Daarom kan mahdi dus nu gerust zeggen :
we gebruiken nucleaire technologie uitsluitend voor vreedzame doeleinden . icoon ( '' )
Ik weet zeker dat u mahdi dit wel eens hebt horen zeggen toen hij nog president
van Iran was.
Probleem is dat hij iets anders bedoelde dan dat u begreep.
Dus nu is hij geen president meer en heeft meer tijd om handen.
Daarom zijn er onder zijn leiding twee onschuldig uitziende Iraanse
black ops terroristen opgeleid om een vliegtuig te kapen met het
doel om deze duivelse VN-organisatie te stoppen met het belemmeren
van de heilige Mahdi om zijn grote steden plan uit te voeren .
Het grote steden plan is om een atoombom te plaatsen in elke niet
islam stad en al deze bommen gelijktijdig te laten ontploffen en om de
duivel zodoende uit te schakelen.
Dus deze onschuldig uitziende iraniers hadden kaartjes gekocht om in een vliegtuig te
komen en om het te kapen voor een speciaal doeleinde.
Om niet verdacht te klinken vroegen ze om de goedkoopste tickets .
Zodra ze erachter kwamen dat de vliegtickets niet voor hetzelfde vliegtuig waren, zijn
ze gewoon niet ingecheckt aan boord kochten ze een ander ticket .
Het is uiterst verdacht verdacht dat de beide Iraniërs niet met het vliegtuig gegaan zijn
alhoewel ze beiden al kaartjes hadden gekocht.
Vanwege het feit dat ze beiden de goedkoopste tickets hadden gekocht zou je denken
dat ze geen geld hadden te besteden.
Het missen van een goedkoopste tarief ticket vlucht staat gelijk aan het verlies van
het geld.
Maar nee hoor Ali kocht gewoon nieuwe tickets alsof ze geld genoeg hadden.
Ze kochten tickets naar verschillende bestemmingen die niets met elkaar te maken
hadden om latere onderzoekers zand in de ogen te strooien.
Deze nieuwe tickets die Ali gekocht had waren wel goed, omdat het vliegtuig
misschien nu groot genoeg was / langere afstand en nu waren ze ook allebei in
hetzelfde vliegtuig.
De indringers gingen aan boord . In Maleisië waren ze in staat om met een pistool
aan boord te komen.
Ze wachtten tot het vliegtuig op de automatische piloot stond. (ze willen niet het
vliegtuig crashen zou tijdens de actie)
Ze handelde snel binnen het uur , omdat ze alle brandstof nodig hadden en om
het vliegtuig te krijgen waar ze wilden .
Ze schoten onmiddellijk zes ramen van het vliegtuig aan splinters en toen de piloot
de deur opende om te zien wat er aan de hand was in de cabine schoten ze hem
onmiddellijk dood. Voet tussen de cockpit deur terwijl de cabine de druk verloor.
Zij namen het vliegtuig over en draaiden het vliegtuig om. Daarna sloten ze alle
communicatie af en ook de transponders . Ze zetten de zuurstof apparatuur van de
piloten op stegen snel naar 45000 voet om alle passagiers te doden door de lage
druk gebrek aan zuurstof en om van de luchtvaart radar de verdwijnen
Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
Ze vlogen laag over Maleisie.
( we lezen dat telefoons nog steeds overgaan , maar dode mensen beantwoorden niet)
Zij doken onder de radar . We lezen het vliegtuig verdween van radars en we lezen
het vliegtuig werd gezien dat het razendsnel naar beneden dook.
" Een ' helder licht daalde op zeer hoge snelheid ' , dit was gezien door een man in
het noordoosten van Maleisië "
Daarna werd het vliegtuig vermoedelijk gespot op het vasteland van Maleisië door
vissers op zeer lage hoogte , dus het lijkt erop dat ze wilden verdwijnen voor een uur
door onder de radars te vliegen om onderzoekers op een dwaalspoor te brengen.
Het lijkt erop dat ze naar het westen hebben gevlogen ,
De laatste radar locatie door het leger was dicht bij een klein eilandje in de straat
van Mallaka .
Deze speciale troepen zijn specialisten dus nu hebben ze het voor elkaar dat iedereen
denkt dat ze naar het westen vliegen.
Maar in werkelijkheid vliegen ze noordoostelijke richting naar Noord-Korea, omdat
Mahdi daar een vriend heeft gevonden in de koreaanse leiders die waarachtig ook
in oorlog zijn met de gehate VN duivel.
Het vliegtuig schijnt genoeg brandstof te hebben voor zeven uur vliegen, zodoende wordt
er alleen over internationale wateren gevlogen, maar zelfs al had het niet voor zeven
uur brandstof, dan zou het waarschijnlijk toch wel in Korea aan kunnen komen.
Als het had wat meer brandstof en het waarschijnlijk had, zou het gemakkelijk aankomen in Korea.
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.
Aub verder posten op BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Eindelijk een plek waar ik mijn theorie over het landen in een verlaten plek in Indië en het oogsten van organen van de passagiers kwijt kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Je zit hier verkeerd.
Aub verder posten op BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like![]()
Op het moment dat er boven verschillende europese luchtruimen een boeing 777 gesignaleerd is waar ze geen contact mee krijgen, of die vaag reageert moeten er toch wel een paar belletjes gaan rinkelen.. zeker als je er met een f16 naast gaat vliegen en ziet dat er groot Malaysian Air MH370 op geschilderd staatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk elk vliegtuig dat over Nederland vliegt neerhalen omdat er 3 minuten geen contact met de piloten is. En van 30000 voet naar 0 voet duiken is 10 km, bij een kleine 1000 km/uur is dat 0,01 uur oftewel 36 seconden.
In the coolest little capital of the world![]()
Zou ik eerst beginnen met duidelijk maken of je Indonesië of India bedoeltquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eindelijk een plek waar ik mijn theorie over het landen in een verlaten plek in Indië en het oogsten van organen van de passagiers kwijt kan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dat laat ik aan de lezer over. Geeft mij meer kans op een juiste voorspelling.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik eerst beginnen met duidelijk maken of je Indonesië of India bedoeltThere are no things, but as a consequence there are as many things as we like![]()
Je kunt toch zelf wel bedenken dat die nu er ergens tussen de bananenbomen overgeschilderd wordt in KLM blauw?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op het moment dat er boven verschillende europese luchtruimen een boeing 777 gesignaleerd is waar ze geen contact mee krijgen, of die vaag reageert moeten er toch wel een paar belletjes gaan rinkelen.. zeker als je er met een f16 naast gaat vliegen en ziet dat er groot Malaysian Air MH370 op geschilderd staatWie dit leest is gek![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de lezer over. Geeft mij meer kans op een juiste voorspelling.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eindelijk een plek waar ik mijn theorie over het landen in een verlaten plek in Indië en het oogsten van organen van de passagiers kwijt kan.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ik zie het al helemaal voor me ja.. door slanke blondines, want zo gaat dat in Hollywood ook altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf wel bedenken dat die nu er ergens tussen de bananenbomen overgeschilderd wordt in KLM blauw?
In the coolest little capital of the world![]()
Jemug wat een lange conspiratie theorie, ik krijg er al transpiratie van als ik er aan denk het allemaal door te moeten lezen. Samenvatting?![]()
![]()
Vliegtuig staat gestald op onbekende plek, wordt volgeladen als vliegende bom voor de nucleaire summit. Passagiers zijn vermoord en organen verkocht aan rijke amerikanenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Jemug wat een lange conspiratie theorie, ik krijg er al transpiratie van als ik er aan denk het allemaal door te moeten lezen. Samenvatting?Wie dit leest is gek![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Jemug wat een lange conspiratie theorie, ik krijg er al transpiratie van als ik er aan denk het allemaal door te moeten lezen. Samenvatting?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Dat klinkt plausibelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vliegtuig staat gestald op onbekende plek, wordt volgeladen als vliegende bom voor de nucleaire summit. Passagiers zijn vermoord en organen verkocht aan rijke amerikanen
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Woont zeker in Den Haagquote:Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.![]()
Je weet dat zo'n vliegtuig loodrecht omlaag die snelheid nooit haalt? En waarschijnlijk al vroegtijdig uit elkaar valt. Het begint een beetje te ontsporen hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk elk vliegtuig dat over Nederland vliegt neerhalen omdat er 3 minuten geen contact met de piloten is. En van 30000 voet naar 0 voet duiken is 10 km, bij een kleine 1000 km/uur is dat 0,01 uur oftewel 36 seconden.![]()
Ja, maar het vliegtuig waar ik nu al dagen inzit is nog niet teruggekeerd.quote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het hoeft ook niet perse in 36 seconden, het zal altijd een soort glijvlucht zijn. Ik wil maar aangeven dat het reëel is dat er hooguit 5 minuten bedenktijd is en dat de gevolgen voor Nederland een 2e bijlmerramp en meer zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n vliegtuig loodrecht omlaag die snelheid nooit haalt? En waarschijnlijk al vroegtijdig uit elkaar valt. Het begint een beetje te ontsporen hier.Wie dit leest is gek![]()
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is ; iemand van een reptielenzoo had gewoon een hele lading slangen meegenomen in alle soorten en maten, deze zijn tijdens de vlucht ontsnapt en kropen in alle holen en gaten waardoor op de een of andere manier ook het contact met de buitenwereld werd afgesloten.
Tenslotte kwam er een wurgslang de cockpit binnenglijden en heeft de piloot en co-piloot van achteren verrast door ze te wurgen.
Gevolg ; vliegtuig stort neer midden in de oceaan en je hebt nu ook een boel dooie slangen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Snakes on a plane! Stond Samuel L. Jackson eigenlijk op de passagierslijst?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is ; iemand van een reptielenzoo had gewoon een hele lading slangen meegenomen in alle soorten en maten, deze zijn tijdens de vlucht ontsnapt en kropen in alle holen en gaten waardoor op de een of andere manier ook het contact met de buitenwereld werd afgesloten.
Tenslotte kwam er een wurgslang de cockpit binnenglijden en heeft de piloot en co-piloot van achteren verrast door ze te wurgen.
Gevolg ; vliegtuig stort neer midden in de oceaan en je hebt nu ook een boel dooie slangen![]()
Nee, die reisde met een vals paspoort.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Snakes on a plane! Stond Samuel L. Jackson eigenlijk op de passagierslijst?![]()
Als Johnny Wang (2)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, die reisde met een vals paspoort.
Mogguh. Is er al iets veranderd sinds 13:00?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Jammer, je had deze leuk kunnen combineren met die van vanmiddag die had het over parachutes. En dat die slangen dan met parachutes zo uit het vliegtuig sprongen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is ; iemand van een reptielenzoo had gewoon een hele lading slangen meegenomen in alle soorten en maten, deze zijn tijdens de vlucht ontsnapt en kropen in alle holen en gaten waardoor op de een of andere manier ook het contact met de buitenwereld werd afgesloten.
Tenslotte kwam er een wurgslang de cockpit binnenglijden en heeft de piloot en co-piloot van achteren verrast door ze te wurgen.
Gevolg ; vliegtuig stort neer midden in de oceaan en je hebt nu ook een boel dooie slangen![]()
![]()
Serendipity?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen nergens "vanzelf" achter.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Dit klinkt wel als een zeer aannemelijke theorie, nog niet eerder gehoord:
http://hollywoodlife.com/(...)ng-plane-conspiracy/Dit is gewoon raar :l![]()
Die site!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit klinkt wel als een zeer aannemelijke theorie, nog niet eerder gehoord:
http://hollywoodlife.com/(...)ng-plane-conspiracy/
Sure, beetje dure reclame, niet? En zouden de autoriteiten dan die bootjes en vliegtuigen uitsturen zonder gewaarschuwd te zijn?/
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Smaakt vliegtuigeten na 8 dagen lekkerder?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, maar het vliegtuig waar ik nu al dagen inzit is nog niet teruggekeerd.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Mwah laat maar komen hoor..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.![]()
Tijdens de Nuclear Security Summit eind deze maand zijn twee F-16's van de Luchtmacht permanent in de lucht om het luchtruim boven Den Haag te bewaken. Ze worden in de lucht bijgetankt.
Tegelijkertijd staan er in Volkel of Leeuwarden ook F-16's paraat om bij een dreiging de lucht in te gaan.
Het is een van de maatregelen om de top in Den Haag op 24 en 25 maart veilig te laten verlopen.
Tijdens de top is een deel van het Nederlandse luchtruim maar beperkt toegankelijk. De F-16's hebben als taak om onbekende vliegtuigen te onderscheppen, te identificeren en eventueel uit te schakelen.
Luchtdoelraketten
Om verdachte vliegtuigen die Den Haag al zijn genaderd te kunnen uitschakelen, worden op verschillende plaatsen rond de Hofstad NASAMS-systemen geplaatst. De lanceerinstallaties voor luchtdoelraketten komen onder meer op een parkeerplaats bij de Wassenaarseslag en het zweefvliegveld Kennemerland te staan.
Het is hetzelfde soort luchtverdedigingssysteem dat gebruikt wordt om het Witte Huis en andere overheidsgebouwen in de Verenigde Staten te beschermen.
Op Valkenburg worden ook Apache-gevechtshelikopters gestationeerd. Die kunnen ingezet worden om bijvoorbeeld verdachte helikopters uit te schakelen![]()
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet...
nederland en defensie boteren niet echt..![]()
niet echtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Johnny Wang (2)?
Mogguh. Is er al iets veranderd sinds 13:00?![]()
obama betaald, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..![]()
![]()
Laat ze dan maar komen, betalen we niet voor niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: