Ik denk dat je dingen kunt doen als in het kielzog van een ander vliegtuig vliegen zodat je als een radarblib verschijnt. Niet gemakkelijk wel mogelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)
Ok maar laten we zeggen dat de zelfmoord door de piloot een mogelijkheid is, op dit moment misschien zelfs zeer waarschijnlijk, maar iets anders is niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Oké ik zal eerlijk zijn. Mijn mening is nogal duidelijk over de piloot.
Dat komt mede door foto's en filmpjes die ik van hem zie.
Maar anderzijds kan wil zal ik hier natuurlijk iemand niet op beoordelen.
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schipholquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag op de atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)
Die werden niet tegelijk gekaapt. Twee werden iets later gekaapt. Die vluchten hadden wat vertraging, geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schiphol
Juist. Zo denk ik al een weekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef DeParo het volgende:
Ok maar laten we zeggen dat de zelfmoord door de piloot een mogelijkheid is, op dit moment misschien zelfs zeer waarschijnlijk, maar iets anders is niet uitgesloten.
Ze schieten liever die boeing neer boven Nederland dan deze te laten neerstorten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op 11 september 2001 werden er 4 vliegtuigen tegelijk gekaapt. Ik wil nog wel eens zien hoe ze die uit Den Haag weten weg te houden. Vooral boven bewoond gebied en maar 20 km van de normale route naar Schiphol
MH vliegt dagelijks op AMS en terug. Het vermiste vliegtuig heeft die vluchten 10tallen keren uitgevoerd. Daarachter ophouden, zelfde vluchtpad met een minuut achterstand ofso en op het laatste moment afwijken richting Den Haag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef puntito het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen kunt doen als in het kielzog van een ander vliegtuig vliegen zodat je als een radarblib verschijnt. Niet gemakkelijk wel mogelijk
Dat is dan een communicatie fout mijnerzijdsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef DeParo het volgende:
Mooi maar zo deed je net iets minder blijken
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die werden niet tegelijk gekaapt. Twee werden iets later gekaapt. Die vluchten hadden wat vertraging, geloof ik.
Ach, dan is dat probleem met die pier in een keer opgelostquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.
Een kruisvlucht op 30000 voet naar Londen, ergens boven Leliestad een duikvlucht naar beneden. zeekust, pier, kuhrhaus allemaal makkelijk te vinden pats boem
Dat is even kut omdat er Chinezen in zaten, maar verder moet je zoiets kunnen begrijpen. VS hadden gewild dat ze die vliegtuigen uit de lucht zouden hebben geschoten en China zou hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef poemojn het volgende:
Als Ahmahdinejad erachter zit zal hij zich eerder op Israel richten dan op Den Haag. En dan wordt de vraag vooral hoe China reageert als Israel moedwillig een vliegtuig met ruim 150 Chinese gijzelaars uit de lucht schiet.
Verder wel leuk om te lezen.
Vind ik ook niet eens een gek idee. Vlucht MH016 moet rond 6 a 7 binnenkomen. Iedereen is dan in het Kuhrhaus aanwezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de info die aniet relevant ist maar hoe dat toen ging kan nu beter.
Een kruisvlucht op 30000 voet naar Londen, ergens boven Leliestad een duikvlucht naar beneden. zeekust, pier, kuhrhaus allemaal makkelijk te vinden pats boem
zijn look? ik heb alleen filmpjes gezien waar ik techniek op zagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etc
Ik ook.. maar alleen omdat je een kaping van buiten niet uit kan sluiten. Jij hebt toch gewerkt met TBS'ers? Dan is het ook wel logisch dat je het met mij eens bent.. de menselijke psyche is tot bizarre dingen in staatquote:
Daar zijn protocollen en procedures voor. En geloof me. Tijdens de NSS werken die wel hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is in elk geval nog nooit bewezen dat een commeciele airliner op tijd door een fighter jet of tripleA tegengehouden kan worden.
Het is allemaal minutenwerk en ;s nachts slaapt de halve line of command
Klopt psyche is tot zeer bizarre dingen in staat wat een buitenstaander niet hoeft te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
ook.. maar alleen omdat je een kaping van buiten niet uit kan sluiten. Jij hebt toch gewerkt met TBS'ers? Dan is het ook wel logisch dat je het met mij eens bent.. de menselijke psyche is tot bizarre dingen in staat
Daar wil ik ook niet om strijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar zijn protocollen en procedures voor. En geloof me. Tijdens de NSS werken die wel hoor.
Tsja en een 777 die niet zijn snelheid inhoudt, dus met de volle 900 km/u sjang haag in duikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Het leger. Sommige landen hebben daar zelfs wetten voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Ik zou het wel weten. Een 777 met 240 mensen neerhalen of een hotel met een stel mafkezen beschermen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet om strijden.Maar wie zou uiteindelijk de beslissing moeten nemen om een 777 ergens tussen Utrecht en Den Haag neer te halen met alle gevolgen van dien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |