1 werkemailtje en de lapo gemist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
OP updates nodig? Zeg het me en ik regel het
Kan je die hier even posten (kaartje en sighting) dan plaats ik ze er meteen in site staan erinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 werkemailtje en de lapo gemist.
Eh, die sighting bij het eilandje en de kaart uit het vorige topic wellicht?
Een link naar tonmod (of hoe heet die site), wat absoluut niet werkt hier?
Deze:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je die hier even posten (kaartje en sighting) dan plaats ik ze er meteen in site staan erin
Als hij het van tevoren goed heeft onderzocht wie weet hoeveel je dan als piloot kan achterhalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In hoeverre zou je kunnen stellen dat een civiele piloot er weet van heeft hoe hij ongezien van koers kan veranderen? Dus alle relevante apparatuur uitschakelen? En kennis om gebieden met civiele/militaire radar dekking te ontwijken?
[..]
Het eerste wat je moet weten bij zelfmoord gevallen is dat mensen zover heen kunnen zijn dat iedere vorm van een logische gedachtegang weg kan zijn.
Hij kan nog zo gelukkig, geslaagd en weet ik veel wat lijken aan de buitenkant. Maar jij kan als buitenstaander niet zien wat er in zijn hoofd om gaat.
Reken maar dat er op het moment flink gespit wordt in de achtergronden van deze mannen, ieder vuiltje komt uiteindelijk wel boven drijven.
Op een gegeven moment vroeg de Vietnamese luchtverkeersleiding vliegtuigen om contact te maken. Volgens mij 30 minuten later lukte dat voor dat vliegtuig (of toen ze al 30 minuten vermist waren dat zou kunnen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vloog 30 minuten verder weg geloof ik en dat contact werd gemaakt rond de U-turn.
Heb jij of iemand anders een gedetailleerde timeline (op de seconde) van de gebeurtenissen:
00:41 - opstijgen KL
01:30 - kruishoogte (~11.000 m)
- moment van radarverlies
- moment van oppikken door de luchtvaartorganisaties dat het vliegtuig verdween
- moment van contact door andere vliegtuig
- moment van U-turn
02:40 -
- observatie bij eilandje Pulau Perak in Straat van Malakka (zie boven voor kaart) - 1000 meter lager? Lager dan wat? - zie artikel hierboven
Heb hem er in gezetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze:
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #6
Ja? Volgens mij was het een vliegtuig dat ongeveer op dezelfde route vloog maar dan 30 minuten verder? Het contact was "meteen". Maar interessant zou zijn om te zien hoeveel seconden er tussen het contact maken, het gemurmel en de U-turn zat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als hij het van tevoren goed heeft onderzocht wie weet hoeveel je dan als piloot kan achterhalen.
[..]
Op een gegeven moment vroeg de Vietnamese luchtverkeersleiding vliegtuigen om contact te maken. Volgens mij 30 minuten later lukte dat voor dat vliegtuig (of toen ze al 30 minuten vermist waren dat zou kunnen).
Mijn dank is groot!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Razor21 het volgende:
https://twitter.com/IAmPhilChapman/status/443441249492934656
Reports suggest there was a disabled man travelling with a case of hunting knives aboard the missing #MalaysiaAirlines flight
Of gewoon ergens anders heen te vliegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Laatst gezien bij Aircrash Investigation over een man die werd ontslagen, hetzelfde vliegtuig nam als zijn baas, tijdens de vlucht zijn baas en de cabincrew doodschot en toen het vliegtuig liet neerstorten, zo iets kan hier ook zijn gebeurd denk ik.. dat iemand in de cockpit kwam, met een vuurwapen eiste dat alles uitgezet zou worden, de koers veranderen om vervolgens beide piloten dood te schieten en het ding zelf te laten crashen.
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zouden er nog meer militaire radarposten in dat gebied zijn?
Als het toestel niet meer gedetecteerd kan worden vanaf Palau Perak zou het theoretisch zelfs naar Afrika gevlogen kunnen zijn.
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Laatst gezien bij Aircrash Investigation over een man die werd ontslagen, hetzelfde vliegtuig nam als zijn baas, tijdens de vlucht zijn baas en de cabincrew doodschot en toen het vliegtuig liet neerstorten, zo iets kan hier ook zijn gebeurd denk ik.. dat iemand in de cockpit kwam, met een vuurwapen eiste dat alles uitgezet zou worden, de koers veranderen om vervolgens beide piloten dood te schieten en het ding zelf te laten crashen.
De zwakste schakeling in de beveiliging is de mens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?
Jij hebt gisteravond proefkonijnen gekeken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De zwakste schakeling in de beveiliging is de mens.
Jupquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond proefkonijnen gekeken?
Idd. Prima voor in de OP.quote:
Hoe kan je anno 2014 een cockpit nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |