Vliegtuig staat gestald op onbekende plek, wordt volgeladen als vliegende bom voor de nucleaire summit. Passagiers zijn vermoord en organen verkocht aan rijke amerikanenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Jemug wat een lange conspiratie theorie, ik krijg er al transpiratie van als ik er aan denk het allemaal door te moeten lezen. Samenvatting?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Jemug wat een lange conspiratie theorie, ik krijg er al transpiratie van als ik er aan denk het allemaal door te moeten lezen. Samenvatting?
Dat klinkt plausibelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vliegtuig staat gestald op onbekende plek, wordt volgeladen als vliegende bom voor de nucleaire summit. Passagiers zijn vermoord en organen verkocht aan rijke amerikanen
Woont zeker in Den Haagquote:
Je weet dat zo'n vliegtuig loodrecht omlaag die snelheid nooit haalt? En waarschijnlijk al vroegtijdig uit elkaar valt. Het begint een beetje te ontsporen hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk elk vliegtuig dat over Nederland vliegt neerhalen omdat er 3 minuten geen contact met de piloten is. En van 30000 voet naar 0 voet duiken is 10 km, bij een kleine 1000 km/uur is dat 0,01 uur oftewel 36 seconden.
Ja, maar het vliegtuig waar ik nu al dagen inzit is nog niet teruggekeerd.quote:
Het hoeft ook niet perse in 36 seconden, het zal altijd een soort glijvlucht zijn. Ik wil maar aangeven dat het reëel is dat er hooguit 5 minuten bedenktijd is en dat de gevolgen voor Nederland een 2e bijlmerramp en meer zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n vliegtuig loodrecht omlaag die snelheid nooit haalt? En waarschijnlijk al vroegtijdig uit elkaar valt. Het begint een beetje te ontsporen hier.
Snakes on a plane! Stond Samuel L. Jackson eigenlijk op de passagierslijst?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is ; iemand van een reptielenzoo had gewoon een hele lading slangen meegenomen in alle soorten en maten, deze zijn tijdens de vlucht ontsnapt en kropen in alle holen en gaten waardoor op de een of andere manier ook het contact met de buitenwereld werd afgesloten.
Tenslotte kwam er een wurgslang de cockpit binnenglijden en heeft de piloot en co-piloot van achteren verrast door ze te wurgen.
Gevolg ; vliegtuig stort neer midden in de oceaan en je hebt nu ook een boel dooie slangen
Nee, die reisde met een vals paspoort.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Snakes on a plane! Stond Samuel L. Jackson eigenlijk op de passagierslijst?
Als Johnny Wang (2)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, die reisde met een vals paspoort.
Jammer, je had deze leuk kunnen combineren met die van vanmiddag die had het over parachutes. En dat die slangen dan met parachutes zo uit het vliegtuig sprongen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is ; iemand van een reptielenzoo had gewoon een hele lading slangen meegenomen in alle soorten en maten, deze zijn tijdens de vlucht ontsnapt en kropen in alle holen en gaten waardoor op de een of andere manier ook het contact met de buitenwereld werd afgesloten.
Tenslotte kwam er een wurgslang de cockpit binnenglijden en heeft de piloot en co-piloot van achteren verrast door ze te wurgen.
Gevolg ; vliegtuig stort neer midden in de oceaan en je hebt nu ook een boel dooie slangen
Serendipity?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen nergens "vanzelf" achter.
Die site!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit klinkt wel als een zeer aannemelijke theorie, nog niet eerder gehoord:
http://hollywoodlife.com/(...)ng-plane-conspiracy/
Smaakt vliegtuigeten na 8 dagen lekkerder?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, maar het vliegtuig waar ik nu al dagen inzit is nog niet teruggekeerd.
Mwah laat maar komen hoor..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet...
nederland en defensie boteren niet echt..
niet echtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Johnny Wang (2)?
Mogguh. Is er al iets veranderd sinds 13:00?
obama betaald, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..
Laat ze dan maar komen, betalen we niet voor niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |