Serendipity?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen nergens "vanzelf" achter.
Die site!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit klinkt wel als een zeer aannemelijke theorie, nog niet eerder gehoord:
http://hollywoodlife.com/(...)ng-plane-conspiracy/
Smaakt vliegtuigeten na 8 dagen lekkerder?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, maar het vliegtuig waar ik nu al dagen inzit is nog niet teruggekeerd.
Mwah laat maar komen hoor..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.
Afblazen die top is mijn bescheiden advies.
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet...
nederland en defensie boteren niet echt..
niet echtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Johnny Wang (2)?
Mogguh. Is er al iets veranderd sinds 13:00?
obama betaald, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..
Laat ze dan maar komen, betalen we niet voor niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is ook, kost 20.000 euro per uur per f16, zeg maar daaag tegen je belastingcentjes..
In de lucht bijgetankt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?
offtopic: Leuk vrouwtje!, en de interviewster lijkt op de moeder van Natalee Holloway.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...
Zeker weten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
offtopic: Leuk vrouwtje!,
Nu verder met bier drinken...
Tuurlijk niet, ik snap ook niet dat kennelijk geleerde mensen zoiets kunnen zeggen. 4 uur op zo'n 250 m hoogte vliegen "als dat al kan met 777 zonder dat iemand je ziet is onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?
Dat gaat niet he....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?
Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he....
Stall speed is de snelheid waarbij een vliegtuig draagkracht verliest. Door de ijlere lucht op 10km hoogte is de stall speed veel hoger dan als je op 200m hoogte zit.
Op een gegeven moment is de lucht zo ijl dat de stall snelheid gelijk is aan de huidige snelheid van het toestel. Dan kan je dus niet hoger, dan val je weer naar benee.
effect wordt in luchtvaarttermen "coffin corner" genoemd.
Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A340.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.
Edit: Oh en ik heb bier op, maar geen probleem met ILS.
Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A330.
[ afbeelding ]
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.
Denk jij dat de piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?
Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.
Edit: Oh en ik heb bier op, maar geen probleem met ILS.
Nee, maar die copiloot met de minste ervaring zat terwijl de piloot aan het vliegen was de knuppel naar achteren te houden, waardoor het vliegtuig stallde en in zee viel. Die piloot wist daar niet van en de senior piloot ging even pitten toen ze door het St. Elmo's vuur gingen. Dat klopt natuurlijk van geen kanten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.
Alles wat ik weet over vliegen heb ik op FSX geleerd. Het is ook best een leuke community en er zijn veel raakvlakken met m'n werk, zeevaart en offshore. Best geinig en enroute gewoon autopilot en een beetje in huis rommelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.
Maar het is zeker interessant en nuttiger gamen dan veel andere spelletjes - Candy Crush![]()
.
Geen bier halen of douchen tijdens de vlucht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:32 schreef Gloorbek het volgende:
Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000)![]()
Wel dat ze fout op fout maakte. Dat heeft niks met deze vlucht te maken aangezien ze van de route afgeweken zijn. Dat is raarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |