 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			In de lucht bijgetankt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?

 
			 
			
			
			offtopic: Leuk vrouwtje!, en de interviewster lijkt op de moeder van Natalee Holloway.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...
 
											 
			 
			
			
			Zeker weten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
offtopic: Leuk vrouwtje!,
Nu verder met bier drinken...
 
			 
			
			
			Tuurlijk niet, ik snap ook niet dat kennelijk geleerde mensen zoiets kunnen zeggen. 4 uur op zo'n 250 m hoogte vliegen "als dat al kan met 777 zonder dat iemand je ziet is onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?
 
			 
			
			
			Dat gaat niet he....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?
 
			 
			
			
			Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he....
Stall speed is de snelheid waarbij een vliegtuig draagkracht verliest. Door de ijlere lucht op 10km hoogte is de stall speed veel hoger dan als je op 200m hoogte zit.
Op een gegeven moment is de lucht zo ijl dat de stall snelheid gelijk is aan de huidige snelheid van het toestel. Dan kan je dus niet hoger, dan val je weer naar benee.
effect wordt in luchtvaarttermen "coffin corner" genoemd.

 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A340.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
 
			 
			
			
			Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.
Edit: Oh en ik heb bier op, maar geen probleem met ILS.
 
  .
 .
											 
			 
			
			
			Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A330.
[ afbeelding ]
 
			 
			
			
			Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.
Denk jij dat de piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?
 
			 
			
			
			Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.
Edit: Oh en ik heb bier op, maar geen probleem met ILS.
 
  
			 
			
			
			Nee, maar die copiloot met de minste ervaring zat terwijl de piloot aan het vliegen was de knuppel naar achteren te houden, waardoor het vliegtuig stallde en in zee viel. Die piloot wist daar niet van en de senior piloot ging even pitten toen ze door het St. Elmo's vuur gingen. Dat klopt natuurlijk van geen kanten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.

 
			 
			
			
			Alles wat ik weet over vliegen heb ik op FSX geleerd. Het is ook best een leuke community en er zijn veel raakvlakken met m'n werk, zeevaart en offshore. Best geinig en enroute gewoon autopilot en een beetje in huis rommelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.
Maar het is zeker interessant en nuttiger gamen dan veel andere spelletjes - Candy Crush
.
 
			 
			
			
			Geen bier halen of douchen tijdens de vlucht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:32 schreef Gloorbek het volgende:
Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000)
 
  
											 
			 
			
			
			Wel dat ze fout op fout maakte. Dat heeft niks met deze vlucht te maken aangezien ze van de route afgeweken zijn. Dat is raarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Douchen moet lukken bij jou aan je avatar te zien, je kan je haren wassen in de helft van de tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen bier halen of douchen tijdens de vlucht.
Oh, wacht. Dat je bij de kassa in de rij staat en denkt; 'oh k*t, ik moet zo landen.'
 
											 
			 
			
			
			Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
 
			 
			
			
			Ik heb werkelijk geen idee. Het is allemaal té vaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.
Denk jij dat de MH370 piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?
 
											 
			 
			
			
			Moet dit topic niet weg van nieuwsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef niels0 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe druk het is op die server.
 
											 
			 
			
			
			Ooit eens voor een klant een pc gebouwd met ondersteuning voor 6 schermen... Hij was FSX fanaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.
 
											 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= is nu ff 3
 
											 
			 
			
			
			Ga de kroeg in of speel een spelletjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
 
											 
			 
			
			
			dit is voldoende om mee te spelen denk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
 
			 
			
			
			Doe ik ook, bier staat weer koud, FSX Here We Come..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga de kroeg in of speel een spelletje
 
			 
			
			
			Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
 
			 
			
			
			Hmm ik zou er ook een PC en FSX bij nemen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
dit is voldoende om mee te spelen denk?
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.Schouderklopje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iedereen is een kutlultrut
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
 
			 
			
			
			Bla bla bla. Vroeger stonden de cockpit deuren open, kon je als kind meekijken met de piloten en bietste zo'n piloot een sigaretje van je. Dat is niet het gedrag waardoor vliegtuigen neerstorten. En als een terrorist wil kan hij/zij dat miezerige waaibomenhouten deurtje open krijgen. Desnoods met een pistool gericht op enkele passagiers. Maar ik ben blij dat de pers ondanks een gebrek aan relevante informatie nog wat te melden heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...
 
											 
			 
			
			
			Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
 Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he
  Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he   
											 
			 
			
			
			Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.quote:
 
											 
			 
			
			
			Je bent moslim geworden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenMaar goed dat ik geen piloot geworden ben he
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Zo speelde ik ook The Sims, RCT2... eigenlijk ieder spel wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenMaar goed dat ik geen piloot geworden ben he
 
											 
			 
			
			
			Je draaft door. Ga je nest inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.
En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt.
 
			 
			
			
			Onderzoek toont ook aan dat in situaties van grote stress een piloot terug grijpt naar wat hij gewend is en logica naar de achtergrond verdwijnt. Piloten bedienen een vliegtuig alleen nog maar bij het opstijgen en afdaling en op die lage hoogte reageert een vliegtuig heel anders dan op 10 km hoogte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot.
Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.Klopt!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij de volgende OP..
En ik had nog wat gemaakt, misschien leuk als header (aangezien het een wiki aan het worden is)![25rckqr.gif]()
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
 
			 
			
			
			Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef eight het volgende:
[..]
De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.

 
			 
			
			
			Zo ben ik eens geland (als passagier) op Klagenfurtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.
He maar piloten zijn wel bazen hoor.
Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.
 Ik zag alleen mist en bergtoppen en toen de mist weg was, stonden we eigenlijk ook meteen op de grond
 Ik zag alleen mist en bergtoppen en toen de mist weg was, stonden we eigenlijk ook meteen op de grond  
											 
			 
			
			
			Absoluut.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef eight het volgende:
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |