abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137776512
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137776769
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?
Ik vispas als ik de vispas heb
pi_137776813
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
misschien vloog ie per ongeluk te hoog (kapotte hoogtemeter) en circelt ie nu in de dampkring ?
In de lucht bijgetankt? :D

Nog een filmpje over de passagiers en crew:

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137776941
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:

offtopic: Leuk vrouwtje!, en de interviewster lijkt op de moeder van Natalee Holloway.
Nu verder met bier drinken... :P
pi_137776995
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

offtopic: Leuk vrouwtje!,
Nu verder met bier drinken... :P
Zeker weten.

Drinkze!

pi_137777045
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker weten.

Drinkze!
Thnx mate ^O^
pi_137777087
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?
Tuurlijk niet, ik snap ook niet dat kennelijk geleerde mensen zoiets kunnen zeggen. 4 uur op zo'n 250 m hoogte vliegen "als dat al kan met 777 zonder dat iemand je ziet is onmogelijk.
pi_137777130
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:05 schreef Gorgrealis het volgende:
Dat gaat niet he....

Stall speed is de snelheid waarbij een vliegtuig draagkracht verliest. Door de ijlere lucht op 10km hoogte is de stall speed veel hoger dan als je op 200m hoogte zit.
Op een gegeven moment is de lucht zo ijl dat de stall snelheid gelijk is aan de huidige snelheid van het toestel. Dan kan je dus niet hoger, dan val je weer naar benee.

effect wordt in luchtvaarttermen "coffin corner" genoemd.
pi_137777373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Dat gaat niet he....

Stall speed is de snelheid waarbij een vliegtuig draagkracht verliest. Door de ijlere lucht op 10km hoogte is de stall speed veel hoger dan als je op 200m hoogte zit.
Op een gegeven moment is de lucht zo ijl dat de stall snelheid gelijk is aan de huidige snelheid van het toestel. Dan kan je dus niet hoger, dan val je weer naar benee.

effect wordt in luchtvaarttermen "coffin corner" genoemd.
Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot. :X

Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?

pi_137777636
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.

Edit: Oh en ik heb bier op, maar geen probleem met ILS.
pi_137777763
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A340.

pi_137777805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:
Wie gaat er mee flightsimmen? Tis al een maand geleden. Even een officieel vluchtje Frankfurt - Zurich met FSX. Op een server, zal wel druk zijn.

Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.

Maar het is zeker interessant en nuttiger gamen dan veel andere spelletjes - Candy Crush :') :') .

pi_137777834
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Een 777 heeft een stuurkolom en geen stick, zoals een A330.

[ afbeelding ]
Ok dank, dus "geintjes" als stiekem de knuppel achterhouden gaat niet.

Denk jij dat de MH370 piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?

pi_137777898
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk jij dat de piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?
Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.
pi_137777952
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef niels0 het volgende:

Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000) :P
pi_137777996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Die piloot van de AF447 wilde het vliegtuig niet laten crashen he... Ze vlogen op dat moment zonder instrumenten. In dit geval had dat nooit gewerkt, tenzij ook hier alle instrumenten waren uitgevallen.
Nee, maar die copiloot met de minste ervaring zat terwijl de piloot aan het vliegen was de knuppel naar achteren te houden, waardoor het vliegtuig stallde en in zee viel. Die piloot wist daar niet van en de senior piloot ging even pitten toen ze door het St. Elmo's vuur gingen. Dat klopt natuurlijk van geen kanten.

Nergens is gezegd dat de MH370 gecrasht moest worden he? ;)
Dat dat ueberhaupt kan (stiekeme handelingen) in een "oncrashbare" A330 is wel bizar...

pi_137778045
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in staat ben een vliegtuig binnen 10 seconden te doen crashen, als ie nog stil staat, niels. Ik ben geen partij voor je.

Maar het is zeker interessant en nuttiger gamen dan veel andere spelletjes - Candy Crush :') :') .
Alles wat ik weet over vliegen heb ik op FSX geleerd. Het is ook best een leuke community en er zijn veel raakvlakken met m'n werk, zeevaart en offshore. Best geinig en enroute gewoon autopilot en een beetje in huis rommelen.
pi_137778075
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:32 schreef Gloorbek het volgende:
Was ook al ff bezig, maar ben toch maar weer ff wezen landen. (iets met een leeg krat en de sluitingstijd van de C1000) :P
Geen bier halen of douchen tijdens de vlucht. :')

Oh, wacht. Dat je bij de kassa in de rij staat en denkt; 'oh k*t, ik moet zo landen.' :')
pi_137778105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Wel dat ze fout op fout maakte. Dat heeft niks met deze vlucht te maken aangezien ze van de route afgeweken zijn. Dat is raar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137778141
<==== installing FSX :)
pi_137778178
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
pi_137778237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:35 schreef niels0 het volgende:

[..]

Geen bier halen of douchen tijdens de vlucht. :')

Oh, wacht. Dat je bij de kassa in de rij staat en denkt; 'oh k*t, ik moet zo landen.' :')
Douchen moet lukken bij jou aan je avatar te zien, je kan je haren wassen in de helft van de tijd :X
pi_137778261
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.
pi_137778292
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk jij dat de MH370 piloten samenwerkten of juist tegen elkaar?
Ik heb werkelijk geen idee. Het is allemaal té vaag.

Wie weet zijn families van beide piloten wel gegijzeld en worden ze gechanteerd. :9
pi_137778301
Ik ga ff kijken hoe druk het is op die server.
pi_137778345
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef niels0 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe druk het is op die server.
Moet dit topic niet weg van nieuws :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137778443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet dit topic niet weg van nieuws :?
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
pi_137778463
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.
Ooit eens voor een klant een pc gebouwd met ondersteuning voor 6 schermen... Hij was FSX fanaat :)
pi_137778482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= is nu ff 3
:P
pi_137778517
quote:

[..]

Ga de kroeg in of speel een spelletje ;)
pi_137778523
quote:
dit is voldoende om mee te spelen denk?

pi_137778548
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga de kroeg in of speel een spelletje ;)
Doe ik ook, bier staat weer koud, FSX Here We Come..
pi_137778631
quote:

[..]

Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_137778679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Co_OL het volgende:

[..]

dit is voldoende om mee te spelen denk?

[ afbeelding ]
Hmm ik zou er ook een PC en FSX bij nemen.. :Y
pi_137778708
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schouderklopje hoor :*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:50:36 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137778791
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:

Bla bla bla. Vroeger stonden de cockpit deuren open, kon je als kind meekijken met de piloten en bietste zo'n piloot een sigaretje van je. Dat is niet het gedrag waardoor vliegtuigen neerstorten. En als een terrorist wil kan hij/zij dat miezerige waaibomenhouten deurtje open krijgen. Desnoods met een pistool gericht op enkele passagiers. Maar ik ben blij dat de pers ondanks een gebrek aan relevante informatie nog wat te melden heeft ;)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_137778803
quote:
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstorten :@ Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137778804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Schouderklopje hoor :*
Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.

En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt. :7

pi_137778842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstorten :@ Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he :P
Je bent moslim geworden?

pi_137778945
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent moslim geworden?
Haha een 9/11 referentie _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137778972
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.

He maar piloten zijn wel bazen hoor.

Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.

pi_137778987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Zo speelde ik ook The Sims, RCT2... eigenlijk ieder spel wel. :D
pi_137778993
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.

En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt. :7
Je draaft door. Ga je nest in
pi_137779004
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot. :X

Onderzoek toont ook aan dat in situaties van grote stress een piloot terug grijpt naar wat hij gewend is en logica naar de achtergrond verdwijnt. Piloten bedienen een vliegtuig alleen nog maar bij het opstijgen en afdaling en op die lage hoogte reageert een vliegtuig heel anders dan op 10 km hoogte.
De piloot in kwestie was gestressed, deed wat hij gewend was en hield de stuurknuppel naar achteren. Dat het vliegtuig hierdoor in een stall belanden hield hij niet voor mogelijk, ondanks 75 waarschuwingen die het vliegtuig zelf gaf.
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137779018
quote:

[..]

SPOILER
Klopt!..
Dus jij de volgende OP..
En ik had nog wat gemaakt, misschien leuk als header (aangezien het een wiki aan het worden is)
pi_137779046
quote:

[..]

SPOILER
De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137779106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef eight het volgende:

[..]

De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.
Nee. -O-

Maar ik heb geen nieuwe info gezien??

zaterdag 15 maart 2014 @ 21:00:58 #148
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137779204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.

He maar piloten zijn wel bazen hoor.

Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.

Zo ben ik eens geland (als passagier) op Klagenfurt :{ Ik zag alleen mist en bergtoppen en toen de mist weg was, stonden we eigenlijk ook meteen op de grond :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137779205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef eight het volgende:
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.
Absoluut.

En het is niet dat ik vanaf mijn zolderkamertje luie bank in zoverre die gast iets verwijt; ik zou het ding gelijk crashen, maar wel dat hij dat stiekem kan doen; de uiteindelijke oorzaak van de crash als je de video bekijkt. Met de neus naar beneden en voldoende hoogte had ie uit de stall kunnen komen.

pi_137779209
Ik vind dit 1 van de beste piloten-bazen-filmpjes:

pi_137779253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Klopt!..
Dus jij de volgende OP..
En ik had nog wat gemaakt, misschien leuk als header (aangezien het een wiki aan het worden is)
[ afbeelding ]
Hijs mooi. Maar zou je het officiele FOK!-logo kunnen gebruiken? Nu staat het een beetje nep...

en dan de letters in FOK!blauw met een vergelijkbaar lettertype?

pi_137779287
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hijs mooi. Maar zou je het officiele FOK!-logo kunnen gebruiken? Nu staat het een beetje nep...

en dan de letters in FOK!blauw met een vergelijkbaar lettertype?
Zal zien wat ik kan doen
pi_137779365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef niels0 het volgende:
Ik vind dit 1 van de beste piloten-bazen-filmpjes:

heeft de hele baan nodig.
pi_137779404
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut.

En het is niet dat ik vanaf mijn zolderkamertje luie bank in zoverre die gast iets verwijt; ik zou het ding gelijk crashen, maar wel dat hij dat stiekem kan doen; de uiteindelijke oorzaak van de crash als je de video bekijkt. Met de neus naar beneden en voldoende hoogte had ie uit de stall kunnen komen.
Ja, toen ze zich dat realiseerden zaten ze al te laag om dit te corrigeren.
Heb je de docu bekeken waarin de gesprekken van de piloten in verwerkt zijn of die andere?
pi_137779559
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. -O-

Maar ik heb geen nieuwe info gezien??
Deze vond ik erg concreet:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines ruim een week vermist #16
Ik verwacht dat er nog wel meer info te vinden is die hierop voortborduurt maar ik heb zelf ook weinig tijd gehad.
pi_137779599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Je draaft door. Ga je nest in
Ik ben net wakker, waarom zo vijandig? :*

pi_137779615
Een beetje te vroeg misschien, maar het is zaterdagavond...

Ik kwam deze net tegen:

http://vietnam.craigslist.org/for/4372477162.html
pi_137779628
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben net wakker, waarom zo vijandig? :*
Het is nws geen game
pi_137779654
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, toen ze zich dat realiseerden zaten ze al te laag om dit te corrigeren.
Heb je de docu bekeken waarin de gesprekken van de piloten in verwerkt zijn of die andere?
Die uit de OP. Ja, met acteurs als piloten. Die gezagvoerder voerde 0 gezag. :N

zaterdag 15 maart 2014 @ 21:11:06 #160
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137779660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:

Ik kwam deze net tegen:

Wat zullen de shipping costs zijn :P
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_137779727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Starm het volgende:

[..]

Stuur hem een mailtje? :P Zeg er ook bij dat het voor een verjaardag is en of ze het dus ingepakt willen versturen met strikje erom.
pi_137779788
Is er een tool om te zien wie het meest heeft gepost in deze reeks :P :P?! (Alhoewel niet echt een verrassing maar ik ben toch benieuwd naar een ranglijst.)
pi_137779792
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die uit de OP. Ja, met acteurs als piloten. Die gezagvoerder voerde 0 gezag. :N
Ja, dat is de beste idd. De stemmen van de piloten zijn volgens mij wel de echte, afkomstig van de zwarte doos.
pi_137779858
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie.

cool story Bro
pi_137779897
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef DeParo het volgende:
Is er een tool om te zien wie het meest heeft gepost in deze reeks :P :P?! (Alhoewel niet echt een verrassing maar ik ben toch benieuwd naar een ranglijst.)
Net gecheckt, ik sta 24 plaatsen onder je. :7

pi_137779913
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe zie je dat?!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:18:22 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137779988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Starm het volgende:

[..]

Maersk ff bellen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137780035
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net gecheckt haha jij staat dik bovenaan met jouw posts kunnen meer dan 2 hele topics worden gevuld :P :P.

Top 100 voor reeks "Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist" van 08-03-2014 t/m 15-03-2014

nr / aantal posts / gebruiker
01 689 El_Matador
02 350 DeParo
03 238 MrBanaan1
04 211 Marrije
05 161 MartijnA3
06 149 Draailamp
07 124 matthijst
08 121 eight
09 115 niels0
10 106 DaKKiE1984
11 102 Arthur_Spooner
11 102 Halcon
13 101 Toto69
14 100 gijsman
14 100 OEM
16 082 Loekie1
17 077 Speculant.
18 070 Me_Wesley
18 070 Drebbelman
20 065 RVer
21 060 mschol
22 053 Red_85
23 050 MrTorture
24 048 TLC
25 044 Gisteren.
26 043 Kowloon
27 042 Eyjafjallajoekull
28 041 Asskicker14
29 040 DS4
30 037 iksnaperniksvan
31 035 Uccie
32 031 Intellectueel
32 031 APK
34 030 remlof
34 030 U.N.K.L.E.
34 030 Infection
34 030 kanovinnie
38 029 Co_OL
39 028 Kleffe_Dop
39 028 Nieuwschierig
41 027 Waterdrinker
41 027 xzaz
43 025 Pleun2011
44 023 oompaloompa
44 023 kurk_droog
46 022 Crazy-M
46 022 Yuri_Boyka
48 021 poemojn
48 021 Merkie
48 021 HiZ
51 020 Re
51 020 MaJo
53 019 opgebaarde
53 019 Leatherface
53 019 Falco
56 018 arjan1112
56 018 gebrokenglas
56 018 Proximo
56 018 onlogisch
60 017 Gloorbek
60 017 SpecialK
60 017 Soury
60 017 The_stranger
60 017 hmmmz
65 016 Razor21
65 016 cemeteryslut
67 015 Nemephis
67 015 alpeko
69 014 __Saviour__
69 014 Awsom
71 013 static
71 013 d4v1d
71 013 bedachtzaam
71 013 jaco
75 012 kree
75 012 Westerling
77 011 Tha_Duck
77 011 arj1o1
77 011 gelezwembroek
77 011 ATuin-hek
81 010 Brighteyes
82 009 wickedmen
82 009 Woods
82 009 Trebo
82 009 starla
82 009 kawotski
82 009 kalinhos
82 009 LelijKnap
82 009 videonatic
82 009 nummer_zoveel
82 009 Take2
92 008 Straatcommando.
92 008 Ener-G
92 008 koffiegast
92 008 Fierce.
92 008 FANNvanhetlaatsteuur
92 008 Jorwol
92 008 Ludacriss
92 008 eigendeegcookie
92 008 Ferry_76

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats

Haha.
pi_137780153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:

Ik kwam deze net tegen:

quote:
Slightly used Boeing 777-300 for sale.
1e eigenaar. Altijd bestuurd door oude mensen :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:22:25 #170
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137780160
Jezus, ik post hier vanochtend voor het eerst :X
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137780161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is nws geen game
Wat bedoel je?

pi_137780185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Net gecheckt haha jij staat dik bovenaan met jouw posts kunnen meer dan 2 hele topics worden gevuld :P :P.

[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist" van 08-03-2014 t/m 15-03-2014

nr / aantal posts / gebruiker
01 689 El_Matador
02 350 DeParo
03 238 MrBanaan1
04 211 Marrije
05 161 MartijnA3
06 149 Draailamp
07 124 matthijst
08 121 eight
09 115 niels0
10 106 DaKKiE1984
11 102 Arthur_Spooner
11 102 Halcon
13 101 Toto69
14 100 gijsman
14 100 OEM
16 082 Loekie1
17 077 Speculant.
18 070 Me_Wesley
18 070 Drebbelman
20 065 RVer
21 060 mschol
22 053 Red_85
23 050 MrTorture
24 048 TLC
25 044 Gisteren.
26 043 Kowloon
27 042 Eyjafjallajoekull
28 041 Asskicker14
29 040 DS4
30 037 iksnaperniksvan
31 035 Uccie
32 031 Intellectueel
32 031 APK
34 030 remlof
34 030 U.N.K.L.E.
34 030 Infection
34 030 kanovinnie
38 029 Co_OL
39 028 Kleffe_Dop
39 028 Nieuwschierig
41 027 Waterdrinker
41 027 xzaz
43 025 Pleun2011
44 023 oompaloompa
44 023 kurk_droog
46 022 Crazy-M
46 022 Yuri_Boyka
48 021 poemojn
48 021 Merkie
48 021 HiZ
51 020 Re
51 020 MaJo
53 019 opgebaarde
53 019 Leatherface
53 019 Falco
56 018 arjan1112
56 018 gebrokenglas
56 018 Proximo
56 018 onlogisch
60 017 Gloorbek
60 017 SpecialK
60 017 Soury
60 017 The_stranger
60 017 hmmmz
65 016 Razor21
65 016 cemeteryslut
67 015 Nemephis
67 015 alpeko
69 014 __Saviour__
69 014 Awsom
71 013 static
71 013 d4v1d
71 013 bedachtzaam
71 013 jaco
75 012 kree
75 012 Westerling
77 011 Tha_Duck
77 011 arj1o1
77 011 gelezwembroek
77 011 ATuin-hek
81 010 Brighteyes
82 009 wickedmen
82 009 Woods
82 009 Trebo
82 009 starla
82 009 kawotski
82 009 kalinhos
82 009 LelijKnap
82 009 videonatic
82 009 nummer_zoveel
82 009 Take2
92 008 Straatcommando.
92 008 Ener-G
92 008 koffiegast
92 008 Fierce.
92 008 FANNvanhetlaatsteuur
92 008 Jorwol
92 008 Ludacriss
92 008 eigendeegcookie
92 008 Ferry_76

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats

Haha.
Ik sta op de plaats waar ik hoor te staan 8-)
pi_137780204
He? Al nog 9 posts? Vreemd...
I feel kinda Locrian today
pi_137780231
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik wacht wel op nieuws ok
pi_137780252
Ik ben nog even in de uithoeken van het internet opzoek naar nieuws, maar zelfs daar is het niet te vinden :P Op die craigslist na dan.Volgens die rare meloenenman zou ie vandaag gevonden worden trouwens! Weet niet hoelaat het is daar, maar dan mogen ze toch opschieten!
pi_137780264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef eight het volgende:

[..]

alsof dat toeval is :P

ik ruik een conspiratie
In the coolest little capital of the world
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:25:16 #178
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_137780280

"2 paspoort 3 cities 2 countries" WOW.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:25:16 #179
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137780281
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef eight het volgende:

[..]

:')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137780310
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

alsof dat toeval is :P

ik ruik een conspiratie
Dat is die andere conspiratie, die met een T :P
pi_137780314
Wat er ook gebeurd is, het was al aan de gang voordat de piloot "alright, good night" zei.
pi_137780348
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat er ook gebeurd is, het was al aan de gang voordat de piloot "alright, good night" zei.
Of juist op dat moment slaat hij toe.
pi_137780366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Lijkt me interessant om dat op audio te horen. Je kan veel halen uit de manier van intonatie, stemgebruik, ademhaling. Dat soort dingen. :)
pi_137780377
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Of juist op dat moment slaat hij toe.
ACARS was voor dat laatste bericht al uitgezet.
pi_137780392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

ACARS was voor dat laatste bericht al uitgezet.
Ah.
Maar weten ze al zeker dat het de piloot is die dat zegt?!
pi_137780397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

:')
I know ;( Maar die andere 121 posts waren wel pareltjes..
pi_137780404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ah.
Maar weten ze al zeker dat het de piloot is die dat zegt?!
Nee.
pi_137780454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Nee.
Interessant:

http://edition.cnn.com/vi(...)t-370-pilot.cnn.html

Een interview met een vriend van de piloot en hij is getrouwd.
pi_137780609
Wat als de kaper al in de cockpit was voordat het vliegtuig opsteeg?!
pi_137780623
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef DeParo het volgende:
Wat als de kaper al in de cockpit was voordat het vliegtuig opsteeg?!
In de slaapruimte?
pi_137780651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Interessant:

http://edition.cnn.com/vi(...)t-370-pilot.cnn.html

Een interview met een vriend van de piloot en hij is getrouwd.
Hij kon dus op z'n flighsim diverse scenario's nabootsen.
Nu word het mij ook duidelijk waarom het huis van de piloot doorzocht is.
pi_137780673
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

In de slaapruimte?
Misschien, bijvoorbeeld, of ergens achter verstopt, als dat kan, maar het zou wel verklaren waarom niemand iets heeft gemerkt en waarom wellicht er geen alarm is geslagen hij kon ze daar vrij openlijk bedreigen.
pi_137780712
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef eight het volgende:

[..]

Hij kon dus op z'n flighsim diverse scenario's nabootsen.
Nu word het mij ook duidelijk waarom het huis van de piloot doorzocht is.
Hij was ook flightsim-instructeur dus wat dat betreft, daarnaast z'n hobby, ik vind een simulator nou niet per definitie verdacht daar.
pi_137780732
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij was ook flightsim-instructeur dus wat dat betreft, daarnaast z'n hobby, ik vind een simulator nou niet per definitie verdacht daar.
Helemaal niet zelfs.
pi_137780855
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel aannemelijk dat dit voornaamste aandacht had toen ze het huis hebben doorzocht. Kijken of er opnames zijn van de flightsim.
pi_137780884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel aannemelijk dat dit voornaamste aandacht had toen ze het huis hebben doorzocht. Kijken of er opnames zijn van de flightsim.
Mede inderdaad.
pi_137780887
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef eight het volgende:

[..]

Zou ook zeker dom zijn als ze dat niet zouden doen, maar ik vind het niet verdacht dat hij er één heeft.
pi_137780913
Als piloot vind ik het helemaal niet gek dat je flightsim fan bent. Zelfde als dat treinmachinisten vaak Microsoft Train Simulator spelen. Dat is bijna opdezelfde lijn van, ja maar hij speelde call of duty dus... Wat iemand in een vorig topic al aanhaalde. Zijn laatste levels checken

Al denk ik wel dat het cabinepersoneel van meer wist. Sowieso sliepen de reizigers neem ik aan, want nacht. Dus om die ongemerkt wat langer te slapen was niet zo lastig.
pi_137780973
Kun je wel piloot zijn in het dagelijks leven, neemt niet weg dat je het nog steeds enorm leuk kan vinden om cirkeltjes rond hawai te vliegen, de Himalaya te kruisen of een beetje te stunten etc. Dat is eens iets anders dan je standaard rondje om de kerk.
In the coolest little capital of the world
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:43:07 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137780976
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Lijkt me interessant om dat op audio te horen. Je kan veel halen uit de manier van intonatie, stemgebruik, ademhaling. Dat soort dingen. :)
watvoor indruk heb jij dan na het zien van dat tubeje dat de piloot en copiloot door de detectiepoortjes gaan voor de vlucht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')