abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137761697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het was nacht.. dan slapen veel mensen lijkt me. Op 10 km hoogte kan je ook weinig zien denk ik..
Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween? ;)

Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137761709
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Falco het volgende:

Verschil met een buschauffeur en een piloot is dat de laatste echt macht heeft en een mooi plan in elkaar kan smeden waarmee ie al dan niet postuum aandacht krijgt. Een buschauffeur kan hooguit spectaculair zijn bus in een ravijn rijden. Iets wat al veel minder aandacht krijgt dan een vliegtuig wat een week lang onvindbaar is.
Mij ontgaat volledig het "nut" van zelfmoord plegen op deze wijze.
De kapers van 9/11 deden een veel spectaculairdere zelfmoord actie, die ook nog eens nut voor hun ideologie had.
Behalve wanneer de piloot volslagen krankzinnig is (geworden) acht ik zelfmoord zeer onwaarschijnlijk.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_137761711
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De crash van SilkAir vind ik wel een bijzondere.. alles leek te wijzen naar zelfmoord door de piloot maar onderzoek door een Amerikaanse advocaat zou hebben aangetoond dat het een technisch mankement was.
Jep, vanmiddag gezien. Die gaat nog in de OP, dank voor de herinnering.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:52:10 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137761718
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het was nacht.. dan slapen veel mensen lijkt me. Op 10 km hoogte kan je ook weinig zien denk ik..
Maar als de zon opkomt (paar uur later weer net voordat het vliegtuig gaat landen in Peking) en je wakker wordt, dan moet je gewoonweg boven China vliegen ipv over zee. Mij zou het denk ik wel opvallen, al is het vanuit een vliegtuig best lastig te zien waar je eigenlijk vliegt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137761770
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:52 schreef Falco het volgende:
Maar als de zon opkomt (paar uur later weer net voordat het vliegtuig gaat landen in Peking) en je wakker wordt, dan moet je gewoonweg boven China vliegen ipv over zee. Mij zou het denk ik wel opvallen, al is het vanuit een vliegtuig best lastig te zien waar je eigenlijk vliegt.
En dan, als het al opvalt? Je kan als passagier geen alarm slaan.
Wat meer opvalt is als het een kaping zou zijn geweest, dat gaat niet geluidsloos.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:54:49 #206
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137761775
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween? ;)

Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
Je roept als captain even dat er turbulentie is en hobbelt je vliegtuig de hoek om.
Geen idee of dat zo werkt, maar als je maar hard genoeg hobbelt, is iedereen druk met andere dingen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:56:25 #207
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137761805
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar als de zon opkomt (paar uur later weer net voordat het vliegtuig gaat landen in Peking) en je wakker wordt, dan moet je gewoonweg boven China vliegen ipv over zee. Mij zou het denk ik wel opvallen, al is het vanuit een vliegtuig best lastig te zien waar je eigenlijk vliegt.
Uiteindelijk zal iedereen het wel merken. Als hij echt nog 7u is doorgevlogen, valt het ook wel op als je dan nog steeds niet in Peking bent.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:56:32 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137761808
Is deze trouwens echt van de avond van de vlucht?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:56:34 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137761812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Mij ontgaat volledig het "nut" van zelfmoord plegen op deze wijze.
De kapers van 9/11 deden een veel spectaculairdere zelfmoord actie, die ook nog eens nut voor hun ideologie had.
Behalve wanneer de piloot volslagen krankzinnig is (geworden) acht ik zelfmoord zeer onwaarschijnlijk.
Ik speculeer lekker mee, maar het lijkt me inderdaad dat de piloot volledig krankzinnig is geworden. Ik kan me wel voorstellen dat sommige piloten dat soort machtsgedachten kunnen hebben over hoe zij een vliegtuig met honderden passagiers hun wil kunnen opleggen en bizarre dingen kunnen uithalen. Dat ze het daadwerkelijk uitvoeren is een tweede, uiteindelijk wint het gezond verstand natuurlijk bij het overgrote deel van de piloten, maar je hoeft maar één lunatic zoals wellicht deze te hebben, die zijn gedachten echt in de praktijk brengt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137761824
Ik ben heel nieuwsgierig waar de zoektocht zich contrentreerd. Jammer dat Marine Traffic Live, op de Malacca Strait na, daar blind-spots heeft.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:58:39 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137761862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Mij ontgaat volledig het "nut" van zelfmoord plegen op deze wijze.
De kapers van 9/11 deden een veel spectaculairdere zelfmoord actie, die ook nog eens nut voor hun ideologie had.
Behalve wanneer de piloot volslagen krankzinnig is (geworden) acht ik zelfmoord zeer onwaarschijnlijk.
maar die kapers hadden een terroristisch doel
pi_137761868
Kortsluiting in het hoofd van de piloot?
pi_137761869
Een ander aspect is dat informatie wordt achtergehouden omdat de diverse militaire autoriteiten geen inzicht willen geven wat en hoe zij het luchtruim controleren.
Waarom is er trouwens niet direct op het moment dat er geen transponder signaal meer was door de luchtmacht (van diverse landen) ingegrepen? (jachtverkenners plus radarvliegtuigen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_137761871
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Precies, al lijkt het me redelijk obvious dat het een uiterst slim geplande en uitgevoerde zelfmoordvlucht is van de piloot. Vraag me wel af of passagiers of stewards/stewardessen het door hebben.
Voor een zelfmoord als in geen zin meer in het leven hebben is dit wel heel ongewoon. Zelfs mensen die zelfmoord plegen willen hun nabestaanden niet in het ongewisse laten. En zoveel mensen meenemen is ook ongebruikelijk.
Dit lijkt me geen gewone zelfmoord als de piloot de schuldige blijkt te zijn. Veel te veel moeite en nasleep. Dit neigt veel meer een terreurdaad of chantage/wraak naar bijv. de werkgever.
pi_137761882
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:56 schreef Falco het volgende:
Ik speculeer lekker mee, maar het lijkt me inderdaad dat de piloot volledig krankzinnig is geworden. Ik kan me wel voorstellen dat sommige piloten dat soort machtsgedachten kunnen hebben over hoe zij een vliegtuig met honderden passagiers hun wil kunnen opleggen en bizarre dingen kunnen uithalen. Dat ze het daadwerkelijk uitvoeren is een tweede, uiteindelijk wint het gezond verstand natuurlijk bij het overgrote deel van de piloten, maar je hoeft maar één lunatic zoals wellicht deze te hebben, die zijn gedachten echt in de praktijk brengt.
Juist dit.
Zie je dit terug als je een foto van hem ziet?
pi_137761901
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:56 schreef Marrije het volgende:
Is deze trouwens echt van de avond van de vlucht?
Ja, had deze al es gezien. Hoezo, is het een opvallend filmpje?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137761935
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:58 schreef alpeko het volgende:
Voor een zelfmoord als in geen zin meer in het leven hebben is dit wel heel ongewoon. Zelfs mensen die zelfmoord plegen willen hun nabestaanden niet in het ongewisse laten. En zoveel mensen meenemen is ook ongebruikelijk.
Dit lijkt me geen gewone zelfmoord als de piloot de schuldige blijkt te zijn. Veel te veel moeite en nasleep. Dit neigt veel meer een terreurdaad of chantage/wraak naar bijv. de werkgever.
Geschiedenisboek willen halen. Zijn naam 200 jaar nog bekend is.
Daarnaast laten denken op een kaping, juist om zijn familie te beschermen.
Als hij zo de zee in was gestort had je je familie ook te grazen genomen onbewust.
Dan zal iedereen praten over de ouders van de captain
pi_137761943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:
Kortsluiting in het hoofd van de piloot?
(Lijn)piloten ondergaan regelmatig psychologische en medische keuringen.
pi_137761947
Spoilers in de OP; thanks! _O_

Nog steeds een lange OP trouwens :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_137761950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Juist dit.
Zie je dit terug als je een foto van hem ziet?
Jij ziet hem logischer als "fanaat" achter zijn stuurknuppel in zijn sim zitten een zelfmoordactie te plannen dan als medekaper om een enorme slag in waardevolle zaken (vliegtuig, losgeld, lading?) te slaan?

Dat lijkt me nogal tegen de menselijke geest ingaan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:01:31 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137761955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het was nacht.. dan slapen veel mensen lijkt me. Op 10 km hoogte kan je ook weinig zien denk ik..
ze waren een uurtje onderweg...ik denk niet dat dan bijna iedereen al slaapt.
Zie je op 10km hoogte niet of je over een zee vliegt of over land / eiland?
pi_137761977
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Geschiedenisboek willen halen. Zijn naam 200 jaar nog bekend is.
Daarnaast laten denken op een kaping, juist om zijn familie te beschermen.
Als hij zo de zee in was gestort had je je familie ook te grazen genomen onbewust.
Dan zal iedereen praten over de ouders van de captain
Is hoogst ongebruikelijk. Megalomaan zijn en zelfmoord plegen passen niet bij elkaar. Zeker niet met deze afloop. Dan verwacht je een spectaculaire crash a la 9/11. Zie ook Breivik. Pleegde ook bewust geen zelfmoord. Past niet.

Plus dan zaai je geen onduidelijkheid. Nu bestaat de kans dat we nooit gaan weten wat er is gebeurd. Lekker punt maak je dan. Of zijn plan moet zijn mislukt.
pi_137761988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze waren een uurtje onderweg...ik denk niet dat dan bijna iedereen al slaapt.
Zie je op 10km hoogte niet of je over een zee vliegt of over land / eiland?
Nee, 's nachts niet, al moet bij helder weer het verschil tussen steden en water met bootjes wel te zien zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137761995
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:58 schreef alpeko het volgende:

[..]

Voor een zelfmoord als in geen zin meer in het leven hebben is dit wel heel ongewoon. Zelfs mensen die zelfmoord plegen willen hun nabestaanden niet in het ongewisse laten. En zoveel mensen meenemen is ook ongebruikelijk.
Dit lijkt me geen gewone zelfmoord als de piloot de schuldige blijkt te zijn. Veel te veel moeite en nasleep. Dit neigt veel meer een terreurdaad of chantage/wraak naar bijv. de werkgever.
Precies dit ja.. combinatie van geen zin meer hebben in het leven en een statement willen maken naar de mensheid.. op deze manier krijg je postuum bijzonder veel aandacht en dat zal wel de bedoeling zijn geweest.. maar goed het blijft speculeren, al betrap ik mezelf erop dat ik nogal blijf vasthouden aan dit scenario :+
pi_137762002
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef El_Matador het volgende:
Jij ziet hem logischer als "fanaat" achter zijn stuurknuppel in zijn sim zitten een zelfmoordactie te plannen dan als medekaper om een enorme slag in waardevolle zaken (vliegtuig, losgeld, lading?) te slaan?
Nee, ik zie hem als verdachte.
Dat kan in de zin van zelfmoord maar ook in de zin van kaping.
Wellicht ben ik hier niet duidelijk in genoeg geweest, excuses
pi_137762020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef niels0 het volgende:
(Lijn)piloten ondergaan regelmatig psychologische en medische keuringen.
Dat wilt niks zeggen.
Ik heb met TBS mensen gewerkt, daar kwam vaak psychologisch niks uit maar bij 3 maanden observering wel.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:04:43 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762037
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, had deze al es gezien. Hoezo, is het een opvallend filmpje?
nou dat weet ik niet :@ :D
Ik weet niet wat normaal is. Niks aan de hand waarschijnlijk.
Maar dat ding piept toch? Er wordt even gevoeld en hij mag doorlopen.
pi_137762047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem als verdachte.
Dat kan in de zin van zelfmoord maar ook in de zin van kaping
Ok ik ook, maar dan geen zelfmoord. ;)

Wat ook nog kan: staking van het personeel van Malaysia Airlines. Ze zetten die kist aan de grond, maken hun eisen kenbaar en nu is Malaysia "hard" naar ze op zoek zonder in de media ruchtbaarheid te geven aan hun eisen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:07:19 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762097
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, 's nachts niet, al moet bij helder weer het verschil tussen steden en water met bootjes wel te zien zijn.
ik zie vaak wel het verschil, maar ja ik let dan ook niet op hoe hoog ik vlieg
pi_137762119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef Marrije het volgende:
nou dat weet ik niet
Ik weet niet wat normaal is. Niks aan de hand waarschijnlijk.
Maar dat ding piept toch? Er wordt even gevoeld en hij mag doorlopen.
Inderdaad, nu je het zegt.
Wat zou dat zijn
pi_137762145
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Inderdaad, nu je het zegt.
Wat zou dat zijn
Hij heeft zijn badge op. Zit ook metaal in.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:10:12 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762168
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Inderdaad, nu je het zegt.
Wat zou dat zijn
en dat fouilleren stelt ook niks voor
pi_137762169
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef El_Matador het volgende:
Hij heeft zijn badge op. Zit ook metaal in.
De co niet dan?
pi_137762177
Misschien was de piloot geobsedeerd door de Bermudadriehoek.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:10:39 #235
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Inderdaad, nu je het zegt.
Wat zou dat zijn
Kan van alles zijn. Mijn moeder heeft jaren een metalen opbouw onder een kroon gehad.
Elke vlucht was het raak :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:11:04 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762191
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij heeft zijn badge op. Zit ook metaal in.
dus die man kan van alles meenemen onder het mom 'tis mn badge'?
en de co had die niet op?
pi_137762193
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik zie vaak wel het verschil, maar ja ik let dan ook niet op hoe hoog ik vlieg
Ik denk dat als je al 1:40 uur strak 025 hebt gevlogen, dan draait naar 040 en dan opeens naar 263, denk ik dat je dat eerder merkt dan wat je uit het raampje ziet...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:12:34 #238
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

dus die man kan van alles meenemen onder het mom 'tis mn badge'?
en de co had die niet op?
Je kan zien waar op het lichaam de metaaldetector uitslaat.
Dan gaat daar een lampje branden. Als het bij zijn voeten is, is het niet zijn badge.
Ook geeft de detector aan of het veel of weinig is. Een gigantische uitslag kan ook geen badge zijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137762239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

dus die man kan van alles meenemen onder het mom 'tis mn badge'?
en de co had die niet op?
Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij? :D Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.

Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?

mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137762273
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:

Een gigantische uitslag kan ook geen badge zijn.
Eczeem?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137762281
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Dat wilt niks zeggen.
Ik heb met TBS mensen gewerkt, daar kwam vaak psychologisch niks uit maar bij 3 maanden observering wel.
Ik zou ook gek worden van 3 maanden observatie :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137762283
Ik schrik van deze slechte controles.
En betwijfel naar aanleiding van hetgeen wat we nu weten of de badge piept.
Het KAN in deze ook iets anders zijn
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:14:29 #243
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137762284
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat als je al 1:40 uur strak 025 hebt gevlogen, dan draait naar 040 en dan opeens naar 263, denk ik dat je dat eerder merkt dan wat je uit het raampje ziet...
Een piloot kan deze manoeuvres via de intercom altijd afdoen als ontwijken van een onweersbui of een technisch mankement waardoor je terug moet keren of ergens anders een noodlanding maken. Ik zou het dan als passagier ook nog geloven, pas na een uurtje of twee als je ziet dat je boven de zee hangt ipv land, zou ik me zorgen gaan maken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:14:50 #244
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762297
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij? :D Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.

Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?

mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
Het is in elk geval wel duidelijk te zien, dat ze niet laveloos naar binnen gedragen worden.
Ook dat kwam nog weleens voor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:15:30 #245
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762315
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eczeem?
Doe je daar geen zinkzalf op.......dat is toch ook een metaal :P
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137762365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Mij ontgaat volledig het "nut" van zelfmoord plegen op deze wijze.
De kapers van 9/11 deden een veel spectaculairdere zelfmoord actie, die ook nog eens nut voor hun ideologie had.
Behalve wanneer de piloot volslagen krankzinnig is (geworden) acht ik zelfmoord zeer onwaarschijnlijk.
De huidige exposure is enorm. Als de kaper het vliegtuig 'gewoon' in zee had laten storten dan was iedereen het nu alweer vergeten..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137762366
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Doe je daar geen zinkzalf op.......dat is toch ook een metaal :P
Hihi zinkzalf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137762368
De co piloot heeft zo te zien ook een badge om, en geen piep
pi_137762377
En zijn het aliens geweest?

* Blijft maar checken*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:18:19 #250
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762380
Maar stel, ik ben piloot en wil een vliegtuig kapen....om mijn co-piloot uit te schakelen, zou ik eerder GHB in zijn koffie doen ofzo, dan het risico nemen een wapen mee te smokkelen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:18:27 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762385
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij? :D Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.

Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?

mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
nou toch wel een beetje verbaasd
Komt misschien ook omdat ikzelf en mijn bagage altijd (bijna altijd) goed nagekeken wordt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:19:13 #252
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762403
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hihi zinkzalf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Die had ik zelf niet eens door.....en hier is het middag :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137762425
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef Draailamp het volgende:
De co piloot heeft zo te zien ook een badge om, en geen piep
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:20:55 #254
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137762444
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
pi_137762459
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
En toch mis je niks! Knap he!
pi_137762471
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:23:13 #257
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137762516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

En toch mis je niks! Knap he!
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef eight het volgende:

[..]

Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
pi_137762523
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween? ;)

Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
Op en neer voel je ook wel.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:28:36 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762664
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

[..]

Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
Nou ja, er wordt nu iets gerichter gespeculeerd, over technische defecten gaat het bijna niet meer.
Beetje zelfmoordtheorien en verder over de vermeende kaping.
pi_137762677
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
Maar stel, ik ben piloot en wil een vliegtuig kapen....om mijn co-piloot uit te schakelen, zou ik eerder GHB in zijn koffie doen ofzo, dan het risico nemen een wapen mee te smokkelen.
Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
pi_137762799
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
pi_137762839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:36:03 #263
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137762869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Eindelijk een feit in dit topic
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:42:10 #264
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137763056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
Ja inderdaad. Een spuit vinden ze denk ik niet eens en een mes kun je nog wel een verhaal bij verzinnen.

En dat een kaping niet is opgeëist is eigenlijk wel logisch. Wat het doel ook geweest is, het is waarschijnlijk mislukt, als je het dan nog eens wil proberen op een andere manier. Ga je nu niet roepen, wij waren dit en dat van plan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137763087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Dit is een speculatieve speculatie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:43:37 #266
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137763088
Maar goed, genoeg gespeculeer voor mij voor nu.
Tot later :W
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137763246
Enkele feitjes uit de laatste persconferentie:

quote:
• Information with experienced authorities has been shared in real time. Working nonstop, putting national security 2nd to find the missing plane.

• Based on new satellite communication, it is known with a high degree of certainty that, the aircraft communications addressing and reporting system (ACARS) was disabled just before the aircraft reached the east coast of the Malaysian peninsula. Afterwards, near the border between Malaysia and Vietnamese ATC, the aircraft transponder was switched off. Primary data showed that an aircraft that was believed, but not confirmed, to be MH 370, did indeed turn back. It then flew in a westerly direction over Peninsula Malaysia, before turning northwest. Up until it left military primary radar coverage, the movements are consistent with deliberate action by someone on the aircraft. Today, based on raw satellite data which was obtained from the satellite data service provider, it is CONFIRMED that the aircraft shown in primary radar data WAS MH 370. FAA, NTSB, AAIB, Malaysian authorities, working separately on the same data, concur.

• The last confirmed communication between the plane and the satellite was at 8:11am Malaysian time, on Saturday 8th March.

• Unable to confirm precise location of the plane when it last made contact with satellites. However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).


Bovenstaande info zijn als feiten gebracht. Het laatste radar contact is dus inderdaad ten westen van Maleisië geweest. Vervolgens is het signaal, 7 uur later(!) ergens langs die lijn die aangegeven is in het plaatje opgevangen. Dan heeft het vliegtuig dus na het laatste confirmed radar contact dus ofwel een sterke bocht naar het noorden of naar het zuiden gemaakt. Het naar het westen vliegen lijkt dan onlogisch.

ACARS is kennelijk als een van de eerste dingen uitgeschakeld.Waar baseren de Amerikanen die ontvangen pings dan op? Ik dacht dat dat om ACARS ging?

Een optie die ik nog nergens ben tegengekomen is dat dit een grote afleidingsmanoeuvre kan zijn. De PM zegt zelf dat het vinden van het vliegtuig prioriteit heeft, en national security even op het tweede plan staat.
Tegelijk zijn de meest geavanceerde vliegtuigen, boten en satellieten, van oa China, US etc, allemaal met hun ogen gericht op dit deel van de wereld. Als ze daar zijn, kunnen ze niet op andere plekken zijn, wat terroristen wellicht kansen biedt.

Nog iets. Op avherald staat dit:
quote:
An Malaysia Airlines Boeing 777-200 [...] was just about to be handed off to Ho Chi Minh Air Traffic Control Center (Vietnam) when radar and radio contact was lost at about 01:22L (17:22Z Mar 7th). Subang Air Traffic Control Center officially told the airline at around 02:40L (18:40Z Mar 7th) that the aircraft was missing. Malaysia's Prime Minister stated on Mar 15th that based on new satellite data there is evidence that the data communication systems and transponder had been turned off by deliberate action by someone on board and the aircraft deviated off course, the last confirmed communication between aircraft and satellites occurred at 00:11Z (Mar 8th).
Welke van de twee is het nu :S
In the coolest little capital of the world
pi_137763547
Trouwens, die 7 uur is haalbaar met intentie en kennis. De RR's kunnen op een nóg efficiënter toerental worden gezet dan het toerental tijdens een "normale" revenue flight (deze wordt normaal gezet op max. revenue/tijd). Dit toestel is wel richting het westen gevlogen, dus de straalstroom is geen benefit geweest.

Hypothese: Dan is er dus getracht zo zuinig mogelijk te vliegen. Anders draai je geen 7 uur mee. Dan is de vraag, waarom wil je zo zuinig mogelijk vliegen? Meest voor de hand liggende reden zou zijn dat je een bepaalde plaats van bestemming wil bereiken (en dat is niet de zeebodem).
pi_137763600
quote:
putting national security 2nd to find the missing plane.
t.b.h. denk ik dat het vinden van het vliegtuig het nationale security beleid is als ze zo zeker zijn dat het allemaal bewust is gedaan...
pi_137763604
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
pi_137763650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Haha vet :D
pi_137763651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
nice
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:07:18 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137763657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Bazige plaat _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137763722
Zijn ze er nou nog steeds over bezig dat het vreemd is dat een piloot een flightsim heeft thuis?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:10:28 #275
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137763737
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137763750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
Enkele feitjes uit de laatste persconferentie:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande info zijn als feiten gebracht. Het laatste radar contact is dus inderdaad ten westen van Maleisië geweest. Vervolgens is het signaal, 7 uur later(!) ergens langs die lijn die aangegeven is in het plaatje opgevangen. Dan heeft het vliegtuig dus na het laatste confirmed radar contact dus ofwel een sterke bocht naar het noorden of naar het zuiden gemaakt. Het naar het westen vliegen lijkt dan onlogisch.

ACARS is kennelijk als een van de eerste dingen uitgeschakeld.Waar baseren de Amerikanen die ontvangen pings dan op? Ik dacht dat dat om ACARS ging?

Een optie die ik nog nergens ben tegengekomen is dat dit een grote afleidingsmanoeuvre kan zijn. De PM zegt zelf dat het vinden van het vliegtuig prioriteit heeft, en national security even op het tweede plan staat.
Tegelijk zijn de meest geavanceerde vliegtuigen, boten en satellieten, van oa China, US etc, allemaal met hun ogen gericht op dit deel van de wereld. Als ze daar zijn, kunnen ze niet op andere plekken zijn, wat terroristen wellicht kansen biedt.

Nog iets. Op avherald staat dit:

[..]

Welke van de twee is het nu :S

Goede post. Mooi dat ze eindelijk wat concreter worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137763789
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Wat ik heb begrepen blijft er sws niet veel drijven, een debris veld bestaat meestal uit hoofdkussentjes, lifejackets en heel klein 'puin' . Daarom is het moeilijk zoeken op zee.
pi_137763806
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
pi_137763810
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Wat ik heb begrepen is dat het bijna onmogelijk is om een vliegtuig volledig intact te laten zinken. De kop en/of de staart breekt sowieso meestal, afhankelijk van waar de point of impact ligt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137763837
Ik weet niet of deze al was gepost, sorry!

pi_137763878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.
pi_137763906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.
Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.
pi_137763936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
Hoe hoger, hoe ijler de lucht en dus hoe lager de luchtweerstand, maar het waait ook harder in hogere luchtlagen. Het hangt er dus een beetje van af, maar doorgaans zet de ijlere lucht meer zoden aan de dijk dan een hardere wind, tenzij je met een jetstream tegen te maken hebt.
pi_137763938
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
pi_137763978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
_O-
pi_137763993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Piloot:'Hey, dat is de stuurknuppel die je vast hebt hoor'
In the coolest little capital of the world
pi_137763998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.
pi_137764084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.
Dat weet je nog niet zeker maar de kans is wel 99 procent.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2014 @ 13:28:20 #289
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137764146
Of het is een zeer groots opgezette stunt om de nieuwe 4K uitgave van Lost te promoten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:30:40 #290
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137764200
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Of het is een zeer groots opgezette stunt om de nieuwe 4K uitgave van Lost te promoten
_O-

Reality versie zeker. Echt vleigtuig, echte crash, echte mensen. Als ze niet dood zijn door de crash.
pi_137764384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Een van de dames zat misschien op de verkeerde knuppel ;)
pi_137764553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).
Het zoekgebied is plotseling wel immens geworden. Hopelijk kunnen ze nog achterhalen van waaruit het laatste signaal verzonden is anders zou het nog wel heel lang kunnen gaan duren voordat die kist gevonden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:44:47 #293
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137764558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.
Lijkt mij wel de meest waarschijnlijke verklaring.

Daarnaast lijkt me dit het zelfde systeem als het systeem dat rond 8 uur in de morgen nog een signaal oppikte. Als dat systeem werkt met vectoren (positie, richting, snelheid) en om 8 uur alleen een ping oppikte, dus zonder de vector-informatie, hoe gaat het dan om met die gegevens? Als het er dan vanuit gaat dat de vectoren nog actueel zijn (want niet gewijzigd), denkt-ie dus dat er 7 uur lang in de laatst bekende richting met de laatst bekende snelheid is gevlogen. Zo kom je wel op een schatting van zowel Australië als Kazachstan.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137764711
Wie pakt de OP?
pi_137764987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wie pakt de OP?
Ik vind het best.
pi_137765037
Misschien kaap ik hem wel. Die OP is veel te groot namelijk, niet normaal.
pi_137765046
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik vind het best.
Ah je bent er :) Jij dan
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:00:10 #298
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137765064
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien kaap ik hem wel. Die OP is veel te groot namelijk, niet normaal.
Doe maar, die gare Colombiaan ligt nu toch te slapen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137765072
Als je 'em kaapt niets deleten pls Kurk_droog
pi_137765079
heb 'em bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')