abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:18:27 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762385
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij? :D Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.

Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?

mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
nou toch wel een beetje verbaasd
Komt misschien ook omdat ikzelf en mijn bagage altijd (bijna altijd) goed nagekeken wordt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:19:13 #252
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137762403
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hihi zinkzalf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Die had ik zelf niet eens door.....en hier is het middag :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137762425
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef Draailamp het volgende:
De co piloot heeft zo te zien ook een badge om, en geen piep
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:20:55 #254
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137762444
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
pi_137762459
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
En toch mis je niks! Knap he!
pi_137762471
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel _O- _O-
Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:23:13 #257
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137762516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

En toch mis je niks! Knap he!
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef eight het volgende:

[..]

Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
pi_137762523
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween? ;)

Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
Op en neer voel je ook wel.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:28:36 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137762664
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

[..]

Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
Nou ja, er wordt nu iets gerichter gespeculeerd, over technische defecten gaat het bijna niet meer.
Beetje zelfmoordtheorien en verder over de vermeende kaping.
pi_137762677
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
Maar stel, ik ben piloot en wil een vliegtuig kapen....om mijn co-piloot uit te schakelen, zou ik eerder GHB in zijn koffie doen ofzo, dan het risico nemen een wapen mee te smokkelen.
Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
pi_137762799
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
pi_137762839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:36:03 #263
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137762869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Eindelijk een feit in dit topic
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:42:10 #264
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137763056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
Ja inderdaad. Een spuit vinden ze denk ik niet eens en een mes kun je nog wel een verhaal bij verzinnen.

En dat een kaping niet is opgeëist is eigenlijk wel logisch. Wat het doel ook geweest is, het is waarschijnlijk mislukt, als je het dan nog eens wil proberen op een andere manier. Ga je nu niet roepen, wij waren dit en dat van plan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137763087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Dit is een speculatieve speculatie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:43:37 #266
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137763088
Maar goed, genoeg gespeculeer voor mij voor nu.
Tot later :W
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137763246
Enkele feitjes uit de laatste persconferentie:

quote:
• Information with experienced authorities has been shared in real time. Working nonstop, putting national security 2nd to find the missing plane.

• Based on new satellite communication, it is known with a high degree of certainty that, the aircraft communications addressing and reporting system (ACARS) was disabled just before the aircraft reached the east coast of the Malaysian peninsula. Afterwards, near the border between Malaysia and Vietnamese ATC, the aircraft transponder was switched off. Primary data showed that an aircraft that was believed, but not confirmed, to be MH 370, did indeed turn back. It then flew in a westerly direction over Peninsula Malaysia, before turning northwest. Up until it left military primary radar coverage, the movements are consistent with deliberate action by someone on the aircraft. Today, based on raw satellite data which was obtained from the satellite data service provider, it is CONFIRMED that the aircraft shown in primary radar data WAS MH 370. FAA, NTSB, AAIB, Malaysian authorities, working separately on the same data, concur.

• The last confirmed communication between the plane and the satellite was at 8:11am Malaysian time, on Saturday 8th March.

• Unable to confirm precise location of the plane when it last made contact with satellites. However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).


Bovenstaande info zijn als feiten gebracht. Het laatste radar contact is dus inderdaad ten westen van Maleisië geweest. Vervolgens is het signaal, 7 uur later(!) ergens langs die lijn die aangegeven is in het plaatje opgevangen. Dan heeft het vliegtuig dus na het laatste confirmed radar contact dus ofwel een sterke bocht naar het noorden of naar het zuiden gemaakt. Het naar het westen vliegen lijkt dan onlogisch.

ACARS is kennelijk als een van de eerste dingen uitgeschakeld.Waar baseren de Amerikanen die ontvangen pings dan op? Ik dacht dat dat om ACARS ging?

Een optie die ik nog nergens ben tegengekomen is dat dit een grote afleidingsmanoeuvre kan zijn. De PM zegt zelf dat het vinden van het vliegtuig prioriteit heeft, en national security even op het tweede plan staat.
Tegelijk zijn de meest geavanceerde vliegtuigen, boten en satellieten, van oa China, US etc, allemaal met hun ogen gericht op dit deel van de wereld. Als ze daar zijn, kunnen ze niet op andere plekken zijn, wat terroristen wellicht kansen biedt.

Nog iets. Op avherald staat dit:
quote:
An Malaysia Airlines Boeing 777-200 [...] was just about to be handed off to Ho Chi Minh Air Traffic Control Center (Vietnam) when radar and radio contact was lost at about 01:22L (17:22Z Mar 7th). Subang Air Traffic Control Center officially told the airline at around 02:40L (18:40Z Mar 7th) that the aircraft was missing. Malaysia's Prime Minister stated on Mar 15th that based on new satellite data there is evidence that the data communication systems and transponder had been turned off by deliberate action by someone on board and the aircraft deviated off course, the last confirmed communication between aircraft and satellites occurred at 00:11Z (Mar 8th).
Welke van de twee is het nu :S
In the coolest little capital of the world
pi_137763547
Trouwens, die 7 uur is haalbaar met intentie en kennis. De RR's kunnen op een nóg efficiënter toerental worden gezet dan het toerental tijdens een "normale" revenue flight (deze wordt normaal gezet op max. revenue/tijd). Dit toestel is wel richting het westen gevlogen, dus de straalstroom is geen benefit geweest.

Hypothese: Dan is er dus getracht zo zuinig mogelijk te vliegen. Anders draai je geen 7 uur mee. Dan is de vraag, waarom wil je zo zuinig mogelijk vliegen? Meest voor de hand liggende reden zou zijn dat je een bepaalde plaats van bestemming wil bereiken (en dat is niet de zeebodem).
pi_137763600
quote:
putting national security 2nd to find the missing plane.
t.b.h. denk ik dat het vinden van het vliegtuig het nationale security beleid is als ze zo zeker zijn dat het allemaal bewust is gedaan...
pi_137763604
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
pi_137763650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Haha vet :D
pi_137763651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
nice
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:07:18 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137763657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Bazige plaat _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137763722
Zijn ze er nou nog steeds over bezig dat het vreemd is dat een piloot een flightsim heeft thuis?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:10:28 #275
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137763737
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')