 
		 
			 
			
			
			nou toch wel een beetje verbaasdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij?Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.
Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?
mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hihi zinkzalf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik zelf niet eens door.....en hier is het middag Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef Draailamp het volgende:
De co piloot heeft zo te zien ook een badge om, en geen piep
 
			 
			
			
			En toch mis je niks! Knap he!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel
 
			 
			
			
			Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel
 
			 
			
			
			quote:
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef eight het volgende:
[..]
Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
 
			 
			
			
			Op en neer voel je ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween?
Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
 
			 
			
			
			Nou ja, er wordt nu iets gerichter gespeculeerd, over technische defecten gaat het bijna niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
 
			 
			
			
			Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
Maar stel, ik ben piloot en wil een vliegtuig kapen....om mijn co-piloot uit te schakelen, zou ik eerder GHB in zijn koffie doen ofzo, dan het risico nemen een wapen mee te smokkelen.
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
 
											 
			 
			
			
			Eindelijk een feit in dit topicquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
 
			 
			
			
			Ja inderdaad. Een spuit vinden ze denk ik niet eens en een mes kun je nog wel een verhaal bij verzinnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
 
			 
			
			
			Dit is een speculatieve speculatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			quote:• Information with experienced authorities has been shared in real time. Working nonstop, putting national security 2nd to find the missing plane.
• Based on new satellite communication, it is known with a high degree of certainty that, the aircraft communications addressing and reporting system (ACARS) was disabled just before the aircraft reached the east coast of the Malaysian peninsula. Afterwards, near the border between Malaysia and Vietnamese ATC, the aircraft transponder was switched off. Primary data showed that an aircraft that was believed, but not confirmed, to be MH 370, did indeed turn back. It then flew in a westerly direction over Peninsula Malaysia, before turning northwest. Up until it left military primary radar coverage, the movements are consistent with deliberate action by someone on the aircraft. Today, based on raw satellite data which was obtained from the satellite data service provider, it is CONFIRMED that the aircraft shown in primary radar data WAS MH 370. FAA, NTSB, AAIB, Malaysian authorities, working separately on the same data, concur.
• The last confirmed communication between the plane and the satellite was at 8:11am Malaysian time, on Saturday 8th March.
• Unable to confirm precise location of the plane when it last made contact with satellites. However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).
Welke van de twee is het nu :Squote:An Malaysia Airlines Boeing 777-200 [...] was just about to be handed off to Ho Chi Minh Air Traffic Control Center (Vietnam) when radar and radio contact was lost at about 01:22L (17:22Z Mar 7th). Subang Air Traffic Control Center officially told the airline at around 02:40L (18:40Z Mar 7th) that the aircraft was missing. Malaysia's Prime Minister stated on Mar 15th that based on new satellite data there is evidence that the data communication systems and transponder had been turned off by deliberate action by someone on board and the aircraft deviated off course, the last confirmed communication between aircraft and satellites occurred at 00:11Z (Mar 8th).
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			t.b.h. denk ik dat het vinden van het vliegtuig het nationale security beleid is als ze zo zeker zijn dat het allemaal bewust is gedaan...quote:putting national security 2nd to find the missing plane.
 
			 
			
			
			Haha vetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
 
			 
			
			
			Bazige plaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |