nou toch wel een beetje verbaasdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die gasten nemen hele pakken drugs mee, wat denk jij?Nee, niet allemaal, maar het gebeurt.
Zeker na deze week kan je toch niet meer zeggen dat deze "controle" je verbaast?
mijn aansteker verstop ik meestal en 80% van de vluchten gaat ie gewoon mee in de handbagage. Voor crew is het allemaal nog veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hihi zinkzalf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik zelf niet eens door.....en hier is het middag
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef Draailamp het volgende:
De co piloot heeft zo te zien ook een badge om, en geen piep
En toch mis je niks! Knap he!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel![]()
Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens mijn god wat gaat dit snel. Wil je eens uitslapen mis je weer een heel deel![]()
quote:
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef eight het volgende:
[..]
Er zijn een paar nachtbrakers actief geweest..
Op en neer voel je ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die route wordt op de schermpjes in de stoelen gewoon constant laten zien. Behalve als de communicatie uitgeschakeld wordt, lijkt me. En was dat niet precies het moment dat het van de radar verdween?
Die U-turn merk je wel, lijkt me. Die rare bocht in de Straat van Malakka ook. Maar inderdaad, 's nachts slapen veel mensen en zie je weinig buiten.
Nou ja, er wordt nu iets gerichter gespeculeerd, over technische defecten gaat het bijna niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Dus, vooral onzin enzo? Niks noemenswaardigs?? Jammer vind ik dat, komt de reeks.het nieuws niet ten goede.
Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
Maar stel, ik ben piloot en wil een vliegtuig kapen....om mijn co-piloot uit te schakelen, zou ik eerder GHB in zijn koffie doen ofzo, dan het risico nemen een wapen mee te smokkelen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Eindelijk een feit in dit topicquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
Ja inderdaad. Een spuit vinden ze denk ik niet eens en een mes kun je nog wel een verhaal bij verzinnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Als je zoiets van plan bent zou het me niks verbazen als je iets van een wapen mee smokkelt.
Je ziet dat de controle niks voorstelt.
Wellicht geen pistool, dat zou opvallen. Maar denk aan een mes oid of spuit
Dit is een speculatieve speculatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loekie1 het volgende:
In 2001 was de copiloot 14. Hij kan zich in het geheim ontwikkeld hebben tot zelfmoordterrorist.
quote:• Information with experienced authorities has been shared in real time. Working nonstop, putting national security 2nd to find the missing plane.
• Based on new satellite communication, it is known with a high degree of certainty that, the aircraft communications addressing and reporting system (ACARS) was disabled just before the aircraft reached the east coast of the Malaysian peninsula. Afterwards, near the border between Malaysia and Vietnamese ATC, the aircraft transponder was switched off. Primary data showed that an aircraft that was believed, but not confirmed, to be MH 370, did indeed turn back. It then flew in a westerly direction over Peninsula Malaysia, before turning northwest. Up until it left military primary radar coverage, the movements are consistent with deliberate action by someone on the aircraft. Today, based on raw satellite data which was obtained from the satellite data service provider, it is CONFIRMED that the aircraft shown in primary radar data WAS MH 370. FAA, NTSB, AAIB, Malaysian authorities, working separately on the same data, concur.
• The last confirmed communication between the plane and the satellite was at 8:11am Malaysian time, on Saturday 8th March.
• Unable to confirm precise location of the plane when it last made contact with satellites. However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).
Welke van de twee is het nu :Squote:An Malaysia Airlines Boeing 777-200 [...] was just about to be handed off to Ho Chi Minh Air Traffic Control Center (Vietnam) when radar and radio contact was lost at about 01:22L (17:22Z Mar 7th). Subang Air Traffic Control Center officially told the airline at around 02:40L (18:40Z Mar 7th) that the aircraft was missing. Malaysia's Prime Minister stated on Mar 15th that based on new satellite data there is evidence that the data communication systems and transponder had been turned off by deliberate action by someone on board and the aircraft deviated off course, the last confirmed communication between aircraft and satellites occurred at 00:11Z (Mar 8th).
t.b.h. denk ik dat het vinden van het vliegtuig het nationale security beleid is als ze zo zeker zijn dat het allemaal bewust is gedaan...quote:putting national security 2nd to find the missing plane.
Haha vetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Bazige plaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef Gloorbek het volgende:
Zo'n net en uitgewerkt OP, (wat ideaal is om op de hoogte te blijven van dit mysterie) mist eigenlijk nog een header.
Misschien is dit wat..
[ afbeelding ]
Goede post. Mooi dat ze eindelijk wat concreter worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
Enkele feitjes uit de laatste persconferentie:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenstaande info zijn als feiten gebracht. Het laatste radar contact is dus inderdaad ten westen van Maleisië geweest. Vervolgens is het signaal, 7 uur later(!) ergens langs die lijn die aangegeven is in het plaatje opgevangen. Dan heeft het vliegtuig dus na het laatste confirmed radar contact dus ofwel een sterke bocht naar het noorden of naar het zuiden gemaakt. Het naar het westen vliegen lijkt dan onlogisch.
ACARS is kennelijk als een van de eerste dingen uitgeschakeld.Waar baseren de Amerikanen die ontvangen pings dan op? Ik dacht dat dat om ACARS ging?
Een optie die ik nog nergens ben tegengekomen is dat dit een grote afleidingsmanoeuvre kan zijn. De PM zegt zelf dat het vinden van het vliegtuig prioriteit heeft, en national security even op het tweede plan staat.
Tegelijk zijn de meest geavanceerde vliegtuigen, boten en satellieten, van oa China, US etc, allemaal met hun ogen gericht op dit deel van de wereld. Als ze daar zijn, kunnen ze niet op andere plekken zijn, wat terroristen wellicht kansen biedt.
Nog iets. Op avherald staat dit:
[..]
Welke van de twee is het nu :S
Wat ik heb begrepen blijft er sws niet veel drijven, een debris veld bestaat meestal uit hoofdkussentjes, lifejackets en heel klein 'puin' . Daarom is het moeilijk zoeken op zee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Wat ik heb begrepen is dat het bijna onmogelijk is om een vliegtuig volledig intact te laten zinken. De kop en/of de staart breekt sowieso meestal, afhankelijk van waar de point of impact ligt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.
Hoe hoger, hoe ijler de lucht en dus hoe lager de luchtweerstand, maar het waait ook harder in hogere luchtlagen. Het hangt er dus een beetje van af, maar doorgaans zet de ijlere lucht meer zoden aan de dijk dan een hardere wind, tenzij je met een jetstream tegen te maken hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Piloot:'Hey, dat is de stuurknuppel die je vast hebt hoor'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Dat weet je nog niet zeker maar de kans is wel 99 procent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Of het is een zeer groots opgezette stunt om de nieuwe 4K uitgave van Lost te promoten
Een van de dames zat misschien op de verkeerde knuppelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Het zoekgebied is plotseling wel immens geworden. Hopelijk kunnen ze nog achterhalen van waaruit het laatste signaal verzonden is anders zou het nog wel heel lang kunnen gaan duren voordat die kist gevonden is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).
Lijkt mij wel de meest waarschijnlijke verklaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.
Doe maar, die gare Colombiaan ligt nu toch te slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien kaap ik hem wel. Die OP is veel te groot namelijk, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |