abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137763750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
Enkele feitjes uit de laatste persconferentie:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande info zijn als feiten gebracht. Het laatste radar contact is dus inderdaad ten westen van Maleisië geweest. Vervolgens is het signaal, 7 uur later(!) ergens langs die lijn die aangegeven is in het plaatje opgevangen. Dan heeft het vliegtuig dus na het laatste confirmed radar contact dus ofwel een sterke bocht naar het noorden of naar het zuiden gemaakt. Het naar het westen vliegen lijkt dan onlogisch.

ACARS is kennelijk als een van de eerste dingen uitgeschakeld.Waar baseren de Amerikanen die ontvangen pings dan op? Ik dacht dat dat om ACARS ging?

Een optie die ik nog nergens ben tegengekomen is dat dit een grote afleidingsmanoeuvre kan zijn. De PM zegt zelf dat het vinden van het vliegtuig prioriteit heeft, en national security even op het tweede plan staat.
Tegelijk zijn de meest geavanceerde vliegtuigen, boten en satellieten, van oa China, US etc, allemaal met hun ogen gericht op dit deel van de wereld. Als ze daar zijn, kunnen ze niet op andere plekken zijn, wat terroristen wellicht kansen biedt.

Nog iets. Op avherald staat dit:

[..]

Welke van de twee is het nu :S

Goede post. Mooi dat ze eindelijk wat concreter worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137763789
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Wat ik heb begrepen blijft er sws niet veel drijven, een debris veld bestaat meestal uit hoofdkussentjes, lifejackets en heel klein 'puin' . Daarom is het moeilijk zoeken op zee.
pi_137763806
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
pi_137763810
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Falco het volgende:
Vraagje voor de vliegtuigdeskundigen: Een vliegtuig zinkt toch vrij gemakkelijk in min of meer één geheel als je met een hoek van pakweg 30 graden de zee binnenvliegt? Wellicht dat de vleugels afbreken... Of heb ik dit mis? Anyway, dit kan het terugvinden toch bizar lastig maken als het nauwelijks uit elkaar gespat is en op de zeebodem ligt. In het geval van piloot is doorgedraaide lunatic zou ik het aantal zichtbare brokstukken willen minimaliseren...
Wat ik heb begrepen is dat het bijna onmogelijk is om een vliegtuig volledig intact te laten zinken. De kop en/of de staart breekt sowieso meestal, afhankelijk van waar de point of impact ligt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137763837
Ik weet niet of deze al was gepost, sorry!

pi_137763878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.
pi_137763906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeker weten. Zoals ik al zei zijn waarschijnlijk ook de motoren op het meest efficiente toerental gezet.
Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.
pi_137763936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben niet echt thuis in het vliegen maar zou de verandering in hoogteverschil niet gebruikt kunnen zijn om een betere wind te zoeken, wat zou helpen verder door te kunnen vliegen?
Hoe hoger, hoe ijler de lucht en dus hoe lager de luchtweerstand, maar het waait ook harder in hogere luchtlagen. Het hangt er dus een beetje van af, maar doorgaans zet de ijlere lucht meer zoden aan de dijk dan een hardere wind, tenzij je met een jetstream tegen te maken hebt.
pi_137763938
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
pi_137763978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
_O-
pi_137763993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Piloot:'Hey, dat is de stuurknuppel die je vast hebt hoor'
In the coolest little capital of the world
pi_137763998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.
pi_137764084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Maar deze keer gingen ze wel echt dood in hun dromen.
Dat weet je nog niet zeker maar de kans is wel 99 procent.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2014 @ 13:28:20 #289
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137764146
Of het is een zeer groots opgezette stunt om de nieuwe 4K uitgave van Lost te promoten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:30:40 #290
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137764200
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Of het is een zeer groots opgezette stunt om de nieuwe 4K uitgave van Lost te promoten
_O-

Reality versie zeker. Echt vleigtuig, echte crash, echte mensen. Als ze niet dood zijn door de crash.
pi_137764384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan zijn dat de piloot nog even de bloemetjes buiten wilde zetten voor de zelfmoordactie, vandaar het damesbezoek in de cockpit en nog even alle kanten op vliegen, hoog en laag, met het vliegtuig.
Passagiers hebben vast gedacht dat ze droomden.
Een van de dames zat misschien op de verkeerde knuppel ;)
pi_137764553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Drebbelman het volgende:
However, based on new data, the aviation authorities of Malaysia, and the international counterparts, the last communication of MH 370 was in 1 of 2 possible corridors: Northern (border of Kazakhstan and Turkmenistan to Northern Thailand) or Southern (from Indonesia to southern Indian Ocean).
Het zoekgebied is plotseling wel immens geworden. Hopelijk kunnen ze nog achterhalen van waaruit het laatste signaal verzonden is anders zou het nog wel heel lang kunnen gaan duren voordat die kist gevonden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:44:47 #293
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137764558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Maar dan is het ook weer raar dat 1 minuut later het vliegtuig op 23000ft vloog...Lijkt toch alsof er iets mis is met die metingen.
Lijkt mij wel de meest waarschijnlijke verklaring.

Daarnaast lijkt me dit het zelfde systeem als het systeem dat rond 8 uur in de morgen nog een signaal oppikte. Als dat systeem werkt met vectoren (positie, richting, snelheid) en om 8 uur alleen een ping oppikte, dus zonder de vector-informatie, hoe gaat het dan om met die gegevens? Als het er dan vanuit gaat dat de vectoren nog actueel zijn (want niet gewijzigd), denkt-ie dus dat er 7 uur lang in de laatst bekende richting met de laatst bekende snelheid is gevlogen. Zo kom je wel op een schatting van zowel Australië als Kazachstan.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137764711
Wie pakt de OP?
pi_137764987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wie pakt de OP?
Ik vind het best.
pi_137765037
Misschien kaap ik hem wel. Die OP is veel te groot namelijk, niet normaal.
pi_137765046
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik vind het best.
Ah je bent er :) Jij dan
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:00:10 #298
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137765064
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien kaap ik hem wel. Die OP is veel te groot namelijk, niet normaal.
Doe maar, die gare Colombiaan ligt nu toch te slapen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137765072
Als je 'em kaapt niets deleten pls Kurk_droog
pi_137765079
heb 'em bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')