Moet dit topic niet weg van nieuwsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef niels0 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe druk het is op die server.
Ooit eens voor een klant een pc gebouwd met ondersteuning voor 6 schermen... Hij was FSX fanaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= is nu ff 3
Ga de kroeg in of speel een spelletjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
dit is voldoende om mee te spelen denk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
Doe ik ook, bier staat weer koud, FSX Here We Come..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga de kroeg in of speel een spelletje
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hmm ik zou er ook een PC en FSX bij nemen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
dit is voldoende om mee te spelen denk?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.Schouderklopje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bla bla bla. Vroeger stonden de cockpit deuren open, kon je als kind meekijken met de piloten en bietste zo'n piloot een sigaretje van je. Dat is niet het gedrag waardoor vliegtuigen neerstorten. En als een terrorist wil kan hij/zij dat miezerige waaibomenhouten deurtje open krijgen. Desnoods met een pistool gericht op enkele passagiers. Maar ik ben blij dat de pers ondanks een gebrek aan relevante informatie nog wat te melden heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.quote:
Je bent moslim geworden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenMaar goed dat ik geen piloot geworden ben he
Zo speelde ik ook The Sims, RCT2... eigenlijk ieder spel wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstortenMaar goed dat ik geen piloot geworden ben he
Je draaft door. Ga je nest inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.
En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt.
Onderzoek toont ook aan dat in situaties van grote stress een piloot terug grijpt naar wat hij gewend is en logica naar de achtergrond verdwijnt. Piloten bedienen een vliegtuig alleen nog maar bij het opstijgen en afdaling en op die lage hoogte reageert een vliegtuig heel anders dan op 10 km hoogte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot.
Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.Klopt!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij de volgende OP..
En ik had nog wat gemaakt, misschien leuk als header (aangezien het een wiki aan het worden is)![]()
[..]
Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef eight het volgende:
[..]
De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.
Zo ben ik eens geland (als passagier) op Klagenfurtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.
He maar piloten zijn wel bazen hoor.
Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.
Absoluut.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef eight het volgende:
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |