abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137778345
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef niels0 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe druk het is op die server.
Moet dit topic niet weg van nieuws :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137778443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet dit topic niet weg van nieuws :?
Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= nu ff 3
pi_137778463
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon een game-controller maar heb wel 2 schermen, da's wel handig.
Ooit eens voor een klant een pc gebouwd met ondersteuning voor 6 schermen... Hij was FSX fanaat :)
pi_137778482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Waarom?, er is ff geen nieuws en het is zaterdagavond 1+1= is nu ff 3
:P
pi_137778517
quote:

[..]

Ga de kroeg in of speel een spelletje ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137778523
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
dit is voldoende om mee te spelen denk?

pi_137778548
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga de kroeg in of speel een spelletje ;)
Doe ik ook, bier staat weer koud, FSX Here We Come..
pi_137778631
quote:

[..]

Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137778679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Co_OL het volgende:

[..]

dit is voldoende om mee te spelen denk?

[ afbeelding ]
Hmm ik zou er ook een PC en FSX bij nemen.. :Y
pi_137778708
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yup en die OP moet drastisch aangepakt worden met wat meer informatie, karig kutding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schouderklopje hoor :*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:50:36 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137778791
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Beetje sensationeel filmpje, maar niet vervelend om te kijken...

Bla bla bla. Vroeger stonden de cockpit deuren open, kon je als kind meekijken met de piloten en bietste zo'n piloot een sigaretje van je. Dat is niet het gedrag waardoor vliegtuigen neerstorten. En als een terrorist wil kan hij/zij dat miezerige waaibomenhouten deurtje open krijgen. Desnoods met een pistool gericht op enkele passagiers. Maar ik ben blij dat de pers ondanks een gebrek aan relevante informatie nog wat te melden heeft ;)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_137778803
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Heel stom maar van dit topic krijg ik ook zin in Flight Simulator. Alleen heb ik niet zo'n cool stuur, en waarschijnlijk beeldkwaliteit om van te huilen.
Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstorten :@ Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137778804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Schouderklopje hoor :*
Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.

En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt. :7
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137778842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een liefhebber van games, maar ik speelde dat ook weleens jaren en jaren geleden maar toen was ik meer bezig om dat ding te laten neerstorten :@ Maar goed dat ik geen piloot geworden ben he :P
Je bent moslim geworden?

pi_137778945
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent moslim geworden?
Haha een 9/11 referentie _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137778972
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.

He maar piloten zijn wel bazen hoor.

Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.

pi_137778987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Zo speelde ik ook The Sims, RCT2... eigenlijk ieder spel wel. :D
pi_137778993
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, dank je, maar daar zocht ik niet naar. Wil er serieus nog links naar eerdere ongelukken en wat algemene informatie aan toevoegen.

En de livevideo van niels die van KL naar Saudi-Arabie vliegt en de passagiers voor 489 kamelen inruilt. :7
Je draaft door. Ga je nest in
pi_137779004
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gisteren die AF-vlucht zitten kijken. Zonder instrumenten is het moeilijk vliegen, maar wat een fouten van die jongste, minst ervaren co-piloot. :X

Zou "vrouwenverslinder" Fariq niet ook de knuppel naar achteren kunnen houden (stiekem!) terwijl de ervaren piloot zijn ding doet? Of zit die knuppel niet daar bij een 777?
Onderzoek toont ook aan dat in situaties van grote stress een piloot terug grijpt naar wat hij gewend is en logica naar de achtergrond verdwijnt. Piloten bedienen een vliegtuig alleen nog maar bij het opstijgen en afdaling en op die lage hoogte reageert een vliegtuig heel anders dan op 10 km hoogte.
De piloot in kwestie was gestressed, deed wat hij gewend was en hield de stuurknuppel naar achteren. Dat het vliegtuig hierdoor in een stall belanden hield hij niet voor mogelijk, ondanks 75 waarschuwingen die het vliegtuig zelf gaf.
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137779018
quote:

[..]

SPOILER
Klopt!..
Dus jij de volgende OP..
En ik had nog wat gemaakt, misschien leuk als header (aangezien het een wiki aan het worden is)
pi_137779046
quote:

[..]

SPOILER
De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137779106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef eight het volgende:

[..]

De info van vandaag is er volgens mij nog niet in verwerkt.
Nee. -O-

Maar ik heb geen nieuwe info gezien??

zaterdag 15 maart 2014 @ 21:00:58 #148
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137779204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik wacht nog even met FSX, over een uur of 2 is het lekker druk daar.

He maar piloten zijn wel bazen hoor.

Hier een Category IIIb landing op Zurich. Het is daar vaak nogal mistig.

Zo ben ik eens geland (als passagier) op Klagenfurt :{ Ik zag alleen mist en bergtoppen en toen de mist weg was, stonden we eigenlijk ook meteen op de grond :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137779205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef eight het volgende:
M.i. mag de hoofd gezagvoerder dit ongeluk nog het meest verweten worden.
Absoluut.

En het is niet dat ik vanaf mijn zolderkamertje luie bank in zoverre die gast iets verwijt; ik zou het ding gelijk crashen, maar wel dat hij dat stiekem kan doen; de uiteindelijke oorzaak van de crash als je de video bekijkt. Met de neus naar beneden en voldoende hoogte had ie uit de stall kunnen komen.

pi_137779209
Ik vind dit 1 van de beste piloten-bazen-filmpjes:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')