alsof dat toeval isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef eight het volgende:
[..]
Ik sta op de plaats waar ik hoor te staan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef eight het volgende:
[..]
Ik sta op de plaats waar ik hoor te staan
Dat is die andere conspiratie, die met een Tquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
alsof dat toeval is![]()
ik ruik een conspiratie
Of juist op dat moment slaat hij toe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat er ook gebeurd is, het was al aan de gang voordat de piloot "alright, good night" zei.
Lijkt me interessant om dat op audio te horen. Je kan veel halen uit de manier van intonatie, stemgebruik, ademhaling. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat er ook gebeurd is, het was al aan de gang voordat de piloot "alright, good night" zei.
ACARS was voor dat laatste bericht al uitgezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of juist op dat moment slaat hij toe.
Ah.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
ACARS was voor dat laatste bericht al uitgezet.
I knowquote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah.
Maar weten ze al zeker dat het de piloot is die dat zegt?!
Interessant:quote:
In de slaapruimte?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef DeParo het volgende:
Wat als de kaper al in de cockpit was voordat het vliegtuig opsteeg?!
Hij kon dus op z'n flighsim diverse scenario's nabootsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Interessant:
http://edition.cnn.com/vi(...)t-370-pilot.cnn.html
Een interview met een vriend van de piloot en hij is getrouwd.
Misschien, bijvoorbeeld, of ergens achter verstopt, als dat kan, maar het zou wel verklaren waarom niemand iets heeft gemerkt en waarom wellicht er geen alarm is geslagen hij kon ze daar vrij openlijk bedreigen.quote:
Hij was ook flightsim-instructeur dus wat dat betreft, daarnaast z'n hobby, ik vind een simulator nou niet per definitie verdacht daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef eight het volgende:
[..]
Hij kon dus op z'n flighsim diverse scenario's nabootsen.
Nu word het mij ook duidelijk waarom het huis van de piloot doorzocht is.
Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij was ook flightsim-instructeur dus wat dat betreft, daarnaast z'n hobby, ik vind een simulator nou niet per definitie verdacht daar.
Nee, maar het is wel aannemelijk dat dit voornaamste aandacht had toen ze het huis hebben doorzocht. Kijken of er opnames zijn van de flightsim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij was ook flightsim-instructeur dus wat dat betreft, daarnaast z'n hobby, ik vind een simulator nou niet per definitie verdacht daar.
Mede inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel aannemelijk dat dit voornaamste aandacht had toen ze het huis hebben doorzocht. Kijken of er opnames zijn van de flightsim.
Zou ook zeker dom zijn als ze dat niet zouden doen, maar ik vind het niet verdacht dat hij er één heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel aannemelijk dat dit voornaamste aandacht had toen ze het huis hebben doorzocht. Kijken of er opnames zijn van de flightsim.
watvoor indruk heb jij dan na het zien van dat tubeje dat de piloot en copiloot door de detectiepoortjes gaan voor de vlucht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Lijkt me interessant om dat op audio te horen. Je kan veel halen uit de manier van intonatie, stemgebruik, ademhaling. Dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |