Ja, dat konden de aliens weten en gebruiken om ons vd waarheid af te houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
39 miljoen gestolen paspoorten op honderden miljoenen (niet unieke) reizigers.
De kans dat 2 gestolen paspoorten op dezelfde vlucht voor het eerst gebruikt worden, is bizar veel kleiner.
Daar zat toch een Braziliaanse prins op? Genoeg complot theorieën over die vlucht denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "dan pleeg je maar"?
Rio-Parijs (het vorige vreemde ongeluk) is anders dan Maleisie-China in dat opzicht.
Aha:quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
39 miljoen gestolen paspoorten op honderden miljoenen (niet unieke) reizigers.
De kans dat 2 gestolen paspoorten op dezelfde vlucht voor het eerst gebruikt worden, is bizar veel kleiner.
Nee, defect in het pitot-statisch systeem en als gevolg daarvan kreeg de flightcrew de volledige controle over de kist (ongebruikelijk in een airbus), hanteerden dat verkeerd en zijn vanaf 40.000ft in een stall naar beneden gevallen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Daar zat toch een Braziliaanse prins op? Genoeg complot theorieën over die vlucht denk ik.
De oorzaak is ondertussen wel al achterhaald toch? Te hard gevlogen dacht ik?
Reden tot verdenking lijkt me.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha:
At least ten passengers on the ill-fated Air India Express flight from Dubai were using fraudulent passports, it was revealed. Police in Mangalore in southern India, where the plane crashed last week killing 158 passengers and crew, have now launched an investigation into every travel document used on the flight.
Gaat dat niet automatisch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens de politieorganisatie stonden de Italiaanse en Oostenrijkse identiteitsbewijzen in de database met gestolen paspoorten, maar is die niet geraadpleegd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dachte_passen__.html
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur isquote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Nachtvlucht aan het einde van de werkweek:
- zakenlui uit China/Taiwan terug van business trip in KL
- Chinezen die in KL werken op weg naar huis (weekend dan wel week)
- een verdwaalde toerist
Malaysian Airlines is duur, dit is duidelijk het rijkere zakenpubliek.
Jawel chefke, maar jij doet alsof het allemaal schier onmogelijk is, terwijl het gewoon gebeurd isquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reden tot verdenking lijkt me.
De kans dat 2 zaken voor het eerst tegelijk plaatsvinden is veul kleiner dan dat 2 zaken tegelijk plaatsvinden, die statistische verschillen zie je?
waaschijnlijk van een of andere statistiek-site waar hij ook zijn paspoortberekening vandaan haalt?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur is
Ik weet alleen niet hoe je bijvoorbeeld China binnenkomt met een gestolen paspoort. Ze controleren naar mijn idee altijd best grondig je gegevens. De EU kom je eveneens niet binnen volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo heel vreemd, want zoals je ziet is de politie een onderzoek naar een paspoortring begonnen. Dat dat dan allemaal via 1 kantoortje en een codesharemaatschappij is gegaan maakt het dan opeens al minder vreemd dat er 2 opeenvolgend zijn. Zou me niks verbazen als blijkt dat kantoortje dagelijks tickets boekte voor passagiers met gestolen paspoorten.
Ik las dat ze zwaar leden onder prijsvechters als Air Asia.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur is
Dat het gebeurt is niet onmogelijk en vreemd. Dat het gebeurt bij een vliegtuig dat opeens "verdwijnt" en het feit dat het voor het eerst was bij minstens 2 en wellicht 4 mensen, maakt het verdacht, toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel chefke, maar jij doet alsof het allemaal schier onmogelijk is, terwijl het gewoon gebeurd is
Op die Air India vlucht kunnen misschien wel 10 valse paspoorten voor het eerst gebruikt zijn, verder niet naar gekeken.
Overigens is het niet zo heel vreemd, want zoals je ziet is de politie een onderzoek naar een paspoortring begonnen. Dat dat dan allemaal via 1 kantoortje en een codesharemaatschappij is gegaan maakt het dan opeens al minder vreemd dat er 2 opeenvolgend zijn. Zou me niks verbazen als blijkt dat kantoortje dagelijks tickets boekte voor passagiers met gestolen paspoorten.
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Parzival het volgende:
Het lijkt me trouwens dat een stall vanaf 40,000voet ook wel te volgen is op radar.. zij het met of zonder alarm..
het lijkt me dat je dan als kaper, of terrorist wel een statement wil maken.. dat doe je lijkt me . niet door een vliegtuig midden boven zee aan gruzelementen te blazen zonder verdere berichtgeving..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is niet onmogelijk en vreemd. Dat het gebeurt bij een vliegtuig dat opeens "verdwijnt" en het feit dat het voor het eerst was bij minstens 2 en wellicht 4 mensen, maakt het verdacht, toch?
die lag ook niet op een radar gecoverde routequote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |