Ja, dat konden de aliens weten en gebruiken om ons vd waarheid af te houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
39 miljoen gestolen paspoorten op honderden miljoenen (niet unieke) reizigers.
De kans dat 2 gestolen paspoorten op dezelfde vlucht voor het eerst gebruikt worden, is bizar veel kleiner.
Daar zat toch een Braziliaanse prins op? Genoeg complot theorieën over die vlucht denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "dan pleeg je maar"?
Rio-Parijs (het vorige vreemde ongeluk) is anders dan Maleisie-China in dat opzicht.
Aha:quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
39 miljoen gestolen paspoorten op honderden miljoenen (niet unieke) reizigers.
De kans dat 2 gestolen paspoorten op dezelfde vlucht voor het eerst gebruikt worden, is bizar veel kleiner.
Nee, defect in het pitot-statisch systeem en als gevolg daarvan kreeg de flightcrew de volledige controle over de kist (ongebruikelijk in een airbus), hanteerden dat verkeerd en zijn vanaf 40.000ft in een stall naar beneden gevallen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Daar zat toch een Braziliaanse prins op? Genoeg complot theorieën over die vlucht denk ik.
De oorzaak is ondertussen wel al achterhaald toch? Te hard gevlogen dacht ik?
Reden tot verdenking lijkt me.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha:
At least ten passengers on the ill-fated Air India Express flight from Dubai were using fraudulent passports, it was revealed. Police in Mangalore in southern India, where the plane crashed last week killing 158 passengers and crew, have now launched an investigation into every travel document used on the flight.
Gaat dat niet automatisch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens de politieorganisatie stonden de Italiaanse en Oostenrijkse identiteitsbewijzen in de database met gestolen paspoorten, maar is die niet geraadpleegd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dachte_passen__.html
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur isquote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Nachtvlucht aan het einde van de werkweek:
- zakenlui uit China/Taiwan terug van business trip in KL
- Chinezen die in KL werken op weg naar huis (weekend dan wel week)
- een verdwaalde toerist
Malaysian Airlines is duur, dit is duidelijk het rijkere zakenpubliek.
Jawel chefke, maar jij doet alsof het allemaal schier onmogelijk is, terwijl het gewoon gebeurd isquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reden tot verdenking lijkt me.
De kans dat 2 zaken voor het eerst tegelijk plaatsvinden is veul kleiner dan dat 2 zaken tegelijk plaatsvinden, die statistische verschillen zie je?
waaschijnlijk van een of andere statistiek-site waar hij ook zijn paspoortberekening vandaan haalt?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur is
Ik weet alleen niet hoe je bijvoorbeeld China binnenkomt met een gestolen paspoort. Ze controleren naar mijn idee altijd best grondig je gegevens. De EU kom je eveneens niet binnen volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo heel vreemd, want zoals je ziet is de politie een onderzoek naar een paspoortring begonnen. Dat dat dan allemaal via 1 kantoortje en een codesharemaatschappij is gegaan maakt het dan opeens al minder vreemd dat er 2 opeenvolgend zijn. Zou me niks verbazen als blijkt dat kantoortje dagelijks tickets boekte voor passagiers met gestolen paspoorten.
Ik las dat ze zwaar leden onder prijsvechters als Air Asia.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Malaysia Airlines duur is
Dat het gebeurt is niet onmogelijk en vreemd. Dat het gebeurt bij een vliegtuig dat opeens "verdwijnt" en het feit dat het voor het eerst was bij minstens 2 en wellicht 4 mensen, maakt het verdacht, toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel chefke, maar jij doet alsof het allemaal schier onmogelijk is, terwijl het gewoon gebeurd is
Op die Air India vlucht kunnen misschien wel 10 valse paspoorten voor het eerst gebruikt zijn, verder niet naar gekeken.
Overigens is het niet zo heel vreemd, want zoals je ziet is de politie een onderzoek naar een paspoortring begonnen. Dat dat dan allemaal via 1 kantoortje en een codesharemaatschappij is gegaan maakt het dan opeens al minder vreemd dat er 2 opeenvolgend zijn. Zou me niks verbazen als blijkt dat kantoortje dagelijks tickets boekte voor passagiers met gestolen paspoorten.
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Parzival het volgende:
Het lijkt me trouwens dat een stall vanaf 40,000voet ook wel te volgen is op radar.. zij het met of zonder alarm..
het lijkt me dat je dan als kaper, of terrorist wel een statement wil maken.. dat doe je lijkt me . niet door een vliegtuig midden boven zee aan gruzelementen te blazen zonder verdere berichtgeving..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is niet onmogelijk en vreemd. Dat het gebeurt bij een vliegtuig dat opeens "verdwijnt" en het feit dat het voor het eerst was bij minstens 2 en wellicht 4 mensen, maakt het verdacht, toch?
die lag ook niet op een radar gecoverde routequote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.
Daarom lijkt het me eerder een mislukte kaping dan een bom. Een ongeluk zou me meer bevrezen, een gezonde Boeing die zomaar uit de lucht valt...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Parzival het volgende:
[..]
het lijkt me dat je dan als kaper, of terrorist wel een statement wil maken.. dat doe je lijkt me . niet door een vliegtuig midden boven zee aan gruzelementen te blazen zonder verdere berichtgeving..
Dan nog is hij onderhand al neergestort, ze hadden nog maar 7 uur brandstof op het moment van verdwijning.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Is niet gewoon de radar stuk van dat vliegtuig?
De zee daar is 4 kilometer diep. Het stuk continentaal plat tussen Maleisie en Vietnam is nauwelijks 200-250 meter diep. Die koffers en andere lichte materialen drijven snel...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.
Of geland in de middle of nowhere in Tibet?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan nog is hij onderhand al neergestort, ze hadden nog maar 7 uur brandstof op het moment van verdwijning.
Had dat er niet mee te maken dat ze al in die zone waren waar geen radar bereik is?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat Air-France toestel was ook niet op radar te volgen toen hij stallend naar beneden kwam.
Ze speculeren ook maar wat. Als het vliegtuig met de neus in het water is gevlogen, ligt het nu heel op de zeebodem.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Festa94 het volgende:
"Volgens een bron bij Reuters spitst het onderzoek van het Maleisische vliegtuig zich toe op het uiteenvallen van het toestel midden in de lucht. Als het vliegtuig van een hoogte van 10 kilometer in zee was gestort, en pas uiteen was gevallen toen het op het water sloeg, zouden er inmiddels wel onderdelen gevonden zijn"
Ik begrijp dit niet echt, als het vliegtuig mid-air was ontploft, dan zouden alle onderdelen toch verspreiden over de gehele zee, en dan zou het makkelijker zijn om te vinden?
[BNW-mode]quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Loekie1 het volgende:
Interpol noemt het 'zeer zorgelijk' dat passagiers konden inchecken met paspoorten die stonden geregistreerd in de database met gestolen paspoorten. Volgens de politieorganisatie stonden de Italiaanse en Oostenrijkse identiteitsbewijzen in de database met gestolen paspoorten, maar is die niet geraadpleegd.
De twee passagiers van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines die met een gestolen paspoort aan boord waren gekomen, hadden tickets om na aankomst in Peking verder te vliegen naar Schiphol met de KLM.
Interpol meldde dat de twee paspoorten in 2012 en 2013 zijn gestolen in Thailand. In de tijd tussen de diefstal en het moment van inchecken op vlucht MH370 zijn de identiteitsbewijzen door geen enkel land gecontroleerd in de database, aldus de Interpol.
'Dit is een situatie waarvan we hoopten dat we die nooit mee zouden maken. Jarenlang heeft Interpol gevraagd om afdoende veiligheidsmaatregelen bij grenzen en gates. Nu hebben we een zaak waarover de wereld gist of de mensen met de gestolen paspoorten terroristen waren.'
De politieorganisatie onderzoekt nog of meer gestolen paspoorten zijn gebruikt bij het inchecken door passagiers op vlucht MH370.
http://www.parool.nl/paro(...)zeer-zorgelijk.dhtml
Ze halen die paspoorten toch altijd over een scanner?
Eens, dacht ik ook, totdat ik las dat zo'n beveiligingsexpert (vorige topic) aangaf dat er op vluchten in Azie standaard mensen met een vals paspoort zitten en er op een gecrashte Air India vlucht schijnbaar 10 mensen met valse paspoorten zaten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is niet onmogelijk en vreemd. Dat het gebeurt bij een vliegtuig dat opeens "verdwijnt" en het feit dat het voor het eerst was bij minstens 2 en wellicht 4 mensen, maakt het verdacht, toch?
Ja, zo groot is dat stuk zee ook weer niet. En niet diep. Met 40 boten en 22 vliegtuigen (! Zie OP, Guradian) moet dat toch geen probleem zijn, zou je zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Festa94 het volgende:
"Volgens een bron bij Reuters spitst het onderzoek van het Maleisische vliegtuig zich toe op het uiteenvallen van het toestel midden in de lucht. Als het vliegtuig van een hoogte van 10 kilometer in zee was gestort, en pas uiteen was gevallen toen het op het water sloeg, zouden er inmiddels wel onderdelen gevonden zijn"
Ik begrijp dit niet echt, als het vliegtuig mid-air was ontploft, dan zouden alle onderdelen toch verspreiden over de gehele zee, en dan zou het makkelijker zijn om te vinden?
Was is makkelijker te vinden denk je vanuit de lucht of vanaf een boot (met oa radar)?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Festa94 het volgende:
"Volgens een bron bij Reuters spitst het onderzoek van het Maleisische vliegtuig zich toe op het uiteenvallen van het toestel midden in de lucht. Als het vliegtuig van een hoogte van 10 kilometer in zee was gestort, en pas uiteen was gevallen toen het op het water sloeg, zouden er inmiddels wel onderdelen gevonden zijn"
Ik begrijp dit niet echt, als het vliegtuig mid-air was ontploft, dan zouden alle onderdelen toch verspreiden over de gehele zee, en dan zou het makkelijker zijn om te vinden?
Vleugels en andere buitenkant van vliegtuigen blijven drijven, glinsteren en vallen meteen op in een stuk zee zo groot als tussen Spanje en Italie o.i.d. En dan met een maximale diepte van 250 meter zeker.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef starla het volgende:
[..]
Was is makkelijker te vinden denk je vanuit de lucht of vanaf een boot (met oa radar)?
Een groot wrak met over een klein oppervlakte veel rommel of elke 2 kilometer 1 stoeltje of knuffelbeertje?
ow jee gaan je alarmbelletjes af? morgen naar Alex Jones luisteren die begint er vast wel over dat het een false flag is bla die bla die blaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[BNW-mode]
De aanzet tot slechts nog irisscans (ik heb lenzen) of chips in het lichaam?
[/BNW-mode]
Dan nog is één groot wrak makkelijker te vinden dan allemaal kleine stukjes als dat ding op 10 km hoogte met 900km/u desintegreert.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vleugels en andere buitenkant van vliegtuigen blijven drijven, glinsteren en vallen meteen op in een stuk zee zo groot als tussen Spanje en Italie o.i.d. En dan met een maximale diepte van 250 meter zeker.
Wel veel haaien daar...
Het voorval lijkt me niet leiden tot meer gevoel voor privacy maar juist voor strengere regels omtrent vliegen, paspoorten of identiteiten.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
ow jee gaan je alarmbelletjes af? morgen naar Alex Jones luisteren die begint er vast wel over dat het een false flag is bla die bla die bla
Koffers en staartstukken/vleugels drijven veeul sneller.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Speculant. het volgende:
Het duurt een dag of 2 voordat lichamen gaan drijven dus als het vliegtuig in stukken is gebroken moeten ze het zeker morgen bij daglicht gaan vinden lijkt me. Die zee is overigens niet zo diep. Een meter of 50 maximaal, vergelijkbaar met de Noordzee.
Met 22 vliegtuigen niet. Zo gebeurd. Alles wat afwijkt van het zeewater is een aanwijzing.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:13 schreef matthijst het volgende:
Mweh: een stuk van 300 x 300 kilometer, zeg 2-2,5x zo groot als Nederland. Aardig stuk om te zoeken
Nog strengere regels omtrent vliegen??? mwah dan pak ik wel de trein als ik op vakantie ga, ook richting Azie.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het voorval lijkt me niet leiden tot meer gevoel voor privacy maar juist voor strengere regels omtrent vliegen, paspoorten of identiteiten.
Daar hoef je geen aluhoedjes voor te dragen, lijkt me?
En jij maakte mij uit voor Alex Jones-geiler?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef gijsman het volgende:
[..]
Nog strengere regels omtrent vliegen??? mwah dan pak ik wel de trein als ik op vakantie ga, ook richting Azie.
en betreft de paspoorten, de volgende stap is dan een chip in ons lichaam, weg paspoort.
Ja, dat blijkt wel: ze hebben het wrak al gevonden!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 22 vliegtuigen niet. Zo gebeurd. Alles wat afwijkt van het zeewater is een aanwijzing.
Geland in Tibet?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel: ze hebben het wrak al gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |