abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137772213
+++++ GELIEVE AL HET NIEUWS ONDER "UPDATES" TE PLAATSEN. ZO STAAT HET IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE ONDER DE BASISINFORMATIE! +++++

==========================================================

Laatste status: MOGELIJKE KAPING, ZOEKGEBIED CENTRAAL-AZIE TOT AUSTRALIE

==========================================================



==========================================================

Help met zoeken via: http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

==========================================================



==========================================================

Informatieve video's:

http://edition.cnn.com/20(...)nes-knowns-unknowns/

Simulatie van hoe het gebeurd zou kunnen zijn:
Zie ook: Helios Flight 522 - 14 augustus 2005

==========================================================

Topografische en bathymetrische kaart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:



Kaart van het eilandje Pulau Perak, waar volgens eerdere berichten iets op een militaire radar iets te zien zou zijn geweest wat mogelijk (onbevestigd) het vliegtuig zou kunnen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werking van verschillende radar-systemen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoekgebied:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type vliegtuig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De piloten:

• Gezagvoerder Zaharie Ahmad Shah (53) - meer dan 18.000 vlieguren - fervent flightsim-liefhebber, met een eigengebouwde vliegsimulator thuis.
• Eerste officier Fariq Abdul Hamid (27) - meer dan 2763 vlieguren - nodigde blonde vrouwen uit op het flight-deck en rookte sigaretjes met ze.


Achtergrondinformatie Algemeen Dagblad (mobiele versie).

Eerste bevindingen na verdwijning van het toestel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Passagierslijst (.pdf)

Bijzondere passagiers:

Surti Dahlia (50) - Nederlands-Indische vrouw uit Osdorp, Amsterdam - voor familiebezoek in Indonesië en op (mislukte) date met internetliefde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pouria Nourmohammadi Mehrdad (18) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Oostenrijker Christian Kozel (30)) reisde naar AMS en door naar FRA (Frankfurt).
Seyed Mohammed Reza Delavar (29) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Italiaan Luigi Maraldi (37) reisde naar AMS en door naar CPH (Kopenhagen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBC:
Philip Wood (51, VS) - IBM-ingenieur die pas 3 maanden in KL werkte in data storage
• 19 Chinezen, geleid door Hou Bo, calligrafie-artiesten en wetenschappers - "very famous in China"
• Dr. Yuchen Li - recent doctoral engineering graduate from Cambridge University in England

A further eight Chinese nationals as well as 12 Malaysians were employees of America's Freescale Semiconductor company
Nikolai Brodskii (43) - Russisch professioneel duiker en sportman
Firman Siregar (25) - Indonesisch mechanisch ingenieur voor Baker Hughes
Paul Weeks (38) - Nieuw-Zeelands ingenieur op weg naar zijn nieuwe baan in Mongolië - liet trouwring achter in de handen van zijn vrouw

==========================================================

Laatste radarwaarneming: http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27



Vluchtplan ter hoogte van verlies radarcontact:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke route na verlies radarcontact:



Search And Rescue (SAR):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• 34 vliegtuigen
• 15 helikopters
• 52 boten
• 10 satellieten

Landen in de regio die niet meedoen met de zoektocht:

• Myanmar
• Laos
• Cambodja
• Nepal
• Bhutan
• Bangladesh

Zoektocht verschillende vliegrampen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Scheepvaartroutes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overzichtskaart met luchthavens, bakens, gevarenzones, sectoren etc:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Windrichtingenkaart:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Nieuwsbronnen:

• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date

==========================================================

Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:


Air Crash Investigation - Helios 522 - 14 augustus 2005 - Griekenland - decompression?


Air Crash Investigation - AF447 - 1 juni 2009 - Atlantische Oceaan, Brazilië - technisch mankement + fout piloten


Mayday, Air Crash Investigation - Egypt Air 990 - vermoedelijk zelfmoord piloot - ook pas laat gevonden, in de Atlantische Oceaan


Ethiopian Airlines-vlucht 961 - Comoren - kaping - neergestort; geen brandstof meer - kapers willen naar Australië! - met kerosine voor Addis Abeba-Nairobi...


Ogenschijnlijke zelfmoord piloot - maar technisch mankement bleek logischer - Palembang Sumatra

Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Lessen uit vorige vliegtuigongelukken:

• Zuurstofmaskers werken gedurende 15 minuten, steward blijft bij bewustzijn met draagbare zuurstoffles - Decompressie - Boeing 737 - Helios 522 - Athene - 14 augustus 2005
• Seismografen registreren impact in zee - Brand en uitval instrumenten - MD-11 - SwissAir111 - Halifax - 2 september 1998
• Een mogelijke scheur in de linker onderkant van het vliegtuig waar een moment van hoge druk de zekering eruitscheurde - Explosie kerosinetank - Boeing 747 - TWA800 - New York - 17 juli 1996
• Verdween op 35.000 voet van de radar - 15% teruggevonden - eerste brokstuk gespot 2 uur na de ramp - Vliegtuig breekt in de lucht in stukken en stort in zee - Boeing 747 - China Airlines - Straat van Taiwan - 2010

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Eerdere kapingen:

1996: Ethiopian Airlines Flight 961 crashed into the Indian Ocean near a beach in the Comoros Islands after hijackers refused to allow the pilot to land and refuel the plane. 125 passengers died and the remaining 50 passengers survived with minor injuries. This was the third incident in which there were survivors of a passenger jet that had been intentionally ditched into a body of water.

1995 - Russian cargo jet flying from Tirana to Kabul was forced to land in Kandahar by Taliban forces. Jet's crew had been held in a captivity until escape in 1996.

• October 2, 1990: A hijacker (1tje?) seized a plane from China which later, crashed as it tried to land, in Guangzhou and killing 128 people.

• 1993: Russian Aeroflot passenger jet flying from Perm to Moscow that diverted to Gardermoen airport, Oslo hijacked by two Iranian brothers. They surrendered and hostages went free. The hijackers were later given asylum in Norway for humanitarian reasons.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mogelijke motieven/scenario's:

• Ongeval/technisch mankement - "extremely unlikely" :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2
• Bewusteloosheid door decompressie en beviezing - op autopiloot 4 uur doorvliegen
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping waardevolle lading/passagiers - idem
• Zelfmoordactie (co)piloot? - Volgens de Australische expert Mike Glynn het meest waarschijnlijk - AD.nl
• Vervroegde 1-aprilgrap - vliegtuig staat gewoon aan de gate en in een Beijings barretje lachen die gasten zich het schompes om ons
• Afleidingsmanoeuvre - veel nu op zoek naar het vliegtuig dus niet beschikbaar voor bescherming (burger)doelen?
• Anders - ?

==========================================================

!!!LAATSTE UPDATES!!!

15/03/14 Onderzoekers vermoeden sabotage aan boord Boeing.

15/03/14 Kaping wordt vermoed, zelfs volgens Maleisische bronnen - zoekgebied uitgebreid naar Centraal-Azië en voor de westkust van Australië



==========================================================

UPDATES:

14/03/14 Radar Suggests Jet Shifted Path More Than Once.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

14/03/14 (Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.

Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.

The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.

Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke vliegroutes en bestemmingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

13/03/14 Het vliegtuig zou na van de radar verdwenen te zijn nog 4 uur doorgevlogen te hebben - Bronnen: TIME en nu.nl

In theorie is dit het gebied waar het vliegtuig gebleven kan zijn:



• Straal 4-uurscirkel ~ 2000 nautische mijlen ~ 3500 km
• Oppervlakte ~ 38.500.000 km2
• ~40% land, 60% zee
• ~1,3-1,5 miljard inwoners

----------------------------------------------------------------------------------------------------

13/03/14 2 communicatiekanalen werden op 2 aparte momenten uitgeschakeld; om 01:07 AM (pinging satellieten) en 14 minuten later om 01:21 (het moment dat het van de radar valt) - The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.
This indicates it may well have been a deliberate act.
ABC News.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

12/03/14 Langzame decompressie zou een probleem kunnen zijn - http://www.themalaysianin(...)nconscious-says-blog

----------------------------------------------------------------------------------------------------

09/03/14 Er blijkt nog contact geweest te zijn met MH370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts

• The story so far, video:

==========================================================

OUD NIEUWS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:

remlof - TS deel 1, Speculant. - TS deel 2, El_Matador - TS deel 3, deel 5, deel 9, deel 10, deel 12, deel 13, deel 14, deel 16, MrBanaan1 - TS deel 4, deel 8, Kleffe_Dop - TS deel 6, Toto69 - TS deel 7, Nucky - TS deel 11, niels0 - TS deel 15, Wickedmen - TS deel 17, DeParo - TS deel 18, Arthur_Spooner, RVer, Marrije, OEM, matthijst, MartijnA3, eight, Me_Wesley, ...

FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk

==========================================================

Topics andere subfora:

BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
NWS / Vliegtuig Malaysia Airlines is neergestort in zee
ONZ / Vind een vliegtuig
ONZ / Beveiliger vind vlucht MH370 ...niet (fotoverhaal!)
KLB / Vliegtuigen die neerstorten in zee.

==========================================================

• Status na 180 uur (7,5 dag): 2 Kokosnoten, kaping wordt vermoed
• Maleisische overheid ontkent alle bevindingen van anderen; 'Geen vliegtuigen in Kuala Lumpur.'


==========================================================

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 15-03-2014 21:08:39 ]
pi_137772239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:16 schreef Draailamp het volgende:
@Halcon:
niet teveel denken als als als als als.
Ga er vanuit dat die piloot de dader was en zoniet komen we er vanzelf wel achter.
Je komt over het algemeen nergens "vanzelf" achter.
pi_137772277
waarschijnlijk een kaping dus
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137772296
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef superniger het volgende:
waarschijnlijk een kaping dus
Nee, actie van de piloot. De captain.
Denk ik. Feitelijk niks bekend.
pi_137772344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Nee, actie van de piloot. De captain.
Denk ik. Feitelijk niks bekend.
Waarom breng je dat van die piloot dan steeds als een feit?
pi_137772355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Nee, actie van de piloot. De captain.
Denk ik. Feitelijk niks bekend.
....We hebben geen idee wie het heeft gedaan. En ook al was het de piloot dan is het nog steeds een kaping.
pi_137772364
Mijn scenario:

De gezagvoerder heeft zorgvuldig het verdwijnen en laten neerstorten van zijn vlucht voorbereid, mogelijk samen met een ander maar ik denk in eerste instantie aan een eenmansactie. Op de een of andere manier was hij alleen in de cockpit of heeft hij zich verlost van de co-piloot en zichzelf opgesloten in de cockpit.. vervolgens heeft hij zonder dat de passagiers en overige crew het in de gaten hadden de communicatieapparatuur uitgezet en de koers gewijzigd.. en toen de kerosine op was en het vliegtuig richting oceaan ging zullen veel mensen niet eens hebben beseft wat hen overkwam.

Ik zet er niet mijn spaargeld op maar zeker wel 100 euro
pi_137772382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom breng je dat van die piloot dan steeds als een feit?
Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.
pi_137772391
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie. Als je het voor het eerst leest denk je mischien: Nu ja.
Maar Nederland zou wel eens het einddoel van deze Boeing kunnen zijn
Zo niet dan maken we er een filmscript van.

Amhadinejad, de ex -president van Iran , weet dat hij de Mahdi is. De mahdi is de
beloofde verlosser van de islam. Waarom denkt Amahdinejad dat?
Hij denkt dat omdat het woord "mahdi", dat woord bestaat reeds enkele honderden jaren,
eigenlijk een directe verwijzing is naar zijn naam.
Het hele woord mahdi is fonetisch toevallig in zijn naam en dat is volgens velen is dit dus
geen toeval.
Hij is dus de voorspelde verlosser .
Hoe zal hij de wereld verlossen? Welnu daar zijn goddelijke aanwijzingen voor.
De geometrische vorm van de moskee zou zo'n god gegeven verwijzing zijn naar de
manier waarop de moslims moeten worden verlost.

Merk op hoe de Iraanse nucleaire kweekreactor lijkt op een moskee .
De reactor is compleet met koepel en minaret ( de minaret is dus een koeltoren ) .
De traditionele moskee vorm was er eerder dan de kernreactoren dus dit is een
duidelijk teken van Allah.
En sommige onmetelijk rijke olie sjeiks geloven dit verhaal en financieren mahdi in
alles wat hij wil .. Geld speelt geen rol.
Nu is er een probleem: de duivel in de vorm van de Verenigde Naties heeft sancties
gezet op Iran en doet er alles aan om Iran te stoppen om plutonium te fabriceren en
doet er alles aan om het uranium te verrijken tegen te gaan.
Uranium en plutonium zijn de belangrijkste bouwstoffen voor atoombommen.
In hun ogen werkt de duivel, de Verenigde Naties de islamitische verlosser mahdi
tegen om de wereld aan de heilige sharia wet te onderwerpen.

De invoering van de sharia in de hele wereld betekent voor de radicale moslim vrede.
Daarom kan mahdi dus nu gerust zeggen :
we gebruiken nucleaire technologie uitsluitend voor vreedzame doeleinden . icoon ( '' )
Ik weet zeker dat u mahdi dit wel eens hebt horen zeggen toen hij nog president
van Iran was.
Probleem is dat hij iets anders bedoelde dan dat u begreep.

Dus nu is hij geen president meer en heeft meer tijd om handen.
Daarom zijn er onder zijn leiding twee onschuldig uitziende Iraanse
black ops terroristen opgeleid om een vliegtuig te kapen met het
doel om deze duivelse VN-organisatie te stoppen met het belemmeren
van de heilige Mahdi om zijn grote steden plan uit te voeren .
Het grote steden plan is om een ​​atoombom te plaatsen in elke niet
islam stad en al deze bommen gelijktijdig te laten ontploffen en om de
duivel zodoende uit te schakelen.

Dus deze onschuldig uitziende iraniers hadden kaartjes gekocht om in een vliegtuig te
komen en om het te kapen voor een speciaal doeleinde.
Om niet verdacht te klinken vroegen ze om de goedkoopste tickets .
Zodra ze erachter kwamen dat de vliegtickets niet voor hetzelfde vliegtuig waren, zijn
ze gewoon niet ingecheckt aan boord kochten ze een ander ticket .

Het is uiterst verdacht verdacht dat de beide Iraniërs niet met het vliegtuig gegaan zijn
alhoewel ze beiden al kaartjes hadden gekocht.
Vanwege het feit dat ze beiden de goedkoopste tickets hadden gekocht zou je denken
dat ze geen geld hadden te besteden.
Het missen van een goedkoopste tarief ticket vlucht staat gelijk aan het verlies van
het geld.

Maar nee hoor Ali kocht gewoon nieuwe tickets alsof ze geld genoeg hadden.
Ze kochten tickets naar verschillende bestemmingen die niets met elkaar te maken
hadden om latere onderzoekers zand in de ogen te strooien.
Deze nieuwe tickets die Ali gekocht had waren wel goed, omdat het vliegtuig
misschien nu groot genoeg was / langere afstand en nu waren ze ook allebei in
hetzelfde vliegtuig.

De indringers gingen aan boord . In Maleisië waren ze in staat om met een ​​pistool
aan boord te komen.
Ze wachtten tot het vliegtuig op de automatische piloot stond. (ze willen niet het
vliegtuig crashen zou tijdens de actie)
Ze handelde snel binnen het uur , omdat ze alle brandstof nodig hadden en om
het vliegtuig te krijgen waar ze wilden .
Ze schoten onmiddellijk zes ramen van het vliegtuig aan splinters en toen de piloot
de deur opende om te zien wat er aan de hand was in de cabine schoten ze hem
onmiddellijk dood. Voet tussen de cockpit deur terwijl de cabine de druk verloor.
Zij namen het vliegtuig over en draaiden het vliegtuig om. Daarna sloten ze alle
communicatie af en ook de transponders . Ze zetten de zuurstof apparatuur van de
piloten op stegen snel naar 45000 voet om alle passagiers te doden door de lage
druk gebrek aan zuurstof en om van de luchtvaart radar de verdwijnen

Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
Ze vlogen laag over Maleisie.
( we lezen dat telefoons nog steeds overgaan , maar dode mensen beantwoorden niet)

Zij doken onder de radar . We lezen het vliegtuig verdween van radars en we lezen
het vliegtuig werd gezien dat het razendsnel naar beneden dook.
" Een ' helder licht daalde op zeer hoge snelheid ' , dit was gezien door een man in
het noordoosten van Maleisië "

Daarna werd het vliegtuig vermoedelijk gespot op het vasteland van Maleisië door
vissers op zeer lage hoogte , dus het lijkt erop dat ze wilden verdwijnen voor een uur
door onder de radars te vliegen om onderzoekers op een dwaalspoor te brengen.

Het lijkt erop dat ze naar het westen hebben gevlogen ,
De laatste radar locatie door het leger was dicht bij een klein eilandje in de straat
van Mallaka .

Deze speciale troepen zijn specialisten dus nu hebben ze het voor elkaar dat iedereen
denkt dat ze naar het westen vliegen.
Maar in werkelijkheid vliegen ze noordoostelijke richting naar Noord-Korea, omdat
Mahdi daar een vriend heeft gevonden in de koreaanse leiders die waarachtig ook
in oorlog zijn met de gehate VN duivel.

Het vliegtuig schijnt genoeg brandstof te hebben voor zeven uur vliegen, zodoende wordt
er alleen over internationale wateren gevlogen, maar zelfs al had het niet voor zeven
uur brandstof, dan zou het waarschijnlijk toch wel in Korea aan kunnen komen.
Als het had wat meer brandstof en het waarschijnlijk had, zou het gemakkelijk aankomen in Korea.

In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.

Afblazen die top is mijn bescheiden advies.
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
pi_137772428
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:22 schreef DeParo het volgende:
Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.
Hahaha nee joh.
Maar omdat ik een kaping niet realistisch vindt.
Verder precies wat Teun schrijft, ik sta met hem op 1 lijn
pi_137772435
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat hij overtuigd is dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd omdat hij een vliegsimulator thuis heeft staan.
Dit klinkt ook zo logisch :')
pi_137772439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef puntito het volgende:
Ik heb zo mijn eigen conspiratie theorie na het nauwkeurig volgen van dit MH370 nieuws, kom
ik tot de volgende conclusie. Als je het voor het eerst leest denk je mischien: Nu ja.
Maar Nederland zou wel eens het einddoel van deze Boeing kunnen zijn
Zo niet dan maken we er een filmscript van.

Amhadinejad, de ex -president van Iran , weet dat hij de Mahdi is. De mahdi is de
beloofde verlosser van de islam. Waarom denkt Amahdinejad dat?
Hij denkt dat omdat het woord "mahdi", dat woord bestaat reeds enkele honderden jaren,
eigenlijk een directe verwijzing is naar zijn naam.
Het hele woord mahdi is fonetisch toevallig in zijn naam en dat is volgens velen is dit dus
geen toeval.
Hij is dus de voorspelde verlosser .
Hoe zal hij de wereld verlossen? Welnu daar zijn goddelijke aanwijzingen voor.
De geometrische vorm van de moskee zou zo'n god gegeven verwijzing zijn naar de
manier waarop de moslims moeten worden verlost.
[ afbeelding ]
Merk op hoe de Iraanse nucleaire kweekreactor lijkt op een moskee .
De reactor is compleet met koepel en minaret ( de minaret is dus een koeltoren ) .
De traditionele moskee vorm was er eerder dan de kernreactoren dus dit is een
duidelijk teken van Allah.
En sommige onmetelijk rijke olie sjeiks geloven dit verhaal en financieren mahdi in
alles wat hij wil .. Geld speelt geen rol.
Nu is er een probleem: de duivel in de vorm van de Verenigde Naties heeft sancties
gezet op Iran en doet er alles aan om Iran te stoppen om plutonium te fabriceren en
doet er alles aan om het uranium te verrijken tegen te gaan.
Uranium en plutonium zijn de belangrijkste bouwstoffen voor atoombommen.
In hun ogen werkt de duivel, de Verenigde Naties de islamitische verlosser mahdi
tegen om de wereld aan de heilige sharia wet te onderwerpen.

De invoering van de sharia in de hele wereld betekent voor de radicale moslim vrede.
Daarom kan mahdi dus nu gerust zeggen :
we gebruiken nucleaire technologie uitsluitend voor vreedzame doeleinden . icoon ( '' )
Ik weet zeker dat u mahdi dit wel eens hebt horen zeggen toen hij nog president
van Iran was.
Probleem is dat hij iets anders bedoelde dan dat u begreep.

Dus nu is hij geen president meer en heeft meer tijd om handen.
Daarom zijn er onder zijn leiding twee onschuldig uitziende Iraanse
black ops terroristen opgeleid om een vliegtuig te kapen met het
doel om deze duivelse VN-organisatie te stoppen met het belemmeren
van de heilige Mahdi om zijn grote steden plan uit te voeren .
Het grote steden plan is om een ​​atoombom te plaatsen in elke niet
islam stad en al deze bommen gelijktijdig te laten ontploffen en om de
duivel zodoende uit te schakelen.

Dus deze onschuldig uitziende iraniers hadden kaartjes gekocht om in een vliegtuig te
komen en om het te kapen voor een speciaal doeleinde.
Om niet verdacht te klinken vroegen ze om de goedkoopste tickets .
Zodra ze erachter kwamen dat de vliegtickets niet voor hetzelfde vliegtuig waren, zijn
ze gewoon niet ingecheckt aan boord kochten ze een ander ticket .

Het is uiterst verdacht verdacht dat de beide Iraniërs niet met het vliegtuig gegaan zijn
alhoewel ze beiden al kaartjes hadden gekocht.
Vanwege het feit dat ze beiden de goedkoopste tickets hadden gekocht zou je denken
dat ze geen geld hadden te besteden.
Het missen van een goedkoopste tarief ticket vlucht staat gelijk aan het verlies van
het geld.

Maar nee hoor Ali kocht gewoon nieuwe tickets alsof ze geld genoeg hadden.
Ze kochten tickets naar verschillende bestemmingen die niets met elkaar te maken
hadden om latere onderzoekers zand in de ogen te strooien.
Deze nieuwe tickets die Ali gekocht had waren wel goed, omdat het vliegtuig
misschien nu groot genoeg was / langere afstand en nu waren ze ook allebei in
hetzelfde vliegtuig.

De indringers gingen aan boord . In Maleisië waren ze in staat om met een ​​pistool
aan boord te komen.
Ze wachtten tot het vliegtuig op de automatische piloot stond. (ze willen niet het
vliegtuig crashen zou tijdens de actie)
Ze handelde snel binnen het uur , omdat ze alle brandstof nodig hadden en om
het vliegtuig te krijgen waar ze wilden .
Ze schoten onmiddellijk zes ramen van het vliegtuig aan splinters en toen de piloot
de deur opende om te zien wat er aan de hand was in de cabine schoten ze hem
onmiddellijk dood. Voet tussen de cockpit deur terwijl de cabine de druk verloor.
Zij namen het vliegtuig over en draaiden het vliegtuig om. Daarna sloten ze alle
communicatie af en ook de transponders . Ze zetten de zuurstof apparatuur van de
piloten op stegen snel naar 45000 voet om alle passagiers te doden door de lage
druk gebrek aan zuurstof en om van de luchtvaart radar de verdwijnen

Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
Ze vlogen laag over Maleisie.
( we lezen dat telefoons nog steeds overgaan , maar dode mensen beantwoorden niet)

Zij doken onder de radar . We lezen het vliegtuig verdween van radars en we lezen
het vliegtuig werd gezien dat het razendsnel naar beneden dook.
" Een ' helder licht daalde op zeer hoge snelheid ' , dit was gezien door een man in
het noordoosten van Maleisië "

Daarna werd het vliegtuig vermoedelijk gespot op het vasteland van Maleisië door
vissers op zeer lage hoogte , dus het lijkt erop dat ze wilden verdwijnen voor een uur
door onder de radars te vliegen om onderzoekers op een dwaalspoor te brengen.

Het lijkt erop dat ze naar het westen hebben gevlogen ,
De laatste radar locatie door het leger was dicht bij een klein eilandje in de straat
van Mallaka .

Deze speciale troepen zijn specialisten dus nu hebben ze het voor elkaar dat iedereen
denkt dat ze naar het westen vliegen.
Maar in werkelijkheid vliegen ze noordoostelijke richting naar Noord-Korea, omdat
Mahdi daar een vriend heeft gevonden in de koreaanse leiders die waarachtig ook
in oorlog zijn met de gehate VN duivel.

Het vliegtuig schijnt genoeg brandstof te hebben voor zeven uur vliegen, zodoende wordt
er alleen over internationale wateren gevlogen, maar zelfs al had het niet voor zeven
uur brandstof, dan zou het waarschijnlijk toch wel in Korea aan kunnen komen.
Als het had wat meer brandstof en het waarschijnlijk had, zou het gemakkelijk aankomen in Korea.

In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
verzameld om te broeden op de ondergang van de mahdi.

Afblazen die top is mijn bescheiden advies.
Conspiratie theorie :') :')?!
pi_137772489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Hahaha nee joh.
Maar omdat ik een kaping niet realistisch vindt.
Verder precies wat Teun schrijft, ik sta met hem op 1 lijn
Ik denk ook dat het zeker kan, maar een kaping elders naar toe kan ook, heb je de filmpjes van de piloot op Youtube al bekeken inmiddels??
pi_137772511
quote:
Toen doken ze snel naar 19000 voet en propten wat passagiers in de versplinterde
ramen om weer wat druk te krijgen in de cabine.
wtf :')
pi_137772553
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:26 schreef DeParo het volgende:
Ik denk ook dat het zeker kan, maar een kaping elders naar toe kan ook, heb je de filmpjes van de piloot op Youtube al bekeken inmiddels??
Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etc
pi_137772565
Uh ja puntito. Mooi verhaal, maar denk het niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_137772582
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ja, maar ik zal hem niet oordelen op zijn look etc
Ik dacht meer aan zijn houding en uitspraken ;) ;).
pi_137772608
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef DeParo het volgende:
Ik dacht meer aan zijn houding en uitspraken
Daar kun je iemand ook niet op beoordelen.
Ik moet wel bekennen dat ik denk dat deze man twee gezichten heeft.
Of dat maf is of mensenkennis laat ik het in het midden
pi_137772616
Ik acht het onmogelijk een aanslag op de atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)
aardappels, sproitjes, sloavink.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:30:33 #20
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137772630
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?
Wie dit leest is gek
pi_137772661
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Daar kun je iemand ook niet op beoordelen.
Ik moet wel bekennen dat ik denk dat deze man twee gezichten heeft.
Of dat maf is of mensenkennis laat ik het in het midden
Je kan geen eindoordeel maken maar wellicht een indruk krijgen ;) ;).
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:32:20 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137772693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik acht het onmogelijk een aanslag atoomtop te plegen , eventuele kwaadwillenden weten dat ook wel.
Het luchtruim wordt intensief bewaakt vanaf de grond en er zijn jagers in de lucht.
(tenzij ze er in slagen die 777 stealth te maken en voorzien van afweergeschut, maar dat betwijfel ik)
Waarom zou dat niet kunnen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2014 @ 18:32:25 #23
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137772700
quote:
In Korea laden ze een zware atoombom in de B777, en ze zullen de bom brengen naar
De nucleaire top in Den Haag, waar de duivel en zijn demonische troepen zich hebben
Geen kans natuurlijk. Er zijn constant Awacs in de lucht en bewapende F16's.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137772704
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef DeParo het volgende:
Je kan geen eindoordeel maken maar wellicht een indruk krijgen
Oké ik zal eerlijk zijn. Mijn mening is nogal duidelijk over de piloot.
Dat komt mede door foto's en filmpjes die ik van hem zie.
Maar anderzijds kan wil zal ik hier natuurlijk iemand niet op beoordelen.
pi_137772707
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar kan het waar zijn dat de piloot onder de radar is gaan vliegen?
Wellicht maar ws niet overal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')