abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137758475
+++++ GELIEVE AL HET NIEUWS ONDER "UPDATES" TE PLAATSEN. ZO STAAT HET IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE ONDER DE BASISINFORMATIE! +++++

==========================================================

Laatste status: MOGELIJKE KAPING, ZOEKGEBIED CENTRAAL-AZIE TOT AUSTRALIE

==========================================================



==========================================================

Help met zoeken via: http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

==========================================================



==========================================================

Informatieve video's:

http://edition.cnn.com/20(...)nes-knowns-unknowns/

Simulatie van hoe het gebeurd zou kunnen zijn:
Zie ook: Helios Flight 522 - 14 augustus 2005

==========================================================

Topografische en bathymetrische kaart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:



Kaart van het eilandje Pulau Perak, waar volgens eerdere berichten iets op een militaire radar iets te zien zou zijn geweest wat mogelijk (onbevestigd) het vliegtuig zou kunnen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werking van verschillende radar-systemen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoekgebied:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type vliegtuig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De piloten:

• Gezagvoerder Zaharie Ahmad Shah (53) - meer dan 18.000 vlieguren - fervent flightsim-liefhebber, met een eigengebouwde vliegsimulator thuis.
• Eerste officier Fariq Abdul Hamid (27) - meer dan 2763 vlieguren - nodigde blonde vrouwen uit op het flight-deck en rookte sigaretjes met ze.


Achtergrondinformatie Algemeen Dagblad (mobiele versie).

Eerste bevindingen na verdwijning van het toestel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Passagierslijst (.pdf)

Bijzondere passagiers:

Surti Dahlia (50) - Nederlands-Indische vrouw uit Osdorp, Amsterdam - voor familiebezoek in Indonesië en op (mislukte) date met internetliefde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pouria Nourmohammadi Mehrdad (18) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Oostenrijker Christian Kozel (30)) reisde naar AMS en door naar FRA (Frankfurt).
Seyed Mohammed Reza Delavar (29) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Italiaan Luigi Maraldi (37) reisde naar AMS en door naar CPH (Kopenhagen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBC:
Philip Wood (51, VS) - IBM-ingenieur die pas 3 maanden in KL werkte in data storage
• 19 Chinezen, geleid door Hou Bo, calligrafie-artiesten en wetenschappers - "very famous in China"
• Dr. Yuchen Li - recent doctoral engineering graduate from Cambridge University in England

A further eight Chinese nationals as well as 12 Malaysians were employees of America's Freescale Semiconductor company
Nikolai Brodskii (43) - Russisch professioneel duiker en sportman
Firman Siregar (25) - Indonesisch mechanisch ingenieur voor Baker Hughes
Paul Weeks (38) - Nieuw-Zeelands ingenieur op weg naar zijn nieuwe baan in Mongolië - liet trouwring achter in de handen van zijn vrouw

==========================================================

Laatste radarwaarneming: http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27



Vluchtplan ter hoogte van verlies radarcontact:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke route na verlies radarcontact:



Search And Rescue (SAR):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• 34 vliegtuigen
• 15 helikopters
• 52 boten
• 10 satellieten

Landen in de regio die niet meedoen met de zoektocht:

• Myanmar
• Laos
• Cambodja
• Nepal
• Bhutan
• Bangladesh

Zoektocht verschillende vliegrampen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Scheepvaartroutes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overzichtskaart met luchthavens, bakens, gevarenzones, sectoren etc:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Windrichtingenkaart:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Nieuwsbronnen:

• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date

==========================================================

Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:


Air Crash Investigation - Helios 522 - 14 augustus 2005 - Griekenland - decompression?


Air Crash Investigation - AF447 - 1 juni 2009 - Atlantische Oceaan, Brazilië - technisch mankement + fout piloten


Mayday, Air Crash Investigation - Egypt Air 990 - vermoedelijk zelfmoord piloot - ook pas laat gevonden, in de Atlantische Oceaan


Ethiopian Airlines-vlucht 961 - Comoren - kaping - neergestort; geen brandstof meer - kapers willen naar Australië! - met kerosine voor Addis Abeba-Nairobi...


Ogenschijnlijke zelfmoord piloot - maar technisch mankement bleek logischer - Palembang Sumatra

Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Lessen uit vorige vliegtuigongelukken:

• Zuurstofmaskers werken gedurende 15 minuten, steward blijft bij bewustzijn met draagbare zuurstoffles - Decompressie - Boeing 737 - Helios 522 - Athene - 14 augustus 2005
• Seismografen registreren impact in zee - Brand en uitval instrumenten - MD-11 - SwissAir111 - Halifax - 2 september 1998
• Een mogelijke scheur in de linker onderkant van het vliegtuig waar een moment van hoge druk de zekering eruitscheurde - Explosie kerosinetank - Boeing 747 - TWA800 - New York - 17 juli 1996
• Verdween op 35.000 voet van de radar - 15% teruggevonden - eerste brokstuk gespot 2 uur na de ramp - Vliegtuig breekt in de lucht in stukken en stort in zee - Boeing 747 - China Airlines - Straat van Taiwan - 2010

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Eerdere kapingen:

1996: Ethiopian Airlines Flight 961 crashed into the Indian Ocean near a beach in the Comoros Islands after hijackers refused to allow the pilot to land and refuel the plane. 125 passengers died and the remaining 50 passengers survived with minor injuries. This was the third incident in which there were survivors of a passenger jet that had been intentionally ditched into a body of water.

1995 - Russian cargo jet flying from Tirana to Kabul was forced to land in Kandahar by Taliban forces. Jet's crew had been held in a captivity until escape in 1996.

• October 2, 1990: A hijacker (1tje?) seized a plane from China which later, crashed as it tried to land, in Guangzhou and killing 128 people.

• 1993: Russian Aeroflot passenger jet flying from Perm to Moscow that diverted to Gardermoen airport, Oslo hijacked by two Iranian brothers. They surrendered and hostages went free. The hijackers were later given asylum in Norway for humanitarian reasons.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mogelijke motieven/scenario's:

• Ongeval/technisch mankement - "extremely unlikely" :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2
• Bewusteloosheid door decompressie en beviezing - op autopiloot 4 uur doorvliegen
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping waardevolle lading/passagiers - idem
• Zelfmoordactie (co)piloot? - Volgens de Australische expert Mike Glynn het meest waarschijnlijk - AD.nl
• Vervroegde 1-aprilgrap - vliegtuig staat gewoon aan de gate en in een Beijings barretje lachen die gasten zich het schompes om ons
• Afleidingsmanoeuvre - veel nu op zoek naar het vliegtuig dus niet beschikbaar voor bescherming (burger)doelen?
• Anders - ?

==========================================================

!!!LAATSTE UPDATES!!!

15/03/14 Onderzoekers vermoeden sabotage aan boord Boeing.

15/03/14 Kaping wordt vermoed, zelfs volgens Maleisische bronnen - zoekgebied uitgebreid naar Centraal-Azië en voor de westkust van Australië



==========================================================

UPDATES:

14/03/14 Radar Suggests Jet Shifted Path More Than Once.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

14/03/14 (Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.

Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.

The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.

Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke vliegroutes en bestemmingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

13/03/14 Het vliegtuig zou na van de radar verdwenen te zijn nog 4 uur doorgevlogen te hebben - Bronnen: TIME en nu.nl

In theorie is dit het gebied waar het vliegtuig gebleven kan zijn:



• Straal 4-uurscirkel ~ 2000 nautische mijlen ~ 3500 km
• Oppervlakte ~ 38.500.000 km2
• ~40% land, 60% zee
• ~1,3-1,5 miljard inwoners

----------------------------------------------------------------------------------------------------

13/03/14 2 communicatiekanalen werden op 2 aparte momenten uitgeschakeld; om 01:07 AM (pinging satellieten) en 14 minuten later om 01:21 (het moment dat het van de radar valt) - The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.
This indicates it may well have been a deliberate act.
ABC News.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

12/03/14 Langzame decompressie zou een probleem kunnen zijn - http://www.themalaysianin(...)nconscious-says-blog

----------------------------------------------------------------------------------------------------

09/03/14 Er blijkt nog contact geweest te zijn met MH370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts

• The story so far, video:

==========================================================

OUD NIEUWS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
==========================================================

Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:

remlof - TS deel 1, Speculant. - TS deel 2, El_Matador - TS deel 3, deel 5, deel 9, deel 10, deel 12, deel 13, deel 14, MrBanaan1 - TS deel 4, deel 8, Kleffe_Dop - TS deel 6, Toto69 - TS deel 7, Nucky - TS deel 11, niels0 - TS deel 15, Arthur_Spooner, RVer, DeParo, Marrije, OEM, matthijst, MartijnA3, eight, Me_Wesley, ...

FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk

==========================================================

Topics andere subfora:

BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
NWS / Vliegtuig Malaysia Airlines is neergestort in zee
ONZ / Vind een vliegtuig
ONZ / Beveiliger vind vlucht MH370 ...niet (fotoverhaal!)
KLB / Vliegtuigen die neerstorten in zee.

==========================================================

• Status na 180 uur (7,5 dag): 2 Kokosnoten, kaping wordt vermoed
• Maleisische overheid ontkent alle bevindingen van anderen; 'Geen vliegtuigen in Kuala Lumpur.'


==========================================================

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 15-03-2014 12:24:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:05:46 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137758483
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daarom.

[ afbeelding ]

Die wat is het 40 zeemijlen 025 is al vaag, maar als je eerst 263 (bijna west) en dan 308 vliegt, waarom zou je dan helemaal omdraaien naar Australië??
ja waarom, goede vraag
dan vind ik midden in de oceaan nog logischer

eens kijken hoe lang het duurt voor dat gegeven weer wordt ingetrokken
pi_137758495
Hij is gevonden langs het strand van een klein eilandje

  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:10:36 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137758526
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zelfmoord valt niet uit te sluiten, maar het is toch zeker niet het meest waarschijnlijke scenario, op basis van wat er nu naar buiten is gebracht.
Klopt, en op de tweede dag stond het scenario helemaal onderaan. Inmiddels staat het toch op een tweede plaats, onder kaping.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 09:12:55 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137758555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:07 schreef Co_OL het volgende:
Hij is gevonden langs het strand van een klein eilandje

[ afbeelding ]
ECHT WAAR????????????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:13:59 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137758572
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:07 schreef Co_OL het volgende:
Hij is gevonden langs het strand van een klein eilandje

[ afbeelding ]
http://urbanlegends.about(...)Found-Video-Scam.htm
pi_137758573
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

ECHT WAAR????????????
Dat is geen Boeing 777...
pi_137758580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:10 schreef Marrije het volgende:

Klopt, en op de tweede dag stond het scenario helemaal onderaan. Inmiddels staat het toch op een tweede plaats, onder kaping.
Ik vind al enige tijd kaping het meest waarschijnlijk en dat was ook eigenlijk de vergelijking... Er werd gesteld dat zelfmoord waarschijnlijk was, want een kaping zou niet in de zee eindigen... Waarbij ik al begon met vast te stellen dat we niet weten waar het toestel is geëindigd... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137758587
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

ECHT WAAR????????????
Kijk eens goed naar het toestel zelf. Is toch niet de grootte van een 777...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 09:15:58 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137758594
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar het toestel zelf. Is toch niet de grootte van een 777...
Kijk jij eens goed naar mijn PI :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137758644
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:15 schreef onlogisch het volgende:

Kijk jij eens goed naar mijn PI :')
Het is weekend. Het was laat vannacht. Verwacht geen scherpte van mij vandaag. Althans... Niet in de ochtend.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 09:21:40 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137758651
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is weekend. Het was laat vannacht. Verwacht geen scherpte van mij vandaag.
Het zij je vergeven. :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:32:08 #13
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137758775
Mag ik even complimenten geven voor de geweldige OP _O_
Heb nog niet alles aan linkjes bekeken, maar fijn dat er een punt is waar ik af en toe kan bijlezen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137758827
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:32 schreef Uccie het volgende:
Mag ik even complimenten geven voor de geweldige OP _O_
Heb nog niet alles aan linkjes bekeken, maar fijn dat er een punt is waar ik af en toe kan bijlezen.
Dank namens de bijdragers. En inderdaad, informatieverschaffing is het doel in deze barre tijden... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137758862
Wow wat een nieuws!

Ik zou het best vreemd vinden als het vliegtuig uiteindelijk is neergestort omdat er niet voldoende brandstof meer was. Als je er dan toch zoveel van weet dat je de communicatiekanalen uit kan zetten en weet ik veel hoe lang redelijk onopgemerkt kan blijven.. en als je dan toch zo'n goede vlieger bent en - ik ga er van uit - dit goed hebt voorbereid: is crashen door brandstoftekort dan niet een beetje knullig?
pi_137758893
Een zelfmoordmissie is -tig keer meer waarschijnlijker dan een kaping want om die dingen uit te zenden waardoor je contact met de grond verliest moet je verstand hebben en onder dwang kan een piloot ongezien een zender openlaten, want weten die kapers veel :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137758898
Ja hoor daar gaan we weer, het nieuws dat het waarschijnlijk om een kaping gaat is nog niet de deur uit, of maleisie zegt weer dat het niet waar is.

http://www.telegraph.co.u(...)ne-was-hijacked.html

:')

Dit zaakje stinkt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:43:09 #19
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137758910
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank namens de bijdragers. En inderdaad, informatieverschaffing is het doel in deze barre tijden... ;)
Dat is bij veel NWS-topics wel anders ;)

Maar ontopic, voor mij lijkt nu de meest plausibele verklaring, dat het vliegtuig gekaapt is, van koers is veranderd en in de Indische oceaan is gestort.

Heel stiekem denk ik dan, maar waarom is het nog niet opgeëist?
Is dat omdat het veilig aan de grond staat en nog gebruikt moet worden voor snode plannen?
Al komt dat waarschijnlijk omdat ik heel graag -tegen beter weten in- wil dat die 239 mensen straks weer veilig bij hun familie en geliefden op de bank kunnen zitten.

Sorry, verdere inhoudelijke bijdrage kan ik ook niet leveren :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137758947
Vlegtuig staat op Coco Island? daar hebben ze een start en landingsbaan!
pi_137758961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:42 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ja hoor daar gaan we weer, het nieuws dat het waarschijnlijk om een kaping gaat is nog niet de deur uit, of maleisie zegt weer dat het niet waar is.

http://www.telegraph.co.u(...)ne-was-hijacked.html

:')

Dit zaakje stinkt.
Ik heb die persconferentie gezien op CNN en ik heb die beste man nooit het woord kaping in de mond horen nemen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:48:48 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137758972
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind al enige tijd kaping het meest waarschijnlijk en dat was ook eigenlijk de vergelijking... Er werd gesteld dat zelfmoord waarschijnlijk was, want een kaping zou niet in de zee eindigen... Waarbij ik al begon met vast te stellen dat we niet weten waar het toestel is geëindigd... ;)
Ok, stel, kaping.
Dat roept bij mij veel meer vragen op, logisch ligt dan ook wat complexer.
Wie was de piloot?
En wie zijn de kapers? Die twee iraanse asielzoekers?
Wat was het doel?
Die bronnen die beweren dat het een kaping was moeten dan meer weten, wanneer lekt dat eens uit.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:50:09 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137758986
die OP _O_
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137758988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef TLC het volgende:
Een zelfmoordmissie is -tig keer meer waarschijnlijker dan een kaping want om die dingen uit te zenden waardoor je contact met de grond verliest moet je verstand hebben en onder dwang kan een piloot ongezien een zender openlaten, want weten die kapers veel :')
Kapers kun je dat idd niet leren.

*zucht*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:50:22 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137758990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef TLC het volgende:
Een zelfmoordmissie is -tig keer meer waarschijnlijker dan een kaping want om die dingen uit te zenden waardoor je contact met de grond verliest moet je verstand hebben en onder dwang kan een piloot ongezien een zender openlaten, want weten die kapers veel :')
handboek erbij in de cockpit, die kan op uit, die op auto, die mag aan blijven, die ook maar uit....wat gebeurt er als we daaraan draaien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')