Jij piste vroeger ook alles onder toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah dat beest had wél alles onde gepist.
Snap alleen begod niet waarom je dat op fb zou zetten??
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Jij piste vroeger ook alles onder toch?
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Ook dat vind ik enorm domquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.
Zelfs hier op FOK! zitten ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Ramkraker het volgende:
Zie al die kampers ook reageren danKutvolk
quote:Waarom posten jullie dit soort dingen?
Mensen denken nu oh dat ga ik ook doen, dan sta ik ook in de spotlight.
Spoor die gogem op, zoek em op sloop zijn volledige gezicht eraf.
Maar er allemaal op reageren schiet je niks mee op.
Zoek zijn ouders, die zitten net zo hard fout.
Bij de opvoeding of de geboorte.
Laat maar komen zo'n mannetje.
Find me, try me!
Make my day
quote:Vuile tering kk mof, ophangen en in de fik steken, smerige mongool. Weerloos hondje, echt zielig man
Hup, terug naar nujij met jou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Je moest eens weten hoeveel mensen wel eens bij een gevecht betrokken zijn geweest. En mij dan ook nog zoiets toewensen, ik zou je bijna een apart klaag topic voor je maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
Ik niet. Nog nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet?
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???quote:
Dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???schietmijnoumaarlekofzo
Maar al die moslims zijn barbaars met hun sharia!!1quote:Stenigen die vent
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfffquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
Joh eet je karbonade nou maar op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Nog zo'n mafklapper zonder hersens!! Be fucking serious.. Dit gaat niet eens meer over die Duitser die zn verdiende loon kreeg maar om een stel hersenlozen die denken onzin te kunnen uitkramen over iemand die ze totaal niet kennen! Ga met je grote teen spelen ofzo!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
Welke FOK!ster is dit?quote:Het niveau op internet is weer erg laag. Stelletje hypocriete mensen. Ik vind het ook hartstikke erg maar je gaat die jongen toch niet doodwensen? En dan dat 'kutmof' 'nazi'. Dat zegt ook veel over jezelf :")
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
zegt michielosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
dit dus. Wat voor een primitievelingen zijn er hier op dit forum zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?
Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
ik geloof je niet. ik denk dat jij wreed en sadistisch bent als je dit goedkeurt. Het enige verschil met die hondenmepper is dat jij het nog niet uitgevoerd hebt, maar je keurt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
neuh, jij bent gewoon een vieze passifistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Dan heb ik zojuist in jou mijn gelijke gevondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Leer Nederlands.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Waarom?quote:
Dan weet je misschien hoe je 'pacifist' moet spellen.quote:
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerpquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!
Jij die andere mensen tokkie noemtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
En toch loop ik geweld niet goed te praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij die andere mensen tokkie noemt_!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten
Dat doen velen hier wel, tot ongenoegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Je bent zelf geen haar beter gezien je reactie. Niet dat ik het goedkeur dat die gast zijn hond heeft mishandeld, maar daarvoor hoef je echt niet in coma geslagen te worden. Gewoon publiekelijk de taser erop zodat hij zijn plasje ook laat lopen en dan met de bek erdoor trekken. Veel betere straf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Nou dat siert jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Achteraf bij iemand langsgaan om hem in coma te trappen is wel even iets anders dan jij die terugslaat op het moment dat je een klap krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
Enige terechte opmerking in deze: mensen
gezellig op de lts?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
Klap ze allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef HSG het volgende:
De grootste klacht in deze topic zijn die kansloze losers die elk vorm van geweld goedkeuren. Wat een zielige mensen zijn jullie.
quote:Vreselijk! Oog om oog en tand om tand, daar geloof ik in.
quote:boohh me hart jonguhh adrelinne giert zo door me lijf woest word ik er vn adress en wooonplaats AUB een rede om die stress es flink es loss te late bij hem levend villen zoiets heb 1 seconde ma gekeken en toen dat hondje piepte stopte ik wou nie verder kijken ma die face vn hem staat zeker in mijn kop geprent
Dat zie je al aan hun schrijfstijl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Michielos het volgende:
lui die dit goedkeuren zijn echt van vmbo niveau lol
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo?
Een baby met een hond vergelijken!?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Heb jij een kindje die daar het slachtoffer van is? Nee? Dan moet je nu je muil houden. Lekker makkelijk om zo'n onderwerp er maar weer bij te halen.. "wat als het je eigen kind is".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is gewordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
die moet opgehangen wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tokkie-alert.quote:
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Zo dom kunnen mensen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.quote:
Daar begint zij mee hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Oh gelukkig maar want ik dacht dat die discussie al voorbij was maar helaas worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald.quote:
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.
Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Als ik sommige reacties lees, dan mag er volgens een hoop het schavot weer midden op het marktplein komen te staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Ah, we worden persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held!Logica van een inktvis weer
![]()
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Na u.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, we worden persoonlijk.
Ga elders trollen.
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.
Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, we worden persoonlijk.
Ga elders trollen.
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is geworden
Ik wil best met je praten hoorIk wens zo iemand alle straffen toe, maar lijfstraffen en "eye for an eye" is gewoon tokkieniveau
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
maar dan nog is enige straf wel op zn plek
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
Doden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolvedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
Ik weet niet of jij te dom bent om te snappen waar de definitie van "straf" voor staat. Een straf is iets om te leren van jou fouten en dat los je niet op door iemand te doden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.
2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.
2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Niet iedereen blijkt maar weerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved
ontieglijk? Whut wait? vertelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Als het volk het recht in eigen handen nam lagen de straten vol met lijken. "mijn buurvrouw maakte teveel lawaai met de portiekdeur. Laat ik haar maar even compleet verrot slaan".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast..
Dat kan door mn haar kleur komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Dat kan door mn haar kleur komen:p
Gestraft worden mag inderdaad, van mij ook. Ik keur beide vormen van geweld af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Bedoel ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.
Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
Ik zal er ook niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast..
Daarom moeten jou niet meer laten leven. Gewoon verknipt en is een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.
Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.
2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Dat is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.
Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.
2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
Ik laat liever de rechter beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Ik zit met mijn laptop in bed onverlicht en dus kan ik de toetsenbord amper zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik laat liever de rechter beslissen.
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo![]()
Maar dan slaat hij jou ook in comaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dan slaat hij jou ook in coma
Van zijn familie ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
quote:
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
En nu snap ik er niks meer van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was
Nu snap ik er niks meer van
Wat is dit dan? Een reactie op het internet toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en zinloos geweld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
quote:Mensen al jullie reacties zijn te soft, met respect hoor en gelijk. Maar wat ik bedoel is , met deze meneer jongeman, zou ik graag mijn eigen horror film maken, zo laten lijden dat hij de pijn niet kan verdraagen. Laten lijden gewoon beginnen met zout zuur endergelijke, horr tering lijer
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.quote:Waarom maken jullie mensen zich druk om een video die waarschijnlijk al een paar jaar oud is .
Het heeft geen zin om boze comments te schrijven.
En als jullie deze man willen ophangen laat alleen maar zien dat jullie niet veel beter zijn dan hem.
Geweld is tog geen oplossing
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
quote:Dus zo lossen we problemen op. Als mijn kinderen dus eens een klap op het schoolplein krijgen omdat ze spelen met het speelgoed waar een ander mee wil spelen moet ik maar dat kindje lens slaan?! Heel bijzonder. Wat hij heeft gedaan keur ik absoluut niet goed maar om het zo op te lossen vind ik echt belachelijk. Volgens mij doe je dan precies hetzelfde waarvan je voorheen het gedrag zo afkeurde.
Natuurlijk. Een misdadiger heeft net zo goed mensenrechten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit)
Michael McEwen
en dan een reactie daaropquote:Ik heb even terug gelezen en tot mijn grote opluchting meer mensen met mijn mening gevonden. Geweld oplossen met geweld? Jeetje! En dan die reacties hier...maakt jullie geen haar beter dan deze meneer en degene die hem in elkaar gebeukt heeft.
Hij staat met een foto op fb waarop hij in coma ligt! Wie heeft deze er in godsnaam opgezet?! Dat is pas erg! Dit geweld aanmoedigen. ..hoe laag!
quote:Jij spoort niet achterlijke kut.mongool je hebt zkr zelf geen.hond kwal ? Degene die.medelijden.hebbe met zoon kk vent die zijn t ergste van deze wereld hij reageert zich af op een.puppy die die bijna dood slaat deze vent hoort dood te gaan hij verdient.t niet hier te zijn ik zou hem verder slaan ook int ziekenhuis respect voor de mensen die hem hebbe geklapt echt waar alleen.jammer dat ze het nie.hebbe afgemaakt en jij zelf wendy gij bent een untermensh ja snapte da
Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit)
Michael McEwen
quote:
Niet rouwig?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Maakt de reacties niet minder gestoord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dus. Naja, gelukkig maar dan.
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassingquote:
Typischquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing
En als jij jezelf, als de rasmongool die je bent, weer eens verwondt en FOK! lacht je uit zit je weer te jankenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
ai srry broquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk op jou gericht
Wat dat betreft is facebook één groot argument voor een alles kapot makend supervirus. Het liefst overgedragen door huisdieren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt de reacties niet minder gestoord.
Wat is er verast¿quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing
Nee oke, maar kan er ook niet echt medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inktvissen zijn uitzonderlijk intelligent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held!Logica van een inktvis weer
![]()
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Als ze nou ook nog de moves en body hadden zoals de spellen die ze spelen kon ik dit nog serieus nemen. Helaas komen de meeste niet verder dan heel hard mama, politie roepen of janken. Een enkeling zal pepperspray uit zijn Dolce & Gabbana boxer halen en 1 zal zijn iPad gooien met ninja ster app. Maar heel effectief zal het allemaal niet wezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:37 schreef BlauweTijger het volgende:
En anders roep ik de FOK! knokploeg jeweettochzz.
Lekker voor hem. Als jij mensen/beesten gaat meppen voor de lol mag jij ook wel in een coma hoor. Zeker als je zo fucking dom bent om het op facebook te zetten/laten zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.
Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!
Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Geenzins. Leg maar eens uit wat je hier denkt te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:52 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerel
Ik snap niet waarom ze jou niet in coma meppen en in de rivier gooien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom het bestaan van deze tokkie wordt voortgezet op kosten vd maatschappij. Pleur 'm met z'n coma in een rivier.
2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk.
Mja, ik ben er op zich ook wel voor dat de veroordeelde zelf kan beslissen of hij euthanasie pleegt of voor de celstraf kiest. En sowieso moet het gevangenissysteem aangepast worden, meer zoals dat gevangeniseiland in Noorwegen, waar ik de naam even niet meer van weet.
edit: dit dus http://en.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y_Prison
Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiëren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Pinterman het volgende:
De grote grap is dat grotendeels dezelfde mensen die hier roepen "Terecht! Wat een mongool" of "Ze zouden hem de doodstraf moeten geven" waarschijnlijk hetzelfde volk is dat in strafzaken voor moord of doodslag de dader komen verdedigen met uitspraken dat "5 jaar cel echt wel genoeg is" en dat we mensen vooral moeten rehabiliteren, een tweede kans geven.
Ofwel, dat volk is de weg gewoon kwijt. Kunnen onvoldoende relativeren, perspectief aanbrengen in de moderne samenleving, en dus het leven van een hond boven dat van een mens die ze niet kennen stellen. Want een hondje op internet is lief en schattig. Een willekeurige mens is niets.
Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Niet zo'n zin om 9 pagina's aan reacties door te lezen.... All I'm gonna say is... what goes around comes around.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Heerlijk!
Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Ik denk dat voor de meesten geldt dat juist omdat men geen binding met deze man heeft, het makkelijk is om hem een coma toe te wensen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiëren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).
Maar om antwoord te geven op de vraag: als mijn vader klappen krijgt nadat een hond (van iemand anders ook nog is) heeft geslagen dan zal ik dat in eerste instantie kut vinden, maar het blijft actie-reactie.
Zeker als mijn vader het ging filmen en op internet had gezet.
Omdat ik geen hondjes kapot trap?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze jou niet in coma meppen en in de rivier gooien.
Maar jouw manier van denken is gevaarlijk voor de medemens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat ik geen hondjes kapot trap?
Nee hoor, in tegendeel, zonder straf valt een samenleving namelijk uit elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar jouw manier van denken is gevaarlijk voor de medemens
Iemand in coma slaan en in de rivier gooien is geen straf maar moord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee hoor, in tegendeel, zonder straf valt een samenleving namelijk uit elkaar.
Dat heet doodstraf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Iemand in coma slaan en in de rivier gooien is geen straf maar moord.
Een straf is bedoelt om iets te leren van je fouten. Dat gaat niet met de doodstraf en de doodstraf is ook moord.quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Een straf is bedoelt om iets te leren van je fouten. Dat gaat niet met de doodstraf en de doodstraf is ook moord.
Wraak lost niks op. Dat verergert de boel alleen maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat?Een straf kan bedoeld zijn om iemand een lesje te leren, maar ook om wraak (voor de slachtoffers) of om gewoon van iemand af te zijn die een dreiging/gevaar vormt.
Het lost op dat je 1) van iemand af bent die stout is geweest en 2) kostenbesparend, mits je gewoon een kogel van 50 cent gebruikt. Maar als jij denkt dat wraak geen substantieel onderdeel is van ons strafsysteem dan moet ik je toch echt even wakker schudden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef HSG het volgende:
Wraak lost niks op. Dat verergert de boel alleen maar.
En als je in een maatschappij wilt wonen waar moord is toegestaan waar de doodstraf heel normaal is dan ga je daar toch heen emigreren.
Gelukkig wordt moord hier nooit goed gekeurd de doodstraf hier nooit meer ingevoerd. Ik moet er niet aan denken dat je al om de kleinste dingen om het leven wordt gebracht, alleen maar omdat er een groepje laagopgeleide beesten mensen dat als een oplossing zien. We leven niet in nazi Duitsland in een barbaars land.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het lost op dat je 1) van iemand af bent die stout is geweest en 2) kostenbesparend, mits je gewoon een kogel van 50 cent gebruikt. Maar als jij denkt dat wraak geen substantieel onderdeel is van ons strafsysteem dan moet ik je toch echt even wakker schudden.
Hoe de mens zichzelf voor de gek kan houden, werkelijk waar fascinerend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef HSG het volgende:
Gelukkig wordt moord hier nooit goed gekeurd de doodstraf hier nooit meer ingevoerd. Ik moet er niet aan denken dat je al om de kleinste dingen om het leven wordt gebracht, alleen maar omdat er een groepje laagopgeleide beesten mensen dat als een oplossing zien. We leven niet in nazi Duitsland in een barbaars land.
Blij dat je weer iets over jezelf hebt geleerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe de mens zichzelf voor de gek kan houden, werkelijk waar fascinerend.
Slaat je vader ook meerdere malen dieren tegen hun kop aan als ze iets fout doen ja?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Wanneer personen iets (gruwelijks) fout doen in de ogen van mensen is het vreemd dat die mensen zich geen binding voor kunnen stellen met die personen? Bij de meeste mensen is het nu eenmaal niet normaal dat er iemand is die dieren of mensen mishandelt of nog erger. Doet iemand het wel en weten ze het dan zijn ze of net zo slecht of ongevoelig of ze distantiëren zich van die persoon. Is het dan echt raar dat het mensen geen ene reet kan schelen in zulke gevallen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Want zoals ik in mijn tweede alinea probeerde uit te leggen, mensen kunnen zich tegenwoordig niet zomaar meer binding voorstellen met andere, onbekende mensen.
Welnee, mensen vinden hem gewoon niet zo lief omdat hij een hond pijn heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meesten geldt dat juist omdat men geen binding met deze man heeft, het makkelijk is om hem een coma toe te wensen.
Want zoals ik in mijn tweede alinea probeerde uit te leggen, mensen kunnen zich tegenwoordig niet zomaar meer binding voorstellen met andere, onbekende mensen. Niet met de doorsnee Jan de Vries. Er moet iets speciaals aan de hand zijn. Babies, hondjes, celebrities. Dan kan het ineens. Daar kunnen we wat mee. Maar gewoon een doorsnee vent waar we verder niets van weten?
Die mag wat ons betreft een coma krijgen. Hebben we toch niets mee.
gast rot toch heel gauw een eind op om dit nog tegen te spreken. Zie dat filmpje zelf dan, die hond jankt het uit. dit is niet meer gewoon een keer een klap geven omdat ie iets stouts heeft gedaan, die gast is gewoon aan het hijgen van de kook en het slaan...blij dat ie in coma is geslagen, of ben ik nu ook een facebook pauper?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Heerlijk!
tegenwoordig ben je blijkbaar al een facebook-tokkie als je ook maar een grijntje medelijden hebt met een verwond/geslagen/verminkt mens of dier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gast rot toch heel gauw een eind op om dit nog tegen te spreken. Zie dat filmpje zelf dan, die hond jankt het uit. dit is niet meer gewoon een keer een klap geven omdat ie iets stouts heeft gedaan, die gast is gewoon aan het hijgen van de kook en het slaan...blij dat ie in coma is geslagen, of ben ik nu ook een facebook pauper?
Dit dus. Teveel doorgeslagen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
tegenwoordig ben je blijkbaar al een facebook-tokkie als je ook maar een grijntje medelijden hebt met een verwond/geslagen/verminkt mens of dier.![]()
Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef Qi1 het volgende:
Wat eigenlijk nog erger is dan tokkie-volk vind ik mensen die het niets doet om zoiets over een kind of een dier te lezen, horen of zien. Die extreem rationeel hun bek uit krijgen: "onderbuikjes die zich hier druk over maken. De rechter moet bepalen of ie een straf krijgt, en zo niet: dan helaas".
Onderbuikgevoel is niets mee. Dat hoor je in dit soort situaties zelfs juist enorm te hebben. Je moet je alleen inhouden en niet zelf zo'n teringlijer gaan staan opwachten. Dát is het verschil met Tokkies. Niet dat ze kwaad worden op een dierenmishandelaar.
Ik doel ook niet direct op iemand hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.
Het is allebei walgelijk. Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet direct op iemand hier
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.quote:
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?quote:Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Geen idee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.
[..]
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.quote:
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
Zou van mij meer mogen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Nee, meer/hogere prio om dat te bestrijden natuurlijkquote:
Hahahahah die shit blijft zo geniaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'
Wesley Willisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zei je lelijke moeder gister ook
jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
Dat betwijfel ik, maar ik ga er natuurlijk wel vanuit dat jij dat allemaal beter weet dan ikzelf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
* waarquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik kan het me nog wel enigszins voorstellen als het je eigen kind/dier/whatever is, maar al die tokkies die er verder niks mee te maken hebben moeten gewoon eens een keer normaal doen. Al hoor je als ouder/huisdiereigenaar/whatever natuurlijk ook niet voor rechtertje te gaan spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts kunnen echt zo uit een schoolboekje komen waarin aan de hand van een voorbeeld uitlegt hoe je de gemiddelde zwakbegaafde internetter herkentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???schietmijnoumaarlekofzo
Tokkies op facebookquote:
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Anton91 het volgende:
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
Dat had ik niet gezien, ik reageerde eigenlijk op TS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.
En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen.
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Heerlijk!
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
Verplicht de komende 5 jaar ofzo hondenpoep ruimen op straat, nooit meer een huisdier mogen bezitten en een boete van 5000 euro die naar de dierenbescherming/asiel gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
"Killing people to show people that killing people is wrong"quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Bartcoah het volgende:
You need to ease violence with violence.
Men leert uit de geschiedenis dat men niet leert van de geschiedenis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
"Killing people to show people that killing people is wrong"
En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
Daarom is het maar goed dat er andere mensen zijn die over die straffen beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Om te kotsen ben jij. Bah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Jwz.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?
Smeerlap
Potentieel in een coma? Kneusquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Catdog het volgende:
[..]
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende: Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |