quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
Klap ze allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef HSG het volgende:
De grootste klacht in deze topic zijn die kansloze losers die elk vorm van geweld goedkeuren. Wat een zielige mensen zijn jullie.
quote:Vreselijk! Oog om oog en tand om tand, daar geloof ik in.
quote:boohh me hart jonguhh adrelinne giert zo door me lijf woest word ik er vn adress en wooonplaats AUB een rede om die stress es flink es loss te late bij hem levend villen zoiets heb 1 seconde ma gekeken en toen dat hondje piepte stopte ik wou nie verder kijken ma die face vn hem staat zeker in mijn kop geprent
Dat zie je al aan hun schrijfstijl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Michielos het volgende:
lui die dit goedkeuren zijn echt van vmbo niveau lol
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo?
Een baby met een hond vergelijken!?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Heb jij een kindje die daar het slachtoffer van is? Nee? Dan moet je nu je muil houden. Lekker makkelijk om zo'n onderwerp er maar weer bij te halen.. "wat als het je eigen kind is".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is gewordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
die moet opgehangen wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |