abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:11:23 #76
395200 deadprez
One more rail
pi_137640116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.

Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640148
De grootste klacht in deze topic zijn die kansloze losers die elk vorm van geweld goedkeuren. Wat een zielige mensen zijn jullie. :')
Corporate translator
pi_137640170
facebookhelden (en heldinnen) :')
pi_137640223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef HSG het volgende:
De grootste klacht in deze topic zijn die kansloze losers die elk vorm van geweld goedkeuren. Wat een zielige mensen zijn jullie. :')
Klap ze allemaal! :( Verdiende loon!
pi_137640237
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Klap ze allemaal! :( Verdiende loon!
Neuh ik verlaag me niet naar dat niveau.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:13:39 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_137640256
quote:
Vreselijk! Oog om oog en tand om tand, daar geloof ik in.
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640306
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

:')
:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef katindeboom het volgende:

[..]

gezellig op de lts? :')
:')
pi_137640319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:')

[..]

:')
:') :') :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:15:12 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640338
lui die dit goedkeuren zijn echt van vmbo niveau lol :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137640366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef katindeboom het volgende:

[..]

:') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:16:18 #86
395200 deadprez
One more rail
pi_137640392
quote:
boohh me hart jonguhh adrelinne giert zo door me lijf woest word ik er vn adress en wooonplaats AUB een rede om die stress es flink es loss te late bij hem levend villen zoiets heb 1 seconde ma gekeken en toen dat hondje piepte stopte ik wou nie verder kijken ma die face vn hem staat zeker in mijn kop geprent
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640393
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Michielos het volgende:
lui die dit goedkeuren zijn echt van vmbo niveau lol :')
Dat zie je al aan hun schrijfstijl.
Corporate translator
pi_137640437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
:')
pi_137640454
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_137640489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo? :')
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
?
pi_137640510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef katindeboom het volgende:

[..]

:')
:W
pi_137640513
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Een baby met een hond vergelijken!?
pi_137640545
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Heb jij een kindje die daar het slachtoffer van is? Nee? Dan moet je nu je muil houden. Lekker makkelijk om zo'n onderwerp er maar weer bij te halen.. "wat als het je eigen kind is".

En je bent nog te dom om het verschil te zien tussen een hond en een kind.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:19:38 #94
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640564
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is geworden :')
Ik wil best met je praten hoor :) Ik wens zo iemand alle straffen toe, maar lijfstraffen en "eye for an eye" is gewoon tokkieniveau :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137640579
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

:') _O-
NEE!
pi_137640617
Hier om juichen vind ik verkeerd, maar medelijden met die man hebben slaat ook nergens op.

Actie-reactie.
pi_137640627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:W
oO<
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:21:33 #98
395200 deadprez
One more rail
pi_137640671
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:21:54 #99
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640680
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
die moet opgehangen worden :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:12 #100
88815 The_Emotion
98.3
pi_137640695
Ah, de hooivorken en de fakkels zijn weer opgepakt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')