zegt michielosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
dit dus. Wat voor een primitievelingen zijn er hier op dit forum zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?
Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
ik geloof je niet. ik denk dat jij wreed en sadistisch bent als je dit goedkeurt. Het enige verschil met die hondenmepper is dat jij het nog niet uitgevoerd hebt, maar je keurt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
neuh, jij bent gewoon een vieze passifistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Dan heb ik zojuist in jou mijn gelijke gevondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Leer Nederlands.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Waarom?quote:
Dan weet je misschien hoe je 'pacifist' moet spellen.quote:
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerpquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!
Jij die andere mensen tokkie noemtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
En toch loop ik geweld niet goed te praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij die andere mensen tokkie noemt_!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten
Dat doen velen hier wel, tot ongenoegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Je bent zelf geen haar beter gezien je reactie. Niet dat ik het goedkeur dat die gast zijn hond heeft mishandeld, maar daarvoor hoef je echt niet in coma geslagen te worden. Gewoon publiekelijk de taser erop zodat hij zijn plasje ook laat lopen en dan met de bek erdoor trekken. Veel betere straf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Nou dat siert jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Achteraf bij iemand langsgaan om hem in coma te trappen is wel even iets anders dan jij die terugslaat op het moment dat je een klap krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
Enige terechte opmerking in deze: mensen
gezellig op de lts?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |