abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137639325
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
zegt michielos
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:58:27 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef eend112 het volgende:

[..]

zegt michielos
kut je hebt me door :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137639457
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:00:14 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?

Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
dit dus. Wat voor een primitievelingen zijn er hier op dit forum zeg :') !!
tokkie to da bone rofl :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:10 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_137639518
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:19 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639528
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
ik geloof je niet. ik denk dat jij wreed en sadistisch bent als je dit goedkeurt. Het enige verschil met die hondenmepper is dat jij het nog niet uitgevoerd hebt, maar je keurt het wel goed.

ik vertrouw een crèche en lievere mensen eerder dan iemand die een coma toestand goedkeurt. sorry. Gelukkig zijn er bij mijn zoon's crèche ontzettend lieve mensen ^^
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:40 #57
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_137639555
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
pi_137639562
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137639565
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Dan heb ik zojuist in jou mijn gelijke gevonden ;)
?
pi_137639582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND! ;)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:02:17 #61
395200 deadprez
One more rail
pi_137639594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:

[..]

neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Leer Nederlands.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Leer Nederlands.
Waarom?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:04:18 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_137639704
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef eend112 het volgende:

[..]

Waarom?
Dan weet je misschien hoe je 'pacifist' moet spellen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND! ;)
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
?
pi_137639799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Jij die andere mensen tokkie noemt :') _!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:06:17 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639827
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:07:14 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_137639881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:

[..]

Jij die andere mensen tokkie noemt :') _!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten :')
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639898
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Dat doen velen hier wel, tot ongenoegen.
Corporate translator
  FOK!mycroftheld dinsdag 11 maart 2014 @ 23:07:34 #69
128465 Wrapster
pi_137639899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Je bent zelf geen haar beter gezien je reactie. Niet dat ik het goedkeur dat die gast zijn hond heeft mishandeld, maar daarvoor hoef je echt niet in coma geslagen te worden. Gewoon publiekelijk de taser erop zodat hij zijn plasje ook laat lopen en dan met de bek erdoor trekken. Veel betere straf.
heeft FOK verlaten
pi_137639936
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Nou dat siert je :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:08:27 #71
395200 deadprez
One more rail
pi_137639947
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
Achteraf bij iemand langsgaan om hem in coma te trappen is wel even iets anders dan jij die terugslaat op het moment dat je een klap krijgt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.

Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
pi_137640011
Enige terechte opmerking in deze: mensen :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:09:49 #74
395200 deadprez
One more rail
pi_137640030
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
Enige terechte opmerking in deze: mensen :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
gezellig op de lts? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')