Jij piste vroeger ook alles onder toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah dat beest had wél alles onde gepist.
Snap alleen begod niet waarom je dat op fb zou zetten??
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Jij piste vroeger ook alles onder toch?
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Ook dat vind ik enorm domquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.
Zelfs hier op FOK! zitten ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Ramkraker het volgende:
Zie al die kampers ook reageren danKutvolk
quote:Waarom posten jullie dit soort dingen?
Mensen denken nu oh dat ga ik ook doen, dan sta ik ook in de spotlight.
Spoor die gogem op, zoek em op sloop zijn volledige gezicht eraf.
Maar er allemaal op reageren schiet je niks mee op.
Zoek zijn ouders, die zitten net zo hard fout.
Bij de opvoeding of de geboorte.
Laat maar komen zo'n mannetje.
Find me, try me!
Make my day
quote:Vuile tering kk mof, ophangen en in de fik steken, smerige mongool. Weerloos hondje, echt zielig man
Hup, terug naar nujij met jou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Je moest eens weten hoeveel mensen wel eens bij een gevecht betrokken zijn geweest. En mij dan ook nog zoiets toewensen, ik zou je bijna een apart klaag topic voor je maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
Ik niet. Nog nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet?
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???quote:
Dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???schietmijnoumaarlekofzo
Maar al die moslims zijn barbaars met hun sharia!!1quote:Stenigen die vent
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfffquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
Joh eet je karbonade nou maar op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Nog zo'n mafklapper zonder hersens!! Be fucking serious.. Dit gaat niet eens meer over die Duitser die zn verdiende loon kreeg maar om een stel hersenlozen die denken onzin te kunnen uitkramen over iemand die ze totaal niet kennen! Ga met je grote teen spelen ofzo!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
Welke FOK!ster is dit?quote:Het niveau op internet is weer erg laag. Stelletje hypocriete mensen. Ik vind het ook hartstikke erg maar je gaat die jongen toch niet doodwensen? En dan dat 'kutmof' 'nazi'. Dat zegt ook veel over jezelf :")
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |