abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137637275
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
pi_137637312
Facebook. :')
pi_137637317
Lijkt Fok! wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137637342
Terechte coma.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_137637345
als je slaagt ok maar de truc is niet in coma te raken dan. wel dom van hem.
the name, is mehmet
pi_137637365
Weet je zeker dat ie niet geslagen is om het feit dat het een Duitser is? :P
pi_137637497
En waarom heeft hij een hond geslagen?

edit: weet het al. Hij vond het leuk.

[ Bericht 39% gewijzigd door HSG op 11-03-2014 22:39:00 ]
Corporate translator
pi_137637542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef chroestjov het volgende:
Terechte coma.
Lafbek beetje hondjes te slaan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_137637727
Moah dat beest had wél alles onde gepist.
Snap alleen begod niet waarom je dat op fb zou zetten?? :')
pi_137638090
Ten eerste is het hont.

Ten tweede waarom zou je die onzin geloven op die pagina? Er staat gewoon een plaatje van iemand in een ziekenhuisbed. Totaal geen onderbouwing dat het diezelfde gast is.

gr gr
pi_137638098
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah dat beest had wél alles onde gepist.
Snap alleen begod niet waarom je dat op fb zou zetten?? :')
Jij piste vroeger ook alles onder toch?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:40:03 #12
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_137638159
Ik geef ook weleens een hond een schop. Hallo. Kan er moeilijk een goed gesprek mee voeren hè.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_137638195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef katindeboom het volgende:

[..]

Jij piste vroeger ook alles onder toch?
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
pi_137638221
Zonder context waarom hij die hond een klap gaf kan ik geen oordeel geven.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:41:36 #15
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_137638264
Ik heb mijn hond in coma geslagen na dat hij mijn poes heeft misbruikt.
🙈 🙉 🙊
pi_137638270
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.
pi_137638286
Nu maar hopen dat ie nooit meer ontwaakt
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137638307
Zie al die kampers ook reageren dan :') Kutvolk :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_137638325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef katindeboom het volgende:

[..]

Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.
Ook dat vind ik enorm dom :')
pi_137638337
Honden zijn kut beesten.
pi_137638347
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Ramkraker het volgende:
Zie al die kampers ook reageren dan :') Kutvolk :')
Zelfs hier op FOK! zitten ze.
pi_137638405
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ook dat vind ik enorm dom :')
Want niemand hoeft te zien wat een kankerlijer die gast is? :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:43:43 #23
395200 deadprez
One more rail
pi_137638415
quote:
Waarom posten jullie dit soort dingen?
Mensen denken nu oh dat ga ik ook doen, dan sta ik ook in de spotlight.
Spoor die gogem op, zoek em op sloop zijn volledige gezicht eraf.

Maar er allemaal op reageren schiet je niks mee op.

Zoek zijn ouders, die zitten net zo hard fout.
Bij de opvoeding of de geboorte.

Laat maar komen zo'n mannetje.

Find me, try me!
Make my day
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137638426
Zowel die man als die comaslaanders/slagers/whatever zijn psychopaten.
pi_137638430
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:34 #26
395200 deadprez
One more rail
pi_137638472
quote:
Vuile tering kk mof, ophangen en in de fik steken, smerige mongool. Weerloos hondje, echt zielig man
:') :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:47 #27
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_137638491
Ik ben totaal geen dierenknuffelaar, maar ik kan er echt niet om rouwen als hij in coma is. Walgelijke vent.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:55 #28
395200 deadprez
One more rail
pi_137638501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Hup, terug naar nujij met jou.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137638574
mn hondje is mijn allesie, flik dit bij mij en ik trek zijn kop eraf.
pi_137638603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
pi_137638666
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef n0ir het volgende:

[..]

En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
Je moest eens weten hoeveel mensen wel eens bij een gevecht betrokken zijn geweest. En mij dan ook nog zoiets toewensen, ik zou je bijna een apart klaag topic voor je maken.
pi_137638670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet?
Ik niet. Nog nooit.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:48:27 #33
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_137638706
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik niet. Nog nooit.
Ik ook niet, maar ik stap dan ook nauwelijks
pi_137638741
Bron?
pi_137638769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hup, terug naar nujij met jou.
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:49:55 #36
395200 deadprez
One more rail
pi_137638796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:49:57 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137638800
die gasten zijn volledig van het pad gerukt! :')

de wereld is gewoon achterlijk lol
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:50:47 #38
395200 deadprez
One more rail
pi_137638858
quote:
Stenigen die vent
Maar al die moslims zijn barbaars met hun sharia!!1
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137638930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
?
pi_137638960
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_137638998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Joh eet je karbonade nou maar op.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:52:31 #42
395200 deadprez
One more rail
pi_137639011
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
_O-

Dus als iemand een hond een trap geeft, moet hij/zij in coma geslagen worden?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:52:50 #44
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137639031
Ik keur dit niet goed hoor maar het is een terechte coma.
graag op anoniem
pi_137639079
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
Nog zo'n mafklapper zonder hersens!! Be fucking serious.. Dit gaat niet eens meer over die Duitser die zn verdiende loon kreeg maar om een stel hersenlozen die denken onzin te kunnen uitkramen over iemand die ze totaal niet kennen! Ga met je grote teen spelen ofzo!!
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:53:51 #46
395200 deadprez
One more rail
pi_137639096
quote:
Het niveau op internet is weer erg laag. Stelletje hypocriete mensen. Ik vind het ook hartstikke erg maar je gaat die jongen toch niet doodwensen? En dan dat 'kutmof' 'nazi'. Dat zegt ook veel over jezelf :")
Welke FOK!ster is dit?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639182
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:55:54 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137639230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Solo14 het volgende:
Honden zijn kut beesten.
pi_137639249
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?

Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
pi_137639325
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
zegt michielos
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:58:27 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef eend112 het volgende:

[..]

zegt michielos
kut je hebt me door :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137639457
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:00:14 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?

Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
dit dus. Wat voor een primitievelingen zijn er hier op dit forum zeg :') !!
tokkie to da bone rofl :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:10 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_137639518
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:19 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639528
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
ik geloof je niet. ik denk dat jij wreed en sadistisch bent als je dit goedkeurt. Het enige verschil met die hondenmepper is dat jij het nog niet uitgevoerd hebt, maar je keurt het wel goed.

ik vertrouw een crèche en lievere mensen eerder dan iemand die een coma toestand goedkeurt. sorry. Gelukkig zijn er bij mijn zoon's crèche ontzettend lieve mensen ^^
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:40 #57
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_137639555
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
pi_137639562
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137639565
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Dan heb ik zojuist in jou mijn gelijke gevonden ;)
?
pi_137639582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND! ;)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:02:17 #61
395200 deadprez
One more rail
pi_137639594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:

[..]

neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Leer Nederlands.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Leer Nederlands.
Waarom?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:04:18 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_137639704
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef eend112 het volgende:

[..]

Waarom?
Dan weet je misschien hoe je 'pacifist' moet spellen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND! ;)
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
?
pi_137639799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Jij die andere mensen tokkie noemt :') _!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:06:17 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639827
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:07:14 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_137639881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:

[..]

Jij die andere mensen tokkie noemt :') _!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten :')
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639898
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Dat doen velen hier wel, tot ongenoegen.
Corporate translator
  FOK!mycroftheld dinsdag 11 maart 2014 @ 23:07:34 #69
128465 Wrapster
pi_137639899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Je bent zelf geen haar beter gezien je reactie. Niet dat ik het goedkeur dat die gast zijn hond heeft mishandeld, maar daarvoor hoef je echt niet in coma geslagen te worden. Gewoon publiekelijk de taser erop zodat hij zijn plasje ook laat lopen en dan met de bek erdoor trekken. Veel betere straf.
heeft FOK verlaten
pi_137639936
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Nou dat siert je :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:08:27 #71
395200 deadprez
One more rail
pi_137639947
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
Achteraf bij iemand langsgaan om hem in coma te trappen is wel even iets anders dan jij die terugslaat op het moment dat je een klap krijgt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..

Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..

Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.

Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
pi_137640011
Enige terechte opmerking in deze: mensen :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:09:49 #74
395200 deadprez
One more rail
pi_137640030
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
Enige terechte opmerking in deze: mensen :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
gezellig op de lts? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')