abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:34 #26
395200 deadprez
One more rail
pi_137638472
quote:
Vuile tering kk mof, ophangen en in de fik steken, smerige mongool. Weerloos hondje, echt zielig man
:') :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:47 #27
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_137638491
Ik ben totaal geen dierenknuffelaar, maar ik kan er echt niet om rouwen als hij in coma is. Walgelijke vent.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:55 #28
395200 deadprez
One more rail
pi_137638501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Hup, terug naar nujij met jou.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137638574
mn hondje is mijn allesie, flik dit bij mij en ik trek zijn kop eraf.
pi_137638603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
pi_137638666
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef n0ir het volgende:

[..]

En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
Je moest eens weten hoeveel mensen wel eens bij een gevecht betrokken zijn geweest. En mij dan ook nog zoiets toewensen, ik zou je bijna een apart klaag topic voor je maken.
pi_137638670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet?
Ik niet. Nog nooit.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:48:27 #33
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_137638706
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik niet. Nog nooit.
Ik ook niet, maar ik stap dan ook nauwelijks
pi_137638741
Bron?
pi_137638769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hup, terug naar nujij met jou.
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:49:55 #36
395200 deadprez
One more rail
pi_137638796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:49:57 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137638800
die gasten zijn volledig van het pad gerukt! :')

de wereld is gewoon achterlijk lol
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:50:47 #38
395200 deadprez
One more rail
pi_137638858
quote:
Stenigen die vent
Maar al die moslims zijn barbaars met hun sharia!!1
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137638930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg inderdaad. :') Achterlijke tokkie.
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
?
pi_137638960
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_137638998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Joh eet je karbonade nou maar op.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:52:31 #42
395200 deadprez
One more rail
pi_137639011
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoor ;) om nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
_O-

Dus als iemand een hond een trap geeft, moet hij/zij in coma geslagen worden?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:52:50 #44
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137639031
Ik keur dit niet goed hoor maar het is een terechte coma.
graag op anoniem
pi_137639079
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
Nog zo'n mafklapper zonder hersens!! Be fucking serious.. Dit gaat niet eens meer over die Duitser die zn verdiende loon kreeg maar om een stel hersenlozen die denken onzin te kunnen uitkramen over iemand die ze totaal niet kennen! Ga met je grote teen spelen ofzo!!
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:53:51 #46
395200 deadprez
One more rail
pi_137639096
quote:
Het niveau op internet is weer erg laag. Stelletje hypocriete mensen. Ik vind het ook hartstikke erg maar je gaat die jongen toch niet doodwensen? En dan dat 'kutmof' 'nazi'. Dat zegt ook veel over jezelf :")
Welke FOK!ster is dit?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137639182
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:55:54 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137639218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137639230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Solo14 het volgende:
Honden zijn kut beesten.
pi_137639249
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?

Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')