Jij piste vroeger ook alles onder toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah dat beest had wél alles onde gepist.
Snap alleen begod niet waarom je dat op fb zou zetten??
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Jij piste vroeger ook alles onder toch?
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Ook dat vind ik enorm domquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Hij heeft het via whatsapp naar zn ex verstuurd, die heeft het online gezet.
Zelfs hier op FOK! zitten ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Ramkraker het volgende:
Zie al die kampers ook reageren danKutvolk
quote:Waarom posten jullie dit soort dingen?
Mensen denken nu oh dat ga ik ook doen, dan sta ik ook in de spotlight.
Spoor die gogem op, zoek em op sloop zijn volledige gezicht eraf.
Maar er allemaal op reageren schiet je niks mee op.
Zoek zijn ouders, die zitten net zo hard fout.
Bij de opvoeding of de geboorte.
Laat maar komen zo'n mannetje.
Find me, try me!
Make my day
quote:Vuile tering kk mof, ophangen en in de fik steken, smerige mongool. Weerloos hondje, echt zielig man
Hup, terug naar nujij met jou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Je moest eens weten hoeveel mensen wel eens bij een gevecht betrokken zijn geweest. En mij dan ook nog zoiets toewensen, ik zou je bijna een apart klaag topic voor je maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
En dan ook nog doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om na het stappen met je bezopen kop klappen uit te delen.. Ja dan had ik het je wel gegund om met je schedel een stoeprandje te raken.
Ik niet. Nog nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet?
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???quote:
Dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???schietmijnoumaarlekofzo
Maar al die moslims zijn barbaars met hun sharia!!1quote:Stenigen die vent
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfffquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
Joh eet je karbonade nou maar op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Zelfkennis gast?? Als er hier een achterlijk is ben jij het hoorom nog maar niet over tokkie te spreken.. Lul geen bullshit als je me niet eens kent!! Dwaas
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Nog zo'n mafklapper zonder hersens!! Be fucking serious.. Dit gaat niet eens meer over die Duitser die zn verdiende loon kreeg maar om een stel hersenlozen die denken onzin te kunnen uitkramen over iemand die ze totaal niet kennen! Ga met je grote teen spelen ofzo!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ga terug naar je kamper op het trailer park pfff
Welke FOK!ster is dit?quote:Het niveau op internet is weer erg laag. Stelletje hypocriete mensen. Ik vind het ook hartstikke erg maar je gaat die jongen toch niet doodwensen? En dan dat 'kutmof' 'nazi'. Dat zegt ook veel over jezelf :")
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
zegt michielosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus jij keurt geweld echt goed?? vind je het heel erg als ik mijn kind niet bij jou in de buurt laat?
dit dus. Wat voor een primitievelingen zijn er hier op dit forum zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Dus je keurt het slaan van honden pas af wanneer je van mening bent dat de dader dan ook in coma geslagen moet worden?
Je kan niet gewoon van mening zijn dat de daad van deze man "fout" is, maar dat dit niet de juiste oplossing is?
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
ik geloof je niet. ik denk dat jij wreed en sadistisch bent als je dit goedkeurt. Het enige verschil met die hondenmepper is dat jij het nog niet uitgevoerd hebt, maar je keurt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
neuh, jij bent gewoon een vieze passifistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Dan heb ik zojuist in jou mijn gelijke gevondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of echt ongelofelijk dom.
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
Leer Nederlands.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
neuh, jij bent gewoon een vieze passifist
Waarom?quote:
Dan weet je misschien hoe je 'pacifist' moet spellen.quote:
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerpquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij bent hier degene met het lagere moraal, jij zegt je heft je handen niet op naar kinderen en honden, maar het is je heft je handen niet op naar NIEMAND!
Jij die andere mensen tokkie noemtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg inderdaad.Achterlijke tokkie.
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
En toch loop ik geweld niet goed te praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij die andere mensen tokkie noemt_!!!!!!!
Jij zit toch al tijden thuis zonder werk, je hebt geen zin om te werken of een school te doen en drinkt alleen maar halve liters, en je bent er nog trots op ook toch?
Wtf kom je dan zo praten
Dat doen velen hier wel, tot ongenoegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Je bent zelf geen haar beter gezien je reactie. Niet dat ik het goedkeur dat die gast zijn hond heeft mishandeld, maar daarvoor hoef je echt niet in coma geslagen te worden. Gewoon publiekelijk de taser erop zodat hij zijn plasje ook laat lopen en dan met de bek erdoor trekken. Veel betere straf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Nou dat siert jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
En toch loop ik geweld niet goed te praten.
Achteraf bij iemand langsgaan om hem in coma te trappen is wel even iets anders dan jij die terugslaat op het moment dat je een klap krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed dat zo'n hondje zomaar mishandeld wordt.. Kom op wat kan zo'n mini hond nou gedaan hebben dat zoooo erg was dat hij maar even zo hard en vaak op zn koppie geslagen moest worden..
Mijn mening mag dan in het verkeerde keelgat schieten bij bepaalde mensen maar nogmaals je heft je handen niet op naar kinderen en honden! Dan vraag je gewoon om een paar pest klappen.. En ja misschien was dit wel extreem, ik zeg niet Sterf aub.. Maar ergens verdiende loon..
Geloof me ik denk dat je kind veiliger bij mij is als op de crèche :p
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
Enige terechte opmerking in deze: mensen
gezellig op de lts?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij het beest helemaal kapotslaat. Die hond heeft hoogstens een blauw oog aan een kant, hij sloeg het meest met de platte hand. Ik vind het ook maar een tyfusmongool dat hij dit met zijn eigen hond doet, maar ik vind het:
1)Een vrij lichte vorm van dierenmishandeling
2)Dierenmishandeling van één eigen dier, dus zoiezo al niet erg belangrijk.
Er sterven nog elke dag duizenden mensen(!!!) aan armoede, kheb wel wat beters te doen dan me zo druk te maken om een hond. Deze vent is een idioot, iedereen weet dat, maar er zijn maar weinig idioten als hij te vinden in de wereld en daarom is dit probleem niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
Klap ze allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef HSG het volgende:
De grootste klacht in deze topic zijn die kansloze losers die elk vorm van geweld goedkeuren. Wat een zielige mensen zijn jullie.
quote:Vreselijk! Oog om oog en tand om tand, daar geloof ik in.
quote:boohh me hart jonguhh adrelinne giert zo door me lijf woest word ik er vn adress en wooonplaats AUB een rede om die stress es flink es loss te late bij hem levend villen zoiets heb 1 seconde ma gekeken en toen dat hondje piepte stopte ik wou nie verder kijken ma die face vn hem staat zeker in mijn kop geprent
Dat zie je al aan hun schrijfstijl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Michielos het volgende:
lui die dit goedkeuren zijn echt van vmbo niveau lol
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat bezielt jou om "eye for an eye' goed te keuren?
Ben je ook voor de doodstraf of zo?
Een baby met een hond vergelijken!?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Heb jij een kindje die daar het slachtoffer van is? Nee? Dan moet je nu je muil houden. Lekker makkelijk om zo'n onderwerp er maar weer bij te halen.. "wat als het je eigen kind is".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is gewordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
die moet opgehangen wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |