Ik doel ook niet direct op iemand hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.
Het is allebei walgelijk. Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet direct op iemand hier
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.quote:
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?quote:Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Geen idee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.
[..]
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.quote:
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
Zou van mij meer mogen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Nee, meer/hogere prio om dat te bestrijden natuurlijkquote:
Hahahahah die shit blijft zo geniaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'
Wesley Willisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zei je lelijke moeder gister ook
jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
Dat betwijfel ik, maar ik ga er natuurlijk wel vanuit dat jij dat allemaal beter weet dan ikzelf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
* waarquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik kan het me nog wel enigszins voorstellen als het je eigen kind/dier/whatever is, maar al die tokkies die er verder niks mee te maken hebben moeten gewoon eens een keer normaal doen. Al hoor je als ouder/huisdiereigenaar/whatever natuurlijk ook niet voor rechtertje te gaan spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts kunnen echt zo uit een schoolboekje komen waarin aan de hand van een voorbeeld uitlegt hoe je de gemiddelde zwakbegaafde internetter herkentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot???schietmijnoumaarlekofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |