abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137663314
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.
Ik doel ook niet direct op iemand hier :)
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:07:03 #252
395200 deadprez
One more rail
pi_137663342
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ik doel ook niet direct op iemand hier :)
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
Het is allebei walgelijk. Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is allebei walgelijk.
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.
quote:
Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:15:22 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_137663509
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.

[..]

Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
Geen idee, volgens mij niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663616
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij niet.
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:20:21 #256
395200 deadprez
One more rail
pi_137663644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Zou van mij meer mogen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:28:05 #258
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137663873
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Zou van mij meer mogen.
Dierenmishandeling?
pi_137663925
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dierenmishandeling?
Nee, meer/hogere prio om dat te bestrijden natuurlijk ;)
Wat mij betreft verdient zo'n beestje meer prio dan die dader. Laat die zichzelf straks maar redden als ie z'n huis niet meer uit kan omdat ie anders bakstenen mag gaan koppen en gebruik die tijd/mankracht voor de bestrijding van dierenmishandeling.
pi_137664074
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'

:')
wat kijk jij
pi_137665330
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Hahahahah die shit blijft zo geniaal
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:15:50 #262
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_137665827
Filmpje?
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:28:56 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137666475
quote:
13s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'

:')
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_137667011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ten eerste is het hont.
Ze zouden jou in coma moeten slaan :)
Ga weg
pi_137667066
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:39 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ze zouden jou in coma moeten slaan :)
Dat zei je lelijke moeder gister ook :)
pi_137667075
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Wesley Willis _O_

Ga weg
pi_137667089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
wat kijk jij
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:41:32 #268
395200 deadprez
One more rail
pi_137667106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Dat zei je lelijke moeder gister ook :)
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137667196
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
ja
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:42:59 #270
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137667221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_137667273
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Dat betwijfel ik, maar ik ga er natuurlijk wel vanuit dat jij dat allemaal beter weet dan ikzelf.
wat kijk jij
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:44:00 #272
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137667287
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
* waar
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:44:08 #273
395200 deadprez
One more rail
pi_137667294
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik kan het me nog wel enigszins voorstellen als het je eigen kind/dier/whatever is, maar al die tokkies die er verder niks mee te maken hebben moeten gewoon eens een keer normaal doen. Al hoor je als ouder/huisdiereigenaar/whatever natuurlijk ook niet voor rechtertje te gaan spelen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137667769
Ze hebben zijn naam en telefoonnummer al zie ik :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:29 #275
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_137668520
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
Jouw posts kunnen echt zo uit een schoolboekje komen waarin aan de hand van een voorbeeld uitlegt hoe je de gemiddelde zwakbegaafde internetter herkent _O-

Fictief vergelijkbaar voorbeeld:

Persoon A: "Iemand die een fiets steelt verdient de doodstraf"
Persoon B: "Wat een onzin"
Persoon A: "Wat???? Dus jij vindt het normaal dat iemand fietsen steelt???? Schietmijnoumaarlekofzo :')"
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')