abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:14:58 #226
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137656392
jmmr dattie niet helemaal dood is geslagen
dierenbeulen moete dood
me hond is me leven

grt Bep en Berta (me duitse herderin)

[ Bericht 9% gewijzigd door Twiitch op 12-03-2014 14:21:37 ]
Graag op anoniem
pi_137656601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze jou niet in coma meppen en in de rivier gooien.
Omdat ik geen hondjes kapot trap?
pi_137656683
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat ik geen hondjes kapot trap?
Maar jouw manier van denken is gevaarlijk voor de medemens.
Corporate translator
pi_137656863
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar jouw manier van denken is gevaarlijk voor de medemens
Nee hoor, in tegendeel, zonder straf valt een samenleving namelijk uit elkaar.
pi_137656883
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee hoor, in tegendeel, zonder straf valt een samenleving namelijk uit elkaar.
Iemand in coma slaan en in de rivier gooien is geen straf maar moord.
Corporate translator
pi_137656983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef HSG het volgende:

[..]

Iemand in coma slaan en in de rivier gooien is geen straf maar moord.
Dat heet doodstraf.
pi_137657010
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat heet doodstraf.
Een straf is bedoelt om iets te leren van je fouten. Dat gaat niet met de doodstraf en de doodstraf is ook moord.
Corporate translator
pi_137657124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Een straf is bedoelt om iets te leren van je fouten. Dat gaat niet met de doodstraf en de doodstraf is ook moord.
Wat? :') Een straf kan bedoeld zijn om iemand een lesje te leren, maar ook om wraak (voor de slachtoffers) of om gewoon van iemand af te zijn die een dreiging/gevaar vormt.
pi_137657175
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat? :') Een straf kan bedoeld zijn om iemand een lesje te leren, maar ook om wraak (voor de slachtoffers) of om gewoon van iemand af te zijn die een dreiging/gevaar vormt.
Wraak lost niks op. Dat verergert de boel alleen maar.

En als je in een maatschappij wilt wonen waar moord is toegestaan waar de doodstraf heel normaal is dan ga je daar toch heen emigreren.
Corporate translator
pi_137657394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef HSG het volgende:
Wraak lost niks op. Dat verergert de boel alleen maar.

En als je in een maatschappij wilt wonen waar moord is toegestaan waar de doodstraf heel normaal is dan ga je daar toch heen emigreren.
Het lost op dat je 1) van iemand af bent die stout is geweest en 2) kostenbesparend, mits je gewoon een kogel van 50 cent gebruikt. Maar als jij denkt dat wraak geen substantieel onderdeel is van ons strafsysteem dan moet ik je toch echt even wakker schudden.
pi_137657496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het lost op dat je 1) van iemand af bent die stout is geweest en 2) kostenbesparend, mits je gewoon een kogel van 50 cent gebruikt. Maar als jij denkt dat wraak geen substantieel onderdeel is van ons strafsysteem dan moet ik je toch echt even wakker schudden.
Gelukkig wordt moord hier nooit goed gekeurd de doodstraf hier nooit meer ingevoerd. Ik moet er niet aan denken dat je al om de kleinste dingen om het leven wordt gebracht, alleen maar omdat er een groepje laagopgeleide beesten mensen dat als een oplossing zien. We leven niet in nazi Duitsland in een barbaars land.
Corporate translator
pi_137657578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef HSG het volgende:
Gelukkig wordt moord hier nooit goed gekeurd de doodstraf hier nooit meer ingevoerd. Ik moet er niet aan denken dat je al om de kleinste dingen om het leven wordt gebracht, alleen maar omdat er een groepje laagopgeleide beesten mensen dat als een oplossing zien. We leven niet in nazi Duitsland in een barbaars land.
Hoe de mens zichzelf voor de gek kan houden, werkelijk waar fascinerend.
pi_137657672
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe de mens zichzelf voor de gek kan houden, werkelijk waar fascinerend.
Blij dat je weer iets over jezelf hebt geleerd.
Corporate translator
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:04:15 #239
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_137657807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Slaat je vader ook meerdere malen dieren tegen hun kop aan als ze iets fout doen ja? :') De mijne niet, dus helaas kan ik mij niet inleven in je gecreëerde situatie.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Want zoals ik in mijn tweede alinea probeerde uit te leggen, mensen kunnen zich tegenwoordig niet zomaar meer binding voorstellen met andere, onbekende mensen.
Wanneer personen iets (gruwelijks) fout doen in de ogen van mensen is het vreemd dat die mensen zich geen binding voor kunnen stellen met die personen? Bij de meeste mensen is het nu eenmaal niet normaal dat er iemand is die dieren of mensen mishandelt of nog erger. Doet iemand het wel en weten ze het dan zijn ze of net zo slecht of ongevoelig of ze distantiëren zich van die persoon. Is het dan echt raar dat het mensen geen ene reet kan schelen in zulke gevallen?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_137658530
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Ik denk dat voor de meesten geldt dat juist omdat men geen binding met deze man heeft, het makkelijk is om hem een coma toe te wensen.

Want zoals ik in mijn tweede alinea probeerde uit te leggen, mensen kunnen zich tegenwoordig niet zomaar meer binding voorstellen met andere, onbekende mensen. Niet met de doorsnee Jan de Vries. Er moet iets speciaals aan de hand zijn. Babies, hondjes, celebrities. Dan kan het ineens. Daar kunnen we wat mee. Maar gewoon een doorsnee vent waar we verder niets van weten?

Die mag wat ons betreft een coma krijgen. Hebben we toch niets mee.
Welnee, mensen vinden hem gewoon niet zo lief omdat hij een hond pijn heeft gedaan.

That,s all.
pi_137661968
Al die mensen hier die anderen uitmaken voor tokkie omdat ze het erg vinden voor dat hondje. :')
Mensen, als je eenmaal dat hartverscheurende filmpje hebt gezien waar dat hondje helemaal naar de lazerus geslagen word en keihard aan het piepen is, DÁN mag je pas komen lullen.
Godver zeg.. :'( :'(

; en nee ik ben niet ene bep of henk tokkiemeneer op facebook die pvv pagina's liked, maar gewoon iemand die vindt dat je dit niet met dieren moet doen.
oi mate
pi_137662147
Probleem wordt nu (net als met pedo's) dat Tokkies die het eigen recht in hand nemen er nu voor zorgen dat monsters als Benno L. en deze tiefuslijer nog medelijden krijgen ook en dat de aandacht helemaal verkeerd komt te liggen.
Dat terwijl die dierenmishandelaar gewoon minimaal 2 jaar had moeten zitten met een boete van 5000 euro en een huisdierverbod. En Benno L. nooit nu alweer vrij rond had moeten lopen overigens.

Tokkie-volk, hou eens op :r met dit gedrag zorg je er eerder voor dat je dergelijke onmensen helpt.
Laat de politie en de rechter ze straffen. Wat overigens veel harder moet, maar das een ander verhaal.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:26:38 #243
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_137662171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
gast rot toch heel gauw een eind op om dit nog tegen te spreken. Zie dat filmpje zelf dan, die hond jankt het uit. dit is niet meer gewoon een keer een klap geven omdat ie iets stouts heeft gedaan, die gast is gewoon aan het hijgen van de kook en het slaan...blij dat ie in coma is geslagen, of ben ik nu ook een facebook pauper?
pi_137662256
Overigens moet ik zeggen: eigen rechter spelen mag nooit. Maar ook ik kan geen medelijden opbrengen met dit 'mens' (iemand die zonder emotie zo'n dier zo mishandelen kan ik nauwelijks een mens noemen).

Laten we het maar als win-win situatie zien: hij in coma, en een of andere eigen rechter-Tokkie nu achter de tralies straks :)
pi_137662289
De schuld hiervan mag je overigens ook bij de politie leggen. Waarom waren de mensen die hem in coma sloegen eerder bij hem dan de politie zelf?
Die gast had allang opgepakt horen te zijn.
pi_137662300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

gast rot toch heel gauw een eind op om dit nog tegen te spreken. Zie dat filmpje zelf dan, die hond jankt het uit. dit is niet meer gewoon een keer een klap geven omdat ie iets stouts heeft gedaan, die gast is gewoon aan het hijgen van de kook en het slaan...blij dat ie in coma is geslagen, of ben ik nu ook een facebook pauper?
tegenwoordig ben je blijkbaar al een facebook-tokkie als je ook maar een grijntje medelijden hebt met een verwond/geslagen/verminkt mens of dier. :')
Mensen moeten dat filmpje zelf maar eens bekijken, en dán pas oordelen.. want het is niet normaal wat er met dat hondje gedaan werd :N
oi mate
pi_137662518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Bestelbus het volgende:

[..]

tegenwoordig ben je blijkbaar al een facebook-tokkie als je ook maar een grijntje medelijden hebt met een verwond/geslagen/verminkt mens of dier. :')
Dit dus. Teveel doorgeslagen.
Ja, degenen die bij zo'n flat een pedo staan op te wachten om hem in elkaar te trappen zijn kut-Tokkies, maar dat wil niet zeggen dat elk niet elk normaal denkend mens zo'n figuur voor langere tijd uit de maatschappij gehaald wil zien worden. Echter, nu moet je pedofielen en dierenmishandelaars bijna lief gaan vinden, anders hoor je (vooral volgens het zeer linksche volk) bijna bij die tokkies :')
pi_137662656
Dat filmpje dat ie die hond slaat :')

Flink aantal lijntjes/pillen ofzoooooow B-)
Maar idd terechte klacht. Al die mensen met stoere verhalen 'ja als ie dat bij mij had gedaan lag ie er ook zo bij!!!!!!!!!!!!!!!' :') ..

Mensen mogen van anderen dood als ze een dier iets aan hebben gedaan maar wat er allemaal gebeurt
met mensen geeft niemand 1 neuk om :') kut mensen.
pi_137662840
Wat eigenlijk nog erger is dan tokkie-volk vind ik mensen die het niets doet om zoiets over een kind of een dier te lezen, horen of zien. Die extreem rationeel hun bek uit krijgen: "onderbuikjes die zich hier druk over maken. De rechter moet bepalen of ie een straf krijgt, en zo niet: dan helaas". :r
Onderbuikgevoel is niets mee. Dat hoor je in dit soort situaties zelfs juist enorm te hebben. Je moet je alleen inhouden en niet zelf zo'n teringlijer gaan staan opwachten. Dát is het verschil met Tokkies. Niet dat ze kwaad worden op een dierenmishandelaar.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:53:55 #250
395200 deadprez
One more rail
pi_137662953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef Qi1 het volgende:
Wat eigenlijk nog erger is dan tokkie-volk vind ik mensen die het niets doet om zoiets over een kind of een dier te lezen, horen of zien. Die extreem rationeel hun bek uit krijgen: "onderbuikjes die zich hier druk over maken. De rechter moet bepalen of ie een straf krijgt, en zo niet: dan helaas". :r
Onderbuikgevoel is niets mee. Dat hoor je in dit soort situaties zelfs juist enorm te hebben. Je moet je alleen inhouden en niet zelf zo'n teringlijer gaan staan opwachten. Dát is het verschil met Tokkies. Niet dat ze kwaad worden op een dierenmishandelaar.
Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')