Nee oke, maar kan er ook niet echt medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Inktvissen zijn uitzonderlijk intelligent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held!Logica van een inktvis weer
![]()
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Als ze nou ook nog de moves en body hadden zoals de spellen die ze spelen kon ik dit nog serieus nemen. Helaas komen de meeste niet verder dan heel hard mama, politie roepen of janken. Een enkeling zal pepperspray uit zijn Dolce & Gabbana boxer halen en 1 zal zijn iPad gooien met ninja ster app. Maar heel effectief zal het allemaal niet wezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:37 schreef BlauweTijger het volgende:
En anders roep ik de FOK! knokploeg jeweettochzz.
Lekker voor hem. Als jij mensen/beesten gaat meppen voor de lol mag jij ook wel in een coma hoor. Zeker als je zo fucking dom bent om het op facebook te zetten/laten zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.
Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!
Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Geenzins. Leg maar eens uit wat je hier denkt te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:52 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerel
Ik snap niet waarom ze jou niet in coma meppen en in de rivier gooien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom het bestaan van deze tokkie wordt voortgezet op kosten vd maatschappij. Pleur 'm met z'n coma in een rivier.
2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk.
Mja, ik ben er op zich ook wel voor dat de veroordeelde zelf kan beslissen of hij euthanasie pleegt of voor de celstraf kiest. En sowieso moet het gevangenissysteem aangepast worden, meer zoals dat gevangeniseiland in Noorwegen, waar ik de naam even niet meer van weet.
edit: dit dus http://en.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y_Prison
Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiėren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Pinterman het volgende:
De grote grap is dat grotendeels dezelfde mensen die hier roepen "Terecht! Wat een mongool" of "Ze zouden hem de doodstraf moeten geven" waarschijnlijk hetzelfde volk is dat in strafzaken voor moord of doodslag de dader komen verdedigen met uitspraken dat "5 jaar cel echt wel genoeg is" en dat we mensen vooral moeten rehabiliteren, een tweede kans geven.
Ofwel, dat volk is de weg gewoon kwijt. Kunnen onvoldoende relativeren, perspectief aanbrengen in de moderne samenleving, en dus het leven van een hond boven dat van een mens die ze niet kennen stellen. Want een hondje op internet is lief en schattig. Een willekeurige mens is niets.
Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Niet zo'n zin om 9 pagina's aan reacties door te lezen.... All I'm gonna say is... what goes around comes around.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.
Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!
Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Ik denk dat voor de meesten geldt dat juist omdat men geen binding met deze man heeft, het makkelijk is om hem een coma toe te wensen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiėren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).
Maar om antwoord te geven op de vraag: als mijn vader klappen krijgt nadat een hond (van iemand anders ook nog is) heeft geslagen dan zal ik dat in eerste instantie kut vinden, maar het blijft actie-reactie.
Zeker als mijn vader het ging filmen en op internet had gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |