abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:25:21 #201
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_137643368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef BozeHaas het volgende:
:')
:') __!!!!
pi_137643461
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef ecktebaas123 het volgende:

[..]

:') __!!!!
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:29:06 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137643492
Tering wat een paupers. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:00:43 #204
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_137646212
Mooi topic voor de trollen onder ons. Fijn die boze reacties uitlokken. ^O^
You dont believe me ? Read this line again.
pi_137646260
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Nee oke, maar kan er ook niet echt medelijden mee hebben
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137646278
Het is maar een Duitser. Nu heb ik wel mijn fiets terug
pi_137646313
Foei!
pi_137646422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt Fok! wel.
Da hij kk hart kapot mag gaan.
pi_137646464
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:

[..]

Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held! :') Logica van een inktvis weer :')
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Inktvissen zijn uitzonderlijk intelligent.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:36:58 #210
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137646630
Om even orde op zaak te stellen in die leuke topic:

Een hond slaan doe je niet. Klaar. Je slaat ook niet iemand met zijn handen op zijn rug. Je schopt geen kinderen, je schijt niet over iemand heen die vastgebonden zit. Dit doe je niet. Punt.

Natuurlijk is iemand in coma slaan ietwat overdreven. Dit doe je ook niet. Een corrigerende tik met wat ontbrekende tanden en een boete van 20.000 euro voor dierenmishandeling is wel op zijn plaats. Een coma gun je niemand.

gr
En altijd het laatste woord.
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:37:31 #211
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137646637
En anders roep ik de FOK! knokploeg jeweettochzz.
En altijd het laatste woord.
pi_137646664
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:37 schreef BlauweTijger het volgende:
En anders roep ik de FOK! knokploeg jeweettochzz.
Als ze nou ook nog de moves en body hadden zoals de spellen die ze spelen kon ik dit nog serieus nemen. Helaas komen de meeste niet verder dan heel hard mama, politie roepen of janken. Een enkeling zal pepperspray uit zijn Dolce & Gabbana boxer halen en 1 zal zijn iPad gooien met ninja ster app. Maar heel effectief zal het allemaal niet wezen :')
pi_137646685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Lekker voor hem. Als jij mensen/beesten gaat meppen voor de lol mag jij ook wel in een coma hoor. Zeker als je zo fucking dom bent om het op facebook te zetten/laten zetten.

Net als die paupers die beestjes ophangen en dan stoere foto's maken en het posten :')

Edit: nee ff for real: een pak rammel heeft ie verdient, maar comatose een beetje too much.
pi_137646884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerel :')
pi_137647128
Ik zie eigenlijk niet in waarom het bestaan van deze tokkie wordt voortgezet op kosten vd maatschappij. Pleur 'm met z'n coma in een rivier.
pi_137647164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:52 schreef Badger. het volgende:

[..]

Dat maakt jou precies hetzelfde als die kerel :')
Geenzins. Leg maar eens uit wat je hier denkt te zeggen.
pi_137647569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom het bestaan van deze tokkie wordt voortgezet op kosten vd maatschappij. Pleur 'm met z'n coma in een rivier.
Ik snap niet waarom ze jou niet in coma meppen en in de rivier gooien.
Corporate translator
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:43:32 #218
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_137651537
De grote grap is dat grotendeels dezelfde mensen die hier roepen "Terecht! Wat een mongool" of "Ze zouden hem de doodstraf moeten geven" waarschijnlijk hetzelfde volk is dat in strafzaken voor moord of doodslag de dader komen verdedigen met uitspraken dat "5 jaar cel echt wel genoeg is" en dat we mensen vooral moeten rehabiliteren, een tweede kans geven.

Ofwel, dat volk is de weg gewoon kwijt. Kunnen onvoldoende relativeren, perspectief aanbrengen in de moderne samenleving, en dus het leven van een hond boven dat van een mens die ze niet kennen stellen. Want een hondje op internet is lief en schattig. Een willekeurige mens is niets.

Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Ik wens je een dolfijne dag
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:46:12 #219
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137651633
Maar al deze media aandacht is juist wat hij wil :')

Verder is het niet te geloven wat het niveau van sommige mensen is.
pi_137652926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is niet mogelijk.

Mja, ik ben er op zich ook wel voor dat de veroordeelde zelf kan beslissen of hij euthanasie pleegt of voor de celstraf kiest. En sowieso moet het gevangenissysteem aangepast worden, meer zoals dat gevangeniseiland in Noorwegen, waar ik de naam even niet meer van weet.

edit: dit dus http://en.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y_Prison
2

En zorgen dat alles zo goedkoop mogelijk is.
pi_137653005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Pinterman het volgende:
De grote grap is dat grotendeels dezelfde mensen die hier roepen "Terecht! Wat een mongool" of "Ze zouden hem de doodstraf moeten geven" waarschijnlijk hetzelfde volk is dat in strafzaken voor moord of doodslag de dader komen verdedigen met uitspraken dat "5 jaar cel echt wel genoeg is" en dat we mensen vooral moeten rehabiliteren, een tweede kans geven.

Ofwel, dat volk is de weg gewoon kwijt. Kunnen onvoldoende relativeren, perspectief aanbrengen in de moderne samenleving, en dus het leven van een hond boven dat van een mens die ze niet kennen stellen. Want een hondje op internet is lief en schattig. Een willekeurige mens is niets.

Vraag. Als het je vader was, die met zijn ouderwetse opvoeding de hond van de buren wat klappen verkocht. Is het dan ook allemaal prima, dat hij nu in coma ligt?
Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiėren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).

Maar om antwoord te geven op de vraag: als mijn vader klappen krijgt nadat een hond (van iemand anders ook nog is) heeft geslagen dan zal ik dat in eerste instantie kut vinden, maar het blijft actie-reactie.

Zeker als mijn vader het ging filmen en op internet had gezet. :')
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:58 #222
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137654079
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Niet zo'n zin om 9 pagina's aan reacties door te lezen.... All I'm gonna say is... what goes around comes around.

Ik zal niet zeggen dat het terecht is dat deze man nu in coma in het ziekenhuis ligt, want geweld is gewoon niet goed te keuren....maar het is wel iets wat je gewoon kan verwachten als je zo'n misselijke actie maakt en die openbaar op het internet zet. Common sense. Je weet wat je uitlokt als je zoiets doet. Dus medelijden? Nee. Spijtig dat hij zo gefrustreerd en ongelukkig is geweest dat hij het nodig vond om dit te doen. Zal wel met z'n opvoeding te maken hebben....
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:19 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137654407
Iemand in coma slaan gaat wel ver, ze hadden hem beter door de meest gaye van hun groep kunnen laten anaal ontmaagden, dat soort types die dieren puur voor de lol mishandelen moeten kennis maken met de vreugde van het homoleven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:11:44 #224
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_137656315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als het je eigen dierbare betreft dan is het vrijwel altijd anders, dat is niet eerlijk discussiėren. Juist omdat wij geen emotionele binding met deze man hebben, zijn wij instaat er rationeel over na te denken (sommige tenminste).

Maar om antwoord te geven op de vraag: als mijn vader klappen krijgt nadat een hond (van iemand anders ook nog is) heeft geslagen dan zal ik dat in eerste instantie kut vinden, maar het blijft actie-reactie.

Zeker als mijn vader het ging filmen en op internet had gezet. :')
Ik denk dat voor de meesten geldt dat juist omdat men geen binding met deze man heeft, het makkelijk is om hem een coma toe te wensen.

Want zoals ik in mijn tweede alinea probeerde uit te leggen, mensen kunnen zich tegenwoordig niet zomaar meer binding voorstellen met andere, onbekende mensen. Niet met de doorsnee Jan de Vries. Er moet iets speciaals aan de hand zijn. Babies, hondjes, celebrities. Dan kan het ineens. Daar kunnen we wat mee. Maar gewoon een doorsnee vent waar we verder niets van weten?

Die mag wat ons betreft een coma krijgen. Hebben we toch niets mee.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_137656342
Ik mis de Duitse grundlichkeit een beetje

gelukkig lossen we het in Nederland anders op :
http://www.hartvannederla(...)en-na-steekpartij-4/
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')