Daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Tokkie-alert.quote:
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Zo dom kunnen mensen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.quote:
Daar begint zij mee hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Oh gelukkig maar want ik dacht dat die discussie al voorbij was maar helaas worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald.quote:
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.
Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Als ik sommige reacties lees, dan mag er volgens een hoop het schavot weer midden op het marktplein komen te staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Ah, we worden persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held!Logica van een inktvis weer
![]()
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Na u.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, we worden persoonlijk.
Ga elders trollen.
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.
Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, we worden persoonlijk.
Ga elders trollen.
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is geworden
Ik wil best met je praten hoorIk wens zo iemand alle straffen toe, maar lijfstraffen en "eye for an eye" is gewoon tokkieniveau
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
maar dan nog is enige straf wel op zn plek
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
Doden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |