abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137640706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

die moet opgehangen worden :')
Waarom niet eigenlijk?
pi_137640714
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Daar gaan we weer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

die moet opgehangen worden :')
Tokkie-alert.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:37 #103
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640718
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
pi_137640724
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held! :') Logica van een inktvis weer :')
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
pi_137640726
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Zo dom kunnen mensen zijn.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:50 #106
395200 deadprez
One more rail
pi_137640728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:54 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef HSG het volgende:

[..]

Daar gaan we weer.

[..]

Tokkie-alert.
ik was sarcastisch :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:23:12 #108
395200 deadprez
One more rail
pi_137640747
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Daar begint zij mee hoor.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik was sarcastisch :P
Oh gelukkig maar want ik dacht dat die discussie al voorbij was maar helaas worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald.
Corporate translator
pi_137640770
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
pi_137640800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Corporate translator
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 23:24:41 #112
88815 The_Emotion
98.3
pi_137640811
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Als ik sommige reacties lees, dan mag er volgens een hoop het schavot weer midden op het marktplein komen te staan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137640813
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:24:49 #114
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640815
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:

[..]

Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held! :') Logica van een inktvis weer :')
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
pi_137640831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
Na u.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:25:12 #116
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640836
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar begint zij mee hoor.
Verwijt jou ook niks specifieks, meer algemeen :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:25:46 #117
395200 deadprez
One more rail
pi_137640853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640863
Ik kan er niet om rouwen maar laten we nu niet doen alsof een hond een mythisch wezen is dat ten koste van alles beschermd moet worden. Het blijft een minderwaardige beest vergeleken met de mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 23:26:08 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:26:01 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137640884
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis :Y)
pi_137640895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is geworden :')
Ik wil best met je praten hoor :) Ik wens zo iemand alle straffen toe, maar lijfstraffen en "eye for an eye" is gewoon tokkieniveau :')
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:27:31 #122
395200 deadprez
One more rail
pi_137640944
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
maar dan nog is enige straf wel op zn plek
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640957
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
pi_137640969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Doden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:27:55 #125
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640970
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef practics het volgende:

[..]

Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis :Y)
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:28:35 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137641000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137641030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Ik weet niet of jij te dom bent om te snappen waar de definitie van "straf" voor staat. Een straf is iets om te leren van jou fouten en dat los je niet op door iemand te doden.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:30:00 #128
395200 deadprez
One more rail
pi_137641074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.

Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:30:10 #129
148823 znarch
ondertitel
pi_137641087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Niet iedereen blijkt maar weer :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_137641092
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he _O-
ontieglijk? Whut wait? vertel :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137641124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Dit dus. Als het volk het recht in eigen handen nam lagen de straten vol met lijken. "mijn buurvrouw maakte teveel lawaai met de portiekdeur. Laat ik haar maar even compleet verrot slaan".
Corporate translator
pi_137641134
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:32:01 #133
395200 deadprez
One more rail
pi_137641172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137641210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Dat kan door mn haar kleur komen ;) :p
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:33:44 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_137641278
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Dat kan door mn haar kleur komen ;) :p
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:35:08 #136
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641355
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Gestraft worden mag inderdaad, van mij ook. Ik keur beide vormen van geweld af.
Eigenrichting is nooit goed, hoe slecht iemand ook is geweest. We leven nog altijd in een rechtstaat.
pi_137641363
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
Bedoel ik :)
?
pi_137641375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.

Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 23:36:26 #139
88815 The_Emotion
98.3
pi_137641411
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
Ik zal er ook niet rouwig om zijn.
Ja, het is verwerpelijk dat hij z'n hondje aframmelt. En ja, ik kan me daar ook boos om maken, want zoiets doe je niet.
Maar bedenk even voor jezelf of het nou echt nodig geweest is dat diezelfde dierenbeul in coma is gemept.
Ik vind dat weer van een barbaars niveau, pak de hooivork en fakkels maar.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137641431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
Daarom moeten jou niet meer laten leven. Gewoon verknipt en is een gevaar voor de maatschappij.
Corporate translator
pi_137641447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
:')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:37:55 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_137641483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
Dat is niet mogelijk.

Mja, ik ben er op zich ook wel voor dat de veroordeelde zelf kan beslissen of hij euthanasie pleegt of voor de celstraf kiest. En sowieso moet het gevangenissysteem aangepast worden, meer zoals dat gevangeniseiland in Noorwegen, waar ik de naam even niet meer van weet.

edit: dit dus http://en.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y_Prison
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:39:35 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641570
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:40:12 #144
395200 deadprez
One more rail
pi_137641596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:41:07 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
pi_137641654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:13 #147
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641692
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:35 #148
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641712
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik laat liever de rechter beslissen.
pi_137641718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:00 #150
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641733
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:16 #151
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:23 #152
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
Ik zit met mijn laptop in bed onverlicht en dus kan ik de toetsenbord amper zien.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:27 #153
395200 deadprez
One more rail
pi_137641752
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:04 #154
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641814
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik laat liever de rechter beslissen.
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo :P :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:26 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_137641832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo :P :')
Oh dan is het goed.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137641893
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:47:50 #157
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137641943
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
Maar dan slaat hij jou ook in coma :o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:48:12 #158
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137641958
Overigens zag die hont er op het einde van het filmpje niet uit alsof ie in coma was hoor.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:48:49 #159
395200 deadprez
One more rail
pi_137641981
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar dan slaat hij jou ook in coma :o
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:49:20 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_137642003
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
Van zijn familie ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 23:49:55 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:50:14 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_137642039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Van zijn familie ja.
:D
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:51:02 #163
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137642084
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was :?
Nu snap ik er niks meer van :N
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:51:03 #164
33189 RM-rf
1/998001
pi_137642085
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_137642142
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was :?
Nu snap ik er niks meer van :N
En nu snap ik er niks meer van.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:53:29 #166
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137642199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
Wat is dit dan? Een reactie op het internet toch?
pi_137642247
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en zinloos geweld.
Ik heb het desbetreffende filmpje niet gezien, maar wat die man ook gedaan heeft, het heeft geen enkel nut hem in coma te trappen.
Straffen laat je over aan justitie.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:54:57 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_137642262
quote:
Mensen al jullie reacties zijn te soft, met respect hoor en gelijk. Maar wat ik bedoel is , met deze meneer jongeman, zou ik graag mijn eigen horror film maken, zo laten lijden dat hij de pijn niet kan verdraagen. Laten lijden gewoon beginnen met zout zuur endergelijke, horr tering lijer
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642307
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

stoer :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:56:29 #170
395200 deadprez
One more rail
pi_137642335
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:57:13 #171
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137642361
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:57:44 #172
395200 deadprez
One more rail
pi_137642392
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
:D true
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:00:02 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_137642478
quote:
Waarom maken jullie mensen zich druk om een video die waarschijnlijk al een paar jaar oud is .
Het heeft geen zin om boze comments te schrijven.
En als jullie deze man willen ophangen laat alleen maar zien dat jullie niet veel beter zijn dan hem.
Geweld is tog geen oplossing
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642591
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
quote:
Dus zo lossen we problemen op. Als mijn kinderen dus eens een klap op het schoolplein krijgen omdat ze spelen met het speelgoed waar een ander mee wil spelen moet ik maar dat kindje lens slaan?! Heel bijzonder. Wat hij heeft gedaan keur ik absoluut niet goed maar om het zo op te lossen vind ik echt belachelijk. Volgens mij doe je dan precies hetzelfde waarvan je voorheen het gedrag zo afkeurde.
pi_137642658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Natuurlijk. Een misdadiger heeft net zo goed mensenrechten.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:04:10 #176
395200 deadprez
One more rail
pi_137642666
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

[..]

_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:04:20 #177
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137642672
Een blauw oogje had niet zo erg geweest maar dit gaat net ff dertien stappen te ver.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137642727
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit :') )

Michael McEwen
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:06:32 #179
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137642747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit :') )

Michael McEwen
:')
pi_137642788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:')
:') je moeder
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:08:44 #181
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_137642827
Mensen die hun hond behandelen alsof het hun kind is moet je gewoon slaan..idioten!.. :{

Behalve: Labradors.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_137642830
quote:
Ik heb even terug gelezen en tot mijn grote opluchting meer mensen met mijn mening gevonden. Geweld oplossen met geweld? Jeetje! En dan die reacties hier...maakt jullie geen haar beter dan deze meneer en degene die hem in elkaar gebeukt heeft.
Hij staat met een foto op fb waarop hij in coma ligt! Wie heeft deze er in godsnaam opgezet?! Dat is pas erg! Dit geweld aanmoedigen. ..hoe laag!
en dan een reactie daarop :') :')
quote:
Jij spoort niet achterlijke kut.mongool je hebt zkr zelf geen.hond kwal ? Degene die.medelijden.hebbe met zoon kk vent die zijn t ergste van deze wereld hij reageert zich af op een.puppy die die bijna dood slaat deze vent hoort dood te gaan hij verdient.t niet hier te zijn ik zou hem verder slaan ook int ziekenhuis respect voor de mensen die hem hebbe geklapt echt waar alleen.jammer dat ze het nie.hebbe afgemaakt en jij zelf wendy gij bent een untermensh ja snapte da
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:08:59 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137642839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit :') )

Michael McEwen
Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dus :'). Naja, gelukkig maar dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:10:12 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_137642882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

en dan een reactie daarop :') :')

[..]

:') ;( :'( :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642895
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
Niet rouwig? :') _!!
Je prees degene die hem in coma gemept heeft de hemel in :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 00:30:38 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:10:37 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_137642902
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dus :'). Naja, gelukkig maar dan.
Maakt de reacties niet minder gestoord.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

:') ;( :'( :')
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:11:39 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_137642934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing :')
Typisch :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:12:34 #189
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137642960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

:') je moeder
Het was niet persoonlijk op jou gericht :')
pi_137642986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
En als jij jezelf, als de rasmongool die je bent, weer eens verwondt en FOK! lacht je uit zit je weer te janken :') _!!
pi_137643005
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Het was niet persoonlijk op jou gericht :')
ai srry bro
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:14:28 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137643015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maakt de reacties niet minder gestoord.
Wat dat betreft is facebook één groot argument voor een alles kapot makend supervirus. Het liefst overgedragen door huisdieren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137643077
Het moment dat je hoort dat die man een hond heeft geslagen krijg je wel het idee dat je hem zelf zou willen toetakelen. Maar om dan daadwerkelijk zo erg woord bij daad te voegen gaat te ver :/
pi_137643143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing :')
Wat is er verast¿
pi_137643186
guus bek dicht
pi_137643196
De jongen is niet echt in coma geslagen als ik Duitse kranten zo lees. Het ging om een dreigbericht die nadien vele malen gedeeld is op internet. De polizei raadt de jongen nu aan om onder te duiken of in ieder geval niet op straat te komen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:20:44 #197
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_137643232
Ik weet zeker als een baby zo in elkaar wordt geslagen niemand een neuk geeft :')
pi_137643237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
guus bek dicht
:')
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:21:32 #199
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_137643252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
guus bek dicht
:') :')
pi_137643281
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')