quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit)
Michael McEwen
en dan een reactie daaropquote:Ik heb even terug gelezen en tot mijn grote opluchting meer mensen met mijn mening gevonden. Geweld oplossen met geweld? Jeetje! En dan die reacties hier...maakt jullie geen haar beter dan deze meneer en degene die hem in elkaar gebeukt heeft.
Hij staat met een foto op fb waarop hij in coma ligt! Wie heeft deze er in godsnaam opgezet?! Dat is pas erg! Dit geweld aanmoedigen. ..hoe laag!
quote:Jij spoort niet achterlijke kut.mongool je hebt zkr zelf geen.hond kwal ? Degene die.medelijden.hebbe met zoon kk vent die zijn t ergste van deze wereld hij reageert zich af op een.puppy die die bijna dood slaat deze vent hoort dood te gaan hij verdient.t niet hier te zijn ik zou hem verder slaan ook int ziekenhuis respect voor de mensen die hem hebbe geklapt echt waar alleen.jammer dat ze het nie.hebbe afgemaakt en jij zelf wendy gij bent een untermensh ja snapte da
Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
Die gast die daar in coma ligt is ook gewoon iemand anders ( noshit)
Michael McEwen
quote:
Niet rouwig?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast..
Maakt de reacties niet minder gestoord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Och jezus, nog een bijééngeraapte verzameling van onzin dus. Naja, gelukkig maar dan.
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassingquote:
Typischquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing
En als jij jezelf, als de rasmongool die je bent, weer eens verwondt en FOK! lacht je uit zit je weer te jankenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
ai srry broquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk op jou gericht
Wat dat betreft is facebook één groot argument voor een alles kapot makend supervirus. Het liefst overgedragen door huisdieren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt de reacties niet minder gestoord.
Wat is er verast¿quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gast heeft ook allemaal 'Geert wilders aan de macht' dingen in zijn profiel staan, wat een verassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |