Ik zit met mijn laptop in bed onverlicht en dus kan ik de toetsenbord amper zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik laat liever de rechter beslissen.
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo![]()
Maar dan slaat hij jou ook in comaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dan slaat hij jou ook in coma
Van zijn familie ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
quote:
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
En nu snap ik er niks meer van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was
Nu snap ik er niks meer van
Wat is dit dan? Een reactie op het internet toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en zinloos geweld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp
quote:Mensen al jullie reacties zijn te soft, met respect hoor en gelijk. Maar wat ik bedoel is , met deze meneer jongeman, zou ik graag mijn eigen horror film maken, zo laten lijden dat hij de pijn niet kan verdraagen. Laten lijden gewoon beginnen met zout zuur endergelijke, horr tering lijer
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.quote:Waarom maken jullie mensen zich druk om een video die waarschijnlijk al een paar jaar oud is .
Het heeft geen zin om boze comments te schrijven.
En als jullie deze man willen ophangen laat alleen maar zien dat jullie niet veel beter zijn dan hem.
Geweld is tog geen oplossing
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
quote:Dus zo lossen we problemen op. Als mijn kinderen dus eens een klap op het schoolplein krijgen omdat ze spelen met het speelgoed waar een ander mee wil spelen moet ik maar dat kindje lens slaan?! Heel bijzonder. Wat hij heeft gedaan keur ik absoluut niet goed maar om het zo op te lossen vind ik echt belachelijk. Volgens mij doe je dan precies hetzelfde waarvan je voorheen het gedrag zo afkeurde.
Natuurlijk. Een misdadiger heeft net zo goed mensenrechten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.
Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |