abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:16 #151
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:23 #152
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
Ik zit met mijn laptop in bed onverlicht en dus kan ik de toetsenbord amper zien.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:27 #153
395200 deadprez
One more rail
pi_137641752
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:04 #154
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641814
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik laat liever de rechter beslissen.
Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo :P :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:26 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_137641832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Natuurlijk bedoel ik met dier geen mug ofzo :P :')
Oh dan is het goed.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137641893
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:47:50 #157
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137641943
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
LEKKER VOOR HEM ALS IK HEM TEGENKOM DAN PLAS IK IN ZIJN KONT!!!1!!
Maar dan slaat hij jou ook in coma :o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:48:12 #158
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137641958
Overigens zag die hont er op het einde van het filmpje niet uit alsof ie in coma was hoor.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:48:49 #159
395200 deadprez
One more rail
pi_137641981
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar dan slaat hij jou ook in coma :o
Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:49:20 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_137642003
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Tot uiteindelijk iedereen in coma ligt.
Van zijn familie ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 23:49:55 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:50:14 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_137642039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Van zijn familie ja.
:D
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:51:02 #163
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137642084
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee zijn familie. Vervolgens gaat de familie van haas de familie van de hondenschopper in coma slaan etc etc.
Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was :?
Nu snap ik er niks meer van :N
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:51:03 #164
33189 RM-rf
1/998001
pi_137642085
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_137642142
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Huh haas? Maar het was toch een hont die geslagen was :?
Nu snap ik er niks meer van :N
En nu snap ik er niks meer van.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:53:29 #166
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137642199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die reacties posten op het internet zijn allemaal mongolen die je het beste dood kunt slaan
Wat is dit dan? Een reactie op het internet toch?
pi_137642247
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Ga er toch van uit dat iemand zoals jij/ik prima voor zichzelf kan opkomen wanneer iemand wel zn handen op heft??? Dat kan dat kindje van n paar jaar oud niet hoor! En dat hondje ook niet!! Ik mep niet, tenzij ik zelf gemept wordt.. Maargoed ik ga mn Hond uitlaten.. Om terug te komen op het hond onderwerp :)
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en zinloos geweld.
Ik heb het desbetreffende filmpje niet gezien, maar wat die man ook gedaan heeft, het heeft geen enkel nut hem in coma te trappen.
Straffen laat je over aan justitie.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:54:57 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_137642262
quote:
Mensen al jullie reacties zijn te soft, met respect hoor en gelijk. Maar wat ik bedoel is , met deze meneer jongeman, zou ik graag mijn eigen horror film maken, zo laten lijden dat hij de pijn niet kan verdraagen. Laten lijden gewoon beginnen met zout zuur endergelijke, horr tering lijer
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642307
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

stoer :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:56:29 #170
395200 deadprez
One more rail
pi_137642335
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:57:13 #171
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137642361
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
Even buiten het feit dat die reacties walgelijk zijn, die mensen plaatsen die shit daar gewoon onder hun volledige naam. Hoe denken die ooit ergens een baan te gaan vinden?
Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:57:44 #172
395200 deadprez
One more rail
pi_137642392
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Bij de plaatselijke ijzerhandel kijken ze niet zo nauw denk ik.
:D true
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:00:02 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_137642478
quote:
Waarom maken jullie mensen zich druk om een video die waarschijnlijk al een paar jaar oud is .
Het heeft geen zin om boze comments te schrijven.
En als jullie deze man willen ophangen laat alleen maar zien dat jullie niet veel beter zijn dan hem.
Geweld is tog geen oplossing
Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137642591
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kijk eens aan, toch nog iemand die enigszins normaal is.
quote:
Dus zo lossen we problemen op. Als mijn kinderen dus eens een klap op het schoolplein krijgen omdat ze spelen met het speelgoed waar een ander mee wil spelen moet ik maar dat kindje lens slaan?! Heel bijzonder. Wat hij heeft gedaan keur ik absoluut niet goed maar om het zo op te lossen vind ik echt belachelijk. Volgens mij doe je dan precies hetzelfde waarvan je voorheen het gedrag zo afkeurde.
pi_137642658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Natuurlijk. Een misdadiger heeft net zo goed mensenrechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')