klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolvedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
Ik weet niet of jij te dom bent om te snappen waar de definitie van "straf" voor staat. Een straf is iets om te leren van jou fouten en dat los je niet op door iemand te doden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.
2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.
2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Niet iedereen blijkt maar weerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved
ontieglijk? Whut wait? vertelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Als het volk het recht in eigen handen nam lagen de straten vol met lijken. "mijn buurvrouw maakte teveel lawaai met de portiekdeur. Laat ik haar maar even compleet verrot slaan".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast..
Dat kan door mn haar kleur komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Dat kan door mn haar kleur komen:p
Gestraft worden mag inderdaad, van mij ook. Ik keur beide vormen van geweld af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Bedoel ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.
Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
Ik zal er ook niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast..
Daarom moeten jou niet meer laten leven. Gewoon verknipt en is een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.
Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.
2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Dat is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.
Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.
2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
Ik laat liever de rechter beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |