abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137640706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

die moet opgehangen worden :')
Waarom niet eigenlijk?
pi_137640714
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Daar gaan we weer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

die moet opgehangen worden :')
Tokkie-alert.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:37 #103
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640718
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat Benno L nu in Leiden woont?
Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
pi_137640724
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ook wel eens een corrigerende tik gehad hoor. Weliswaar niet daarvoor, maar toch.
Mijn ouders zette dat dan ook niet op facebook zeiden dat dan ook niet op kringverjaardagen.
Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held! :') Logica van een inktvis weer :')
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
pi_137640726
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Zo dom kunnen mensen zijn.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:50 #106
395200 deadprez
One more rail
pi_137640728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:22:54 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef HSG het volgende:

[..]

Daar gaan we weer.

[..]

Tokkie-alert.
ik was sarcastisch :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:23:12 #108
395200 deadprez
One more rail
pi_137640747
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Een pedofiel met iemand die zn hont slaat vergelijken?!
Daar begint zij mee hoor.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik was sarcastisch :P
Oh gelukkig maar want ik dacht dat die discussie al voorbij was maar helaas worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald.
Corporate translator
pi_137640770
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
pi_137640800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Corporate translator
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 23:24:41 #112
88815 The_Emotion
98.3
pi_137640811
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Als ik sommige reacties lees, dan mag er volgens een hoop het schavot weer midden op het marktplein komen te staan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137640813
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom zouden we jou nog moeten laten leven?
Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:24:49 #114
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640815
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef practics het volgende:

[..]

Ooh dus als je het niet verteld is het niet erg? Of minder?
Held! :') Logica van een inktvis weer :')
Ongeveer Het zelfde niveau als die facebook kneuzen.
Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
pi_137640831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
Na u.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:25:12 #116
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640836
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar begint zij mee hoor.
Verwijt jou ook niks specifieks, meer algemeen :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:25:46 #117
395200 deadprez
One more rail
pi_137640853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Non-argument, de doodstraf is niet iets dat alleen voor de middeleeuwen was ofzo.

Waarom zou je iemand die heeft bewezen niet van kinderen af te kunnen blijven, laten leven?
Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640863
Ik kan er niet om rouwen maar laten we nu niet doen alsof een hond een mythisch wezen is dat ten koste van alles beschermd moet worden. Het blijft een minderwaardige beest vergeleken met de mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 23:26:08 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:26:01 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137640864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, we worden persoonlijk.

Ga elders trollen.
wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137640884
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Godverdomme lees wat ik eerst zei. Ik zei dat ik het in de 1e plek stom vond dat iemand dit doet en het dan doorstuurt/post. Dat heeft er niks mee te maken wat ik er van vind. Sul.
Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis :Y)
pi_137640895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehm je hebt het tegen iemand wiens vriendin verkracht is geworden :')
Ik wil best met je praten hoor :) Ik wens zo iemand alle straffen toe, maar lijfstraffen en "eye for an eye" is gewoon tokkieniveau :')
Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:27:31 #122
395200 deadprez
One more rail
pi_137640944
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:
maar dan nog is enige straf wel op zn plek
Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137640957
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is onomkeerbaar. Verder vind ik dat iedereen in principe een nieuwe kans verdient, onder een hele hoop voorwaarden natuurlijk.
1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
pi_137640969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

wat doet de doodstraf in jouw mening? Wat doet het precies?
Doden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:27:55 #125
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137640970
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef practics het volgende:

[..]

Pardon? blijft exact het zelfde hoor?
Nog prettige dag verder inktvis :Y)
Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:28:35 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137641000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Alsof ik kon ruiken wat jou vriendin is aan gedaan! Ik wens niemand Onterecht toe.. En ik vind idd dat een kind met een hond te vergelijken is, in kleine zin, ik vind ze alle 2 onschuldig, ik dacht toch echt dat het uiten van je eigen mening toegestaan was maar hier blijkbaar niet..
Michielos ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat enorm erg vind voor zowel je vriendin als voor jou! Omdat ik nu toevallig dat hondje verkies boven die Duitser, maakt me dat nog geen vreselijk persoon hoor..
En nogmaals, wat ze bij hem hebben gedaan is idd wat te ver gegaan, maar dan nog is enige straf wel op zn plek.. Of je me dan een tokkie vind of niet...
klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137641030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Ik weet niet of jij te dom bent om te snappen waar de definitie van "straf" voor staat. Een straf is iets om te leren van jou fouten en dat los je niet op door iemand te doden.
Corporate translator
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:30:00 #128
395200 deadprez
One more rail
pi_137641074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik zou niet weten waarom dat onomkeerbare per definitie negatief is.

2: Ook een derde kans? vierde, vijfde?
Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.

Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:30:10 #129
148823 znarch
ondertitel
pi_137641087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Niet iedereen blijkt maar weer :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_137641092
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dus zeggen dat het dom is om zo'n daad zelf online te posten is hetzelfde als zeggen dat ik het goed of fout vind?
Jij bent wel zo ontieglijk kanker dom he _O-
ontieglijk? Whut wait? vertel :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137641124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

klopt, maar dat beslist de rechter, en niet het volk. Eigenrichting is nooit goed. En ik vind ook dat ie straf verdient, maar een coma op basis van tokkievolk? come on man, we zijn evolved :D
Dit dus. Als het volk het recht in eigen handen nam lagen de straten vol met lijken. "mijn buurvrouw maakte teveel lawaai met de portiekdeur. Laat ik haar maar even compleet verrot slaan".
Corporate translator
pi_137641134
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat doet het volk over het algemeen niet zelf, in een rechtsstaat.
Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:32:01 #133
395200 deadprez
One more rail
pi_137641172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137641210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die gast interesseert mij persoonlijk ook geen fuck, maar dat lijkt niet echt door te dringen.
Dat kan door mn haar kleur komen ;) :p
?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:33:44 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_137641278
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Dat kan door mn haar kleur komen ;) :p
Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:35:08 #136
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641355
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Gestraft worden mag inderdaad, van mij ook. Ik keur beide vormen van geweld af.
Eigenrichting is nooit goed, hoe slecht iemand ook is geweest. We leven nog altijd in een rechtstaat.
pi_137641363
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat kan. Haarkleur is één woord trouwens.
Bedoel ik :)
?
pi_137641375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Omdat er altijd een kans is dat iemand onterecht veroordeeld is? Nou is dat in het geval van Benno L vrij onwaarschijnlijk, maar om die reden alleen al zou het niet ingevoerd moeten worden.

Ja. En anders is er altijd nog de optie om iemand levenslang te geven, dat is in ieder geval nog omkeerbaar.
1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 23:36:26 #139
88815 The_Emotion
98.3
pi_137641411
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.. Maargoed ik ben ook niet degene die hem in coma gemept heeft :p ik kan er enkel niet heel erg rouwig om zijn.
Mijn part had hij een flinke cel straf gekregen ofzo...
Tis alleen zo leuk dat ik praktisch gelyncht wordt omdat ik dus niet rouwig ben om die gast.. :')
Ik zal er ook niet rouwig om zijn.
Ja, het is verwerpelijk dat hij z'n hondje aframmelt. En ja, ik kan me daar ook boos om maken, want zoiets doe je niet.
Maar bedenk even voor jezelf of het nou echt nodig geweest is dat diezelfde dierenbeul in coma is gemept.
Ik vind dat weer van een barbaars niveau, pak de hooivork en fakkels maar.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137641431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
Daarom moeten jou niet meer laten leven. Gewoon verknipt en is een gevaar voor de maatschappij.
Corporate translator
pi_137641447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
:')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:37:55 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_137641483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Alles kan, maar uitgaan van zeer kleine aantal uitzonderingen is volkomen onzinnig.

Ervoor zorgen dat een rechtssysteem zo goed is dat er nauwelijks tot geen onterechte veroordelingen kunnen plaatsvinden, is goed genoeg. Geen doodstraf totdat je nagenoeg 100% zeker weet dat diegene de dader is.

2: Klopt, levenslang is alleen wel veel sadistischer dan een snelle dood.
Dat is niet mogelijk.

Mja, ik ben er op zich ook wel voor dat de veroordeelde zelf kan beslissen of hij euthanasie pleegt of voor de celstraf kiest. En sowieso moet het gevangenissysteem aangepast worden, meer zoals dat gevangeniseiland in Noorwegen, waar ik de naam even niet meer van weet.

edit: dit dus http://en.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y_Prison
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:39:35 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641570
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:40:12 #144
395200 deadprez
One more rail
pi_137641596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:41:07 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
pi_137641654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn verdiende loo, in het vervolg wat harder zo dat hij dood was, of net iets zachter dat hij enkele uren kon afzien van de pijn
Leer nou eens normaal typen met die worstenvingers van je.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:13 #147
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137641692
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dus als wij vinden dat jij iets fout hebt gedaan, mogen wij jou ook in coma slaan?
Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:35 #148
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641712
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als je me betrapt voor de fun een dier in elkaar meppen mag je dat gerust doen.
Ik laat liever de rechter beslissen.
pi_137641718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Terecht dat hij in elkaar is geslagen
Waarom zou je een hond slaan? Ik snap dat niet hoor.
Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:43:00 #150
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137641733
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je iemand in coma zou slaan. Dan ben je net zo'n mongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')