abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137663314
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er is hier niemand die zegt dat het ze niks doet om zoiets te horen.
Ik doel ook niet direct op iemand hier :)
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:07:03 #252
395200 deadprez
One more rail
pi_137663342
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ik doel ook niet direct op iemand hier :)
Overigens wel veel mensen hier die zich drukker maken over het feit dat die gast in coma geslagen is dan (destijds) om die hond. Zonder het geweld tegen hem goed te praten: zo'n onschuldig dier dat mishandeld wordt vind ik nog altijd vele malen erger dan zo'n hufter die het zelf een beetje uitgelokt heeft.
Het is allebei walgelijk. Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is allebei walgelijk.
Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.
quote:
Die gast is trouwens helemaal niet in coma geslagen, dat bleek niet te kloppen.
Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:15:22 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_137663509
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Eens. Maar het dier in dit geval net wat minder walgelijk dan die hufter.

[..]

Ow? Even gemist dan. Is ie überhaupt wel gevonden/gearresteerd dan?
Geen idee, volgens mij niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663616
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij niet.
Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:20:21 #256
395200 deadprez
One more rail
pi_137663644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Slechte zaak dan. Zoals ik al eerder zei: het is in sommige gevallen deels de schuld van politie die niet snel/accuraat genoeg te werk gaat wanneer mensen voor eigen rechter gaan spelen. Gast is duidelijk in beeld, onmogelijk dat ze nog geen tip met z'n naam hebben. Nu is het bijna wachten tot anderen hem eerder 'vinden'.
Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137663843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Tsja, dierenmishandeling heeft niet zo'n hoge prioriteit meestal.
Zou van mij meer mogen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:28:05 #258
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137663873
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Zou van mij meer mogen.
Dierenmishandeling?
pi_137663925
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dierenmishandeling?
Nee, meer/hogere prio om dat te bestrijden natuurlijk ;)
Wat mij betreft verdient zo'n beestje meer prio dan die dader. Laat die zichzelf straks maar redden als ie z'n huis niet meer uit kan omdat ie anders bakstenen mag gaan koppen en gebruik die tijd/mankracht voor de bestrijding van dierenmishandeling.
pi_137664074
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'

:')
wat kijk jij
pi_137665330
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Hahahahah die shit blijft zo geniaal
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:15:50 #262
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_137665827
Filmpje?
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:28:56 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137666475
quote:
13s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom is het altijd een bepaald soort mens dat hysterisch uitroept: ''VAN KINDEREN EN DIEREN BLIJF JE GEWOON MET JE POTEN AF!1! ALS IEMAND AAN MIJN KIDS KOM DAN SCHIET IK EEN KOGEL DOOR ZE KOP!!!@2"'

:')
En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_137667011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ten eerste is het hont.
Ze zouden jou in coma moeten slaan :)
Ga weg
pi_137667066
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:39 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ze zouden jou in coma moeten slaan :)
Dat zei je lelijke moeder gister ook :)
pi_137667075
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een beladen sfeer hier, ik zal wat ontspannen muziek regelen:
Wesley Willis _O_

Ga weg
pi_137667089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

En jij zou niets doen als er een tokkie even aan je kind zijn piemel/kutje komt?
Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
wat kijk jij
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:41:32 #268
395200 deadprez
One more rail
pi_137667106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Dat zei je lelijke moeder gister ook :)
Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137667196
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nou daar heb je hem te pakken hoor, wat een goede comeback. Hulde.
ja
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:42:59 #270
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_137667221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Of ik het heft in eigen handen zou nemen en zwaar geweld zou gebruiken? Nee, ik ben niet echt een gewelddadig persoon, en ik denk dat ik genoeg controle over mijn oerinstincten heb
Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_137667273
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Dat betwijfel ik, maar ik ga er natuurlijk wel vanuit dat jij dat allemaal beter weet dan ikzelf.
wat kijk jij
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:44:00 #272
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137667287
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
* waar
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:44:08 #273
395200 deadprez
One more rail
pi_137667294
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat zeg je nu maar als er iemand eraan zou komen zal er een grote woede uitbarsten en ga je dingen doen dat je wellicht spijt van zal hebben
Ik kan het me nog wel enigszins voorstellen als het je eigen kind/dier/whatever is, maar al die tokkies die er verder niks mee te maken hebben moeten gewoon eens een keer normaal doen. Al hoor je als ouder/huisdiereigenaar/whatever natuurlijk ook niet voor rechtertje te gaan spelen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137667769
Ze hebben zijn naam en telefoonnummer al zie ik :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:29 #275
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_137668520
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Omdat??? Jij het normaal vind dat zo'n hondje de tyfus geslagen wordt door zo'n kk idioot??? :') schietmijnoumaarlekofzo :')
Jouw posts kunnen echt zo uit een schoolboekje komen waarin aan de hand van een voorbeeld uitlegt hoe je de gemiddelde zwakbegaafde internetter herkent _O-

Fictief vergelijkbaar voorbeeld:

Persoon A: "Iemand die een fiets steelt verdient de doodstraf"
Persoon B: "Wat een onzin"
Persoon A: "Wat???? Dus jij vindt het normaal dat iemand fietsen steelt???? Schietmijnoumaarlekofzo :')"
Krekker is de bom!
pi_137671599
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.

En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen. :N
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:04:36 #277
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_137671906
Mensen die geen honden meppen :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:35:03 #278
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137673832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Solo14 het volgende:
Facebook. :')
Tokkies op facebook :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_137697112
wie wil me beuken
pi_137697125
3 coma nog steeds baco

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 16:32:28 ]
pi_137697136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil me beuken
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
3 coma nog steeds baco
:')
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:40:14 #282
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_137697381
Dit topic nog steeds bezig ? De trollen laten het niet los he. :N
You dont believe me ? Read this line again.
pi_137697410
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:44:16 #284
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_137697513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Anton91 het volgende:
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_137697531
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
Dat had ik niet gezien, ik reageerde eigenlijk op TS.
pi_137697861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.

En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen. :N
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?

Smeerlap
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137697910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:01:12 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698094
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137698365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:11:53 #290
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_137698458
You need to ease violence with violence.
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:12:26 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
Verplicht de komende 5 jaar ofzo hondenpoep ruimen op straat, nooit meer een huisdier mogen bezitten en een boete van 5000 euro die naar de dierenbescherming/asiel gaat. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:14:18 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698524
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Bartcoah het volgende:
You need to ease violence with violence.
"Killing people to show people that killing people is wrong"

En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137698566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

"Killing people to show people that killing people is wrong"

En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
Men leert uit de geschiedenis dat men niet leert van de geschiedenis. :N
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:17:29 #294
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_137698629
Misschien lokte deze hond het wel heel erg uit!

Waarschijnlijk is dit een moment opname, de hont in kwestie zal deze man vaak domineren in het dagelijks leven.

Sowieso honden :')
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_137698764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Daarom is het maar goed dat er andere mensen zijn die over die straffen beslissen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:26:54 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137698910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Om te kotsen ben jij. Bah.
2000 light years from home
pi_137699482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?

Smeerlap
Jwz.
pi_137699483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Catdog het volgende:

[..]

Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
Potentieel in een coma? Kneus
pi_137699535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende: Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden?
Ja.
pi_137699844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef Zolder het volgende:

[..]

Potentieel in een coma? Kneus
Wat lul je nou, alsof jij van tevoren weet of je iemand in een coma slaat? Stoere boy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')