Tokkies op facebookquote:
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Anton91 het volgende:
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
Dat had ik niet gezien, ik reageerde eigenlijk op TS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.
En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen.
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.
Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:
Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!
Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?
Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
Verplicht de komende 5 jaar ofzo hondenpoep ruimen op straat, nooit meer een huisdier mogen bezitten en een boete van 5000 euro die naar de dierenbescherming/asiel gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
"Killing people to show people that killing people is wrong"quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Bartcoah het volgende:
You need to ease violence with violence.
Men leert uit de geschiedenis dat men niet leert van de geschiedenis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
"Killing people to show people that killing people is wrong"
En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
Daarom is het maar goed dat er andere mensen zijn die over die straffen beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:
[..]
Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Om te kotsen ben jij. Bah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Jwz.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?
Smeerlap
Potentieel in een coma? Kneusquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Catdog het volgende:
[..]
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende: Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |