abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137671599
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.

En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen. :N
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:04:36 #277
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_137671906
Mensen die geen honden meppen :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:35:03 #278
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137673832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Solo14 het volgende:
Facebook. :')
Tokkies op facebook :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_137697112
wie wil me beuken
pi_137697125
3 coma nog steeds baco

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 16:32:28 ]
pi_137697136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil me beuken
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
3 coma nog steeds baco
:')
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:40:14 #282
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_137697381
Dit topic nog steeds bezig ? De trollen laten het niet los he. :N
You dont believe me ? Read this line again.
pi_137697410
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:44:16 #284
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_137697513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Anton91 het volgende:
Er is niets lagers dan het slaan van weerloze dieren of kinderen, dus prima!
Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_137697531
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Klopt, ik doelde op de andere trollen in dit topic die het weer niet ok vinden.
Dat had ik niet gezien, ik reageerde eigenlijk op TS.
pi_137697861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou die jongen graag ontmoeten, in elkaar slaan, en daarna in zijn gore bek pissen.

En dan nog zou hij er goed vanaf komen. Niet te geloven dat mensen dit doen, een weerloos hondje meppen. :N
Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?

Smeerlap
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137697910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
Dit is dus een bericht op de facebookpagina van 112misdaad. Een man is in coma geslagen nadat hij een hond heeft geslagen.

Dan zijn er duizend reacties waarbij echt 95 procent gaat van:

Terecht!
Goedzo!! geweldig
Mag lijden dat ie kapot mag gaan!
Heerlijk!

Wat is er mis met al die mensen. Die man ligt in een coma. Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden? Of is dat minder erg dan een hond?

Pagina waar het om gaat: https://www.facebook.com/112misdaad?fref=ts
Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:01:12 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698094
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137698365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik voel me hier erg dubbel over, ik ben niet voor eigen baas spelen en het recht in eigen hand nemen met alle gevolgen van dien.
Maar toch doet het me vrij weinig met de wetenschap wat het slachtoffer zelf gedaan heeft.
Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:11:53 #290
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_137698458
You need to ease violence with violence.
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:12:26 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat is (tot nu toe) een onopgeloste ethische kwestie. Er is nooit een passende straf.
Verplicht de komende 5 jaar ofzo hondenpoep ruimen op straat, nooit meer een huisdier mogen bezitten en een boete van 5000 euro die naar de dierenbescherming/asiel gaat. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:14:18 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137698524
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Bartcoah het volgende:
You need to ease violence with violence.
"Killing people to show people that killing people is wrong"

En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137698566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

"Killing people to show people that killing people is wrong"

En dat is voor iedere vorm van geweld, geweld los je niet op met geweld.
Men leert uit de geschiedenis dat men niet leert van de geschiedenis. :N
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:17:29 #294
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_137698629
Misschien lokte deze hond het wel heel erg uit!

Waarschijnlijk is dit een moment opname, de hont in kwestie zal deze man vaak domineren in het dagelijks leven.

Sowieso honden :')
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_137698764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef xEsmeral het volgende:

[..]

Laten we maar fijn stoppen met deze nutteloze discussie.. Kom nog n keertje praten als het je eigen kindje is die het dupe is van zo'n idioot met losse klauwen.. Ik ben niet voor de doodstraf maar gestraft worden ja dat mag!
Daarom is het maar goed dat er andere mensen zijn die over die straffen beslissen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:26:54 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137698910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef xEsmeral het volgende:
Serieus? Heb je het filmpje zelf toevallig ook gezien waar in die idioot een Jack Russel helemaal de tyfus in slaat just for fun??? Dat t beestje zo hard jankt en uit angst zn plas laat lopen!!! Ik kon wel janken.. ALS het waar is dat hij in coma gemept is, HULDE!!! Jammer dat k er zelf niet een stomp bovenop heb kunnen geven.. Van kinderen en dieren blijf je met je poten af...
Om te kotsen ben jij. Bah.
2000 light years from home
pi_137699482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja jij houdt wel van een beetje plas-seks op zijn tijd?

Smeerlap
Jwz.
pi_137699483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Catdog het volgende:

[..]

Wat the fuck is dit? "IK heb zelf ooit iemand potentieel in een coma geslagen, verdien ik het nu om in een coma geslagen te worden" Ja kut dat verdien je, goed dat je het op Fok zet en niet op facebook.
Potentieel in een coma? Kneus
pi_137699535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Zolder het volgende: Ik heb ook wel eens iemand goed geslagen na een avondje stappen, wie niet? verdien ik het dan ook om in een coma geslagen te worden?
Ja.
pi_137699844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef Zolder het volgende:

[..]

Potentieel in een coma? Kneus
Wat lul je nou, alsof jij van tevoren weet of je iemand in een coma slaat? Stoere boy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')