SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 04-03-2014 12:54:17 ]![]()
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.![]()
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.![]()
Er komen dit jaar of volgend jaar ook een aantal city-trails waarschijnlijk. Ik geloof de eerste in Nijmegen of Arnhem ofzo. Maar dat wordt de nieuwste trend.
Veel trappetjes pakken enzo, verkeersdrempelsetc...
![]()
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Neuh, er zijn wel korterequote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.
http://www.trail-running.nl/trail-kalender/trails-nederland![]()
Die urban trail in Nijmegen ben ik ook over gespamd maar het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks. Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen? De N70 trailrun in het najaar lijkt me bijvoorbeeld heel veel gaver en die overweeg ik serieus (28km, ik denk dat trainen voor de 42 dit jaar niet realistisch is).![]()
nog korter en het wordt crossenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Amenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vlammen op de Cauberg dus?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef streamnl het volgende:
Als er mensen in mijn regio (Eersel) willen lopen, dan zet ik hier wel een mooie route uit.
Pfff volgens mij heb ik mijzelf nog nooit zo slecht voorbereid op een wedstrijdje...
Laatste weken erg druk gehad en de laatste paar dagen even andere prioriteiten gehad (carnaval)
Ik ga de volgende keer mijzelf toch weer eens goed voorbereiden zodat ik kan vlammen op een loopje.
Dus lekker rustig lopen en veel genieten. Heb er wel heel veel zin in
Dan moet ik ook wat meer snelheidswerk gaan doen, anders houd ik je niet bij.
Trailmeet kan ook hier in de buurt, Loonse en Drunense Duinen en de Oisterwijkse Bossen en Vennen (cafca's speeltuin) zijn daar uitermate geschikt voor.
Ik zal binnenkort eens wat gaan verkennen, want ik weet dat er interesse is om in de LDD te trailen (sowieso wil ik dat zelf gaan doen).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dacht ik ook idd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog korter en het wordt crossen
Zat zelf hier naar te kijken http://runforestrun.bevents.nl/, eventueel op inschrijven om te kijken of het leuk is.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De Roparun-trainingsgroep heeft voor over 2 weken een 5 km wedstrijd op een baan in Zwolle gepland, om te kijken waar iedereen staat. Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om daarvoor die kant op te rijden. Ik hoef ook helemaal niet te weten waar ik sta op de 5km, want dat loop ik nooit. Is misschien wel leuk om te kijken hoe snel je dat kan doen, maar echt nuttig voor die Roparun lijkt me het ook niet.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Eersel Cauberg ?quote:
LDD lijkt me ook gaaf !
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 19:50:37 ]![]()
Ook raar? Mijn team moet bij de CPC onder de 1:55 lopen.. iets betere meting lijkt me.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef Cynic het volgende:
De Roparun-trainingsgroep heeft voor over 2 weken een 5 km wedstrijd op een baan in Zwolle gepland, om te kijken waar iedereen staat. Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om daarvoor die kant op te rijden. Ik hoef ook helemaal niet te weten waar ik sta op de 5km, want dat loop ik nooit. Is misschien wel leuk om te kijken hoe snel je dat kan doen, maar echt nuttig voor die Roparun lijkt me het ook niet.![]()
Wat betreft die TT:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik woon in Eersel en loop hier in de bossen.quote:
Maar Guard en ik lopen binnenkort weer een loopje samen en dat is dan op die Limburgse bergWanneer jullie in de buurt zijn, laat het maar weten. Er zijn een paar plekken waarvan ik vind dat je dan moet zien en voor de rest is het gewoon genieten.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Gogo83 het volgende:
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.![]()
Vind ik ook, natuur!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die urban trail in Nijmegen ben ik ook over gespamd maar het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks. Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen? De N70 trailrun in het najaar lijkt me bijvoorbeeld heel veel gaver en die overweeg ik serieus (28km, ik denk dat trainen voor de 42 dit jaar niet realistisch is).![]()
![]()
om de hoekquote:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
En asfalt in de duinen? Heuveltjes én in de natuurquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Gogo83 het volgende:
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.. Maar wel op niet het allerbeste.. asfalt
.
![]()
Dan kan je toch best op een kortere afstand trainen? Je begint met evy toch ook met 1 of 2 min hardlopen terwijl er geen runs zijn waar je dat doet?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga over 2 weken in katwijk in de duinen rennenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En asfalt in de duinen? Heuveltjes én in de natuur. Maar wel op niet het allerbeste.. asfalt
.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou dat komen door de hipheid van bootcamp?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Er komen dit jaar of volgend jaar ook een aantal city-trails waarschijnlijk. Ik geloof de eerste in Nijmegen of Arnhem ofzo. Maar dat wordt de nieuwste trend.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
draagt er wel aan bij imo, de city trail springt ook in op de populariteit van het trailen op dit moment.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou dat komen door de hipheid van bootcamp?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah juist. Ik zat al te puzzelen: Eersel,Valkenswaard, Valkenburg, Cauberg. Dat soort dingenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik woon in Eersel en loop hier in de bossen.
Maar Guard en ik lopen binnenkort weer een loopje samen en dat is dan op die Limburgse berg![]()
![]()
Ik vind op zondagochtend door de stad en over het industrieterrein hobbelen erg fijn, lekker verlaten. Verder vind ik asfalt door de natuur heel fijn. Onverharde stukjes zijn ook ok, maar dan vooral omdat asfalt daarna nog lekkerder loopt
Neehoor, zo heel erg vind ik onverhard niet, lekker door het bos hupsen (als een hertje, jwz). Op mn omni's was het vooral heel naar, maar ik denk dat dat een slechte batch buitenzool was, want mn Mirages hebben dezelfde zool en daarmee heb ik veel meer grip. Maar gras blijft stom, ook op mn Terraflys.![]()
Leuk, al die nieuwe lopers hier. Die verslagen zijn vaak nog leuker om te lezen ook.
Heb er weer 20,2 KM opzitten. Lekker gelopen
Onderweg nog een blauwe nagel eraf gevallen. Vond ik zojuist in mn sok
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
I'm in!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Trailmeet kan ook hier in de buurt, Loonse en Drunense Duinen en de Oisterwijkse Bossen en Vennen (cafca's speeltuin) zijn daar uitermate geschikt voor.
Ik zal binnenkort eens wat gaan verkennen, want ik weet dat er interesse is om in de LDD te trailen (sowieso wil ik dat zelf gaan doen).![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat deed ik nie... dat deed de app!
Was wel gezellig! Ik kom nog steeds een keer naar de duinen! Hoop dit jaar nogPuinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Frsh het volgende:
Misschien kunnen we van Yur een rondleiding krijgen over t Puinduin?
Andere optie: bij mij in Wijk aan Zee rondje bospad en zandweggetjes. (15km, met afsnijden eenvoudig 9km van te maken)
Vanavond heerlijk hersteltraininkje gehad met wat superlichte versnellinkjes. Tevreden
F means you're fucked![]()
Was jij niet laatst diegene die de term hersteltraining onzin vond omdat het gewoon een excuus was om weer te lopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Puinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeuren
Vanavond heerlijk hersteltraininkje gehad met wat superlichte versnellinkjes. Tevreden
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lopen doe ik sowieso op maandagavond. Iedere week weer, met de club.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Was jij niet laatst diegene die de term hersteltraining onzin vond omdat het gewoon een excuus was om weer te lopen?
Als ik gisteren extra naar buiten was gegaan voor een hersteltraining, dat was onzin geweest ja
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Puinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeuren
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...![]()
Meijendel is ook schitterend jaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Voor in de OP aub
1
230 april 2014 - De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)
[*]Bos81 - 12km"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Puinduinen wil ik ook nog eens doen. Eigenlijk wil ik een keer een trainingsrondje doen vanaf Kijkduin naar De Uithof via Puinduinen, Ockenburgh en Madestein.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Maar Meijendel is altijd goed. Nog veel onontgonnen plekken.![]()
Heen en terug kom je dan uit rond de 15 kilometer. Met uiteraard wat puinduintrappen in het begin én aan het eindquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Puinduinen wil ik ook nog eens doen. Eigenlijk wil ik een keer een trainingsrondje doen vanaf Kijkduin naar De Uithof via Puinduinen, Ockenburgh en Madestein.
Maar Meijendel is altijd goed. Nog veel onontgonnen plekken.
Voor!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik vind het juist lekker om door het park te lopen, of over de dijk. Meestal loop ik veel lekkerder als ik mensen kan begroeten en juist niet alleen loop. Dan lijken de kilometers veel sneller voorbij te gaan dan wanneer ik echt helemaal alleen loop.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind op zondagochtend door de stad en over het industrieterrein hobbelen erg fijn, lekker verlaten
Ik zou, mede daarom, best wel in de buurt van de kust willen wonen. Ik hou van kust en zee, maar het zijn ook populaire bestemmingen voor familie's of gezinnen om er te wandelen en uit te waaien, en natuurlijk andere hardlopers. Heerlijk lijkt het me, om daar te hardlopen
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 03-03-2014 21:58:15 ]![]()
Voor alles wat te zeggen (met een voorkeur voor een asfaltpad erdoorheen), dus als het even kan haak ik aan!
![]()
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Heen en terug kom je dan uit rond de 15 kilometer. Met uiteraard wat puinduintrappen in het begin én aan het eind![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?![]()
![]()
Jeugherinneringenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.![]()
![]()
Tijd welquote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?
ik ook, hoelaat ga je?quote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
ja, zat vanmiddag al op t werk morgen mag ik weer.quote:
Ikverbaast me echt
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Welkom bij de verslaafdenzorgquote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zat vanmiddag al op t werk morgen mag ik weer.
Ikverbaast me echt
Ja ga samen met een vriend van me. Hij is tegelijkertijd begonnen. Dus ben benieuwd.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:gelukkig hebben we jullie
Today is life -
Dale Carnegie![]()
ah ik ga eerst na t werk en dan pas etenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uur of half 9 - 9 uur denk ik. Kan het eten goed zakken.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Kan ook idd. Maar mijn vriend moet optijd eten want die moet op dinsdag altijd wegquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah ik ga eerst na t werk en dan pas eten
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik ook!![]()
Even kijken of ik het schema volg (4x2000) of zelf even ga lopen met wat versnellingen. Is misschien iets rustiger ivm de Sallandtrail. Nou ja, morgen maar even aankijken hoe het loopt.![]()
Ik ook! Op mijn nieuwe schoenen.Ik twijfel nog over voor/na het eten. Ik ren het liefst ervoor, maar mijn vriend eet mee en we zijn pas om half zes thuis. Misschien dat hij kan koken terwijl ik ren, even polsen morgen.
En anders eten we wat later.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik vond net nog een foto van veel vroeger in de wedstrijd (nog voor de eerste kilometer) waar ik er veel vermoeider uit zie. Ik was gewoon echt veel te snel gestart maar dan is het toch leuk om te zien dat je al rennend kunt herstellen.
Ik doe morgen nog een dagje bankhangen. Mijn aanloop naar Alphen was door uitval van trainingen zo druk dat ik het nu wel even heel lekker vind dat ik juist niet hoef. (Maar ik kijk ook wel weer uit naar woensdag)
Als er in Schoorl getraild gaat worden hou ik me, afhankelijk van de afstand, ook aanbevolen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik mag ook weer morgen. Met de beginnersgroep meelopen, al interviewend - zowel trainert als lopers
Ik denk overigens dat ik vrijdag wél eventjes voor mezelf loop. Zonder dat houd ik het niet uit tot zondag man.
Leuk om weer opbouwende posters te lezen![]()
![]()
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijdquote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Quoi het volgende:
Ik mag ook weer morgen. Met de beginnersgroep meelopen, al interviewend - zowel trainert als lopers
Ik denk overigens dat ik vrijdag wél eventjes voor mezelf loop. Zonder dat houd ik het niet uit tot zondag man.
Leuk om weer opbouwende posters te lezen
Start op 6:20?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijd![]()
![]()
Drukste trainingsweken voor de marathon zijn begonnen, maar ik heb nu al overal pijntjesZwaartepunt zal het weekend na de CPC liggen, waar ik denk ik 50k in een weekend ga lopen. Daarna afbouwen en consolideren naar de marathon toe
Ik heb er nu al zin in (die marathon dan), tot nu toe beste voorbereiding vergeleken met mn eerdere marathons
The line is a dot to you!![]()
Ik ga misschien 5 april een 5 km lopen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Grappig, ik heb net mn drukste week achter de rugquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef kepler het volgende:
Drukste trainingsweken voor de marathon zijn begonnen, maar ik heb nu al overal pijntjesZwaartepunt zal het weekend na de CPC liggen, waar ik denk ik 50k in een weekend ga lopen. Daarna afbouwen en consolideren naar de marathon toe
Ik heb er nu al zin in (die marathon dan), tot nu toe beste voorbereiding vergeleken met mn eerdere marathons
Ik ga trouwens weg op marathon-tempo en ga de laatste 5k versnellen (20 sec sneller ofzo per km)quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijdThe line is a dot to you!![]()
Mmm vooruit dan maarquote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Een ander keertje wil ik je graag op sleeptouw nemen![]()
![]()
ja vakantie gooide een beetje mn schema in de war. Dan maar wat schema's combinerenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Grappig, ik heb net mn drukste week achter de rug
The line is a dot to you!![]()
Ik ga morgen ook weer
Kort rondje, max 6km. Meer is niet nodig of zelfs verstandig voor zondag en ik kan waarschijnlijk pas 's avonds rond 20.00 lopen dus dan wil ook ik niet te ver.
Daarna relatieve rust tot aan zondag; alleen een beetje fietsen enzo om wel in beweging te blijven. Iets met uitlaatklep...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan wedstrijden te gaan lopen, maar de studentenvereniging kwam er ineens mee aanzetten dat ze met een groepje mee willen doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat nou misschien? Gewoon doen, 5km is echt een supermijlpaal
En het is zo'n colourrun, dus zullen ook genoeg zijn die em gewoon wandelen, dus geen ramp als ik het niet volledig volhoud. Hoewel ik, als ik dan toch een wedstrijd loop, misschien ook juist wel weer wat serieuzers zou willen.
Maar goed, ik heb me ingeschreven op de interesselijst, dus het is even wachten op meer info
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Gewoon inschrijven, gaat vast goed komen!quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Lijkt me ook leuk, nooit in de duinen gelopen eigenlijk..quote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En asfalt in de duinen? Heuveltjes én in de natuur. Maar wel op niet het allerbeste.. asfalt
.
![]()
Morgen fitness, woensdag lopen, donderdag fitness. Dat moet t zijn.![]()
Heb nu ook een rechterheup pijntje. Kwam vanmorgen ineens opzetten. Even kijken of dat minder wordt voor mijn heupoefeningen van de fysio.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je weet ons te vindenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, nooit in de duinen gelopen eigenlijk..
Als ik kan sluit ik ook wel een x aan. Of jullie zijn na zaterdag allemaal zo jaloers op Mo, Wo en Jero_nimo dat jullie allemaal hierheen willen komen. (wat ooit een planning was)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stukje door de duinen hier in (de buurt van) Den Haag, liefst met asfalt: count me in!
Gisteren gezien hoe mooi Meijendel is... Ik MOET daar een keer lopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Is er een reden dat je niet op dezelfde dag fitnesst en hardloopt? Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga plannen als ik om de dag hardloop, met de sportschool. Is het af te raden om dat op dezelfde dag te doen? Ik doe vaak een halfuur krachttraining en een halfuur tot een uur cardio (fietsen, roeien, cross).quote:Op maandag 3 maart 2014 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen fitness, woensdag lopen, donderdag fitness. Dat moet t zijn.![]()
Heb nu ook een rechterheup pijntje. Kwam vanmorgen ineens opzetten. Even kijken of dat minder wordt voor mijn heupoefeningen van de fysio.Your opinion of me is none of my business.![]()
Gezien de animo die er blijkbaar voor is:
Volgens mijn trainingschema moet ik over twee weken een lange duurloop (~28km) doen, laten we zeggen op zaterdagmiddag 15 maart. Ik wil dan vanuit Den Haag (omgeving Centraal Station) naar Meijendel lopen, en weer terug. En jullie zijn van harte welkom om mee te lopen.
Als je mee zou willen, stuur me dan een berichtje, met daarin de afstand die je wil lopen; of je liever verhard of onverhard loopt; en of je met de auto of met het OV komt. Dan zet ik een route uit die zoveel mogelijk aan jullie wensen voldoet, en die om de zoveel km langs een parkeerplaats of zo komt, zodat je niet de hele 28 hoeft te lopen maar het ook bij 5 of 10 km kan houden.
Gemiddelde snelheid: moet je zo rond de 6:30 min/km denken.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 03-03-2014 23:38:01 ]![]()
Vandaag even eruit om te ontsnappen uit de ziekenboeg. Lopen ging uiteraard voor geen meter na zo goed als geen slaap en buikpijn van de zorgen. Na 20 minuten (3,5x 3´2´) vond ik het wel best en ben terug gewandeld. GPS deed het ook niet (Vergeten aan te zetten), dus het schoot allemaal niet op. En bij thuiskomst nog geen verbetering bij de pup![]()
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Op dezelfde snelheid?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef flipsen het volgende:
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?
Intervallen van 3 minuten loop je normaal gesproken op een hoger tempo dan een heel stuk van 12 minuten. Dus dan is dat automatisch ook zwaarder.![]()
Ik denk dat je die 12 minuten rustiger hebt gelopen dan wanneer je 3 minuten moet lopen. Je had je gps niet aan dus we zullen het niet weten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef flipsen het volgende:
Vandaag even eruit om te ontsnappen uit de ziekenboeg. Lopen ging uiteraard voor geen meter na zo goed als geen slaap en buikpijn van de zorgen. Na 20 minuten (3,5x 3´2´) vond ik het wel best en ben terug gewandeld. GPS deed het ook niet (Vergeten aan te zetten), dus het schoot allemaal niet op. En bij thuiskomst nog geen verbetering bij de pup![]()
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?Maar er zijn ook mensen die gewoon "last" hebben van het start/stop gebeuren van intervallen en daardoor beter aan één stuk lopen.
Wat Pijll dus ook al zegt zie ik.
Trouwens Pijll, ik zag jouw finish filmpje en moest stiekem even aan het verhaal van RD van laatst denken.![]()
Wat is er met je puppy?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef flipsen het volgende:
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef Nanook24 het volgende:
Trouwens Pijll, ik zag jouw finish filmpje en moest stiekem even aan het verhaal van RD van laatst denken.![]()
Maar nee![]()
![]()
Erg ziek, we lopen in en uit bij de (gelukkig bevriende, dus ook midden in de nacht) dierenarts. Het ziet er helaas uit als parvo en dat is écht niet goed... Maar aan de andere kant, ze is er vandaag niet nog slechter aan toe, dus we houden hoop (strohalmen enzo)quote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Oei dat is niet best. Ik hoop dat je pup snel beter wordt. Parvo zou echt vreselijk zijn. Hopelijk gebeurt er een klein wondertje.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Erg ziek, we lopen in en uit bij de (gelukkig bevriende, dus ook midden in de nacht) dierenarts. Het ziet er helaas uit als parvo en dat is écht niet goed... Maar aan de andere kant, ze is er vandaag niet nog slechter aan toe, dus we houden hoop (strohalmen enzo)I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wist ik wel hoor.quote:
Maar goed, ik heb mijn routes voor mijn kilometer uitbreidingen voor de komende tijd uitgestippeld dus nu is het hoogste tijd om naar bed te gaan want morgen zijn er weer verplichtingen voor een baas enzo...
flipsen, ik duim mee voor een klein wondertje voor jullie pup. Fijn dat jullie in elk geval iemand hebben waar je dag en nacht met het beestje terecht kunnen.
Hopelijk ben je snel weer van je blaren af Motorbloempje."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
![]()
enigzins donkere finishfoto van afgelopen zondag tijdens de Wai Try'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
https://www.natuurmonumenten.nl/thema/hardlopen-in-de-natuur
Mocht ik in binnenkort weer pijnvrij kunnen hobbelen, dan lijkt mij dit wel leuk, echte hobbels: Zuid-Limburgs Hardloopcircuit.http://www.zlhc.nl/
Is wel een pokke end rijden vanaf het Haagsche, maar dan heb je ook wat!
Maar goed, voor mij nog toekomst muziek, laat ik eerst eens de 5km uitlopen.
(16 mrt, 1vd4 avsparta)
Hobbel, hobbel.![]()
Zo het was echt druk daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
enigzins donkere finishfoto van afgelopen zondag tijdens de Wai Try![]()
![]()
Rondjes Zuiderparkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:15 schreef Zelus het volgende:
https://www.natuurmonumenten.nl/thema/hardlopen-in-de-natuur
Mocht ik in binnenkort weer pijnvrij kunnen hobbelen, dan lijkt mij dit wel leuk, echte hobbels: Zuid-Limburgs Hardloopcircuit.http://www.zlhc.nl/
Is wel een pokke end rijden vanaf het Haagsche, maar dan heb je ook wat!
Maar goed, voor mij nog toekomst muziek, laat ik eerst eens de 5km uitlopen.
(16 mrt, 1vd4 avsparta)
Hobbel, hobbel.Ik sla die dit jaar ff over, ook al is die loop in de achtertuin
Mescherbergloop 2014, ik ben er weer bij. Heb nog wat goed te maken daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:15 schreef Zelus het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
Ik keek even op het leaderboard bij Endomondo... Volgens mij klopt daar nog steeds geen zak van... sta ik op plek 7 met 5.33 km...
Maar toen keek ik goed... de meting staat op 'This week' en niet 'Last 7 days'
Maar ik heb gister een lekkere 5.33 km gelopen en ga donderdag pas weer... En zag dat er weer een bijzondere piek in mijn snelheid zit, precies op een plek waar ik een weg oversteek, denk dat ik snel moest oversteken ofzo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat heeft endomondo inderdaad aangepast. Een keuzemogelijkheid is er helaas niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik keek even op het leaderboard bij Endomondo... Volgens mij klopt daar nog steeds geen zak van... sta ik op plek 7 met 5.33 km...
Maar toen keek ik goed... de meting staat op 'This week' en niet 'Last 7 days'
Maar ik heb gister een lekkere 5.33 km gelopen en ga donderdag pas weer... En zag dat er weer een bijzondere piek in mijn snelheid zit, precies op een plek waar ik een weg oversteek, denk dat ik snel moest oversteken ofzo
Top dat je lekker hebt gelopen
Vrij vandaag en dus lekker alle tijd om overdag te lopen. Ga zo eens een route over de dijk bedenken![]()
Ja, merk wel dat ik wat heb ingeleverd ten opzichte met eind vorig jaar, maar heb weer lekker vlak gelopen, op een snelheid die ik met de RopaRun ook wil halen, dus daar ga ik verder op uitbouwen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heeft endomondo inderdaad aangepast. Een keuzemogelijkheid is er helaas niet.
Top dat je lekker hebt gelopen
Alleen mijn maag en darmen zijn lekker aan het rommelen, die weten nog niet echt hoe te reageren op het glutenvrije leven wat ik ben begonnen![]()
Dus eigenlijk moet er iedere zondagavond een screenshot genomen worden om te laten zien wie de winnaar van de week is?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik kan me voorstellen dat je lichaam daar even mee om moet leren gaan jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, merk wel dat ik wat heb ingeleverd ten opzichte met eind vorig jaar, maar heb weer lekker vlak gelopen, op een snelheid die ik met de RopaRun ook wil halen, dus daar ga ik verder op uitbouwen.
Alleen mijn maag en darmen zijn lekker aan het rommelen, die weten nog niet echt hoe te reageren op het glutenvrije leven wat ik ben begonnen![]()
Dus eigenlijk moet er iedere zondagavond een screenshot genomen worden om te laten zien wie de winnaar van de week is?
Maak jij de screenshots?
Ja, al begin ik nu langzaam in de acceptatie fase te komen... Van het weekend was ik echt boos en teleurgesteld... maar dat heeft toch geen zin...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je lichaam daar even mee om moet leren gaan ja
Maak jij de screenshots?
Nope, dat ga ik te vaak vergeten... en op zondagavond ben ik eigenlijk vaak niet met hardlopen bezig... Maar mocht ik er een keer aan denken, zal ik het zeker doen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gogo, voor in de OP. Thanks![]()
1
2[b]29 juni 2014 - [url=http://www.bemelsbeste.nl/index.htm] Bemels Beste Boeren Bergloop (Bemelen)[/url][/b]
[*] Guard - 15 km
Hoogtemeters maken voor Zwitserland
en tevens kanshebber voor het loopje met de meest kneuterige naam
Hardlopen kun je een beetje vergelijken met een auto. Optrekken en remmen kosten veel energie. Zelf merk ik zeker bij korte intervallen dat ik het lastig vind om in het ritme te komen. Als je vervolgens eenmaal in je ritme zit gaat het wel weer.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef flipsen het volgende:
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?![]()
Krijg je daar ook al UTMB-punten ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
Gogo, voor in de OP. Thanks![]()
[ code verwijderd ]
Hoogtemeters maken voor Zwitserland
Volgens mij is mijn weegschaal kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 08:42:42 ]![]()
Was het maar waarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al UTMB-punten ?
quote:Volgens mij is mijn weegschaal kapot
Dat had ik ook, half nov - half jan ruim 6 kg erbij. Batterijen wisselen in de weegschaal hielp niet, bleef +6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze er nu weer bijna alle 6 vanaf.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Schoorlquote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.![]()
en dan aan het einde van de training je van het klimduin naar beneden laten rollen.... zo het terras op
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Super dat je dat wilt doen! Ik kan zelf helaas niet. Mocht het verzet worden naar zondag dan doe ik graag mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef pijll het volgende:
Volgens mijn trainingschema moet ik over twee weken een lange duurloop (~28km) doen, laten we zeggen op zaterdagmiddag 15 maart. Ik wil dan vanuit Den Haag (omgeving Centraal Station) naar Meijendel lopen, en weer terug. En jullie zijn van harte welkom om mee te lopen.
Als je mee zou willen, stuur me dan een berichtje, met daarin de afstand die je wil lopen; of je liever verhard of onverhard loopt; en of je met de auto of met het OV komt. Dan zet ik een route uit die zoveel mogelijk aan jullie wensen voldoet, en die om de zoveel km langs een parkeerplaats of zo komt, zodat je niet de hele 28 hoeft te lopen maar het ook bij 5 of 10 km kan houden.
Gemiddelde snelheid: moet je zo rond de 6:30 min/km denken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een prachtig weer! Ik moet vandaag zeker ergens een looprondje in proppen, desnoods eerder naar huis :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Super dat je dat wilt doen! Ik kan zelf helaas niet. Mocht het verzet worden naar zondag dan doe ik graag mee.
Ik heb globaal een route uitgezet van 26 km, met mogelijkheden tot halverwege instappen voor een rondje van ongeveer 21, 15, 11 of 5 km.![]()
Dan kan ik helaas niet, dan heb ik de VFF FunRun. Maar leuk idee in ieder geval!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef pijll het volgende:
Gemiddelde snelheid: moet je zo rond de 6:30 min/km denken.![]()
![]()
Tof planquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.
Ik heb globaal een route uitgezet van 26 km, met mogelijkheden tot halverwege instappen voor een rondje van ongeveer 21, 15, 11 of 5 km.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vraagje: hoe weet je nu op pijntjes in je voeten, enkels, kuiten veroorzaakt worden door hardloopschoenen die niet goed voor je zijn?
Ik kan het wel weer allemaal laten opmeten, maar dat vind ik vaak een commercieel gebeuren. Zijn er specifieke problemen te noemen als je schoenen niet goed zijn?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ben ik ook bij, samen met vrouwlief, mét VFF'squote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet, dan heb ik de VFF FunRun. Maar leuk idee in ieder geval!![]()
![]()
Waarom een commercieel gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef capricia het volgende:
Vraagje: hoe weet je nu op pijntjes in je voeten, enkels, kuiten veroorzaakt worden door hardloopschoenen die niet goed voor je zijn?
Ik kan het wel weer allemaal laten opmeten, maar dat vind ik vaak een commercieel gebeuren. Zijn er specifieke problemen te noemen als je schoenen niet goed zijn?
Als je je schoenen hebt laten opmeten in een speciaalzaak, dan zou ik gewoon terug gaan en uitleggen welke pijntjes je hebt en dan zien hoe ze reageren, anders moet je naar een fysio gaan, die kan misschien de pijntjes ook wel verklaren...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef capricia het volgende:
Ik kan het wel weer allemaal laten opmeten, maar dat vind ik vaak een commercieel gebeuren. Zijn er specifieke problemen te noemen als je schoenen niet goed zijn?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Omdat het in een winkel gebeurt die zijn bestaansrecht uit de verkoop haalt.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En jij haalt je pijnvrije kilometers niet graag uit goede schoenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het in een winkel gebeurt die zijn bestaansrecht uit de verkoop haalt.F means you're fucked![]()
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je je schoenen hebt laten opmeten in een speciaalzaak, dan zou ik gewoon terug gaan en uitleggen welke pijntjes je hebt en dan zien hoe ze reageren, anders moet je naar een fysio gaan, die kan misschien de pijntjes ook wel verklaren..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Huh? Ik heb goede schoenen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef YUR het volgende:
[..]
En jij haalt je pijnvrije kilometers niet graag uit goede schoenen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Klachten komen vooral voor door schoenen die slecht voor jou zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.![]()
Oeh bij de Decathlon zijn een aantal renkleren in de SaleToday is life -
Dale Carnegie![]()
Fffuuuu![]()
Iets te fanatiek het hardlopen weer opgepakt. Volgens mij heb ik nu m'n achilles overbelast
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klachten komen vooral voor door schoenen die slecht voor jou zijn.
Maar dat is dus bij iedereen verschillend, die klachten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vanwaar dan de vraag of er pijntjes zijn die te herleiden zijn naar schoenen?quote:F means you're fucked![]()
Ik heb nergens last van, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat is dus bij iedereen verschillend, die klachten?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oeh, binnenkort weer eens langs dan. Ik moet een nieuwe lange broekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
Oeh bij de Decathlon zijn een aantal renkleren in de Sale![]()
Last van kuiten zou kunnen betekenen dat je teveel op je voorvoet landt bijvoorbeeld. Ik zou het eerder in je loopstijl en/of opbouw zoeken dan in je schoenen eigenlijk. Al kan je daar ook weer klachten van krijgen. Dat kan je zo echt niet zeggen nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, binnenkort weer eens langs dan. Ik moet een nieuwe lange broek¤11,95
http://www.decathlon.nl/tights-running-feel-id_8280374.htmlToday is life -
Dale Carnegie![]()
ik zie waar je naar toe wilt Capricia maar het zou uit commercieel oogpunt erg kortzichtig zijn om een meting uit te voeren puur "als verkooptruc", dit hou je imo niet lng vol voordat het, bij slechte adviezen, in je nadeel gaat werken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Okay, thanks!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Last van kuiten zou kunnen betekenen dat je teveel op je voorvoet landt bijvoorbeeld. Ik zou het eerder in je loopstijl en/of opbouw zoeken dan in je schoenen eigenlijk. Al kan je daar ook weer klachten van krijgen. Dat kan je zo echt niet zeggen nee."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gaaf ja! Gezellig! Wordt een halve Fok-meet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben ik ook bij, samen met vrouwlief, mét VFF'sStream en guard doen ook mee!
![]()
Ja, zit net te kijken. Of deze:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]¤11,95
http://www.decathlon.nl/tights-running-feel-id_8280374.html
http://www.decathlon.nl/l(...)lauw-id_8280379.html![]()
Als ik als verkoper iemand een verkeerde schoen aanmeet en diegene komt binnen een paar weken terug met herleidbare pijntjes, kost het mij als verkoper nóg een paar schoenen, of misschien wel een klant. Dus waarom zou ik als verkoper iemand iets verkeerds aansmeren?F means you're fucked![]()
lijken me leuke prijzen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zit net te kijken. Of deze:
http://www.decathlon.nl/l(...)lauw-id_8280379.html
k gebruik nu gewoon mn hockeybroek, wel met zo'n vochtafdrijvend truitje.
en een jasje.Today is life -
Dale Carnegie![]()
En we kunnen ervoor/erna even langs de Decathlonquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf ja! Gezellig! Wordt een halve Fok-meet!Stream en guard doen ook mee!
![]()
![]()
In Kerkradequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
En we kunnen ervoor/erna even langs de Decathlon![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Als ik je topic in GC lees over je begin met hardlopen vraag ik me af of je wel schoenen hebt laten aanmeten, of dat je gewoon vanuit je minimalistische wandelschoenen direct in dezelfde soort schoenen hardloopschoenen heb gekocht, zonder loopanalyse in een speciaalzaak...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vochtafdrijvend truitje klinkt echt alsof er irrigatiekanalen doorheen lopen om alle liters vocht te verwerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijken me leuke prijzen.
k gebruik nu gewoon mn hockeybroek, wel met zo'n vochtafdrijvend truitje.
en een jasje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hahahahahahhahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vochtafdrijvend truitje klinkt echt alsof er irrigatiekanalen doorheen lopen om alle liters vocht te verwerken
je snapt wel wat ik bedoelToday is life -
Dale Carnegie![]()
Iemand misschien hersteloefeningen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef Pandaplint het volgende:
Fffuuuu![]()
Iets te fanatiek het hardlopen weer opgepakt. Volgens mij heb ik nu m'n achilles overbelast
Rust lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand misschien hersteloefeningen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Overbelasting is alleen op te lossen door rust.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand misschien hersteloefeningen?F means you're fucked![]()
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :pI solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :pIk moest wel even een drempel over, maar de wauw van mijn vriend maakte veel goed.
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :pToday is life -
Dale Carnegie![]()
/insert sir mix-a-lotJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.Ik moest wel even een drempel over, maar de wauw van mijn vriend maakte veel goed.
Heb het gevoel dat het alle,aal toch wat beter bedekt in mijn trainingsbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.M'n zelfvertrouwen wat dat betreft is niet bepaald hoog.
Jouw ass is vast niet groter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb jouw "ass" nog nooit gezien haha dus kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jouw ass is vast niet groter dan de mijneI solemnly swear i'm up to no good![]()
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
E
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
Meiden (althans, daar ga ik vanuit), trek alsjeblieft gewoon aan wat je wil!
Geen ass te groot voor een tight, sterker nog: ik vind het juist mooi afkleden.
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
![]()
Het was vandaag officieel te warm voor mijn lange broek. Zaterdag al in korte broek gelopen, maar vandaag was het toch wat fris toen ik het raam open deed. Toch een lange broek aangedaan en dat was te warm.
Alsnog 8 kilometer gelopen met 4x800m intervallen. Laatste voor de Plassenloop.:)![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb nog steeds een te dikke reet voor m'n tight, en m'n bovenbenen laten ze ook lekker snel slijten. /care.Ja doei.![]()
Wie weet ooit ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Heel lief hoor. Maar uh tja.. Onzekerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denkt
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb zolang ik gewoon een trainingsbroek enzo aanheb nergens kast van haha. Meestal gewoon trainingsbroek, shirtje en vestje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denktI solemnly swear i'm up to no good![]()
Idem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denktSowieso voel ik me meestal sexy na het hardlopen, terwijl ik dan helemaal bezweet en alles ben.
Ik begon met een floddershirt en een flodderjoggingbroek en inmiddels vraag ik me af waarom, want het rent gewoon niet lekker en ik doe het voor mezelf. Dus strak shirt, capri tights en lekkere hoge witte sokken in de schoenen.
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat werkt niet met mijn voorgevelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat vinden mijn tieten niet leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
http://www.dailymail.co.u(...)-womens-breasts.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat vinden mijn tieten niet leuk![]()
Ja maar doet anders zeerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Twinky het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-womens-breasts.html
Ja dat is dan ook weer zo. Pantsless dan maar
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lol hier in het park weleens zien rennen in de blote bibs. Maar dat was er een van de grote beekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is dan ook weer zo. Pantsless dan maar
Stel je niet aan. In Afrika lopen ze ook de hele dag met hun memmen los en die hoor je ook niet klagen.quote:
Wat is het warm vandaagBegon vanochtend met een longsleeve shirt, een trui en en een vestje met werken, nu zit ik in een t-shirt buiten. Even bedenken of ik vandaag een herkansing ga doen op de 7km die het weekend fout ging, of toch maar tot morgen wacht, zoals het fysio-opbouw-schema aangeeft
![]()
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Is het een optie om de hartslagband en horloge even thuis te laten? Je puur laten leiden door gevoel, lekker om je heen kijken, van het weer genieten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Stel je niet aan. In Afrika lopen ze ook de hele dag met hun memmen los en die hoor je ook niet klagen.
Wat is het warm vandaagBegon vanochtend met een longsleeve shirt, een trui en en een vestje met werken, nu zit ik in een t-shirt buiten. Even bedenken of ik vandaag een herkansing ga doen op de 7km die het weekend fout ging, of toch maar tot morgen wacht, zoals het fysio-opbouw-schema aangeeft
Zijn er al knopen doorgehakt overigens?![]()
Vanavond en morgen mag ik weer eens lopen in Rotterdam. Slaap sinds lange tijd weer eens in mn eigen huisje. Nooit echt een leuke route weten te vinden (import-rotterdammer). Iemand suggesties?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Misschien wel eens goed om alles thuis te laten en gewoon een stuk te gaan lopen, op gevoel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Is het een optie om de hartslagband en horloge even thuis te laten? Je puur laten leiden door gevoel, lekker om je heen kijken, van het weer genieten.
Zijn er al knopen doorgehakt overigens?
Er is nog niks definitief, maar ben nu wel aan het "onderhandelen" over het salaris. Ik denk dat dat gaat bepalen of het doorgaat of niet![]()
Keihard onderhandelen, en gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Misschien wel eens goed om alles thuis te laten en gewoon een stuk te gaan lopen, op gevoel ja.
Er is nog niks definitief, maar ben nu wel aan het "onderhandelen" over het salaris. Ik denk dat dat gaat bepalen of het doorgaat of niet
Vanaf waar? Het maakt nogal verschil of je in Hoek van Holland woont of op IJsselmonde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef _MvN_ het volgende:
Vanavond en morgen mag ik weer eens lopen in Rotterdam. Slaap sinds lange tijd weer eens in mn eigen huisje. Nooit echt een leuke route weten te vinden (import-rotterdammer). Iemand suggesties?![]()
Oud-Charlois. Zuid dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Vanaf waar? Het maakt nogal verschil of je in Hoek van Holland woont of op IJsselmonde."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat marathon trainen maakt je wel geconditioneerd. Ik wil vandaag ff niet lopen. klein dipje. dus besloten loopjes wat te schuiven en alleen DAT voelt al aan als spijbelen
![]()
![]()
Top! Tnxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Groene kruisweg uit en in Rhoongaan lopen.
Dat is het ook!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat marathon trainen maakt je wel geconditioneerd. Ik wil vandaag ff niet lopen. klein dipje. dus besloten loopjes wat te schuiven en alleen DAT voelt al aan als spijbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol hier in het park weleens zien rennen in de blote bibs. Maar dat was er een van de grote beekdan kijk je ook raar op
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Sinds afgelopen vrijdag is dit weer de eerste dag dat ik wakker word zonder kater
Vanavond weer hobbelen met de AV en vanaf volgende week weer eens serieuzer gaan trainen.Grote beek in Eindhoven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.
Ik ben daar ooit 1 dag geweest met stage als elektromonteur. Ik was toen 14?? Ik vond het heel apart om sommige mensen daar binnen te zien. Maakte toen best veel indruk op mij.![]()
Ik had wel een aanvaring met een ouwe zuurpruim zondag - ik liep ergens in de Genneper Parken, op een stuk asfalt naast de gewone weg, waarlangs aan beide zijdes parkeerplaatsen liggen. Die helemaal leeg waren. Dus ik liep lekker midden op het asfalt. Fietst er iemand rechts voorbijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.die demonstratief *ting* doet als ze voorbij komt.. net alsof ze er zo moeilijk langs kon
. Dus toen heb ik wel nageroepen dat het echt wel breed genoeg was.
Grote beek in Eindhoven idd. Daar zit echt van alles. Kan me voorstellen dat dat indruk heeft gemaakt.
Genneper parken ben ik zondag ook nog geweest ^^ Maar ik was het niet hoor ^^ Maar misschien had ze een kater van de carnaval ofzo haha. Maar zuurpruimen houdt je altijd helaas ja.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hier zijn de oudjes om de vijver altijd zo enthousiast en bemoedigend, zo lief
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had wel een aanvaring met een ouwe zuurpruim zondag - ik liep ergens in de Genneper Parken, op een stuk asfalt naast de gewone weg, waarlangs aan beide zijdes parkeerplaatsen liggen. Die helemaal leeg waren. Dus ik liep lekker midden op het asfalt. Fietst er iemand rechts voorbijdie demonstratief *ting* doet als ze voorbij komt.. net alsof ze er zo moeilijk langs kon
. Dus toen heb ik wel nageroepen dat het echt wel breed genoeg was.
ik bel ook altijd als ik een hardloper/wandelaar voorbij ga. Niet zo van 'ga aan de kant' maar mij intentie is 'let op, hier kom ik aan, niet schrikken!'
![]()
http://mudsweattrails.nl/salomoncitytrailquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Anna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals ze daar ook zeggen, je kan overal mooi lopen.![]()
Hier moet je oppassen dat je niet op klaarlichte dag wordt bedreigd door 14-jarige marokkaantjesnF means you're fucked![]()
ik ben dat dus voor door heel vrolijk 'goedemiddag' te zeggen als ik bijna bij ze benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:15 schreef YUR het volgende:
Hier moet je oppassen dat je niet op klaarlichte dag wordt bedreigd door 14-jarige marokkaantjesniig waar ik eerst woonde. Dan zeggen ze meestal ook 'hallo' terug ofzo. En breng je ze van hun apropos
waar ik nu woon sta ik bekend als 'die strenge juf' omdat ik tijdens mijn opleiding ooit stage heb gelopen op een school hier. Man, ze hebben me een partij respect voor me![]()
![]()
Heb hier al een tijdje niet meer gepost, was druk met van alles. Heb af en toe nog wel stiekem wat meegelezen. Ik zie dat er aardig wat mensen aankomende zondag de CPC gaan lopen. Ik hoop dat ik het red, die HM. Heb het in training 1x gelopen, de laatste 2 km wel puur op doorzettingskracht. Mijn benen wilden eigenlijk helemaal niet meer namelijk. Ga vanavond nog een kilometertje of 5 lopen, dan donderdag nog ff een heel kort stukje.. en dat was hem dan tot aan zondag.. Wordt ergens in het centrum gedumpt door mijn schoonvader rond half 2, dat geeft me meer dan een uur de tijd om me voor te bereiden daar nog. Zou genoeg moeten zijn.... hoop ik![]()
![]()
Tuurlijk gaat het je lukken! De adrenaline van de mensenmassa sleept je gewoon naar een mooie tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef CRX_master het volgende:
Heb hier al een tijdje niet meer gepost, was druk met van alles. Heb af en toe nog wel stiekem wat meegelezen. Ik zie dat er aardig wat mensen aankomende zondag de CPC gaan lopen. Ik hoop dat ik het red, die HM. Heb het in training 1x gelopen, de laatste 2 km wel puur op doorzettingskracht. Mijn benen wilden eigenlijk helemaal niet meer namelijk. Ga vanavond nog een kilometertje of 5 lopen, dan donderdag nog ff een heel kort stukje.. en dat was hem dan tot aan zondag.. Wordt ergens in het centrum gedumpt door mijn schoonvader rond half 2, dat geeft me meer dan een uur de tijd om me voor te bereiden daar nog. Zou genoeg moeten zijn.... hoop ik
Begin rustig, laat je niet opjagen door af en toe het gebrek aan ruimte. Ga geen rare dingen uithalen om per se de mensen in te willen halen, maar gebruik die energie voor het laatste stuk. De ruimte komt vanzelf wel, en het helpt je soms extra om rustig van start te gaan
Thx YUR, denk ook wel dat het me gaat lukken. Afgelopen zaterdag een 15km loopje gedaan op de snelheid die ik wil lopen zondag. En dat ging me goed af.. Maar die laatste paar km's zijn het zwaarste weet ik uit die ene keer dat ik de 21km aantikte..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het je lukken! De adrenaline van de mensenmassa sleept je gewoon naar een mooie tijd
Begin rustig, laat je niet opjagen door af en toe het gebrek aan ruimte. Ga geen rare dingen uithalen om per se de mensen in te willen halen, maar gebruik die energie voor het laatste stuk. De ruimte komt vanzelf wel, en het helpt je soms extra om rustig van start te gaan![]()
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is beruchtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:40 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Thx YUR, denk ook wel dat het me gaat lukken. Afgelopen zaterdag een 15km loopje gedaan op de snelheid die ik wil lopen zondag. En dat ging me goed af.. Maar die laatste paar km's zijn het zwaarste weet ik uit die ene keer dat ik de 21km aantikte..
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is berucht![]()
![]()
Dat heb je zondag dan iig nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....
Jep, want het is "maar" nog 3 km...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is berucht![]()
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is berucht
Idd! Succes hè zondag! Geen stoplichtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....Wel heul veul mensen
![]()
![]()
Inderdaad, want ik heb nog nooit verder gelopen dan die 18 km...quote:
Nou ik ben benieuwd....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een gevleugelde uitspraak bij de laaaaange duurlopen tijdens onze trainingsperiode was - ca 5 km voor het einde - "kom op, het is nog maar een Bertusloopje (5k wedstrijdje)"quote:![]()
![]()
Het weer in Nijverdal lijkt erg ideaal voor a.s. zaterdag.
Hopen dat het ook zo blijft.Hahaha, zo denk ik ook ongeveer. Ik heb diverse kleinere routes die ik soms loop en tijdens een LDL denk ik ook zo op het einde. "het is nog maar de 3 km route"..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:45 schreef Quoi het volgende:
Een gevleugelde uitspraak bij de laaaaange duurlopen tijdens onze trainingsperiode was - ca 5 km voor het einde - "kom op, het is nog maar een Bertusloopje (5k wedstrijdje)"![]()
Dat is wel herkenbaar, heb ik eigenlijk in iedere wedstrijd wel... in een 5 km wedstrijd is dat op 4 km, bij een 10 km wedstrijd heb ik dat tussen 7,5 en 8 km meestal en bij de 10 EM of 15 km is het meestal bij km 13 ofzo.quote:
Dat zijn van die momenten waarop je je voorneemt om dit nooit meer te doen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Don't worry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik heb nog nooit verder gelopen dan die 18 km...
Nou ik ben benieuwd....
Vanaf 19km loopt het alleen nog bergaf.![]()
Ik denk dat dit ook voor veel mensen herkenbaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
Dat zijn van die momenten waarop je je voorneemt om dit nooit meer te doen...![]()
![]()
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Zou een bende worden idd, als daar duizenden mensen voor een stoplicht moeten wachten(Nee, je hoeft dan niet stil te staan)
![]()
Bij de Vredesloop heb ik een tram zien stilstaan om de lopers voorrang te geven, zo hoort hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pas(Nee, je hoeft dan niet stil te staan)
Bij de Vredesloop ging ook de tram voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pas(Nee, je hoeft dan niet stil te staan)
bij mij dan Guard
![]()
![]()
Heb je mazzel. Bij de 5km van de Vredesloop was het gewoon 'jammer, maar helaas'. De tram moest door en de hardlopers moesten maar geduld hebbenquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bij de Vredesloop ging ook de tram voorbij mij dan Guard
![]()
misschien vond de trammachinist het te lang duren, en is ie maar doorgereden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Guard het volgende:
[..]misschien vond de trammachinist het te lang duren, en is ie maar doorgereden
Nou ging de Vredesloop ook echt ruk, daar niet van![]()
![]()
zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ging de Vredesloop ook echt ruk, daar niet van![]()
Ik heb me overigens vandaag ziekgemeld - indirect gerelateerd aan zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
Zie dat mijn schoenen inmiddels al weer 1000km mee gaan.. binnenkort maar eens op zoek naar goede vervangers, zodat ik langzaam kan wennen aan de nieuwe. Eens op zoek naar een goede winkel hier in de buurt.. heb nu Asics Nimbus die me op zich goed bevallen, maar die heb ik op goed geluk op internet gekocht.. wil nu wel even een goed advies hebben qua schoentjes, begin er inmiddels aardige afstanden op te lopen.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef Quoi het volgende:
he bah, hoop dat je een beetje tot rust komt, en dan zondag gewoon even alles vergeten en lekker lopen (met een klein groepje van een boel-duizend man)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heb bah, klote situaties.. helaas herkenbaar.. Sterkte er mee en zondag lekker lopen en ff alles vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
Klinkt niet goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Lekker uitrusten en zondag lekker lopen!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
![]()
Morgen terrasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
![]()
Oei, laat je niet gek makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
En geniet van je ontstress momentje
Hoezo ziek melden i.p.v. vrij nemen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De korte broek kan wel mee!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef streamnl het volgende:
Het weer in Nijverdal lijkt erg ideaal voor a.s. zaterdag.
[ afbeelding ]
Hopen dat het ook zo blijft.
[..]
Hahaha, zo denk ik ook ongeveer. Ik heb diverse kleinere routes die ik soms loop en tijdens een LDL denk ik ook zo op het einde. "het is nog maar de 3 km route"..
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Beterschap QuoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
Balen zeg. Lekker bijkomen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Iemand een tip voor een goede zaak voor schoenen in de omgeving van Tilburg toevallig? ben ooit wel eens binnengestapt bij Runnersworld daar, maar werd niet echt top geholpen toen.. Nou kan dat liggen aan het personeel wat er op dat moment stond wellicht, maar weerhoud me er wel een beetje van om weer binnen te stappen op dit moment..![]()
Ooh zo had ik het niet eens bedachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Twinky het volgende:
[..]ik bel ook altijd als ik een hardloper/wandelaar voorbij ga. Niet zo van 'ga aan de kant' maar mij intentie is 'let op, hier kom ik aan, niet schrikken!'
! Maar deze mevrouw keek zuur hoofdschuddend achterom.. dus zo was het vast niet bedoeld
.
dat klinkt inderdaad alsof je billen teveel aan het schudden warenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh zo had ik het niet eens bedacht! Maar deze mevrouw keek zuur hoofdschuddend achterom.. dus zo was het vast niet bedoeld
.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad alsof je billen teveel aan het schudden waren
Mag ik er bij voor 1 juni Ladiesrun Rotterdam? 5km.
Ik wil niet weten hoe mijn kont eruit ziet tijdens het hardlopen. Gelukkig is de voorkant zo plat met sportBH dat daar niets aan wiebelt haha.
Zag een tijd terug een vrouw tegemoet komen in het park en ik was bijna bang dat ze mij knock out zou slaan bij het voorbij komen
Het is dat je te hard voor mij looptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?![]()
![]()
Egocentrische Narcistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij een wedstrijd haak ik vaak wel aan bij de 'haas' met het mooie kontje in tight
of was dit niet het juiste moment om je ondertitel naar voren te brengen...
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Egocentrische Narcist
of was dit niet het juiste moment om je ondertitel naar voren te brengen...![]()
Heb je een punt...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
nee door je legerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?![]()
![]()
Hele kleine rondjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
Net lekker gelopen, rustigaan 3x5 min. Werd meerdere malen aangemoedigd onderweg![]()
En wat een weer joh! Had het snikheet in m'n 3/4 tight en lange mouwen thermo met korte mouwen shirtje eroverheen.![]()
Dat wordt zondag dan toch écht kort-kort![]()
Mijn startnummer moet nu zo ongeveer toch echt in de brievenbus liggen overigens!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
WAAR!? dan kom ik achter je billen aanlopenBij de CPC!
Ik ga zondag voor 3/4 tight en witbedrijfsshirt. Startnummer beetje tactisch plaatsen en gaan met die banaan
![]()
![]()
Je collega's staan met emmers water klaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef GotC het volgende:
Ik ga zondag voor 3/4 tight en witbedrijfsshirt. Startnummer beetje tactisch plaatsen en gaan met die banaan
150 stuks, voor elke collega 1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je collega's staan met emmers water klaar?.
![]()
Gezien de temperatuur die ik langs zag komen (zou zomaar richting de 15 graden kunnen gaan zondag) zal een korte mouw wel lekker zijn. Hardlooptight vindt ik wel erg lekker lopen stiekem tegenwoordig (heb me er lang tegen verzet, en nu wil ik niet anders meer).. Even over nadenken nog of het kort wordt, of de tight..![]()
je hebt ook korte tights he. Of 2-in-1 broeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:41 schreef CRX_master het volgende:
Gezien de temperatuur die ik langs zag komen (zou zomaar richting de 15 graden kunnen gaan zondag) zal een korte mouw wel lekker zijn. Hardlooptight vindt ik wel erg lekker lopen stiekem tegenwoordig (heb me er lang tegen verzet, en nu wil ik niet anders meer).. Even over nadenken nog of het kort wordt, of de tight..![]()
Zaterdag lekker kort/kort. Shinen met die melkflessen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag lekker kort/kort. Shinen met die melkflessen![]()
![]()
Lastig allemaal. Succes de komende tijd!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:03 schreef Quoi het volgende:
Thanks allKomt ergens ooit wel weer goed denk ik.
Ja doei.![]()
2-in-1 heb ik.. in mijn oude maat.. niet erg tight meer vrees ik..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je hebt ook korte tights he. Of 2-in-1 broeken.![]()
![]()
Jammer van het mooie weer. Anders was er van de blubber toch nog een beetje kleur op gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag lekker kort/kort. Shinen met die melkflessen
Ik kan wel even wat voor je regelen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jammer van het mooie weer. Anders was er van de blubber toch nog een beetje kleur op gekomen.
*boks*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag lekker kort/kort. Shinen met die melkflessenJa doei.![]()
De avond ervoor heel veel zuipen en dan 2 uur vantevoren alvast even het parcours 'verkennen'?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat voor je regelen hoor
Maar zin in!
Voor mij sowieso kort/kort, bijna elke wedstrijd wel. Behalve met regen plus onder de 5 graden. Dan een lange mouwenshirt en misschien thermoshirtje. Wel korte broek.![]()
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:55 schreef CRX_master het volgende:
Iemand een tip voor een goede zaak voor schoenen in de omgeving van Tilburg toevallig? ben ooit wel eens binnengestapt bij Runnersworld daar, maar werd niet echt top geholpen toen.. Nou kan dat liggen aan het personeel wat er op dat moment stond wellicht, maar weerhoud me er wel een beetje van om weer binnen te stappen op dit moment..
Anders naar Greg van Hest (Wilheminapark)?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fijn dat jullie startnummers er nu zijn Quoi en zwabber
En sterkte met je werk issue quoi.
Morgen weer hobbelen. Heb dringend endorfinen nodig haha. Superdikke dip
Of kan je ook mentale pre-evenementpijntjes hebben? Dan is het dat
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.
Ik heb globaal een route uitgezet van 26 km, met mogelijkheden tot halverwege instappen voor een rondje van ongeveer 21, 15, 11 of 5 km.
en anders wellicht een andere keer als het dit keer een succes is
Misschien nog maar eens een poging wagen.. Greg van Hest was ik nog nooit geweest, zal er eens binnenvallen binnenkort..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.
Anders naar Greg van Hest (Wilheminapark)?![]()
Of Anyone's Running aan de Korvelseweg, maar die hebben alleen minimal shoes, volgens mij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.
Anders naar Greg van Hest (Wilheminapark)?
Op zich ben ik ook altijd goed geholpen bij Runnersworld.![]()
Zo wat een heerlijk weer om te lopen zeg. Onderweg werd er ergens nog aangegeven dat het 14 graden is. Zag toch veel hardlopers die denk ik niet echt gekeken hadden hoe warm het is, kwam zelfs iemand tegen met flink trainingspak, handschoenen aan en muts op.![]()
Iets na 10 km ging het iets minder, maar weer redelijk snel op kunnen pakken en uiteindelijk zeer tevreden over m'n tijd en dat ik deze keer eens niet te snel ben begonnen.
http://www.endomondo.com/workouts/303761053/5539573![]()
Tofquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Voccar het volgende:
Zo wat een heerlijk weer om te lopen zeg. Onderweg werd er ergens nog aangegeven dat het 14 graden is. Zag toch veel hardlopers die denk ik niet echt gekeken hadden hoe warm het is, kwam zelfs iemand tegen met flink trainingspak, handschoenen aan en muts op.![]()
Iets na 10 km ging het iets minder, maar weer redelijk snel op kunnen pakken en uiteindelijk zeer tevreden over m'n tijd en dat ik deze keer eens niet te snel ben begonnen.
http://www.endomondo.com/workouts/303761053/5539573
Lekker is dat he, als je niet te snel begint? Dan is het lopen zoveel lekkerder
En natuurlijk verwijder ik per ongeluk mijn Endomondo workout... Gelukkig wist ik mijn tijd en route nog, dus even handmatig ingevoerd. Wel jammer, ik had het gevoel dat ik te snel van start ging, maar dat kan ik nu niet meer checken.Your opinion of me is none of my business.![]()
Mocht je een gooi willen doen naar het kampioenschap, denk er aan dat de bruto tijd telt, niet de netto tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef spiritusbus het volgende:
ik sta op de officiële startlijst NK halve marathon
Vanavond lekker lopen, wat een heerlijk weer!
Ik sta vooraanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mocht je een gooi willen doen naar het kampioenschap, denk er aan dat de bruto tijd telt, niet de netto tijd.![]()
![]()
vanmorgen weer heerlijk 13 km gerend...alleen wilde er 3 bij doen...krijg ik vreselijke last van pees aan buitenkant van knieholte . autsch, lastig met lopenvanavond maar is hotpack op leggen.
dan schiet toch wel door je hoofd dat je voorlopig rust moet houden....(en dat liever niet doet, omdat het heerlijk loopweer is)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Ik zit er ook al klaar voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
En.... Tóch lopen vanavondanders kan vrouwlief morgen niet lopen.
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: