Mescherbergloop 2014, ik ben er weer bij. Heb nog wat goed te maken daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:15 schreef Zelus het volgende:
Mocht ik in binnenkort weer pijnvrij kunnen hobbelen, dan lijkt mij dit wel leuk, echte hobbels: Zuid-Limburgs Hardloopcircuit.http://www.zlhc.nl/
Dat heeft endomondo inderdaad aangepast. Een keuzemogelijkheid is er helaas niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik keek even op het leaderboard bij Endomondo... Volgens mij klopt daar nog steeds geen zak van... sta ik op plek 7 met 5.33 km...
Maar toen keek ik goed... de meting staat op 'This week' en niet 'Last 7 days'
Maar ik heb gister een lekkere 5.33 km gelopen en ga donderdag pas weer... En zag dat er weer een bijzondere piek in mijn snelheid zit, precies op een plek waar ik een weg oversteek, denk dat ik snel moest oversteken ofzo
Ja, merk wel dat ik wat heb ingeleverd ten opzichte met eind vorig jaar, maar heb weer lekker vlak gelopen, op een snelheid die ik met de RopaRun ook wil halen, dus daar ga ik verder op uitbouwen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heeft endomondo inderdaad aangepast. Een keuzemogelijkheid is er helaas niet.
Top dat je lekker hebt gelopen
Ik kan me voorstellen dat je lichaam daar even mee om moet leren gaan jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, merk wel dat ik wat heb ingeleverd ten opzichte met eind vorig jaar, maar heb weer lekker vlak gelopen, op een snelheid die ik met de RopaRun ook wil halen, dus daar ga ik verder op uitbouwen.
Alleen mijn maag en darmen zijn lekker aan het rommelen, die weten nog niet echt hoe te reageren op het glutenvrije leven wat ik ben begonnen![]()
Dus eigenlijk moet er iedere zondagavond een screenshot genomen worden om te laten zien wie de winnaar van de week is?
Ja, al begin ik nu langzaam in de acceptatie fase te komen... Van het weekend was ik echt boos en teleurgesteld... maar dat heeft toch geen zin...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je lichaam daar even mee om moet leren gaan ja
Maak jij de screenshots?
| 1 2 | [b]29 juni 2014 - [url=http://www.bemelsbeste.nl/index.htm] Bemels Beste Boeren Bergloop (Bemelen)[/url][/b] [*] Guard - 15 km |
Hardlopen kun je een beetje vergelijken met een auto. Optrekken en remmen kosten veel energie. Zelf merk ik zeker bij korte intervallen dat ik het lastig vind om in het ritme te komen. Als je vervolgens eenmaal in je ritme zit gaat het wel weer.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef flipsen het volgende:
Vraag me wel af hoe dat zit: 4x 3 minuten rennen met 2 minuten rust gaat me een stuk moeilijker af dan 1x 12 minuten rennen zonder rust. Dat vond ik wel apart, of is dat normaal?
Krijg je daar ook al UTMB-punten ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
Gogo, voor in de OP. Thanks![]()
[ code verwijderd ]
Hoogtemeters maken voor Zwitserland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 08:42:42 ]
Was het maar waarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al UTMB-punten ?
quote:Volgens mij is mijn weegschaal kapot
Dat had ik ook, half nov - half jan ruim 6 kg erbij. Batterijen wisselen in de weegschaal hielp niet, bleef +6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze er nu weer bijna alle 6 vanaf.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Schoorlquote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.
Super dat je dat wilt doen! Ik kan zelf helaas niet. Mocht het verzet worden naar zondag dan doe ik graag mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef pijll het volgende:
Gezien de animo die er blijkbaar voor is:
Volgens mijn trainingschema moet ik over twee weken een lange duurloop (~28km) doen, laten we zeggen op zaterdagmiddag 15 maart. Ik wil dan vanuit Den Haag (omgeving Centraal Station) naar Meijendel lopen, en weer terug. En jullie zijn van harte welkom om mee te lopen.
Als je mee zou willen, stuur me dan een berichtje, met daarin de afstand die je wil lopen; of je liever verhard of onverhard loopt; en of je met de auto of met het OV komt. Dan zet ik een route uit die zoveel mogelijk aan jullie wensen voldoet, en die om de zoveel km langs een parkeerplaats of zo komt, zodat je niet de hele 28 hoeft te lopen maar het ook bij 5 of 10 km kan houden.
Gemiddelde snelheid: moet je zo rond de 6:30 min/km denken.
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Super dat je dat wilt doen! Ik kan zelf helaas niet. Mocht het verzet worden naar zondag dan doe ik graag mee.
Dan kan ik helaas niet, dan heb ik de VFF FunRun. Maar leuk idee in ieder geval!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef pijll het volgende:
Gezien de animo die er blijkbaar voor is:
Volgens mijn trainingschema moet ik over twee weken een lange duurloop (~28km) doen, laten we zeggen op zaterdagmiddag 15 maart. Ik wil dan vanuit Den Haag (omgeving Centraal Station) naar Meijendel lopen, en weer terug. En jullie zijn van harte welkom om mee te lopen.
Als je mee zou willen, stuur me dan een berichtje, met daarin de afstand die je wil lopen; of je liever verhard of onverhard loopt; en of je met de auto of met het OV komt. Dan zet ik een route uit die zoveel mogelijk aan jullie wensen voldoet, en die om de zoveel km langs een parkeerplaats of zo komt, zodat je niet de hele 28 hoeft te lopen maar het ook bij 5 of 10 km kan houden.
Gemiddelde snelheid: moet je zo rond de 6:30 min/km denken.
Tof planquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.
Ik heb globaal een route uitgezet van 26 km, met mogelijkheden tot halverwege instappen voor een rondje van ongeveer 21, 15, 11 of 5 km.
Ben ik ook bij, samen met vrouwlief, mét VFF'squote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet, dan heb ik de VFF FunRun. Maar leuk idee in ieder geval!
Waarom een commercieel gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef capricia het volgende:
Vraagje: hoe weet je nu op pijntjes in je voeten, enkels, kuiten veroorzaakt worden door hardloopschoenen die niet goed voor je zijn?
Ik kan het wel weer allemaal laten opmeten, maar dat vind ik vaak een commercieel gebeuren. Zijn er specifieke problemen te noemen als je schoenen niet goed zijn?
Als je je schoenen hebt laten opmeten in een speciaalzaak, dan zou ik gewoon terug gaan en uitleggen welke pijntjes je hebt en dan zien hoe ze reageren, anders moet je naar een fysio gaan, die kan misschien de pijntjes ook wel verklaren...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef capricia het volgende:
Vraagje: hoe weet je nu op pijntjes in je voeten, enkels, kuiten veroorzaakt worden door hardloopschoenen die niet goed voor je zijn?
Ik kan het wel weer allemaal laten opmeten, maar dat vind ik vaak een commercieel gebeuren. Zijn er specifieke problemen te noemen als je schoenen niet goed zijn?
Omdat het in een winkel gebeurt die zijn bestaansrecht uit de verkoop haalt.quote:
En jij haalt je pijnvrije kilometers niet graag uit goede schoenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het in een winkel gebeurt die zijn bestaansrecht uit de verkoop haalt.
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je je schoenen hebt laten opmeten in een speciaalzaak, dan zou ik gewoon terug gaan en uitleggen welke pijntjes je hebt en dan zien hoe ze reageren, anders moet je naar een fysio gaan, die kan misschien de pijntjes ook wel verklaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |