SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 04-03-2014 12:54:17 ]![]()
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.![]()
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.![]()
Er komen dit jaar of volgend jaar ook een aantal city-trails waarschijnlijk. Ik geloof de eerste in Nijmegen of Arnhem ofzo. Maar dat wordt de nieuwste trend.
Veel trappetjes pakken enzo, verkeersdrempelsetc...
![]()
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Neuh, er zijn wel korterequote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.
http://www.trail-running.nl/trail-kalender/trails-nederland![]()
Die urban trail in Nijmegen ben ik ook over gespamd maar het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks. Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen? De N70 trailrun in het najaar lijkt me bijvoorbeeld heel veel gaver en die overweeg ik serieus (28km, ik denk dat trainen voor de 42 dit jaar niet realistisch is).![]()
nog korter en het wordt crossenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat hier bikkels zitten die elk weekend één of twee keer 20+km lopen vervormt je beeld van de werkelijkheid misschien een beetje, maar 12km vind ik geen minitrail.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Amenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vlammen op de Cauberg dus?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef streamnl het volgende:
Als er mensen in mijn regio (Eersel) willen lopen, dan zet ik hier wel een mooie route uit.
Pfff volgens mij heb ik mijzelf nog nooit zo slecht voorbereid op een wedstrijdje...
Laatste weken erg druk gehad en de laatste paar dagen even andere prioriteiten gehad (carnaval)
Ik ga de volgende keer mijzelf toch weer eens goed voorbereiden zodat ik kan vlammen op een loopje.
Dus lekker rustig lopen en veel genieten. Heb er wel heel veel zin in
Dan moet ik ook wat meer snelheidswerk gaan doen, anders houd ik je niet bij.
Trailmeet kan ook hier in de buurt, Loonse en Drunense Duinen en de Oisterwijkse Bossen en Vennen (cafca's speeltuin) zijn daar uitermate geschikt voor.
Ik zal binnenkort eens wat gaan verkennen, want ik weet dat er interesse is om in de LDD te trailen (sowieso wil ik dat zelf gaan doen).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dacht ik ook idd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog korter en het wordt crossen
Zat zelf hier naar te kijken http://runforestrun.bevents.nl/, eventueel op inschrijven om te kijken of het leuk is.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De Roparun-trainingsgroep heeft voor over 2 weken een 5 km wedstrijd op een baan in Zwolle gepland, om te kijken waar iedereen staat. Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om daarvoor die kant op te rijden. Ik hoef ook helemaal niet te weten waar ik sta op de 5km, want dat loop ik nooit. Is misschien wel leuk om te kijken hoe snel je dat kan doen, maar echt nuttig voor die Roparun lijkt me het ook niet.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Eersel Cauberg ?quote:
LDD lijkt me ook gaaf !
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 19:50:37 ]![]()
Ook raar? Mijn team moet bij de CPC onder de 1:55 lopen.. iets betere meting lijkt me.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef Cynic het volgende:
De Roparun-trainingsgroep heeft voor over 2 weken een 5 km wedstrijd op een baan in Zwolle gepland, om te kijken waar iedereen staat. Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om daarvoor die kant op te rijden. Ik hoef ook helemaal niet te weten waar ik sta op de 5km, want dat loop ik nooit. Is misschien wel leuk om te kijken hoe snel je dat kan doen, maar echt nuttig voor die Roparun lijkt me het ook niet.![]()
Wat betreft die TT:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik woon in Eersel en loop hier in de bossen.quote:
Maar Guard en ik lopen binnenkort weer een loopje samen en dat is dan op die Limburgse bergWanneer jullie in de buurt zijn, laat het maar weten. Er zijn een paar plekken waarvan ik vind dat je dan moet zien en voor de rest is het gewoon genieten.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Gogo83 het volgende:
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.![]()
Vind ik ook, natuur!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die urban trail in Nijmegen ben ik ook over gespamd maar het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks. Er is hier zoveel prachtige natuur, dan ga je toch niet door de stad trailen? De N70 trailrun in het najaar lijkt me bijvoorbeeld heel veel gaver en die overweeg ik serieus (28km, ik denk dat trainen voor de 42 dit jaar niet realistisch is).![]()
![]()
om de hoekquote:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
En asfalt in de duinen? Heuveltjes én in de natuurquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Gogo83 het volgende:
Als mensen ooit eens een mini-trail willen doen (max 12 kilometer), dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik blijf een asfaltvreter, maar voor de afwisseling lijkt het me wel eens grappig, Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel niet echt afspraken maak, maar alleen aansluit als er eens zoiets is en ik toevallig kan.. Maar wel op niet het allerbeste.. asfalt
.
![]()
Dan kan je toch best op een kortere afstand trainen? Je begint met evy toch ook met 1 of 2 min hardlopen terwijl er geen runs zijn waar je dat doet?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt toch wel de minimale instapafstand te wezen bij de inschrijvingen als ik zo rondkijk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga over 2 weken in katwijk in de duinen rennenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En asfalt in de duinen? Heuveltjes én in de natuur. Maar wel op niet het allerbeste.. asfalt
.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou dat komen door de hipheid van bootcamp?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Er komen dit jaar of volgend jaar ook een aantal city-trails waarschijnlijk. Ik geloof de eerste in Nijmegen of Arnhem ofzo. Maar dat wordt de nieuwste trend.
Veel trappetjes pakken enzo, verkeersdrempelsetc...
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
draagt er wel aan bij imo, de city trail springt ook in op de populariteit van het trailen op dit moment.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou dat komen door de hipheid van bootcamp?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah juist. Ik zat al te puzzelen: Eersel,Valkenswaard, Valkenburg, Cauberg. Dat soort dingenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik woon in Eersel en loop hier in de bossen.
Maar Guard en ik lopen binnenkort weer een loopje samen en dat is dan op die Limburgse berg![]()
![]()
Ik vind op zondagochtend door de stad en over het industrieterrein hobbelen erg fijn, lekker verlaten. Verder vind ik asfalt door de natuur heel fijn. Onverharde stukjes zijn ook ok, maar dan vooral omdat asfalt daarna nog lekkerder loopt
Neehoor, zo heel erg vind ik onverhard niet, lekker door het bos hupsen (als een hertje, jwz). Op mn omni's was het vooral heel naar, maar ik denk dat dat een slechte batch buitenzool was, want mn Mirages hebben dezelfde zool en daarmee heb ik veel meer grip. Maar gras blijft stom, ook op mn Terraflys.![]()
Leuk, al die nieuwe lopers hier. Die verslagen zijn vaak nog leuker om te lezen ook.
Heb er weer 20,2 KM opzitten. Lekker gelopen
Onderweg nog een blauwe nagel eraf gevallen. Vond ik zojuist in mn sok
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
I'm in!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Trailmeet kan ook hier in de buurt, Loonse en Drunense Duinen en de Oisterwijkse Bossen en Vennen (cafca's speeltuin) zijn daar uitermate geschikt voor.
Ik zal binnenkort eens wat gaan verkennen, want ik weet dat er interesse is om in de LDD te trailen (sowieso wil ik dat zelf gaan doen).![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat deed ik nie... dat deed de app!
Was wel gezellig! Ik kom nog steeds een keer naar de duinen! Hoop dit jaar nogPuinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Frsh het volgende:
Misschien kunnen we van Yur een rondleiding krijgen over t Puinduin?
Andere optie: bij mij in Wijk aan Zee rondje bospad en zandweggetjes. (15km, met afsnijden eenvoudig 9km van te maken)
Vanavond heerlijk hersteltraininkje gehad met wat superlichte versnellinkjes. Tevreden
F means you're fucked![]()
Was jij niet laatst diegene die de term hersteltraining onzin vond omdat het gewoon een excuus was om weer te lopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Puinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeuren
Vanavond heerlijk hersteltraininkje gehad met wat superlichte versnellinkjes. Tevreden
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lopen doe ik sowieso op maandagavond. Iedere week weer, met de club.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Was jij niet laatst diegene die de term hersteltraining onzin vond omdat het gewoon een excuus was om weer te lopen?
Als ik gisteren extra naar buiten was gegaan voor een hersteltraining, dat was onzin geweest ja
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Puinduinen wil ik graag een keer met jullie doen hoor! Maar dat zal dan een paar weken na de marathon van Rotterdam moeten gebeuren
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...![]()
Meijendel is ook schitterend jaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Puinduinen lijkt me wel weer eens leuk, als er dan geen sneeuw ligt. Ik heb daar nog wel een aantal paadjes niet in mijn kaartje staan.
Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Voor in de OP aub
1
230 april 2014 - De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)
[*]Bos81 - 12km"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Puinduinen wil ik ook nog eens doen. Eigenlijk wil ik een keer een trainingsrondje doen vanaf Kijkduin naar De Uithof via Puinduinen, Ockenburgh en Madestein.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef pijll het volgende:Zelf kan ik mensen een paar mooie plekjes van Meijendel laten zien. Daar valt zelfs goed te trailen; Zwabber kan erover meepraten...
Maar Meijendel is altijd goed. Nog veel onontgonnen plekken.![]()
Heen en terug kom je dan uit rond de 15 kilometer. Met uiteraard wat puinduintrappen in het begin én aan het eindquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Puinduinen wil ik ook nog eens doen. Eigenlijk wil ik een keer een trainingsrondje doen vanaf Kijkduin naar De Uithof via Puinduinen, Ockenburgh en Madestein.
Maar Meijendel is altijd goed. Nog veel onontgonnen plekken.
Voor!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik vind het juist lekker om door het park te lopen, of over de dijk. Meestal loop ik veel lekkerder als ik mensen kan begroeten en juist niet alleen loop. Dan lijken de kilometers veel sneller voorbij te gaan dan wanneer ik echt helemaal alleen loop.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind op zondagochtend door de stad en over het industrieterrein hobbelen erg fijn, lekker verlaten
Ik zou, mede daarom, best wel in de buurt van de kust willen wonen. Ik hou van kust en zee, maar het zijn ook populaire bestemmingen voor familie's of gezinnen om er te wandelen en uit te waaien, en natuurlijk andere hardlopers. Heerlijk lijkt het me, om daar te hardlopen
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 03-03-2014 21:58:15 ]![]()
Voor alles wat te zeggen (met een voorkeur voor een asfaltpad erdoorheen), dus als het even kan haak ik aan!
![]()
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Heen en terug kom je dan uit rond de 15 kilometer. Met uiteraard wat puinduintrappen in het begin én aan het eind![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?![]()
![]()
Jeugherinneringenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb Bergen/Schoorl in de aanbieding. Kan ik laten zien waarom Egmond zo oneijs saai is.![]()
![]()
Tijd welquote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check! Zondagavond 13 april, heb je dan toevallig tijd?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: