Holy shitquote:Op maandag 3 maart 2014 15:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Schreeuwerig genoeg? Nu met extragratis dubbele demping voor VFF-beginners
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik was carnavallen! Gister heel de dag en net de optocht bij ons in Oeteldonk gekeken. Vandaar dat ik nauwlijks online was.
Ik wil weg rond de 6.00. Misschien 6.10 zelfs. Wil proberen 2.06 te lopen. Wat is jouw plan?
Als ik kon was het een mooi trainingstempo voor mij geweestquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik zoek een loopmaatje. Merkte gister weer hoe fijn dat is. Van mijn loopclub lopen ze óf te hard, óf te langzaam. Wil rond 6:20/6:30 weggaan (toch, ben optimistischer dan vorige week
).
Anders kies ik wel een willekeurige loper
Jammerquote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik kon was het een mooi trainingstempo voor mij geweest
Ja, oprechtquote:
En oprecht jammer!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, oprechtDe maand Maart is altijd superdruk met coachen, met 2 wedstrijdweekenden en 2 trainingsweekenden voor mijn roeiers, dus ik vrees dat dit mijn laagste maandtotaal van het jaar wordt
Zei je trainrun of trailrun? En in welk deel van NL?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:10 schreef Murmeli het volgende:
Kekke foute vffjes
Ik wil ze toch eens proberen eigk
Wie wil mij trouwens een keer op trainrunavontuur nemen? Lijkt me best fijn maar in mijn eentje verdwaal ik overal
Ik start op 6:30 met een heel constante begeleiderquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik zoek een loopmaatje. Merkte gister weer hoe fijn dat is. Van mijn loopclub lopen ze óf te hard, óf te langzaam. Wil rond 6:20/6:30 weggaan (toch, ben optimistischer dan vorige week
).
Ik ga wel weer mee hoor. Behalve als het weer zo heet is, dan niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Zei je trainrun of trailrun? En in welk deel van NL?
Misschien kunnen we weer een Fok! trailmeet organiseren, net zoals de brandnetelloop van vorig jaar augustus.
Thanks! Jij ook met de HMquote:
Er is nog niet zo lang geleden een Night Trail geweest in Bergschenhoek op de skibaan en het mountainbikeparcours. Zoiets?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Misschien kunnen we weer een Fok! trailmeet organiseren, net zoals de brandnetelloop van vorig jaar augustus.
Brandnetelloop?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nou meer gewoon iets niet al te zwaars. Loop nu altijd op de weg en dan maar 10 km. Dus ben nogal een watjequote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef Frsh het volgende:
[..]
Er is nog niet zo lang geleden een Night Trail geweest in Bergschenhoek op de skibaan en het mountainbikeparcours. Zoiets?
Geen watje in mijn ogen hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou meer gewoon iets niet al te zwaars. Loop nu altijd op de weg en dan maar 10 km. Dus ben nogal een watje
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
leuke foto Nanook!
en mooi rondje baggeren Frsh!
lig je lekker te slapen,spammen ze het halve topic vol over je favoriete onderwerp.....zeep
Die foto blijft tofquote:Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef YUR het volgende:
Een van de spaarzame keren dat we een begaanbaar pad tegen kwamen tijdens de brandnetelloop. Jero is een topnavigator
[ afbeelding ]
Ah, zonde. Mja, ik wil toch richting de 6.00 lopen. En wil proberen vlak dat tempo te kunnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:
).
Goeie foto! Lekker fris nog ja. Harder hollen volgende keerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef Nanook24 het volgende:
De finish foto's zijn nog niet binnen maar deze meneer stond op 3 kilometer vlak na het stuk omhoog. Ik ben verbaasd hoe fris ik er nog uit zie.
[ link | afbeelding ]
De finish filmpjes staan inmiddels wel online en ik geloof dat er bij mij nog behoorlijk wat winst valt te behalen qua looptechniek. (Ik loop niet...ik waggel)
Go for it!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, zonde. Mja, ik wil toch richting de 6.00 lopen. En wil proberen vlak dat tempo te kunnen.
Watjes lopen helemaal niet!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Watjes lopen geen 10km![]()
En zeker niet op asfalt![]()
Dempingquote:Op maandag 3 maart 2014 15:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Schreeuwerig genoeg? Nu met extragratis dubbele demping voor VFF-beginners
Dat deed ik nie... dat deed de app!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef YUR het volgende:
Een van de spaarzame keren dat we een begaanbaar pad tegen kwamen tijdens de brandnetelloop. Jero is een topnavigator
[ afbeelding ]
Wut? Alsnog? Startnummer overgenomen?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zaterdag ga ik lekker Semtex stalken.
Gehad?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef spiritusbus het volgende:
Lol, net mn eerste bloeddonatie gehad. Verpleegkundige vertrouwde mn hartslag van 48 niet direct
Plasma of volbloed? Ik ben Sjaak Afhaak met volbloed want kon tot 2 dagen erna niet sportenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef spiritusbus het volgende:
Lol, net mn eerste bloeddonatie gedaan. Verpleegkundige vertrouwde mn hartslag van 48 niet direct
Ik had al harder gelopen dan ik ooit gedaan heb. Maar eerlijk is eerlijk...ik had best nog even door gekund na die 5 kilometer.quote:Op [url[quote]
[b]Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goeie foto! Lekker fris nog ja. Harder hollen volgende keer
Daar sluit ik over een maandje of 3 graag een keer bij aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Frsh het volgende:
Misschien kunnen we van Yur een rondleiding krijgen over t Puinduin?
Andere optie: bij mij in Wijk aan Zee rondje bospad en zandweggetjes. (15km, met afsnijden eenvoudig 9km van te maken)
volbloed. Ik voel me op zich wel ok, maar morgen wacht weer een training.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Plasma of volbloed? Ik ben Sjaak Afhaak met volbloed want kon tot 2 dagen erna niet sporten(ging gewoon niet, geen energie)
Zal pp anders zijn, maar houd daar rekening mee. Bij plasma is dat doorgaans niet het geval
Leuk!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Frsh het volgende:
Misschien kunnen we van Yur een rondleiding krijgen over t Puinduin?
Andere optie: bij mij in Wijk aan Zee rondje bospad en zandweggetjes. (15km, met afsnijden eenvoudig 9km van te maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |