Done!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:47 schreef Sarasi het volgende:
Ik woord helemaal blij van Rituals, die roze, met een luffaspons, na het hardlopen. Dat is echt de hemel.![]()
En de aanmelding is binnen.Nu moet ik wel blijven hardlopen.
6 juli 29014 - Run for KiKa (Heerenveen)
• Sarasi - 5km
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Frsh het volgende:
In het begin was er:
[ afbeelding ]
Toen deed ik
[ afbeelding ]
En daarna
[ afbeelding ]
En toen was ik
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/302933498/4684399
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Frsh het volgende:
In het begin was er:
[ afbeelding ]
Toen deed ik
[ afbeelding ]
En daarna
[ afbeelding ]
En toen was ik
[ afbeelding ]
Jazeker! (met 1x fout lopen)quote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef Guard het volgende:
Frsh, mooie afstand in mooie omgeving zo te zien
Das de UHT, toch?
En t was nog mooi weer ook!quote:
Ga je mee de volgende keer?quote:
Nee, sorry... ben een asfaltloperquote:Op maandag 3 maart 2014 11:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jazeker! (met 1x fout lopen)
[..]
En t was nog mooi weer ook!
[..]
Ga je mee de volgende keer?
Ik vind dat een erg beknopte samenvatting voor 3 uur en 14 minuten.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Frsh het volgende:
In het begin was er:
[ afbeelding ]
Toen deed ik
[ afbeelding ]
En daarna
[ afbeelding ]
En toen was ik
[ afbeelding ]
Moet ik een verslagje typen? Was dat de vraag?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind dat een erg beknopte samenvatting voor 3 uur en 14 minuten.
UHT = Utrechtse Heuvelrug Trail ???De modder ziet er in ieder geval aanlokkelijk uit
![]()
Gezien een foto meer zegt dan 1000 woorden, vind ik het nogal een lang verslag.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind dat een erg beknopte samenvatting voor 3 uur en 14 minuten.
UHT = Utrechtse Heuvelrug Trail ???De modder ziet er in ieder geval aanlokkelijk uit
![]()
Nee hoor, soms zit de kracht juist in de beknoptheidquote:Op maandag 3 maart 2014 12:00 schreef Frsh het volgende:
[..]
Moet ik een verslagje typen? Was dat de vraag?
Vet!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Frsh het volgende:
In het begin was er:
[ afbeelding ]
Toen deed ik
[ afbeelding ]
En daarna
[ afbeelding ]
En toen was ik
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Frsh het volgende:
In het begin was er:
[ afbeelding ]
Toen deed ik
[ afbeelding ]
En daarna
[ afbeelding ]
En toen was ik
[ afbeelding ]
Vast wel!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef m0ridin het volgende:
Aloha allemaal!
Ik ben sinds vorige week ook weer eens begonnen met lopen, door problemen met mijn knie moet ik het rustig oppakken dus nu met een couch to 5k programma bezig van in totaal 9 weken (en dus met de 2e week begonnen).
Het is toch apart hoe het werkt, weken niet kunnen motiveren om te beginnen en nu ik echt net weer ben begonnen heb ik meteen weer zin in de volgende keer lopenEn dat is meteen mijn grootste risico, mezelf forceren.
Grootste motivatie is in eerste instantie een paar kilos afvallen en wat conditie opbouwen, maar vooral ook gewoon het sporten zelf. In het verleden veel getennist en gezaalvoetbald maar dat is nu een ruim half jaar afgelopen, hopen dat het hardlopen me de energie weer kan gevenUiteindelijk wil ik gewoon een 3 keer in de week hard blijven lopen en dan een 5 of 10 km, geen enorme motivatie om wedstrijden te gaan lopen maar dat sluit ik zeker niet uit.
Hoe dan ook, wie weet helpt dit topic ook met het volhouden
Hoi!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef m0ridin het volgende:
Aloha allemaal!
Ik ben sinds vorige week ook weer eens begonnen met lopen, door problemen met mijn knie moet ik het rustig oppakken dus nu met een couch to 5k programma bezig van in totaal 9 weken (en dus met de 2e week begonnen).
Het is toch apart hoe het werkt, weken niet kunnen motiveren om te beginnen en nu ik echt net weer ben begonnen heb ik meteen weer zin in de volgende keer lopenEn dat is meteen mijn grootste risico, mezelf forceren.
Grootste motivatie is in eerste instantie een paar kilos afvallen en wat conditie opbouwen, maar vooral ook gewoon het sporten zelf. In het verleden veel getennist en gezaalvoetbald maar dat is nu een ruim half jaar afgelopen, hopen dat het hardlopen me de energie weer kan gevenUiteindelijk wil ik gewoon een 3 keer in de week hard blijven lopen en dan een 5 of 10 km, geen enorme motivatie om wedstrijden te gaan lopen maar dat sluit ik zeker niet uit.
Hoe dan ook, wie weet helpt dit topic ook met het volhouden
Leuk is dat jaquote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik vind t topic echt heel fijn, en vooral ook de lieve reacties als t weer gelukt is
Hi!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi!
Dit is ook mijn tweede week. Gaat je lukken hoorop welk programma loop je? Ik gebruik Evy en dat vind ik wel heel fijn. Vooral omdat ik me dan netjes aan dat programma kan houden. Ipv maar wat te doen er er compleet in door te slaan
Hier ook de tweede week.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi!
Dit is ook mijn tweede week. Gaat je lukken hoorop welk programma loop je? Ik gebruik Evy en dat vind ik wel heel fijn. Vooral omdat ik me dan netjes aan dat programma kan houden. Ipv maar wat te doen er er compleet in door te slaan
Ah lijkt een beetje op wat ik doe dus. Komt wel goedquote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Leuk is dat jaNah ja, het plezier wat ik er nu al mee heb doet me vermoeden dat het wel goed moet komen... Vooral een kwestie van niet te vaak of lang overslaan denk ik, het beginnen is moeilijker dan het volhouden.
[..]
Hi!
Ik gebruik RunDouble, een android app, welke een aantal schema's ingebouwd heeft en ik doe daar de couch to 5k van. Komt neer op 3 keer per week lopen in principe... Beginnend met 9 sessies van 1 minuut rennen en 1.5minuten wandelen en langzaam opbouwend.
Dus dat eerst maar eens afmaken en daarna kijken of ik naar de 10km wil gaan(En of dit uberhaupt gaat lukken allemaal, fysiek).
Goed bezig! En goed dat je voor het goede doel gaat lopen. Ennuh pics.. Niet van je zusje maar van je schoenen ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 14:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hier ook de tweede week.Geen Evy though, ik heb een 12 weken schema van internet geplukt, 'van 0 naar 30 minuten'.
Mijn voetjes zijn mij momenteel erg dankbaar, want ik heb toch maar goede hardloopschoenen gekocht. Zeer nuttig advies gekregen, alles even mogen proberen en zelfs 10% korting gekregen 'voor het goede doel', nadat ik enthousiast verteld had over de Run for KiKa.Het zijn net wolkjes, ze zijn super mooi (ook al mocht ik daar dan mezelf niet naar kijken) en ik kan niet wachten om er morgen mijn eerste echte meters op te rennen.
Zal ik even maken als ik thuis ben, ik kan ze zo niet vinden op internet. Heb ook geen idee welk model het is, alleen dat het Saucony's zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig! En goed dat je voor het goede doel gaat lopen. Ennuh pics.. Niet van je zusje maar van je schoenen ^^
Oke ben benieuwd. Wij doen (deden ben geen lid meer) met scouting ook eens per jaar een actie voor het goede doel. Echt super leuk.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zal ik even maken als ik thuis ben, ik kan ze zo niet vinden op internet. Heb ook geen idee welk model het is, alleen dat het Saucony's zijn.Neutrale schoenen in ieder geval, want ik heb scheve benen maar rechte enkels, ofzo.
![]()
Ja, vorig jaar heb ik 150 euro binnen gehaald, dit jaar wil ik ook actief in de buurt langs de deuren voor sponsorgeld, in hardloopoutfit natuurlijk. En dan deze winter wel doorpakken en blijven lopen, want ik voel me er zoveel beter door... Is gewoon zonde dat ik het zo heb laten liggen deze winter.
Succes met je drie minuten alvast!
Het stomme is dat ik sinds september bij een sportschool zit... Maar op de een of andere manier heb ik bijna niet op die loopband gestaan. Dat ga ik dit jaar dus anders doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke ben benieuwd. Wij doen (deden ben geen lid meer) met scouting ook eens per jaar een actie voor het goede doel. Echt super leuk.
En ja het is altijd fijn he dat gevoel van meer energie enzo. Als het echt waardeloos weer is kun je eventueel altijd kijken of je bij de sportschool op de loopband kan ofzo. Super saai natuurlijk maar het is iets.
Ik loop op een loopband alleen zo een kwartier vol. Dat is ook wel apart. Waarschijnlijk omdat er geen weerstand is ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik sinds september bij een sportschool zit... Maar op de een of andere manier heb ik bijna niet op die loopband gestaan. Dat ga ik dit jaar dus anders doen.
Kekke schoenen hoor!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:03 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden. Saucony Jazz 17.Voor 98 euro klaar, viel mee alles mee.
Niks mis met schreeuwerige schoenenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kekke schoenen hoor!
Fijn neutraal wat kleur ookvind de meeste schoenen zo ontzettend schreeuwerig haha.
Nee andersom juist.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef Frsh het volgende:
Heb je die loopband dan niet langzamer staan dan als je buiten hardloopt? M.a.w. loop je buiten niet te hard van stapel?
Als je er van houdt :pquote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Niks mis met schreeuwerige schoenen
We kunnen beter onze eigen ekiden gaan organiseren, voordat we alle teamplekken bij PAC opvullenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Welkom alle nieuwe mensen!
Geniet van het lopen en bouw inderdaad gewoon lekker rustig op. Dan moet het allemaal goed komen en kunnen jullie in juli mooi meedoen met de Ekiden!
Roze schoenenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Niks mis met schreeuwerige schoenen
Wasda?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Welkom alle nieuwe mensen!
Geniet van het lopen en bouw inderdaad gewoon lekker rustig op. Dan moet het allemaal goed komen en kunnen jullie in juli mooi meedoen met de Ekiden!
Ik was carnavallen! Gister heel de dag en net de optocht bij ons in Oeteldonk gekeken. Vandaar dat ik nauwlijks online was.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Quoi het volgende:
Schreeuwerige schoenen![]()
Vind je Saucony's ook mooi Sarasi
Ik ben nog een dagje aan het door-profiteren van de adrenaline van gisteren. Mán wat was dat een fijn loopje. MOSSELtje waar hang je uit? Op welke pace ga jij vertrekken zondag?
Nicequote:Op maandag 3 maart 2014 15:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Schreeuwerig genoeg? Nu met extragratis dubbele demping voor VFF-beginners
Ipv 1mm rubber 2mm rubber (ofzo, ben VFF noob)quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben een VFF-n000b, maar: extra demping? Kun je dan niet gewoon beter een sportschoen pakken? Wat dan lijkt me het hele idee van die schoenen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |