als t lukt is FOK erbij met een fotograafquote:Op maandag 3 maart 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Oja mag ik erbij in de OP voor de electric run? (Gewoon 5k)
Daar was ik stiekem al wel een beetje bang voor. Maar dat zijn dus ook precies de dagen dat ik in Delft zitquote:Op maandag 3 maart 2014 08:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn precies mn werkdagen bij mn normale baan
Dat weet ik nooit van tevoren. Als ik nodig benquote:Op maandag 3 maart 2014 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer ben jij wel bij de RW?
Ik moet eind deze maand ook eens kijken voor nieuwe slofjes
Ah, okquote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit van tevoren. Als ik nodig ben
Ik kom ooit nog wel schoenen bij je kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit van tevoren. Als ik nodig ben
Tweede zondag van oktober pasquote:
Leuk!quote:Op maandag 3 maart 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t lukt is FOK erbij met een fotograaf
Pre-evenement pijntjesquote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb een beetje een klierende heup. Moet ie niet doen
Die van jou ook al? Deed die van mij gister ook. Denk dat m'n heup vast zenuwachtig is.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb een beetje een klierende heup. Moet ie niet doen
Jaaaaa praten over hardlopenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nog bedankt voor je lieve post gisteren Yuki!Praten over hardlopen is bijna net zo leuk als hardlopen zelf. Kan hele ultra's volpraten!
Ik had het gister pas weer voor het eerst sinds anderhalve maand, en sinds ik dus steunzooltjes heb. Dat hielp al veel bij mij. Nu woensdag nog even een stukje hobbelen en dan zondag met een verwachte 15 graden rennenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:08 schreef Murmeli het volgende:
Hihihi ja zoiets.
Het is een pijntje dat ik wel vaker heb, al jaren, van ruim voor het hardlopen.
Deze week maar 1 keer lopen dus hij krijgt zn rust hihi. En dan moet ie kappen met miepen tot en met zondag![]()
Zal er eens mee langs een fysio ooit. Ofzo
Zeep?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaaaaa praten over hardlopen![]()
Ik heb 2 vaste gespreksonderwerpen: hardlopen en zeep
Ja zoiets moet ik misschien ook eens hebben. Ik ben volgens mij eem beetje scheefquote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had het gister pas weer voor het eerst sinds anderhalve maand, en sinds ik dus steunzooltjes heb. Dat hielp al veel bij mij. Nu woensdag nog even een stukje hobbelen en dan zondag met een verwachte 15 graden rennen!
Ik wou dat er nog achteraan typen idd ^^ ik ben zelf vooral fan van de lemony flutter van lush. Maar dat is dan weer geen zeep ^^quote:
Het gepraat over zeep. Ik kom niet veel verder dan "ik gebruik ook zeep...".quote:
* Ynske sluit in de rij aanquote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het gepraat over zeep. Ik kom niet veel verder dan "ik gebruik ook zeep...".
Kei hip ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zeep is een breed begrip bij mij. Vallen alle soorten producten onder die lush en soortgelijke winkels verkopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou dat er nog achteraan typen idd ^^ ik ben zelf vooral fan van de lemony flutter van lush. Maar dat is dan weer geen zeep ^^
Ik kon laatst de vloeibare handzeep niet vinden bij de AH. Bleek dat 't niet langer groen was, maar doorzichtig. Ik kan er niet echt aan wennen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zal de site bookmarken en kijken als het me financieel wel uitkomt ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zeep is een breed begrip bij mij. Vallen alle soorten producten onder die lush en soortgelijke winkels verkopen.
Je moet voor de grap eens kijken op futureprimitivesoap.co.uk. dan word je hebberig
*boks*quote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
#soapstrugglesquote:Op maandag 3 maart 2014 10:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik kon laatst de vloeibare handzeep niet vinden bij de AH. Bleek dat 't niet langer groen was, maar doorzichtig. Ik kan er niet echt aan wennen.
quote:
Ohja! Sorry!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je had t over de trappen bij mij in de buurt, bedoel je die bij Snowworld?
Linkje? kon t niet vinden op de site.
Ik kan/mag pas woensdag weerquote:
Aah, ja die zijn kutquote:Op maandag 3 maart 2014 10:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja! Sorry!
http://www.runnersweb.nl/(...)andgraaf-Limburg.htm
Zal inderdaad wel bij snowworld zijn ja. Geen idee waar die zit?
Lol, staat er ook gewoon bij. Nou ja, maandag he
Geef mij trouwens dat paadje maar wat ernaast ligt!
Jaaa, als je longen helemaal open staan en alle geuren zo heerlijk in je neus kruipenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |