quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leukleuk! Zet je hem ook hier en/of op facebook neer?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type schoenen, je lichaamsgewicht, je loopstijl, de ondergrond waar je meestal op loopt....zo veel verschillende factoren
In een speciaalzaak kunnen ze je daar van alles over vertellen. Neem je oude schoenen ook mee als je nieuwe gaat kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]en hoe kan ik daar ongeveer wat van bakken zelf?
Ik loop op straat trouwens. En verder ben ik niet zo zwaar en stamp ik ook niet zo hard en heb ik lompe asics (wel hardloopschoenen, niet van die leuke van 60 euro)
Ja....slecht in naar bed gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Filmpjes komen overigens morgenmiddag al maar ik vrees dat die net heel charmant is.
Jij ging toch naar bed.![]()
de hardloopwinkel op de groenendaal in Rotterdam.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zitten er ook winkels die zo uitgebreid meten in rotterdam of den haag?
Ja, doe ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef YUR het volgende:
[..]
In een speciaalzaak kunnen ze je daar van alles over vertellen. Neem je oude schoenen ook mee als je nieuwe gaat kopen
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de hardloopwinkel op de groenendaal in Rotterdam.
mooie tijd!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
19:42
Normaal gesproken zou ik 19-laag of 18-hoog kunnen lopen, maar een marathonvoorbereiding is niet optimaal voor de korte afstanden.
Maar ach, ik ben tevreden.
Jep, toen ik finishte zaten er ongeveer 10 lopers van de 10 km voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie tijd!
maar zoals je zelf al opmerken, als de regionale top aanwezig zou zijn geweest had je nog stevig moeten buffelen om ze voor te blijven
wat hij zegt!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef abraham het volgende:
Mijn ervaring met schoenen is vervolgende. Als zware loper trap ik het beste wel met 600km af. Maar in rotatie kunnen ze dan nog best heel lang mee voor kortere loopjes (tot een uur). Maar uiteindelijk begin je aan de tussenzool te slijten en dan zijn ze wel op. Boven werk nog nooit een probleem geweest.
Dat is vrouweigen, volgens mij is dat niet per se hardloopgebondenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef GotC het volgende:
Oh en ik ben altijd 30 tot 45 bezig als ik nieuwe schoenen ga kopen
ja, ik gebruik op de weg mijn Altra's voor de langere duurlopen en de Brooks en Inov8 voor de korte loopjes, totdat deze beiden aan vervanging toe zijn en dan zal ik waarschijnlijk helemaal overstappen op Altraquote:
Ho ho, ik heb maar 2 paarquote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen, volgens mij is dat niet per se hardloopgebonden
Ik heb laatst mn schoenen online besteld, namelijk dezelfde. Ze zaten lekker, dus een analyse was niet nodig.
Een vent heeft over het algemeen een hele berg sportschoenen. Ieder met zijn eigen kenmerk; de rode voor een snel rondje, die lelijke voor de LDL, de oude groene voor op de baan, de assics voor trial..quote:
Één paar hier, anders wordt het een prijzige hobbyquote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef abraham het volgende:
[..]
Een vent heeft over het algemeen een hele berg sportschoenen. Ieder met zijn eigen kenmerk; de rode voor een snel rondje, die lelijke voor de LDL, de oude groene voor op de baan, de assics voor trial..
Mijn linkerschoen is meestal rechtsdraaiend en mijn rechterschoen linksdraaiend. Moet je de timing van de rotatie wel goed op elkaar afstellen overigens.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
En is dan links- of rechtsdraaiend beter? Misschien doe ik toch iets fout!
linksdraaiend.... puur omdat wij tegenvoeters zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
En is dan links- of rechtsdraaiend beter? Misschien doe ik toch iets fout!
En zodat je niet direct rechts gaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
linksdraaiend.... puur omdat wij tegenvoeters zijn.
Ah. Laatste is een goeie tip. Mócht ik een keer verdwalenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn linkerschoen is meestal rechtsdraaiend en mijn rechterschoen linksdraaiend. Moet je de timing van de rotatie wel goed op elkaar afstellen overigens.
Behalve bij trailrunnen, dan is het andersom
Eigenlijk valt dat best mee. Ik kan ook één paar tot het einde aftrappen en dan een nieuwe kopen maar op deze manier heb ik het idee dat ik 'kwalitatief' meer opties heb met de schoenen. Uiteindelijk gaan ze allemaal pas weg als ze totaal afgetrapt zijn. En dan nog met een traan in het oog.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Één paar hier, anders wordt het een prijzige hobby
inderdaad...soms laat ik mijn zachte kant spreken!quote:
Niet sinds we ZBO zijn. Hoewel lopers van hier wel jarenlang hebben meegedaan aan door EZ georganiseerde loopjes (Interdepartementale Haagse Bosloop, en zo).quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Murmeli het volgende:
Zitten hier eigenlijk EZ mensen?
Dan zie ik jullie onder de douche wel whahahaha!
Wat een verplichtingen worden hier opgeworpen. Met Q, mr Q en Zwabber was het goed lunchen! Het gaat toch zo in de voorbereidingen op het seizoen om de gezelligheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.
Mijn eerste paar ging ook maar 900km mee, dienen nu als sportschoolschoenenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja....slecht in naar bed gaan.
1000 km heb ik er bijna op gelopen denk ik. Heb ze gekocht toen ik een paar maanden liep denk ik en zit nu totaal bij runkeeper op 900 nog wat
Wat gebeurde er op 11 minuten? Liep er een leuke dame langs?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef pijll het volgende:
Ff een heel kort verslagje van mijn 20 van Alphen.
http://www.endomondo.com/workouts/303203538/1318271
Ik heb geen idee. Heb wel vaker last van dit soort uitschieters in de hartslag, en ik weet niet of het echt is, of een meetfout. Ik hoop het laatste.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 11 minuten? Liep er een leuke dame langs?
nice!quote:Op maandag 3 maart 2014 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
Awesome, geen stijfheid/spierpijn van gisteren
Als er iemand hier op dit moment topfit is, ben jij het volgens mij welquote:Op maandag 3 maart 2014 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
Awesome, geen stijfheid/spierpijn van gisteren
Hij is leuk!quote:
Thanksquote:Op maandag 3 maart 2014 07:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Als er iemand hier op dit moment topfit is, ben jij het volgens mij wel
Oh crap. Weer een eigenschap die ik op het onvrouwelijke-eigenschappenlijstje kan zettenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef abraham het volgende:
[..]
Een vent heeft over het algemeen een hele berg sportschoenen. Ieder met zijn eigen kenmerk; de rode voor een snel rondje, die lelijke voor de LDL, de oude groene voor op de baan, de assics voor trial..
Dat zijn precies mn werkdagen bij mn normale baanquote:Op maandag 3 maart 2014 08:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh crap. Weer een eigenschap die ik op het onvrouwelijke-eigenschappenlijstje kan zetten
@YUR als je ook eens op ma-do bij de runnersworld bent kom ik in mei schoenen bij je kopen. Dan willen mn Kinvara's graag vervangen worden.
Kayquote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Niet sinds we ZBO zijn. Hoewel lopers van hier wel jarenlang hebben meegedaan aan door EZ georganiseerde loopjes (Interdepartementale Haagse Bosloop, en zo).
Dat is wel handig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn eerste paar ging ook maar 900km mee, dienen nu als sportschoolschoenen
Wanneer ben jij wel bij de RW?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn precies mn werkdagen bij mn normale baan
jij bent de TS.,.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Oja mag ik erbij in de OP voor de electric run? (Gewoon 5k)
Ehh, Murm... Je bent zelf TSquote:Op maandag 3 maart 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Oja mag ik erbij in de OP voor de electric run? (Gewoon 5k)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |