quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bij de Vredesloop ging ook de tram voorbij mij dan Guard
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Guard het volgende:
[..]misschien vond de trammachinist het te lang duren, en is ie maar doorgereden
zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ging de Vredesloop ook echt ruk, daar niet van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef Quoi het volgende:
Ik heb me overigens vandaag ziekgemeld - indirect gerelateerd aan zondag
he bah, hoop dat je een beetje tot rust komt, en dan zondag gewoon even alles vergeten en lekker lopen (met een klein groepje van een boel-duizend man)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Heb bah, klote situaties.. helaas herkenbaar.. Sterkte er mee en zondag lekker lopen en ff alles vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Klinkt niet goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Lekker uitrusten en zondag lekker lopen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
Morgen terrasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
![]()
Oei, laat je niet gek makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
En geniet van je ontstress momentje
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hoezo ziek melden i.p.v. vrij nemen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
De korte broek kan wel mee!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef streamnl het volgende:
Het weer in Nijverdal lijkt erg ideaal voor a.s. zaterdag.
[ afbeelding ]
Hopen dat het ook zo blijft.
[..]
Hahaha, zo denk ik ook ongeveer. Ik heb diverse kleinere routes die ik soms loop en tijdens een LDL denk ik ook zo op het einde. "het is nog maar de 3 km route"..
Beterschap QuoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
Balen zeg. Lekker bijkomen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard, no worries, ik vind 'm wel grappig![]()
I solemnly swear i'm up to no good
Ooh zo had ik het niet eens bedachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Twinky het volgende:
[..]ik bel ook altijd als ik een hardloper/wandelaar voorbij ga. Niet zo van 'ga aan de kant' maar mij intentie is 'let op, hier kom ik aan, niet schrikken!'
dat klinkt inderdaad alsof je billen teveel aan het schudden warenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh zo had ik het niet eens bedacht! Maar deze mevrouw keek zuur hoofdschuddend achterom.. dus zo was het vast niet bedoeld
.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad alsof je billen teveel aan het schudden waren
Once in a while, I just wanna dance and feel good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |