Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :p
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :p
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.Ik moest wel even een drempel over, maar de wauw van mijn vriend maakte veel goed.
Heb het gevoel dat het alle,aal toch wat beter bedekt in mijn trainingsbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.
Jouw ass is vast niet groter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
Ik heb jouw "ass" nog nooit gezien haha dus kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jouw ass is vast niet groter dan de mijne
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
E
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Meiden (althans, daar ga ik vanuit), trek alsjeblieft gewoon aan wat je wil!
Geen ass te groot voor een tight, sterker nog: ik vind het juist mooi afkleden.
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
Wie weet ooit ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.
Heel lief hoor. Maar uh tja.. Onzekerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Meiden (althans, daar ga ik vanuit), trek alsjeblieft gewoon aan wat je wil!
Geen ass te groot voor een tight, sterker nog: ik vind het juist mooi afkleden.
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
Ik heb zolang ik gewoon een trainingsbroek enzo aanheb nergens kast van haha. Meestal gewoon trainingsbroek, shirtje en vestje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denkt
Idem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denkt
Dat werkt niet met mijn voorgevelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
Dat vinden mijn tieten niet leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
http://www.dailymail.co.u(...)-womens-breasts.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat vinden mijn tieten niet leuk
Ja maar doet anders zeerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Twinky het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-womens-breasts.html
Lol hier in het park weleens zien rennen in de blote bibs. Maar dat was er een van de grote beekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is dan ook weer zo. Pantsless dan maar
Stel je niet aan. In Afrika lopen ze ook de hele dag met hun memmen los en die hoor je ook niet klagen.quote:
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Is het een optie om de hartslagband en horloge even thuis te laten? Je puur laten leiden door gevoel, lekker om je heen kijken, van het weer genieten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Stel je niet aan. In Afrika lopen ze ook de hele dag met hun memmen los en die hoor je ook niet klagen.
Wat is het warm vandaagBegon vanochtend met een longsleeve shirt, een trui en en een vestje met werken, nu zit ik in een t-shirt buiten. Even bedenken of ik vandaag een herkansing ga doen op de 7km die het weekend fout ging, of toch maar tot morgen wacht, zoals het fysio-opbouw-schema aangeeft
Misschien wel eens goed om alles thuis te laten en gewoon een stuk te gaan lopen, op gevoel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Is het een optie om de hartslagband en horloge even thuis te laten? Je puur laten leiden door gevoel, lekker om je heen kijken, van het weer genieten.
Zijn er al knopen doorgehakt overigens?
Keihard onderhandelen, en gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Misschien wel eens goed om alles thuis te laten en gewoon een stuk te gaan lopen, op gevoel ja.
Er is nog niks definitief, maar ben nu wel aan het "onderhandelen" over het salaris. Ik denk dat dat gaat bepalen of het doorgaat of niet
Vanaf waar? Het maakt nogal verschil of je in Hoek van Holland woont of op IJsselmonde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef _MvN_ het volgende:
Vanavond en morgen mag ik weer eens lopen in Rotterdam. Slaap sinds lange tijd weer eens in mn eigen huisje. Nooit echt een leuke route weten te vinden (import-rotterdammer). Iemand suggesties?
Oud-Charlois. Zuid dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Vanaf waar? Het maakt nogal verschil of je in Hoek van Holland woont of op IJsselmonde.
Top! Tnxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Groene kruisweg uit en in Rhoongaan lopen.
Dat is het ook!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat marathon trainen maakt je wel geconditioneerd. Ik wil vandaag ff niet lopen. klein dipje. dus besloten loopjes wat te schuiven en alleen DAT voelt al aan als spijbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol hier in het park weleens zien rennen in de blote bibs. Maar dat was er een van de grote beek
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je komt hier best nog wel vreemde dingen tegen in het park.
Grote beek in Eindhoven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had wel een aanvaring met een ouwe zuurpruim zondag - ik liep ergens in de Genneper Parken, op een stuk asfalt naast de gewone weg, waarlangs aan beide zijdes parkeerplaatsen liggen. Die helemaal leeg waren. Dus ik liep lekker midden op het asfalt. Fietst er iemand rechts voorbijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had wel een aanvaring met een ouwe zuurpruim zondag - ik liep ergens in de Genneper Parken, op een stuk asfalt naast de gewone weg, waarlangs aan beide zijdes parkeerplaatsen liggen. Die helemaal leeg waren. Dus ik liep lekker midden op het asfalt. Fietst er iemand rechts voorbijdie demonstratief *ting* doet als ze voorbij komt.. net alsof ze er zo moeilijk langs kon
. Dus toen heb ik wel nageroepen dat het echt wel breed genoeg was.
http://mudsweattrails.nl/salomoncitytrailquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Er komen dit jaar of volgend jaar ook een aantal city-trails waarschijnlijk. Ik geloof de eerste in Nijmegen of Arnhem ofzo. Maar dat wordt de nieuwste trend.
Veel trappetjes pakken enzo, verkeersdrempelsetc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals ze daar ook zeggen, je kan overal mooi lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |