Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :p
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zie me niet in zo'n strakke broek rondlopen ^^ ik houd de trainingsbroek wel :p
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het loopt heerlijk.Ik moest wel even een drempel over, maar de wauw van mijn vriend maakte veel goed.
Heb het gevoel dat het alle,aal toch wat beter bedekt in mijn trainingsbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mn gewone broek heb ik ook een dikke kont.
Jouw ass is vast niet groter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
Ik heb jouw "ass" nog nooit gezien haha dus kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jouw ass is vast niet groter dan de mijne
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
E
Misschien als er flink wat kilo's kwijt zijn ^^
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Meiden (althans, daar ga ik vanuit), trek alsjeblieft gewoon aan wat je wil!
Geen ass te groot voor een tight, sterker nog: ik vind het juist mooi afkleden.
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
Wie weet ooit ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kan ook je trainingsbroek erover aandoen, dan schuurt het niet en ben je wel lekker ingepakt, maar je voelt je dan misschien wat prettiger. En dan denk je vanzelf een keer 'fuck it, laat die trainingsbroek maar zitten'.
Heel lief hoor. Maar uh tja.. Onzekerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
Meiden (althans, daar ga ik vanuit), trek alsjeblieft gewoon aan wat je wil!
Geen ass te groot voor een tight, sterker nog: ik vind het juist mooi afkleden.
Het was ook datgene dat mij tegenhield toen ik begon met hardlopen trouwens. Stelletje uitslovers met die strakke broeken, dacht ikMaar eenmaal over de brug, het zit heerlijk en loopt lekker!
Ik heb zolang ik gewoon een trainingsbroek enzo aanheb nergens kast van haha. Meestal gewoon trainingsbroek, shirtje en vestje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denkt
Idem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
Als ik eenmaal aan t rennen ben, boeit t me niet meer wat men ziet en denkt
Dat werkt niet met mijn voorgevelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
Dat vinden mijn tieten niet leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon nakend! Barefoot, barebody. Kledij is overrated.
http://www.dailymail.co.u(...)-womens-breasts.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat vinden mijn tieten niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |