ik ben dat dus voor door heel vrolijk 'goedemiddag' te zeggen als ik bijna bij ze benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:15 schreef YUR het volgende:
Hier moet je oppassen dat je niet op klaarlichte dag wordt bedreigd door 14-jarige marokkaantjesn
Tuurlijk gaat het je lukken! De adrenaline van de mensenmassa sleept je gewoon naar een mooie tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef CRX_master het volgende:
Heb hier al een tijdje niet meer gepost, was druk met van alles. Heb af en toe nog wel stiekem wat meegelezen. Ik zie dat er aardig wat mensen aankomende zondag de CPC gaan lopen. Ik hoop dat ik het red, die HM. Heb het in training 1x gelopen, de laatste 2 km wel puur op doorzettingskracht. Mijn benen wilden eigenlijk helemaal niet meer namelijk. Ga vanavond nog een kilometertje of 5 lopen, dan donderdag nog ff een heel kort stukje.. en dat was hem dan tot aan zondag.. Wordt ergens in het centrum gedumpt door mijn schoonvader rond half 2, dat geeft me meer dan een uur de tijd om me voor te bereiden daar nog. Zou genoeg moeten zijn.... hoop ik
Thx YUR, denk ook wel dat het me gaat lukken. Afgelopen zaterdag een 15km loopje gedaan op de snelheid die ik wil lopen zondag. En dat ging me goed af.. Maar die laatste paar km's zijn het zwaarste weet ik uit die ene keer dat ik de 21km aantikte..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het je lukken! De adrenaline van de mensenmassa sleept je gewoon naar een mooie tijd
Begin rustig, laat je niet opjagen door af en toe het gebrek aan ruimte. Ga geen rare dingen uithalen om per se de mensen in te willen halen, maar gebruik die energie voor het laatste stuk. De ruimte komt vanzelf wel, en het helpt je soms extra om rustig van start te gaan
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is beruchtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:40 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Thx YUR, denk ook wel dat het me gaat lukken. Afgelopen zaterdag een 15km loopje gedaan op de snelheid die ik wil lopen zondag. En dat ging me goed af.. Maar die laatste paar km's zijn het zwaarste weet ik uit die ene keer dat ik de 21km aantikte..
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja. Het 18km-punt van een halve marathon is berucht
Dat heb je zondag dan iig nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....
Jep, want het is "maar" nog 3 km...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Idd! Succes hè zondag! Geen stoplichtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stoplicht op 20,5km.. en dan 1 minuut moeten wachten.. probeer maar eens op gang te komen weer....
Inderdaad, want ik heb nog nooit verder gelopen dan die 18 km...quote:
Een gevleugelde uitspraak bij de laaaaange duurlopen tijdens onze trainingsperiode was - ca 5 km voor het einde - "kom op, het is nog maar een Bertusloopje (5k wedstrijdje)"quote:
Hahaha, zo denk ik ook ongeveer. Ik heb diverse kleinere routes die ik soms loop en tijdens een LDL denk ik ook zo op het einde. "het is nog maar de 3 km route"..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:45 schreef Quoi het volgende:
Een gevleugelde uitspraak bij de laaaaange duurlopen tijdens onze trainingsperiode was - ca 5 km voor het einde - "kom op, het is nog maar een Bertusloopje (5k wedstrijdje)"
Dat is wel herkenbaar, heb ik eigenlijk in iedere wedstrijd wel... in een 5 km wedstrijd is dat op 4 km, bij een 10 km wedstrijd heb ik dat tussen 7,5 en 8 km meestal en bij de 10 EM of 15 km is het meestal bij km 13 ofzo.quote:
Don't worry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik heb nog nooit verder gelopen dan die 18 km...
Nou ik ben benieuwd....
Ik denk dat dit ook voor veel mensen herkenbaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
Dat zijn van die momenten waarop je je voorneemt om dit nooit meer te doen...
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Zou een bende worden idd, als daar duizenden mensen voor een stoplicht moeten wachten
Bij de Vredesloop heb ik een tram zien stilstaan om de lopers voorrang te geven, zo hoort hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pas(Nee, je hoeft dan niet stil te staan)
Bij de Vredesloop ging ook de tram voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de 5 km van de CPC moeten de trams tussendoor oversteken! Dus 2 jaar geleden liep ik ineens voorop, doordat iedereen voor me al mocht oversteken en wij verderop pas(Nee, je hoeft dan niet stil te staan)
Heb je mazzel. Bij de 5km van de Vredesloop was het gewoon 'jammer, maar helaas'. De tram moest door en de hardlopers moesten maar geduld hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |