Het is dat je te hard voor mij looptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?
Egocentrische Narcistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij een wedstrijd haak ik vaak wel aan bij de 'haas' met het mooie kontje in tight
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Egocentrische Narcist
of was dit niet het juiste moment om je ondertitel naar voren te brengen...
Heb je een punt...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
nee door je legerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?
Hele kleine rondjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
WAAR!? dan kom ik achter je billen aanlopen
Je collega's staan met emmers water klaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef GotC het volgende:
Ik ga zondag voor 3/4 tight en witbedrijfsshirt. Startnummer beetje tactisch plaatsen en gaan met die banaan
150 stuks, voor elke collega 1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je collega's staan met emmers water klaar?
je hebt ook korte tights he. Of 2-in-1 broeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:41 schreef CRX_master het volgende:
Gezien de temperatuur die ik langs zag komen (zou zomaar richting de 15 graden kunnen gaan zondag) zal een korte mouw wel lekker zijn. Hardlooptight vindt ik wel erg lekker lopen stiekem tegenwoordig (heb me er lang tegen verzet, en nu wil ik niet anders meer).. Even over nadenken nog of het kort wordt, of de tight..
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag lekker kort/kort. Shinen met die melkflessen
Lastig allemaal. Succes de komende tijd!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:03 schreef Quoi het volgende:
Thanks allKomt ergens ooit wel weer goed denk ik.
2-in-1 heb ik.. in mijn oude maat.. niet erg tight meer vrees ik..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je hebt ook korte tights he. Of 2-in-1 broeken.
Jammer van het mooie weer. Anders was er van de blubber toch nog een beetje kleur op gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan wel even wat voor je regelen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jammer van het mooie weer. Anders was er van de blubber toch nog een beetje kleur op gekomen.
*boks*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
De avond ervoor heel veel zuipen en dan 2 uur vantevoren alvast even het parcours 'verkennen'?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat voor je regelen hoor
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:55 schreef CRX_master het volgende:
Iemand een tip voor een goede zaak voor schoenen in de omgeving van Tilburg toevallig? ben ooit wel eens binnengestapt bij Runnersworld daar, maar werd niet echt top geholpen toen.. Nou kan dat liggen aan het personeel wat er op dat moment stond wellicht, maar weerhoud me er wel een beetje van om weer binnen te stappen op dit moment..
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Als er meer mensen zijn die wel op zondag kunnen, en niet op zaterdag, gewoon berichtje sturen. Als er niemand voor zaterdag is, kunnen we het verzetten.
Ik heb globaal een route uitgezet van 26 km, met mogelijkheden tot halverwege instappen voor een rondje van ongeveer 21, 15, 11 of 5 km.
Misschien nog maar eens een poging wagen.. Greg van Hest was ik nog nooit geweest, zal er eens binnenvallen binnenkort..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.
Anders naar Greg van Hest (Wilheminapark)?
Of Anyone's Running aan de Korvelseweg, maar die hebben alleen minimal shoes, volgens mij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben daar geholpen door de eigenaar (Jacques Kusters). Dat was wel prima.
Anders naar Greg van Hest (Wilheminapark)?
Tofquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Voccar het volgende:
Zo wat een heerlijk weer om te lopen zeg. Onderweg werd er ergens nog aangegeven dat het 14 graden is. Zag toch veel hardlopers die denk ik niet echt gekeken hadden hoe warm het is, kwam zelfs iemand tegen met flink trainingspak, handschoenen aan en muts op.![]()
Iets na 10 km ging het iets minder, maar weer redelijk snel op kunnen pakken en uiteindelijk zeer tevreden over m'n tijd en dat ik deze keer eens niet te snel ben begonnen.
http://www.endomondo.com/workouts/303761053/5539573
Mocht je een gooi willen doen naar het kampioenschap, denk er aan dat de bruto tijd telt, niet de netto tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef spiritusbus het volgende:
ik sta op de officiėle startlijst NK halve marathon
Vanavond lekker lopen, wat een heerlijk weer!
Ik sta vooraanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mocht je een gooi willen doen naar het kampioenschap, denk er aan dat de bruto tijd telt, niet de netto tijd.
Ik zit er ook al klaar voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
En.... Tóch lopen vanavondanders kan vrouwlief morgen niet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |