Het is dat je te hard voor mij looptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?
Egocentrische Narcistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij een wedstrijd haak ik vaak wel aan bij de 'haas' met het mooie kontje in tight
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Egocentrische Narcist
of was dit niet het juiste moment om je ondertitel naar voren te brengen...
Heb je een punt...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
nee door je legerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef YUR het volgende:
Lopen er daarom altijd zo veel mensen achter me aan?
Hele kleine rondjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik achter m'n eigen kont moeten aanlopen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
WAAR!? dan kom ik achter je billen aanlopen
Je collega's staan met emmers water klaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef GotC het volgende:
Ik ga zondag voor 3/4 tight en witbedrijfsshirt. Startnummer beetje tactisch plaatsen en gaan met die banaan
150 stuks, voor elke collega 1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je collega's staan met emmers water klaar?
je hebt ook korte tights he. Of 2-in-1 broeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:41 schreef CRX_master het volgende:
Gezien de temperatuur die ik langs zag komen (zou zomaar richting de 15 graden kunnen gaan zondag) zal een korte mouw wel lekker zijn. Hardlooptight vindt ik wel erg lekker lopen stiekem tegenwoordig (heb me er lang tegen verzet, en nu wil ik niet anders meer).. Even over nadenken nog of het kort wordt, of de tight..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |